SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://barbara.famequotes(...)bee7538141f705&ln=en
download nou eerst maar ff gewoon de nieuwe borderlands dlcquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:07 schreef Michhas het volgende:
Iemand hier die Metro 2033 heeft gespeeld?
Ja, twee keer geprobeerd maar ik kom er niet doorheen. Prima verhaal, maar de gameplay is zoooo traag en slecht en verouderd... echt zondequote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:07 schreef Michhas het volgende:
Hij is wel briljantquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:25 schreef Cliffy het volgende:
[..]
download nou eerst maar ff gewoon de nieuwe borderlands dlc
je hebt het al uitgespeeld? Ik heb hem nog niet aangeraaktquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hij is wel briljantDat einde
Oh en Torgue
![]()
Moet nog een paar sidequests vanavond
Ja, het verhaal is echt top, de sfeer en setting ook, maar het speelt echt voor geen meterquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:07 schreef Michhas het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee viel mee, genoeg om lekker te kunnen slapenquote:Op zondag 30 juni 2013 07:59 schreef PierreTT het volgende:
MichielGister niet al te hard gezopen blijkbaar?
Pasvorm: Vrouwenquote:Op zondag 30 juni 2013 10:45 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
misschien iets voor stefan en niko
Als PS4 Forza had was ik direct daar voor gegaan denk ikquote:Op zondag 30 juni 2013 13:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Pasvorm: Vrouwen
Die zeker?
Maar ff zonder gein, ik heb nog niks in de pre-order staan omdat ik nog niet weet of ik een PS4 of X1 ga halen
alleen stefan en geertje zijn zeker over de X1
29jarige, das wel een compliment voor mainquote:Op zondag 30 juni 2013 13:47 schreef KoningStoma het volgende:
Motorrijder met 207 km/h over provinciale weg
le mainframes
le xD
Omg, bedankt hequote:Op zondag 30 juni 2013 14:09 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
29jarige, das wel een compliment voor main
recht op door de bocht?quote:Op zondag 30 juni 2013 21:52 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Omg, bedankt he
Vanavond motor gereden, Jezus was een brute motor heb ik. Wat rij ik slecht, als een oud wijf. Tering
Haha, was het al weer zo lang geleden?quote:Op zondag 30 juni 2013 21:52 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Omg, bedankt he
Vanavond motor gereden, Jezus was een brute motor heb ik. Wat rij ik slecht, als een oud wijf. Tering
PTA / [aanmelden] 7e Motorrijders New/Oldbierit! ??-??-2013 #17quote:Op maandag 1 juli 2013 07:49 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Haha, was het al weer zo lang geleden?
Zal wel eens kijken wanneer het is. Heb samen met Bozz de 2e rit gedaan geloof ik. Hij al vakerquote:Op maandag 1 juli 2013 09:26 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
PTA / [aanmelden] 7e Motorrijders New/Oldbierit! ??-??-2013 #17
Yup, moest weer erg wennen.quote:Op maandag 1 juli 2013 07:49 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Haha, was het al weer zo lang geleden?
Mja geen idee, nog nooit op een 1000 cc gereden eerlijk gezegdquote:Op maandag 1 juli 2013 09:53 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Yup, moest weer erg wennen.
zo'n 1000cc twee cilinder die dan ligt te bokken helpt dan niet echt. Of het afremmen op de motor, check!
heb alleen de 3de rit en die van afgelopen zaterdag niet gedaanquote:Op maandag 1 juli 2013 09:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zal wel eens kijken wanneer het is. Heb samen met Bozz de 2e rit gedaan geloof ik. Hij al vaker
Zóveel nieuwe games zijn er toch niet uitgekomen afgelopen maand?quote:
Zat idd geen 1 X360 spel tussenquote:Op maandag 1 juli 2013 11:54 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zóveel nieuwe games zijn er toch niet uitgekomen afgelopen maand?
quote:Assassin’s Creed 3
Bioshock Infinite
Borderlands 2
Brothers in Arms: Hell’s Highway
Bulletstorm
Command and Conquer Red Alert 3
Crysis
Crysis 3
Divinity II: The Dragon Knight Saga
Dragon Age Origins
Far Cry 3
Far Cry Instincts Predator
Forza Horizon
Gears Judgement
Hasbro Family Game Night 3
Hitman Absolution
Kinect Sports 2
Left 4 Dead 2
Lego Batman 2: DC Superheroes
Lego Lord of the Rings
Mass Effect
Max Payne 3
Metal Gear Rising: Revengence
Monopoly Streets
Perfect Dark Zero
Prey
Rockstar Table Tennis
The Orange Box
Tomb Raider
Witcher 2
WWE 13 GonD
X-com: Enemy Unknown
Jup, ben wel geinteresseerd in AC3, BioShock Infinite, Forza Horizon, Gears of War Judgment en Hitman Absolution maar vrees dat die prijzen niet echt kunnen concurreren met webwinkels etc...quote:Op maandag 1 juli 2013 13:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
Xbox Live “Ultimate Game Sale”
Volgens mij vanaf deze week in de aanbieding ergens. Staan wel top titels tussen![]()
Rockstar Table Tennis![]()
![]()
[..]
Ga daar maar niet vanuit, en eigenlijk ook wel logischquote:Op maandag 1 juli 2013 14:07 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Jup, ben wel geinteresseerd in AC3, BioShock Infinite, Forza Horizon, Gears of War Judgment en Hitman Absolution maar vrees dat die prijzen niet echt kunnen concurreren met webwinkels etc...
Briljante game!quote:
Zekers. Heb natuurlijk ook veel inspiratie opgedaan bij jouw beroepsgenoten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En heb na een halve ochtend flink testen en aankloten dit basisstation in een baan weten te brengen. Nu nog dingen vastkoppelen, dat wordt helSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
http://majornelson.com/
Assassins Creed 3 $15
Borderlands 2 $10
Far Cry 3 $20
Max Payne 3 $10
Iedereen BL2 kopen dus![]()
![]()
Ga misschien wel borderlands kopen! 800ms points
Nog mensen die deze game ook nog moeten beginnen?'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun![]()
Ik denk dat je wel een aantal mensen kunt vinden die met een nieuw karakter willen beginnen. Ik bijvoorbeeld welquote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:16 schreef KneusTeun het volgende:
Ga misschien wel borderlands kopen! 800ms points
Nog mensen die deze game ook nog moeten beginnen?
Please sir. When moon? When Mustang?![]()
En welke games zijn nu gratis met live dan? of moet dat nog komen?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik denk dat je wel een aantal mensen kunt vinden die met een nieuw karakter willen beginnen. Ik bijvoorbeeld wel's avonds een reus, 'smorgens een kneus
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:30 schreef Rossdale het volgende:
http://marketplace.xbox.c(...)00-9115-d802584108cb![]()
Sorry hoor, maar PS+ krijg je dikkere games! ik dacht dat je wel toptitels zou krijgen van half jaar terug.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
fixedquote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:32 schreef KneusTeun het volgende:
[..]![]()
Sorry hoor, maar PS+ krijg je dikkere games! ik dacht dat je wel toptitels zou krijgen van zes jaar terug.![]()
Ik wil misschien ook wel een nieuw character beginnen, maybe die mechromancer
Maar eerst nog die DLC uitspelen.. Mimi? Pierre?![]()
Ja die Mechromancer wil ik ook nog wel. Werkt best grappig die robot. Maakt de game wel veel makkelijker omdat alle vijanden eerst die robot aanvallen en daarna pas je eigen character
Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Maar maakt niet uit dat je dan DLC mist?'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Nee hoor, je moet een soort compatibility pack downloaden net als bij Battlefield en dan kun je gewoon met iedereen spelenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:04 schreef KneusTeun het volgende:
Maar maakt niet uit dat je dan DLC mist?Please sir. When moon? When Mustang?![]()
max payne lijkt me namelijk ook nog wel interessant.
En forza horizon's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Max payne is echt heel slecht, zou het skippen. Hij begint leuk maar is al snel saai en langdradig.Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Dit idd, ziet er mooi uit en aan het verhaal is meer aandacht besteed dan de gemiddelde shooter maar het speelt echt als een draakquote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:15 schreef Rossdale het volgende:
Max payne is echt heel slecht, zou het skippen. Hij begint leuk maar is al snel saai en langdradig.![]()
Wolkenkrabber die op instorten staat? Waar heb ik dat toch eerder gehoord.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
jup 800 punten voor BL2quote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:52 schreef Cliffy het volgende:
Blijkbaar kan je ook met MS Points betalen deze sale?'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Ik moet er nog 2, Hammerlock en Tiny Tina.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:34 schreef Cliffy het volgende:
Maar eerst nog die DLC uitspelen.. Mimi? Pierre?
Maar ik ben weer helemaal hooked aan Diablo III![]()
![]()
Ja diablo 3 moet ik ook weer eens aanslingeren.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:58 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik moet er nog 2, Hammerlock en Tiny Tina.
Maar ik ben weer helemaal hooked aan Diablo III's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Bezemquote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:46 schreef SoldMayor het volgende:
Ik denk dat ik bl2 maar koop dan.
FC3 zouden jullie ook moeten kopen mooi spelletje.![]()
![]()
FC3 was ook baas!'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Eerst even een paar farmruns in Act III gedaan met mijn monk, daarna een nieuwe Barb gemaakt die al goed op weg is naar level 60quote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:59 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja diablo 3 moet ik ook weer eens aanslingeren.Misschien daarna nog een DH of Wizard maken, die heb ik beide niet verder gespeeld dan level 20.
![]()
Moet Hammerlock nog even afmaken, dan kan ik beginnen aan de laatste DLC! Of eerder, kan ook wel trouwens, ik moet Torgue ook nog steeds uitspelenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:34 schreef Cliffy het volgende:
Maar eerst nog die DLC uitspelen.. Mimi? Pierre?
Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Ben je ook DTF? ATM?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Net naar de niggerkapper geweest ben weer FTD![]()
Jaquote:Op dinsdag 2 juli 2013 05:49 schreef KoningStoma het volgende:
Het schip waar hij zelf gaten in heeft lopen prikken?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Tja en ook nog eens korting op bepaalde games, maar schijnbaar zien ze dat bij MS niet.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:32 schreef KneusTeun het volgende:
[..]![]()
Sorry hoor, maar PS+ krijg je dikkere games! ik dacht dat je wel toptitels zou krijgen van half jaar terug.Dat kan altijdquote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:52 schreef Cliffy het volgende:
Blijkbaar kan je ook met MS Points betalen deze sale?Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Hopelijk gaan Far Cry 3 en Tombraider ook voor cheap weg
Hmm Far Cry 3 is al in de aanbieding zie ik
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Ja ik was een beetje blindquote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Tja en ook nog eens korting op bepaalde games, maar schijnbaar zien ze dat bij MS niet.
[..]
Dat kan altijd![]()
Nog ff wat punten regelen dan haal ik FC3 ook nog en misschien Forza Horizon, BioShock Infinite en Gears 4 ook nog![]()
![]()
840 punten... koopjequote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hopelijk gaan Far Cry 3 en Tombraider ook voor cheap weg
Hmm Far Cry 3 is al in de aanbieding zie ik![]()
![]()
![]()
Far Cry 3quote:
2.177
Releasedatum: 26-2-2013
Grootte: 5,71 GB
Beschrijving | Dit delen
¤ 9,99
Idd, die ga ik straks meteen ff kopen
Ja die staat ook nog op het lijstjequote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:17 schreef Michhas het volgende:
Mocht The Witcher 2 nog in de sale komen dan kan ik die iedereen aanraden
Die komt deze week nog ja.. Maar die haal ik niet denk ik.. niks voor mij vrees ik :pquote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:17 schreef Michhas het volgende:
Mocht The Witcher 2 nog in de sale komen dan kan ik die iedereen aanraden![]()
Als je op kopen klikt kost ie ineens 19,99quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Far Cry 3
2.177
Releasedatum: 26-2-2013
Grootte: 5,71 GB
Beschrijving | Dit delen
¤ 9,99
Idd, die ga ik straks meteen ff kopen's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Oh en natuurlijk haal ik Defense Grid : The Awakening ook..
Toch top dat MS een spel uit 2009 aan ons geeft![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zou zelf gewoon wachten tot de GOTY versie uit isquote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:20 schreef Cliffy het volgende:
Voor degenen die BL2 halen: een aantal DLCs zijn nu ook in de aanbieding (50% korting)Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Ohja nu weet ik het weer, BL2 had die ietwat awkward besturing.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Beetje lomp inderdaadquote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:31 schreef KneusTeun het volgende:
Ohja nu weet ik het weer, BL2 had die ietwat awkward besturing.![]()
hmm?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:31 schreef KneusTeun het volgende:
Ohja nu weet ik het weer, BL2 had die ietwat awkward besturing.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: