Laat je niet wegjagenquote:
Marcel, trek je niets aan van die gasten ;-)quote:
Volgens mij werd er al over jullie gesproken voordat jullie je op dit forum hadden aangemeld, dat was ook de opzet van het forum. pas na aanmelding van sommigen van jullie mochten mensen opeens niet meer hun eigen mening geven....quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:39 schreef IT-Alex het volgende:
[..]
Marcel, trek je niets aan van die gasten ;-)
Kijk dat ik met ze in discussie ga is mijn probleem en dat ze dan toevallig ook andere mensen van het programma erbij gaan betrekken kan ik weinig aan doen maar als je het niet chill vind als mensen zo over je praten moet je er gewoon niet op ingaan en dan houden ze van zelf wel op en dan praten ze ineens alleen nog over mij omdat ik met ze aan het praten ben.
Chill out bro
Duurt nog wel even voordat je door een UTP kabel pastquote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:14 schreef il_fenomeno het volgende:
"Marcel Stoel
Goddamnit, zo mogen mensen je en zo kraken ze ja af met hun "advies" ugh, waar kan ik mij inschrijven zodat ik mij fysiek door het internet kan bewegen om zulk soort mensen een knal tegen hun kop te geven."
Nou Nou Marcel wat en taalgebruik
Ach als je zo snel al FOK! gaat verlaten is het maar goed ook want dan is FOK! sowieso niks voor jou.quote:
Ik zie hem al zitten bij Jenssen met zijn bekendheid. Denk dat hij dan jankend weg looptquote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:00 schreef il_fenomeno het volgende:
Even serieus, als meneer er zelf voor kiest zichzelf op de landelijke tv te presenteren. Dan ook nog plannen heeft om zijn nieuw verworven bekendheid te willen gaan gebruiken om zichzelf nog meer aan het grote publiek te presenteren, dan moet Marcel er ook tegen kunnen als niet iedereen het met hem eens is. Ik heb nooit gezegd dat hij minder of wat dan ook dan een ander is. ik heb enkel gezegd dat hij lui is en zichzelf voor de gek aan het houden is met allerlei excuses. na de eerste afleveringen kwam die inderdaad ook sympathiek op mij over, en dat is die mijns inziens nog steeds. Dit betekent echter niet dat ik alles goed aan hem moet vinden. Dit forum is er om je mening over de personages te geven en dat heb ik gedaan, als meneer het er dan niet mee eens is, en niet tegen mijn standpunten kan vind ik het kort door de bocht om maar weer te gaan roepen dat wij de reden zijn waarom hij zich slecht voelt.......het feit dat hij een andere mening deelt betekend niet dat ik maar mijn mening moet gaan bijstellen......
Jensen is niet meer wie hij geweest was. Dat scherpe is er wel vanaf..quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:17 schreef Geo4kant het volgende:
Ik zie hem al zitten bij Jenssen met zijn bekendheid. Denk dat hij dan jankend weg loopt
Wie is "Doe" ?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:19 schreef mitchelll0181 het volgende:
Oh nooo ... Hebben jullie em niu weg gepest ..
Dames dames .. Doe is lief
Hij moet zich gewoon niet zo veel aantrekken van mensen van wat mensen van em vinden... ;-)quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ach als je zo snel al FOK! gaat verlaten is het maar goed ook want dan is FOK! sowieso niks voor jou.
Of fiber xDquote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Duurt nog wel even voordat je door een UTP kabel past
Iedereen mag nog steeds voor mij gevoel zijn mening geven alleen ja sommige mensen kunnen er tegen en sommige die laten het zichzelf verzieken en gaan zich zelf slecht voelen als of heel de wereld hun haat.. Ach gewoon kwestie van leren om met dat soort dingen om te gaan ;-)quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:00 schreef il_fenomeno het volgende:
Even serieus, als meneer er zelf voor kiest zichzelf op de landelijke tv te presenteren. Dan ook nog plannen heeft om zijn nieuw verworven bekendheid te willen gaan gebruiken om zichzelf nog meer aan het grote publiek te presenteren, dan moet Marcel er ook tegen kunnen als niet iedereen het met hem eens is. Ik heb nooit gezegd dat hij minder of wat dan ook dan een ander is. ik heb enkel gezegd dat hij lui is en zichzelf voor de gek aan het houden is met allerlei excuses. na de eerste afleveringen kwam die inderdaad ook sympathiek op mij over, en dat is die mijns inziens nog steeds. Dit betekent echter niet dat ik alles goed aan hem moet vinden. Dit forum is er om je mening over de personages te geven en dat heb ik gedaan, als meneer het er dan niet mee eens is, en niet tegen mijn standpunten kan vind ik het kort door de bocht om maar weer te gaan roepen dat wij de reden zijn waarom hij zich slecht voelt.......het feit dat hij een andere mening deelt betekend niet dat ik maar mijn mening moet gaan bijstellen......
Ik snap dit soort reacties niet, alle reactie moeten maar zacht en lief zijn? Zo werkt het niet.. Als je wilt veranderen zijn harde adviezen nodig. De mensen hier 'pesten' ook geenszins; dat is het belachelijk maken/uitlachen/vernederen van een persoon, terwijl je nu in een zekere zin geholpen wordt. Het lijkt me niet dat die mensen van vroeger jou probeerden te helpen in plaats van pesten. Infantiel gedrag is dit.quote:
Jij bent de enige hier van de kandidaten die de adviezen goed opneemt, dat onderscheid je best wel. Het probleem is dat het te snel als persoonlijke aanvallen gezien wordt door de mensen die adviezen krijgen.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:22 schreef IT-Alex het volgende:
[..]
Iedereen mag nog steeds voor mij gevoel zijn mening geven alleen ja sommige mensen kunnen er tegen en sommige die laten het zichzelf verzieken en gaan zich zelf slecht voelen als of heel de wereld hun haat.. Ach gewoon kwestie van leren om met dat soort dingen om te gaan ;-)
Als je een beetje zelfspot krijgt dan maak je er ook gauw wat minder zorgen over denk ik
Hij kruipt nogal graag in de slachtoffer rol.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:30 schreef Serene het volgende:
[..]
Ik snap dit soort reacties niet, alle reactie moeten maar zacht en lief zijn? Zo werkt het niet.. Als je wilt veranderen zijn harde adviezen nodig. De mensen hier 'pesten' ook geenszins; dat is het belachelijk maken/uitlachen/vernederen van een persoon, terwijl je nu in een zekere zin geholpen wordt. Het lijkt me niet dat die mensen van vroeger jou probeerden te helpen in plaats van pesten. Infantiel gedrag is dit.
ga naar een gym. 3x per week serieuze krachttraining, daarna nog een half uurtje cardio.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:53 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Ik heb twee linker voeten als het om dansen gaat, denk dat ik eerder iet's vam crunshes/pushups ga doen.
Helaas wel, dat is iets wat sowieso ook moet veranderen wil je zeker overkomen.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hij kruipt nogal graag in de slachtoffer rol.
Ik zou krachttraining nog niet aanraden als je zo een gewicht hebt, van krachttraining val je niet zo snel af. Het lijkt me beter om 5x in de week cardio te gaan doen in plaats van de 2x dat ie nu gaat. Als je werkloos bent past dat makkelijk in je schema.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:59 schreef fathank het volgende:
[..]
ga naar een gym. 3x per week serieuze krachttraining, daarna nog een half uurtje cardio.
Crunches en pushups heb je allebei geen moer aan, zeker niet als dat het enige is wat je wil gaan doen.
Ik heb ook nog geen advies gegeven, maar dat werd ook al veelvuldig gedaan en verder is dat wat je zegt exact wat er gebeurt.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:07 schreef il_fenomeno het volgende:
Het maakt mij allemaal niet uit wat marcel wilt en doet. Ik ga hem dan ook geen advies of wat dan ook geven. Ik zeg alleen dat als die er onverzorgd bij blijft lopen, en niet aan zijn uiterlijk wilt werken het erg moeilijk wordt een relatie te krijgen. Als hij dan met allerlei, in mijn ogen smoesjes komt aanzetten, en ik hem daarmee confronteer wordt meneer opeens agressief. Ik vind dit erg kortzichtig
maar als Marcel denkt dat die de nieuwe Nederlandse Ron Jerremy wordt wens ik hem er veel succes mee.....
Van mij mag je je mening geven hoor, je moet alleen niet denken dat ik alles wat je zegt, goed bedoeld advies of kritiek, ook met 'ja en amen' beantwoordquote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:05 schreef il_fenomeno het volgende:
[..]
Volgens mij werd er al over jullie gesproken voordat jullie je op dit forum hadden aangemeld, dat was ook de opzet van het forum. pas na aanmelding van sommigen van jullie mochten mensen opeens niet meer hun eigen mening geven....
Dan nog is het moeilijk als tig mensen, lief tot heel grof, hun mening over je geven. Je leest het toch. En zeker als je al onzeker bent / niet lekker in je vel dan is keer op keer kritiek krijgen/lezen gewoon niet fijn.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:22 schreef IT-Alex het volgende:
Hij moet zich gewoon niet zo veel aantrekken van mensen van wat mensen van em vinden... ;-)
Juist is krachttraining aan te raden. Van krachttraining krijg je meer spiermassa. meer spiermassa = hogere verbranding = sneller afvallen. Maar staar je niet blind op kilo's, je vetpercentage verlagen is belangrijker.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:09 schreef Serene het volgende:
[..]
Helaas wel, dat is iets wat sowieso ook moet veranderen wil je zeker overkomen.
[..]
Ik zou krachttraining nog niet aanraden als je zo een gewicht hebt, van krachttraining val je niet zo snel af. Het lijkt me beter om 5x in de week cardio te gaan doen in plaats van de 2x dat ie nu gaat. Als je werkloos bent past dat makkelijk in je schema.
[..]
Ik heb ook nog geen advies gegeven, maar dat werd ook al veelvuldig gedaan en verder is dat wat je zegt exact wat er gebeurt.
Maar tijdens de training verbrand je niet zoveel en vooral als je 120kg weegt moet je eerst veel afvallen, voordat je serieus krachttraining kan doen. Het is lastig om tegelijk af te vallen en spiermassa aan te komen; doet men normaliter ook niet.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:13 schreef fathank het volgende:
[..]
Juist is krachttraining aan te raden. Van krachttraining krijg je meer spiermassa. meer spiermassa = hogere verbranding = sneller afvallen. Maar staar je niet blind op kilo's, je vetpercentage verlagen is belangrijker.
Ik best veel aangekomen nuquote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:15 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ben 5kg afgevallen toen ik serieus krachttraining ging doen...
Moet wel zeggen dat ik m'n eetpatroon niet heb aangepast...
Maar idd, in rust ga je ook veel meer verbranden. Maar goed, ik was al slank dus dat scheelt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |