Ben benieuwd... Ergens in Friesland neem ik aan...quote:
quote:Op maandag 29 juli 2013 20:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ben benieuwd... Ergens in Friesland neem ik aan...![]()
Indd, met de sleutel vind ik het altijd eng, dan heb ik liever dat er niemand kijktquote:Wel grappig als je bezig bent met die stok langs de weg - mensen die met een dom gezicht naar je staan te kijken, zo van 'wat zit die vaag te doen daar bij dat bord met die camera'....
Ja, het gaat lekker.quote:
Cat22 heeft hem doorgegeven aan Tombolafan. Dus technisch gezien wel.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, het gaat lekker.
Deze kan ik niet halen, deze week ben ik er niet in de buurt.
Maar Cat22 had 'm dus niet verplaatst?
Ik zou het liever een uitdaging noemenquote:Op woensdag 31 juli 2013 09:38 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Menaldumadeel geschrapt, wiki's bijgewerkt
Het Bildt, Vlieland en Schiermonnikoog nog
Die 2 eilanden gaat nog een probleem vormen
Het Bildt is, zoals gebrokenglas ook al aangeeft, ook niet bepaald op de route voor de meesten, want best dunbevolkt en een aardige uithoek ook.quote:Op woensdag 31 juli 2013 09:38 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Menaldumadeel geschrapt, wiki's bijgewerkt
Het Bildt, Vlieland en Schiermonnikoog nog
Die 2 eilanden gaat nog een probleem vormen
Of je neemt hem mee de andere kant op.quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:18 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Het Bildt is, zoals gebrokenglas ook al aangeeft, ook niet bepaald op de route voor de meesten, want best dunbevolkt en een aardige uithoek ook.
Maar mocht hij er vrijdagavond/-nacht nog liggen, ligt hij dicht genoeg op de route om hem op te pikken en even een ommetje De Bilt te maken (ook daar zit ik vlakbij dit weekend, namelijk). Moet die zwarte_hand het zwarte_hand'en wel even laten dit keer
Dank je. Nooit gehoord van 'Broek'. Zo leer je de omgeving nog eens kennen.quote:
Ik ook niet, tot vanmiddagquote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dank je. Nooit gehoord van 'Broek'. Zo leer je de omgeving nog eens kennen.
Ik zie niets recents (lees 2012/2013) in gemeente Schaarsterlandquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:37 schreef NoBody122 het volgende:
Kijk eens aan, dat ligt nog veel meer op de route. Hij heeft nog niet zo heel lang geleden al eens eerder in die regio gelegen, trouwens, maar dan even verderop, in Akmaryp geloof ik, aan de Leeuwarderweg.
Doet 'ie weleens een verplaatsing?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:45 schreef Maruna het volgende:
Moet een makkie zijn voor 2CV, die in Joure woont
Ik heb het idee dat 'ie nu weer flink naar het zuiden afzakt, en dat zou jammer zijn voor ons.quote:
Kijk eens aan. Ik ben benieuwd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |