SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://barbara.famequotes(...)bee7538141f705&ln=en
download nou eerst maar ff gewoon de nieuwe borderlands dlcquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:07 schreef Michhas het volgende:
Iemand hier die Metro 2033 heeft gespeeld?
Ja, twee keer geprobeerd maar ik kom er niet doorheen. Prima verhaal, maar de gameplay is zoooo traag en slecht en verouderd... echt zondequote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:07 schreef Michhas het volgende:
Hij is wel briljantquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:25 schreef Cliffy het volgende:
[..]
download nou eerst maar ff gewoon de nieuwe borderlands dlc
je hebt het al uitgespeeld? Ik heb hem nog niet aangeraaktquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hij is wel briljantDat einde
Oh en Torgue
![]()
Moet nog een paar sidequests vanavond
Ja, het verhaal is echt top, de sfeer en setting ook, maar het speelt echt voor geen meterquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:07 schreef Michhas het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee viel mee, genoeg om lekker te kunnen slapenquote:Op zondag 30 juni 2013 07:59 schreef PierreTT het volgende:
MichielGister niet al te hard gezopen blijkbaar?
Pasvorm: Vrouwenquote:Op zondag 30 juni 2013 10:45 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
misschien iets voor stefan en niko
Als PS4 Forza had was ik direct daar voor gegaan denk ikquote:Op zondag 30 juni 2013 13:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Pasvorm: Vrouwen
Die zeker?
Maar ff zonder gein, ik heb nog niks in de pre-order staan omdat ik nog niet weet of ik een PS4 of X1 ga halen
alleen stefan en geertje zijn zeker over de X1
29jarige, das wel een compliment voor mainquote:Op zondag 30 juni 2013 13:47 schreef KoningStoma het volgende:
Motorrijder met 207 km/h over provinciale weg
le mainframes
le xD
Omg, bedankt hequote:Op zondag 30 juni 2013 14:09 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
29jarige, das wel een compliment voor main
recht op door de bocht?quote:Op zondag 30 juni 2013 21:52 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Omg, bedankt he
Vanavond motor gereden, Jezus was een brute motor heb ik. Wat rij ik slecht, als een oud wijf. Tering
Haha, was het al weer zo lang geleden?quote:Op zondag 30 juni 2013 21:52 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Omg, bedankt he
Vanavond motor gereden, Jezus was een brute motor heb ik. Wat rij ik slecht, als een oud wijf. Tering
PTA / [aanmelden] 7e Motorrijders New/Oldbierit! ??-??-2013 #17quote:Op maandag 1 juli 2013 07:49 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Haha, was het al weer zo lang geleden?
Zal wel eens kijken wanneer het is. Heb samen met Bozz de 2e rit gedaan geloof ik. Hij al vakerquote:Op maandag 1 juli 2013 09:26 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
PTA / [aanmelden] 7e Motorrijders New/Oldbierit! ??-??-2013 #17
Yup, moest weer erg wennen.quote:Op maandag 1 juli 2013 07:49 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Haha, was het al weer zo lang geleden?
Mja geen idee, nog nooit op een 1000 cc gereden eerlijk gezegdquote:Op maandag 1 juli 2013 09:53 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Yup, moest weer erg wennen.
zo'n 1000cc twee cilinder die dan ligt te bokken helpt dan niet echt. Of het afremmen op de motor, check!
heb alleen de 3de rit en die van afgelopen zaterdag niet gedaanquote:Op maandag 1 juli 2013 09:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zal wel eens kijken wanneer het is. Heb samen met Bozz de 2e rit gedaan geloof ik. Hij al vaker
Zóveel nieuwe games zijn er toch niet uitgekomen afgelopen maand?quote:
Zat idd geen 1 X360 spel tussenquote:Op maandag 1 juli 2013 11:54 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zóveel nieuwe games zijn er toch niet uitgekomen afgelopen maand?
quote:Assassin’s Creed 3
Bioshock Infinite
Borderlands 2
Brothers in Arms: Hell’s Highway
Bulletstorm
Command and Conquer Red Alert 3
Crysis
Crysis 3
Divinity II: The Dragon Knight Saga
Dragon Age Origins
Far Cry 3
Far Cry Instincts Predator
Forza Horizon
Gears Judgement
Hasbro Family Game Night 3
Hitman Absolution
Kinect Sports 2
Left 4 Dead 2
Lego Batman 2: DC Superheroes
Lego Lord of the Rings
Mass Effect
Max Payne 3
Metal Gear Rising: Revengence
Monopoly Streets
Perfect Dark Zero
Prey
Rockstar Table Tennis
The Orange Box
Tomb Raider
Witcher 2
WWE 13 GonD
X-com: Enemy Unknown
Jup, ben wel geinteresseerd in AC3, BioShock Infinite, Forza Horizon, Gears of War Judgment en Hitman Absolution maar vrees dat die prijzen niet echt kunnen concurreren met webwinkels etc...quote:Op maandag 1 juli 2013 13:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
Xbox Live “Ultimate Game Sale”
Volgens mij vanaf deze week in de aanbieding ergens. Staan wel top titels tussen![]()
Rockstar Table Tennis![]()
![]()
[..]
Ga daar maar niet vanuit, en eigenlijk ook wel logischquote:Op maandag 1 juli 2013 14:07 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Jup, ben wel geinteresseerd in AC3, BioShock Infinite, Forza Horizon, Gears of War Judgment en Hitman Absolution maar vrees dat die prijzen niet echt kunnen concurreren met webwinkels etc...
Briljante game!quote:
Zekers. Heb natuurlijk ook veel inspiratie opgedaan bij jouw beroepsgenoten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En heb na een halve ochtend flink testen en aankloten dit basisstation in een baan weten te brengen. Nu nog dingen vastkoppelen, dat wordt helSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |