SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://barbara.famequotes(...)bee7538141f705&ln=en
download nou eerst maar ff gewoon de nieuwe borderlands dlcquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:07 schreef Michhas het volgende:
Iemand hier die Metro 2033 heeft gespeeld?
Ja, twee keer geprobeerd maar ik kom er niet doorheen. Prima verhaal, maar de gameplay is zoooo traag en slecht en verouderd... echt zondequote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:07 schreef Michhas het volgende:
Hij is wel briljantquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:25 schreef Cliffy het volgende:
[..]
download nou eerst maar ff gewoon de nieuwe borderlands dlc
je hebt het al uitgespeeld? Ik heb hem nog niet aangeraaktquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hij is wel briljantDat einde
Oh en Torgue
![]()
Moet nog een paar sidequests vanavond
Ja, het verhaal is echt top, de sfeer en setting ook, maar het speelt echt voor geen meterquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:07 schreef Michhas het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee viel mee, genoeg om lekker te kunnen slapenquote:Op zondag 30 juni 2013 07:59 schreef PierreTT het volgende:
MichielGister niet al te hard gezopen blijkbaar?
Pasvorm: Vrouwenquote:Op zondag 30 juni 2013 10:45 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
misschien iets voor stefan en niko
Als PS4 Forza had was ik direct daar voor gegaan denk ikquote:Op zondag 30 juni 2013 13:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Pasvorm: Vrouwen
Die zeker?
Maar ff zonder gein, ik heb nog niks in de pre-order staan omdat ik nog niet weet of ik een PS4 of X1 ga halen
alleen stefan en geertje zijn zeker over de X1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |