Voor een vierkamerappartement van 60m2 in de Rivierenwijk betaalden wij destijds 440 euro per maand netto op een hypotheek van 165.000 euro.quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:02 schreef speknek het volgende:
[..]
Waar heb je voor minder een hypotheek, in Overvecht?
Jouw usernamequote:
Voor een grappig startersappartementje in Wittevrouwen was dat rond de 500 euro, ja. Particulier huren is wel het domste wat je kunt doen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:02 schreef speknek het volgende:
[..]
Waar heb je voor minder een hypotheek, in Overvecht?
Dat kun je wel mooi zeggen, maar met een tijdelijk contract en een bovenmodaal salaris, gaat zowel kopen als sociaal huren niet lukken.quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:31 schreef Drommelsch85 het volgende:
[..]
Voor een grappig startersappartementje in Wittevrouwen was dat rond de 500 euro, ja. Particulier huren is wel het domste wat je kunt doen.
Een grappig startersappartementje kopen bij dalende huizenprijzen ookquote:Op donderdag 11 juli 2013 15:31 schreef Drommelsch85 het volgende:
[..]
Voor een grappig startersappartementje in Wittevrouwen was dat rond de 500 euro, ja. Particulier huren is wel het domste wat je kunt doen.
Is toch win/win.. tot aan volgend jaar blijft het alsmaar zakken. Koop je nu en wil je er later vanaf, dan raak je je huis in een populaire wijk wel weer kwijt.quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:58 schreef speknek het volgende:
[..]
Een grappig startersappartementje kopen bij dalende huizenprijzen ook.
Ja makkelijk zeggen, maar hoeveel mensen kunnen tegenwoordig geen hypotheek krijgen....quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:31 schreef Drommelsch85 het volgende:
[..]
Particulier huren is wel het domste wat je kunt doen.
Uhm ja maar dan zit je met restschuld, heb je nog niks afgelost, dus een dure 'huur' en ben je de kosten koper kwijt.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:02 schreef Drommelsch85 het volgende:
[..]
Is toch win/win.. tot aan volgend jaar blijft het alsmaar zakken. Koop je nu en wil je er later vanaf, dan raak je je huis in een populaire wijk wel weer kwijt.
Ik heb mijn appartement via kamernet gevondenquote:Op donderdag 11 juli 2013 18:23 schreef dotKoen het volgende:
Heb het al eerder geroepen, maar als jullie nog tips hebben om een goed startersappartement te huren: graag.
Kijk eens of je een dealtje kan sluiten met K&W / hoe ons huis verkoopklaar te makenquote:Op donderdag 11 juli 2013 18:23 schreef dotKoen het volgende:
Heb het al eerder geroepen, maar als jullie nog tips hebben om een goed startersappartement te huren: graag.
Soms zijn er projecten van investeerders die in Wittevrouwen een pand mooi opknappen en onderverdelen in startersappartementen. Prijzen van 80.000 tot 110.000 geloof ik, ik ben in twee panden wezen kijken.quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:04 schreef speknek het volgende:
[..]
Uhm ja maar dan zit je met restschuld, heb je nog niks afgelost, dus een dure 'huur' en ben je de kosten koper kwijt.
Overigens wel knap, wist niet dat er nog zulke goedkope appartementen waren. In ieder geval niet op de plekken waar ik had gekeken.
Studeer je nog of pas afgestudeerd?quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:23 schreef dotKoen het volgende:
quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:26 schreef dotKoen het volgende:
Studeer nog, ben bijna afgestudeerd en begin (onder voorbehoud) 1 dec of 1 jan in UMC Utrecht. In dat MAX mag ik trouwens niet wonen (niet in Utrecht gestudeerd).
Bij station Overvecht wordt het Mariakwartier volgens mij dit jaar nog opgeleverd. Zijn diverse nieuwbouw appartementen, maar geen idee hoe ze qua werving van huurders nu zitten.quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:23 schreef dotKoen het volgende:
Heb je al geinformeerd bij bureau huisvesting op het UMC? Door de hele stad heeft het UMC kamers (zowel met eigen keuken/douche als zonder) zitten waar medewerkers maximaal 3 jaar in mogen wonen, Het zijn kleine vertrekken dus vast niet hetgene wat je zoekt maar zo win je wel tijd voor het zoeken naar iets groters.quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:26 schreef dotKoen het volgende:
Studeer nog, ben bijna afgestudeerd en begin (onder voorbehoud) 1 dec of 1 jan in UMC Utrecht. In dat Maxx mag ik trouwens niet wonen (niet in Utrecht gestudeerd).
Dat zouden wij niet moeten willen met zijn allen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:52 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Dan woon je alsnog op fietsafstand maar wel dicht in de buurt van Paul.
thanks! Maar:quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:52 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Heb je al geinformeerd bij bureau huisvesting op het UMC? Door de hele stad heeft het UMC kamers (zowel met eigen keuken/douche als zonder) zitten waar medewerkers maximaal 3 jaar in mogen wonen, Het zijn kleine vertrekken dus vast niet hetgene wat je zoekt maar zo win je wel tijd voor het zoeken naar iets groters.
je zou ook in Zeist kunnen informeren maar een appartementje klik. Dan woon je alsnog op fietsafstand maar wel dicht in de buurt van Paul.
First world problemsquote:Inkomens gegevens, het gezamelijke inkomen mag niet boven de ¤ 34.229,- komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |