SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://barbara.famequotes(...)bee7538141f705&ln=en
download nou eerst maar ff gewoon de nieuwe borderlands dlcquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:07 schreef Michhas het volgende:
Iemand hier die Metro 2033 heeft gespeeld?
Ja, twee keer geprobeerd maar ik kom er niet doorheen. Prima verhaal, maar de gameplay is zoooo traag en slecht en verouderd... echt zondequote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:07 schreef Michhas het volgende:
Hij is wel briljantquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:25 schreef Cliffy het volgende:
[..]
download nou eerst maar ff gewoon de nieuwe borderlands dlc
je hebt het al uitgespeeld? Ik heb hem nog niet aangeraaktquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hij is wel briljantDat einde
Oh en Torgue
![]()
Moet nog een paar sidequests vanavond
Ja, het verhaal is echt top, de sfeer en setting ook, maar het speelt echt voor geen meterquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:07 schreef Michhas het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee viel mee, genoeg om lekker te kunnen slapenquote:Op zondag 30 juni 2013 07:59 schreef PierreTT het volgende:
MichielGister niet al te hard gezopen blijkbaar?
Pasvorm: Vrouwenquote:Op zondag 30 juni 2013 10:45 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
misschien iets voor stefan en niko
Als PS4 Forza had was ik direct daar voor gegaan denk ikquote:Op zondag 30 juni 2013 13:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Pasvorm: Vrouwen
Die zeker?
Maar ff zonder gein, ik heb nog niks in de pre-order staan omdat ik nog niet weet of ik een PS4 of X1 ga halen
alleen stefan en geertje zijn zeker over de X1
29jarige, das wel een compliment voor mainquote:Op zondag 30 juni 2013 13:47 schreef KoningStoma het volgende:
Motorrijder met 207 km/h over provinciale weg
le mainframes
le xD
Omg, bedankt hequote:Op zondag 30 juni 2013 14:09 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
29jarige, das wel een compliment voor main
recht op door de bocht?quote:Op zondag 30 juni 2013 21:52 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Omg, bedankt he
Vanavond motor gereden, Jezus was een brute motor heb ik. Wat rij ik slecht, als een oud wijf. Tering
Haha, was het al weer zo lang geleden?quote:Op zondag 30 juni 2013 21:52 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Omg, bedankt he
Vanavond motor gereden, Jezus was een brute motor heb ik. Wat rij ik slecht, als een oud wijf. Tering
PTA / [aanmelden] 7e Motorrijders New/Oldbierit! ??-??-2013 #17quote:Op maandag 1 juli 2013 07:49 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Haha, was het al weer zo lang geleden?
Zal wel eens kijken wanneer het is. Heb samen met Bozz de 2e rit gedaan geloof ik. Hij al vakerquote:Op maandag 1 juli 2013 09:26 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
PTA / [aanmelden] 7e Motorrijders New/Oldbierit! ??-??-2013 #17
Yup, moest weer erg wennen.quote:Op maandag 1 juli 2013 07:49 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Haha, was het al weer zo lang geleden?
Mja geen idee, nog nooit op een 1000 cc gereden eerlijk gezegdquote:Op maandag 1 juli 2013 09:53 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Yup, moest weer erg wennen.
zo'n 1000cc twee cilinder die dan ligt te bokken helpt dan niet echt. Of het afremmen op de motor, check!
heb alleen de 3de rit en die van afgelopen zaterdag niet gedaanquote:Op maandag 1 juli 2013 09:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zal wel eens kijken wanneer het is. Heb samen met Bozz de 2e rit gedaan geloof ik. Hij al vaker
Zóveel nieuwe games zijn er toch niet uitgekomen afgelopen maand?quote:
Zat idd geen 1 X360 spel tussenquote:Op maandag 1 juli 2013 11:54 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zóveel nieuwe games zijn er toch niet uitgekomen afgelopen maand?
quote:Assassin’s Creed 3
Bioshock Infinite
Borderlands 2
Brothers in Arms: Hell’s Highway
Bulletstorm
Command and Conquer Red Alert 3
Crysis
Crysis 3
Divinity II: The Dragon Knight Saga
Dragon Age Origins
Far Cry 3
Far Cry Instincts Predator
Forza Horizon
Gears Judgement
Hasbro Family Game Night 3
Hitman Absolution
Kinect Sports 2
Left 4 Dead 2
Lego Batman 2: DC Superheroes
Lego Lord of the Rings
Mass Effect
Max Payne 3
Metal Gear Rising: Revengence
Monopoly Streets
Perfect Dark Zero
Prey
Rockstar Table Tennis
The Orange Box
Tomb Raider
Witcher 2
WWE 13 GonD
X-com: Enemy Unknown
Jup, ben wel geinteresseerd in AC3, BioShock Infinite, Forza Horizon, Gears of War Judgment en Hitman Absolution maar vrees dat die prijzen niet echt kunnen concurreren met webwinkels etc...quote:Op maandag 1 juli 2013 13:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
Xbox Live “Ultimate Game Sale”
Volgens mij vanaf deze week in de aanbieding ergens. Staan wel top titels tussen![]()
Rockstar Table Tennis![]()
![]()
[..]
Ga daar maar niet vanuit, en eigenlijk ook wel logischquote:Op maandag 1 juli 2013 14:07 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Jup, ben wel geinteresseerd in AC3, BioShock Infinite, Forza Horizon, Gears of War Judgment en Hitman Absolution maar vrees dat die prijzen niet echt kunnen concurreren met webwinkels etc...
Briljante game!quote:
Zekers. Heb natuurlijk ook veel inspiratie opgedaan bij jouw beroepsgenoten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En heb na een halve ochtend flink testen en aankloten dit basisstation in een baan weten te brengen. Nu nog dingen vastkoppelen, dat wordt helSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
http://majornelson.com/
Assassins Creed 3 $15
Borderlands 2 $10
Far Cry 3 $20
Max Payne 3 $10
Iedereen BL2 kopen dus![]()
![]()
Ga misschien wel borderlands kopen! 800ms points
Nog mensen die deze game ook nog moeten beginnen?'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun![]()
Ik denk dat je wel een aantal mensen kunt vinden die met een nieuw karakter willen beginnen. Ik bijvoorbeeld welquote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:16 schreef KneusTeun het volgende:
Ga misschien wel borderlands kopen! 800ms points
Nog mensen die deze game ook nog moeten beginnen?
Please sir. When moon? When Mustang?![]()
En welke games zijn nu gratis met live dan? of moet dat nog komen?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik denk dat je wel een aantal mensen kunt vinden die met een nieuw karakter willen beginnen. Ik bijvoorbeeld wel's avonds een reus, 'smorgens een kneus
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:30 schreef Rossdale het volgende:
http://marketplace.xbox.c(...)00-9115-d802584108cb![]()
Sorry hoor, maar PS+ krijg je dikkere games! ik dacht dat je wel toptitels zou krijgen van half jaar terug.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
fixedquote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:32 schreef KneusTeun het volgende:
[..]![]()
Sorry hoor, maar PS+ krijg je dikkere games! ik dacht dat je wel toptitels zou krijgen van zes jaar terug.![]()
Ik wil misschien ook wel een nieuw character beginnen, maybe die mechromancer
Maar eerst nog die DLC uitspelen.. Mimi? Pierre?![]()
Ja die Mechromancer wil ik ook nog wel. Werkt best grappig die robot. Maakt de game wel veel makkelijker omdat alle vijanden eerst die robot aanvallen en daarna pas je eigen character
Maar maakt niet uit dat je dan DLC mist?'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Nee hoor, je moet een soort compatibility pack downloaden net als bij Battlefield en dan kun je gewoon met iedereen spelenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:04 schreef KneusTeun het volgende:
Maar maakt niet uit dat je dan DLC mist?Please sir. When moon? When Mustang?![]()
max payne lijkt me namelijk ook nog wel interessant.
En forza horizon's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Max payne is echt heel slecht, zou het skippen. Hij begint leuk maar is al snel saai en langdradig.Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Dit idd, ziet er mooi uit en aan het verhaal is meer aandacht besteed dan de gemiddelde shooter maar het speelt echt als een draakquote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:15 schreef Rossdale het volgende:
Max payne is echt heel slecht, zou het skippen. Hij begint leuk maar is al snel saai en langdradig.![]()
Wolkenkrabber die op instorten staat? Waar heb ik dat toch eerder gehoord.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
jup 800 punten voor BL2quote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:52 schreef Cliffy het volgende:
Blijkbaar kan je ook met MS Points betalen deze sale?'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Ik moet er nog 2, Hammerlock en Tiny Tina.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:34 schreef Cliffy het volgende:
Maar eerst nog die DLC uitspelen.. Mimi? Pierre?
Maar ik ben weer helemaal hooked aan Diablo III![]()
![]()
Ja diablo 3 moet ik ook weer eens aanslingeren.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:58 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik moet er nog 2, Hammerlock en Tiny Tina.
Maar ik ben weer helemaal hooked aan Diablo III's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Bezemquote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:46 schreef SoldMayor het volgende:
Ik denk dat ik bl2 maar koop dan.
FC3 zouden jullie ook moeten kopen mooi spelletje.![]()
![]()
FC3 was ook baas!'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Eerst even een paar farmruns in Act III gedaan met mijn monk, daarna een nieuwe Barb gemaakt die al goed op weg is naar level 60quote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:59 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja diablo 3 moet ik ook weer eens aanslingeren.Misschien daarna nog een DH of Wizard maken, die heb ik beide niet verder gespeeld dan level 20.
![]()
Moet Hammerlock nog even afmaken, dan kan ik beginnen aan de laatste DLC! Of eerder, kan ook wel trouwens, ik moet Torgue ook nog steeds uitspelenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:34 schreef Cliffy het volgende:
Maar eerst nog die DLC uitspelen.. Mimi? Pierre?
Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Ben je ook DTF? ATM?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Net naar de niggerkapper geweest ben weer FTD![]()
Jaquote:Op dinsdag 2 juli 2013 05:49 schreef KoningStoma het volgende:
Het schip waar hij zelf gaten in heeft lopen prikken?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Tja en ook nog eens korting op bepaalde games, maar schijnbaar zien ze dat bij MS niet.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:32 schreef KneusTeun het volgende:
[..]![]()
Sorry hoor, maar PS+ krijg je dikkere games! ik dacht dat je wel toptitels zou krijgen van half jaar terug.Dat kan altijdquote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:52 schreef Cliffy het volgende:
Blijkbaar kan je ook met MS Points betalen deze sale?Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Hopelijk gaan Far Cry 3 en Tombraider ook voor cheap weg
Hmm Far Cry 3 is al in de aanbieding zie ik
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Ja ik was een beetje blindquote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Tja en ook nog eens korting op bepaalde games, maar schijnbaar zien ze dat bij MS niet.
[..]
Dat kan altijd![]()
Nog ff wat punten regelen dan haal ik FC3 ook nog en misschien Forza Horizon, BioShock Infinite en Gears 4 ook nog![]()
![]()
840 punten... koopjequote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hopelijk gaan Far Cry 3 en Tombraider ook voor cheap weg
Hmm Far Cry 3 is al in de aanbieding zie ik![]()
![]()
![]()
Far Cry 3quote:
2.177
Releasedatum: 26-2-2013
Grootte: 5,71 GB
Beschrijving | Dit delen
¤ 9,99
Idd, die ga ik straks meteen ff kopen
Ja die staat ook nog op het lijstjequote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:17 schreef Michhas het volgende:
Mocht The Witcher 2 nog in de sale komen dan kan ik die iedereen aanraden
Die komt deze week nog ja.. Maar die haal ik niet denk ik.. niks voor mij vrees ik :pquote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:17 schreef Michhas het volgende:
Mocht The Witcher 2 nog in de sale komen dan kan ik die iedereen aanraden![]()
Als je op kopen klikt kost ie ineens 19,99quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Far Cry 3
2.177
Releasedatum: 26-2-2013
Grootte: 5,71 GB
Beschrijving | Dit delen
¤ 9,99
Idd, die ga ik straks meteen ff kopen's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Oh en natuurlijk haal ik Defense Grid : The Awakening ook..
Toch top dat MS een spel uit 2009 aan ons geeft![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zou zelf gewoon wachten tot de GOTY versie uit isquote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:20 schreef Cliffy het volgende:
Voor degenen die BL2 halen: een aantal DLCs zijn nu ook in de aanbieding (50% korting)Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Ohja nu weet ik het weer, BL2 had die ietwat awkward besturing.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Beetje lomp inderdaadquote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:31 schreef KneusTeun het volgende:
Ohja nu weet ik het weer, BL2 had die ietwat awkward besturing.![]()
hmm?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:31 schreef KneusTeun het volgende:
Ohja nu weet ik het weer, BL2 had die ietwat awkward besturing.![]()
I'll just leave this here
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers![]()
Tis niet slecht (zeker niet), maar het is ook niet zo strak als je eigenlijk zou willen.quote:'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Ik heb er niks van gemerkt op de xbox?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:09 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Tis niet slecht (zeker niet), maar het is ook niet zo strak als je eigenlijk zou willen.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Getroll? Ik geef alleen wat aanquote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:27 schreef Rossdale het volgende:
Pleur op met dat getroll Stefke, je bent niet grappig![]()
Dat klopt en nu?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:29 schreef KoningStoma het volgende:
EN JIJ BENT DIK
HAHA IK HEEF ALLEEN WAT AAN XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD![]()
Dat klopt dan weer nietquote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:35 schreef KoningStoma het volgende:
DAT KLOPT INDERDAAD MET DIE SPATADEREN VAN JE
En nu ga ik naar de bioscoop en dit pareltje van een topic verlaten![]()
![]()
Oh oh, het is bij stef alleen maar trollen als ie de discussie niet kan winnen, zit er wel verschil in hequote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:27 schreef Rossdale het volgende:
Pleur op met dat getroll Stefke, je bent niet grappigTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Gooi denk ik maar mijn 360 de verkoop in, met games valt er misschien nog wat leuks voor te vangen want gebruik hem nu toch niet meer dan als veredelde DVD speler eigenlijk![]()
ben bang dat je 5 tientjes vangt voor 360.
Heb er ook nog paar, maar is het gekwel van marktplaats niet waard.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
ja waar ik met bf3 alle cod's er geen problemen mee heb merk ik bij borderlands dat ik heel erg mijn best moet doen om loot exact te kunnen kiezen als het verspreid ligt, of headshots. Ti's lichtelijk lastigerquote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik heb er niks van gemerkt op de xbox?'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
maar ff wat punten fixen, anders ben ik te laat met Far Cry 3
Blijft mooi dat door die hele campagne de verkopen met 200% zijn gestegen!quote:'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
![]()
zo kan het dus ook. eerst elkaar kapot slaan, en daarna even ouwehoeren.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat klopt dan weer niet
En nu ga ik naar de bioscoop en dit pareltje van een topic verlaten![]()
![]()
Jeuj 23
Kan me nog goed herinneren dat ik niet mee naar de Gamescom mocht als crew omdat ik verre van 21 was.
MOOIE TIJDEN
I am the Milkman! My milk is delicious!![]()
Haha ja, dat herinner ik me nog. Ik kan me namelijk ook nog herinneren dat op de Gamescom de halve crew van XGN bij de persconferentie van Sony geweigerd werd omdat ze onder de 21 warenquote:Op donderdag 4 juli 2013 02:14 schreef Frankii het volgende:
Jeuj 23
Kan me nog goed herinneren dat ik niet mee naar de Gamescom mocht als crew omdat ik verre van 21 was.
MOOIE TIJDEN
Gefeliciteerd Frenkert
Gefeliciteerd frank! je wordt oud
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Gefeliciteerd franki.xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)![]()
Mooi was dat ja, 23 jaar, vol goede moed dapper het leven invliegenquote:
Om er vervolgens achter te komen dat je toch echt moet gaan werken
Voor die prijs zou ik het wel doen. Is rond de 15 euro niet? Dat is de game wel waard naar mijn meningquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:16 schreef Cliffy het volgende:
Forza Horizon voor 1240 punten vandaag... doen?
Yes, is hij wel waardquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:16 schreef Cliffy het volgende:
Forza Horizon voor 1240 punten vandaag... doen?Toffe game, voor eventjes
Doen!quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:16 schreef Cliffy het volgende:
Forza Horizon voor 1240 punten vandaag... doen?Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
En gefeliciteerd Frank
Die heb ik toch geruild voor Far Cry 3 manquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:21 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Al tijden geleden uitgespeeld, ligt nu bij Niels
Die ik overigens weer aan Pim heb uitgeleend
Oh ja, kreeg ik FC3 niet eerst?quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die heb ik toch geruild voor Far Cry 3 man
Die ik overigens weer aan Pim heb uitgeleend
Ik krijg eerst nog doekoe van jou voor die kinect bedenk ik me nu
Oh dat klopt ook nog jaquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:52 schreef Rossdale het volgende:
Ik krijg eerst nog doekoe van jou voor die kinect bedenk ik me nuRegel ik je zaterdag direct!
Edit: Maar FC3 was daarvoor al mien oude jong!
Mi scusiquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:54 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Oh dat klopt ook nog jaRegel ik je zaterdag direct!
Edit: Maar FC3 was daarvoor al mien oude jong!![]()
krabbelme, heb je daar serieus gekeken?quote:
BTW!
The Witcher 2, doen of niet doen???Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Sowieso, staan echt briljante dingen tussenquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
krabbelme, heb je daar serieus gekeken?![]()
![]()
Sowieso.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
BTW!
The Witcher 2, doen of niet doen???![]()
Ik heb hem iig wel gekocht vandaagquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
BTW!
The Witcher 2, doen of niet doen???
Oke Okequote:
Dat dacht ik alquote:
Wat een softie's hier, had op ze minst wel 1 pony grap hier verwacht
xboxlive: dnova79
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)![]()
too soon man, too soonquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:49 schreef badboynova het volgende:
Wat een softie's hier, had op ze minst wel 1 pony grap hier verwacht![]()
Bron? Die prijzen vallen wel beetje tegenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
Hmm valt wel mee, Tomb Raider is nu atm 25 euro = 2080msp![]()
![]()
Hoopte Bioshock en eventueel gears mee te pakken, maar die prijzen zijn me te hoog voor die games
Wel Hitman gekocht, die wilde ik al een tijdje oppikken
Daarnaast komt als het goed is de nieuwe episode van Walking Dead uit![]()
![]()
slickdeals ofzo? zag voorbij komen @ forum.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:38 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Bron? Die prijzen vallen wel beetje tegen
maar major nelson heeft nu ook de prijzen erop staan :
Ultimate Games on Demand Sale Regular Sale Price Save Savings
Bioshock Infinite $59.99 $39.99 $20.00 33%
Tomb Raider $29.99 $19.99 $10.00 33%
Gears Judgement $59.99 $29.99 $30.00 50%
Metal Gear Rising: Revengence $49.99 $29.99 $20.00 40%
Hitman Absolution $29.99 $9.99 $20.00 67%
XCOM: Enemy Unknown $39.99 $19.99 $20.00 50%Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
van de tv serie walking dead, of de Xbox game?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:34 schreef Rossdale het volgende:
Hoopte Bioshock en eventueel gears mee te pakken, maar die prijzen zijn me te hoog voor die games
Wel Hitman gekocht, die wilde ik al een tijdje oppikken
Daarnaast komt als het goed is de nieuwe episode van Walking Dead uit![]()
![]()
![]()
De game van Telltale, diegene die wel supergoed isquote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:26 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
van de tv serie walking dead, of de Xbox game?
Hey Rossdale, hoest met de baby?
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)![]()
Hey kerelquote:Yeah wel goed, alleen nogal onrustig geloof ik want hij schopt nogal
Hoe is het bij jullie? Hoeveel weken al ondertussen?Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Ook goed, leuk he dat schoppenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:46 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hey kerelYeah wel goed, alleen nogal onrustig geloof ik want hij schopt nogal
Hoe is het bij jullie? Hoeveel weken al ondertussen?Hier schopt de baby vooral s'avonds nogal. Zie je de hele buik bewegen, even stil dan geef je even een duwtje en dan hoppaa
Ik noem het kindje daarom ook Badr tot ongenoegen van mijn vriendin
![]()
Vandaag is ze 31 weken, dus we gaan de 32e week alweer in.
Hoe ver zijn jullie nu?Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
quote:
been there done thatquote:![]()
nog jeugdige dingen enzo gedaan jongeman?
Flauw grapjequote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:51 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
been there done that![]()
nog jeugdige dingen enzo gedaan jongeman?![]()
Ja heel veel, gister met de skelter wezen rijden, daarna mocht ik in de bolderkar. En vandaag ga ik verder met mijn LEGO kasteel.![]()
Nu 24 weken, dus duurt nog eventjesquote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:48 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Ook goed, leuk he dat schoppenHier schopt de baby vooral s'avonds nogal. Zie je de hele buik bewegen, even stil dan geef je even een duwtje en dan hoppaa
Ik noem het kindje daarom ook Badr tot ongenoegen van mijn vriendin
![]()
Vandaag is ze 31 weken, dus we gaan de 32e week alweer in.
Hoe ver zijn jullie nu?
een skelterquote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:53 schreef Michhas het volgende:
[..]
Flauw grapje![]()
Ja heel veel, gister met de skelter wezen rijden, daarna mocht ik in de bolderkar. En vandaag ga ik verder met mijn LEGO kasteel.
quote:quote:Mierenneuken --> Seksualiteitquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Sharpdressedman op 05-07-2013 12:53:50 ]Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
Einde komt in zicht manquote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:48 schreef Sharpdressedman het volgende:
Vandaag is ze 31 weken, dus we gaan de 32e week alweer in.![]()
quote:
Ja het schiet (jaja Defensiequote:) nu op inderdaad. Nog een paar weken en dan kan ze met verlof.
![]()
Ik heb er echt zo'n zin in, spannend allemaal
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:54 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]![]()
[..]
Nog een paar weken en dan kan ze met verlof.![]()
![]()
Uitgaan & Vrije tijdPlease sir. When moon? When Mustang?![]()
Proestquote:godver kerel
![]()
![]()
DANCE!quote:![]()
quote:![]()
Jogoert!Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Bedankt he, ik zit nu dus de hele tijd met dat Jogoert in mijn hoofdquote:
we all arequote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:53 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Bedankt he, ik zit nu dus de hele tijd met dat Jogoert in mijn hoofd![]()
![]()
Allemaal, doe de blanke boy's shake. ( jullie zijn in het voordeel tegen over mij![]()
![]()
)
Pareltje hoorquote:![]()
![]()
![]()
Gratuliere Nelis!'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Tylerquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:54 schreef KneusTeun het volgende:
En voor nick!
[ afbeelding ]
Tyler the creator in een PSV shirt!?!?!
OF![]()
![]()
Uitgaan & Vrije tijdquote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:22 schreef Cliffy het volgende:
Stonden paar jaar terug op Werchter.. zelden zoiets lamlendigs gezien![]()
Feest feest feest, gefeliciteerd project rocket![]()
De wijze oude tovenaar uit Raketland plakt er nog een jaartje achteraan
het was altijd lex
gisteren, eergisteren, en de dag daarvoor.
lex is de almanak.
het einde der tijde is lex![]()
Lekker stilstaan bij een brug of stoplichtenquote:
Ja stilstaan is een hel nu, eenmaal uit de stad is het goed vertoeven.
Wou vandaag mijn rem pads even vervangen is de boel dolgedraaidhoerenkots
Nieuwe hit!
Fijn, dat wordt uitboren dusquote:Op maandag 8 juli 2013 15:22 schreef KneusTeun het volgende:
Ja stilstaan is een hel nu, eenmaal uit de stad is het goed vertoeven.
Wou vandaag mijn rem pads even vervangen is de boel dolgedraaidhoerenkots
Nieuwe hit!
Mwoah ik vind de temperatuur prima. Ik heb een combi-pak, dus vooral leer maar met kunststof stukken. Waait dus prima door en is niet al te heet als je stil staat
Ja, doorwaai is wel handig, mijn leren jas is grotendeels geperforeerd leer, dat werkt verrassend goed. Maar omdat het zwart is is bij stilstand het een oventje.quote:Op maandag 8 juli 2013 15:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Fijn, dat wordt uitboren dus
Mwoah ik vind de temperatuur prima. Ik heb een combi-pak, dus vooral leer maar met kunststof stukken. Waait dus prima door en is niet al te heet als je stil staat
Mijn crossjas zitten 100 punten waar je hem open kan ritsen en ook de mouwen af kan doen![]()
Edit: voordat er MF'ers gaan piepen, ik heb er iets onder aande jas heeft geen beschermers erin
Backstreetboy stylo jeweet #yoloswag!'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
kende je die nog Niet?quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:16 schreef Rossdale het volgende:
https://www.facebook.com/(...)terVanMijnMoederZijn
De naam van die pagina![]()
Hiihihi xp lobby black ops in een x naar prestige 15 gr grSo nasty that it's probably somewhat of a travesty having me![]()
pure skillsquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:03 schreef quer het volgende:
Hiihihi xp lobby black ops in een x naar prestige 15 gr gr's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Mag ik je aanraken?quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:03 schreef quer het volgende:
Hiihihi xp lobby black ops in een x naar prestige 15 gr grOur business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
nee ik heb het niet gedaan hoor.. was al 11e prestige. ik ging dus team tac spelen en opeens zat ik een xp lobby
So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me![]()
Voeg: xXxSniPhaPrONatteBoBxXx ff toe gaan we ownenquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:59 schreef quer het volgende:
nee ik heb het niet gedaan hoor.. was al 11e prestige. ik ging dus team tac spelen en opeens zat ik een xp lobby's avonds een reus, 'smorgens een kneus
ik voeg je morgen toe ik heb nu ff geen zinquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:18 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Voeg: xXxSniPhaPrONatteBoBxXx ff toe gaan we ownenSo nasty that it's probably somewhat of a travesty having me![]()
BWOAH!! Dat is wel keihard dikke #YOLOswagger voor Stef natuurlijkquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ] Xbox One Preorder 0[ afbeelding ]
Ensure that the most powerful console ever made will be delivered to you on day one.
Volgens mij krijg je hem alleen als je de pre-order via het dashboard doetquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
BWOAH!! Dat is wel keihard dikke #YOLOswagger voor Stef natuurlijkhaha wederom rrod gefaal zou wel heel grappig zijnquote:Op donderdag 11 juli 2013 15:05 schreef KoningStoma het volgende:
maar de niksbox is niet de sterkste
rrodTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Ja.quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
BWOAH!! Dat is wel keihard dikke #YOLOswagger voor Stef natuurlijk
Ging dit topic op zoeken of ik wat gemist had bleek niet het geval te zijn.
Doei.![]()
Bij missy lag het iig niet aan missy zelfquote:Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
rrod vastloper scratched disk hitmarquote:Op donderdag 11 juli 2013 17:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
haha wederom rrod gefaal zou wel heel grappig zijn![]()
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 08:18 schreef Sharpdressedman het volgende:
https://www.facebook.com/HenksFashiondie met die Biostabiel
![]()
Dit lijkt me weer eens een briljante co-op game wordenIk baalde er al van dat deeltje 1 een PS3 exclusive was.
Iemand anders van plan om deze game te halen toevallig?
Preview: http://www.computerandvid(...)racks-down-on-crime/![]()
![]()
[ Bericht 26% gewijzigd door Rossdale op 12-07-2013 10:01:54 ]Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Deel 1 was er ook op de pc? Zal wel weer voorbij komen in de steam salequote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:47 schreef Rossdale het volgende:
Dit lijkt me weer eens een briljante co-op game wordenIk baalde er al van dat deeltje 1 een PS3 exclusive was.
Iemand anders van plan om deze game te halen toevallig?
Preview: http://www.computerandvid(...)racks-down-on-crime/![]()
![]()
.
Maar volgens mij is Payday 2 ook geen full price gameTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Ducktales pas in september naar de xbox!!
ja kut! Dan ben ik varen!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ducktales pas in september naar de xbox!!
![]()
![]()
Dan 13 aug op de ps3 kopenquote:
Oh dat zou kunnen, geen idee. Volgens mij wordt het idd een euro of 30/40quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Deel 1 was er ook op de pc? Zal wel weer voorbij komen in de steam sale.
Maar volgens mij is Payday 2 ook geen full price game
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 08:18 schreef Sharpdressedman het volgende:
https://www.facebook.com/HenksFashion
Wanneer moet ie eigenlijk komen? Was eigenlijk van plan om geen games meer te gaan halen deze gen, nja alleen GTA5 danquote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:33 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Oh dat zou kunnen, geen idee. Volgens mij wordt het idd een euro of 30/40![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die user heeft wel een paar leuke :quote:
Die is echt apart![]()
Begin volgende maand. 13 augustus oid?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wanneer moet ie eigenlijk komen? Was eigenlijk van plan om geen games meer te gaan halen deze gen, nja alleen GTA5 dan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een saaie bende hier zeg! Ik zal wel ff een levensverhaal vertellen, al zeggen de foto's in de spoiler genoeg! Dat ben ik 1,5 week geleden na teringhard op me bek te zijn gegaan met mn fiets en een foto van 1/2 dagen terug.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:05 schreef Pixell het volgende:
Wat een saaie bende hier zeg! Ik zal wel ff een levensverhaal vertellen, al zeggen de foto's in de spoiler genoeg! Dat ben ik 1,5 week geleden na teringhard op me bek te zijn gegaan met mn fiets en een foto van 1/2 dagen terug.holy shit dude, dat moet een awesome val zijn geweest, beterschap ermeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja mn linkeroog is nog steeds bloeddoorlopen
Ohja om het wat indrukwekkender te maken, het lijstje met gebroken dingen:
- voorhoofd
- beide jukbenen
- neus
- kaak
- rechter oogkas
Als gevolg moest mijn kaak gerepareerd worden, vandaar het ijzer in mn bek.![]()
Wat een saaie bende hier zeg! Ik zal wel ff een levensverhaal vertellen, al zeggen de foto's in de spoiler genoeg! Dat ben ik 1,5 week geleden na teringhard op me bek te zijn gegaan met mn fiets en een foto van 1/2 dagen terug.What the fuck gastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sick. Beterschap, er is een fruitmand onderweg.
![]()
Ben je met je gezicht ergens op gevallen ofzo? Stoeprand?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:28 schreef Pixell het volgende:
<3 Mich
Ook al moet ik nog 5 weken gemalen voedsel eten, ik kan er wel milkshakes mee maken
Dit ziet er niet echt uit als een standaard valpartij![]()
![]()
Maar het gaat weer redelijk goed, alleen die plaatjes in mn bek zijn irritant..maar ook tijdelijk.
Niemand krijgt natte bob zomaar kapot, behalve hijzelf![]()
![]()
Ik was op een soort trailer gefietst, halve meter hoog..het eraf fietsen ging alleen minder. De hele val en mijn gewicht opgevangen met het gezichtquote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:30 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ben je met je gezicht ergens op gevallen ofzo? Stoeprand?
Dit ziet er niet echt uit als een standaard valpartij![]()
Wat een saaie bende hier zeg! Ik zal wel ff een levensverhaal vertellen, al zeggen de foto's in de spoiler genoeg! Dat ben ik 1,5 week geleden na teringhard op me bek te zijn gegaan met mn fiets en een foto van 1/2 dagen terug.NatteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Beterschap gast, ik heb ook ooit mijn gelaat verminkt door head-first het fietspad te koppen, alhoewel ik niet zoveel naar de klote had als jij
Damn! sterkte.
Nu durft stoma helemaal nooit meer naar die enge buitenwereld!
Ik snap dat wel, als je zelf niet van de fiets flikkerd wordt je:
- bestolen
- verkracht door een hockeyslet
- neergeschoten door haar pimp
Etc. Etc.
Daily life of an eastcoast homeboy.
Twente thuglife jwz![]()
Struggles van een Hollandsche welvaartsjongeman, respectquote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:37 schreef Pixell het volgende:
Ik snap dat wel, als je zelf niet van de fiets flikkerd wordt je:
- bestolen
- verkracht door een hockeyslet
- neergeschoten door haar pimp
Etc. Etc.
Daily life of an eastcoast homeboy.
Twente thuglife jwz
Wat een saaie bende hier zeg! Ik zal wel ff een levensverhaal vertellen, al zeggen de foto's in de spoiler genoeg! Dat ben ik 1,5 week geleden na teringhard op me bek te zijn gegaan met mn fiets en een foto van 1/2 dagen terug.Ik zei nog laatst dat jij je zijwieltjes er niet van moest afhalen, maarja wie niet horen wilt moet maar voelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
gelukkig zijn de meeste bikers hier wel verstandig genoeg om te luisteren
Maar beterschap gewenst, en maak je niet druk om die hockeysletjes, ik heb twee handen
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:30 schreef Pixell het volgende:
- voorhoofd
- beide jukbenen
- neus
- kaak
- rechter oogkas
Als gevolg moest mijn kaak gerepareerd worden, vandaar het ijzer in mn bek.Damn, dat is nogalquote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:30 schreef Pixell het volgende:
- voorhoofd
- beide jukbenen
- neus
- kaak
- rechter oogkas
Als gevolg moest mijn kaak gerepareerd worden, vandaar het ijzer in mn bek.![]()
Beterschap man
Er zijn mensen voor minder opgepaktquote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:40 schreef KoningStoma het volgende:
ik was laatst buiten en iedereen waarop ik schoot ging gewoon dood geen hitmarkers
Omg , beterschap!!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:30 schreef Pixell het volgende:
- voorhoofd
- beide jukbenen
- neus
- kaak
- rechter oogkas
Als gevolg moest mijn kaak gerepareerd worden, vandaar het ijzer in mn bek.
zoiets eerder gezien maar dat was bij een kennis die in elkaar in geslagen en toen hij bewusteloos was heeft een van die gaten op zijn hoofd staan springen. Alles gebruiken en ik schrok toen vooral van die zwelling.Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
één troost als je helemaal ben opgeknapt ben je wel de knapste van ons allemaal
Goed nummertje!quote:Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
lekker binnenzit weerquote:
Ik zag een hoop mensen aan de FC3 afgelopen weekend. Hij's fijn he?
Weet ik niet, want ik heb hem niet binnengekregenquote:Op maandag 15 juli 2013 13:42 schreef Rossdale het volgende:
Ik de knaken voor de kinect ook nietquote:Op maandag 15 juli 2013 15:39 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Weet ik niet, want ik heb hem niet binnengekregen
quote:Op maandag 15 juli 2013 15:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik de knaken voor de kinect ook niet
Bijna 1000/1000Gquote:Op maandag 15 juli 2013 13:42 schreef Rossdale het volgende:
Nog 3 co op missies.![]()
![]()
Niks mis met binnenzitten!quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na tig honderd poging geslaagd en een mannetje vastgekregen op de maan. Volgende stap, reddingsmissie!![]()
![]()
nu bij steam salequote:'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Die game heb ik natuurlijk al lang, buiten steam om want dat heb ik nietquote:
Haha deze shit is echt briljant
GTA IV liedje over die verschrikkelijk frustrerende telefoontjes van Roman continu
Gaat weer een 1000/1000 game wordenquote:Op maandag 15 juli 2013 13:42 schreef Rossdale het volgende:
Ik zag een hoop mensen aan de FC3 afgelopen weekend. Hij's fijn he?Ohh, beetje downloaden he. Stef zou trots op je zijnquote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die game heb ik natuurlijk al lang, buiten steam om want dat heb ik niet![]()
Twijfel eigenlijk nog of ie 13 euro wel waard is. Btw heeft iemand : Wargame Airland Battle? Lijkt mij wel tof eigenlijk
Heb hem al gekocht toen hij nog in alpha fase was en je alleen raketjes kon samenstellenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Gaat weer een 1000/1000 game worden
[..]
Ohh, beetje downloaden he. Stef zou trots op je zijn![]()
Twijfel eigenlijk nog of ie 13 euro wel waard is. Btw heeft iemand : Wargame Airland Battle? Lijkt mij wel tof eigenlijk
Beetje sponsoren enz
Dan zou je ook een steam key moeten krijgen!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:10 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Heb hem al gekocht toen hij nog in alpha fase was en je alleen raketjes kon samenstellenBeetje sponsoren enz
Ja maar ik heb geen steam!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dan zou je ook een steam key moeten krijgen!Nouja heb steam toen dat verplicht werd met CS 1.6, maar sindsdien heb ik het iig ook niet meer gebruikt
Heiden!!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:08 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja maar ik heb geen steam!Nouja heb steam toen dat verplicht werd met CS 1.6, maar sindsdien heb ik het iig ook niet meer gebruikt
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: