Nederlandse (top)clubs kunnen zeggen wat ze willen. Feit blijft dat een Beneliga hoger zal aangeschreven staan in het buitenland dan de eredivisie en dat het voor de Nederlandse linkerkolom gewoon een verbetering isquote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:52 schreef Van_Poppel het volgende:
Alleen van het idee al dat onbetrouwbare maffiatypes zoals Duchâtelet het hier voor het zeggen krijgen, krijg ik kippenvel op mijn armen. Bovendien hebben de Nederlandse clubs al aangegeven niets voor een beneliga te voelen. Dit is dus een zinloze discussie.
Elke Belg is realistisch genoeg om te beseffen dat de titels niet voor het grijpen zullen liggenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:01 schreef HeatWave het volgende:
Idd, en dan krijgen we toch alleen maar calimero-discussies als er tien jaar achter elkaar een Nederlandse club kampioen is geworden. Dan zijn we weer die arrogante hollanders etc.
De Nederlandse clubs gaan over de eredivisie. Wat jullie Belgen ervan vinden is wat dat betreft irrelevant.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:52 schreef vladesk het volgende:
[..]
Nederlandse (top)clubs kunnen zeggen wat ze willen. Feit blijft dat een Beneliga hoger zal aangeschreven staan in het buitenland dan de eredivisie en dat het voor de Nederlandse linkerkolom gewoon een verbetering is
Wat praat jij over Zulte, Westerlo en Kortrijk? Heb je mijn openingspost wel gelezen?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De Nederlandse clubs gaan over over de eredivisie. Wat jullie Belgen ervan vinden is wat dat betreft irrelevant.
Ik zit i.i.g niet te wachten op clubjes als Zulte Waregem, Westerlo en Kortrijk. Het zou doodzonde zijn als mooie clubs als Groningen, Heerenveen en NAC kapot gemaakt worden omdat de Belgen zo nodig hun zakken moeten vullen.
Ook met Brugge, Gent en Genk heeft de gemiddelde Nederlandse voetballiefhebber helemaal niets. Liever Sparta-Feyenoord en NEC-Vitesse dan Genk-Feyenoord en Gent-Groningen. De Nederlandse voetbalidentiteit moet niet door zo'n commercieel gedrocht kapot worden gemaakt.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:56 schreef vladesk het volgende:
[..]
Wat praat jij over Zulte, Westerlo en Kortrijk? Heb je mijn openingspost wel gelezen?
Buiten de "Grote 5" heeft geen enkele Belgische club wat in zo'n beneliga te zoeken
Liever Genk - Feyenoord en Gent - Groningen dan Roda - Go Ahead of Cambuur - Zwollequote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ook met Brugge, Gent en Genk heeft de gemiddelde Nederlandse voetballiefhebber helemaal niets. Liever Sparta-Feyenoord en NEC-Vitesse dan Genk-Feyenoord en Gent-Groningen. De Nederlandse voetbalidentiteit moet niet door zo'n commercieel gedrocht kapot worden gemaakt.
Dat is jouw mening. Ik denk er anders over.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:06 schreef vladesk het volgende:
[..]
Liever Genk - Feyenoord en Gent - Groningen dan Roda - Go Ahead of Cambuur - Zwolle
Denk ik dan
http://www.voetbalprimeur(...)ntract-bij-bene-ligaquote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat is jouw mening. Ik denk er anders over.
Maargoed, zoals eerder aangegeven komt de beneliga er de komende 10 jaar godzijdank niet. Daarna zien we wel verder.
Murdoch heeft een contract met de Nederlandse clubs gesloten. Je kunt niet zomaar een contract ontbinden. Clubs als Cambuur en Zwolle zullen nooit hun doodvonnis gaan tekenen.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:13 schreef vladesk het volgende:
[..]
http://www.voetbalprimeur(...)ntract-bij-bene-liga
Zeg nooit nooit
Dat geloof ik gewoon niet. Voor clubs als Ajax, Feyenoord, PSV, Twente zou een beneliga betekenen dat het voortaan in plaats van tegen Cambuur, Go Ahead, Zwolle, Rkc en Roda speelt, nu tegen Anderlecht, Brugge, Standard, Genk en Gent speelt. Zeg wat je wil, maar dit is vooruitgangquote:
Ze hebben het toch gezegd? Waarom zouden ze erover liegen? Ze zitten gewoon niet op dat negatieve betonvoetbal uit Belgenland te wachten.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:30 schreef vladesk het volgende:
[..]
Dat geloof ik gewoon niet. Voor clubs als Ajax, Feyenoord, PSV, Twente zou een beneliga betekenen dat het voortaan in plaats van tegen Cambuur, Go Ahead, Zwolle, Rkc en Roda speelt, nu tegen Anderlecht, Brugge, Standard, Genk en Gent speelt. Zeg wat je wil, maar dit is vooruitgang
Alsook een stijging in tv rechten, sponsoring en een competitie die hoger aangeschreven staat
Nochtans zijn Vandenbrom en Been Nederlandse trainersquote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze hebben het toch gezegd? Waarom zouden ze erover liegen? Ze zitten gewoon niet op dat negatieve betonvoetbal uit Belgenland te wachten.
Daarom kunnen ze wel negatief betonvoetbal spelen.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:36 schreef vladesk het volgende:
[..]
Nochtans zijn Vandenbrom en Been Nederlandse trainers
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Daarom kunnen ze wel negatief betonvoetbal spelen.
Vlieg toch naar Oezbekistan manquote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:30 schreef vladesk het volgende:
[..]
Dat geloof ik gewoon niet. Voor clubs als Ajax, Feyenoord, PSV, Twente zou een beneliga betekenen dat het voortaan in plaats van tegen Cambuur, Go Ahead, Zwolle, Rkc en Roda speelt, nu tegen Anderlecht, Brugge, Standard, Genk en Gent speelt. Zeg wat je wil, maar dit is vooruitgang
Alsook een stijging in tv rechten, sponsoring en een competitie die hoger aangeschreven staat
http://www.rtlnieuws.nl/s(...)lannen-voor-beneligaquote:De Nederlandse clubs ontkennen nu dat er een akkoord ligt. PSV wijst erop dat de achttien clubs van de Eredivisie net een overeenkomst hebben gesloten met de zender Fox van mediamagnaat Rupert Murdoch. "Tot 2025 krijgen de clubs 80 tot 100 miljoen euro per seizoen. Het zou dus raar zijn om daar nu vraagtekens te stellen bij huidige constructie", zegt voorlichter Jeroen van den Berk tegen RTL Nieuws.
Volgens Ajax komt het verhaal over een Beneliga om de zoveel jaar op, maar is het op dit moment niet aan de orde.
Ik zie nergens dat de clubs geen trek hebbenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vlieg toch naar Oezbekistan man. Iedere paar jaar komt er weer dat saaie kut gelul over een kutbeneliga waar de clubs geen trek in hebben
[..]
http://www.rtlnieuws.nl/s(...)lannen-voor-beneliga
Hier het bewijs.
KAN JE NIET LEZEN!??!?!?!??!?!?!?!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:47 schreef vladesk het volgende:
[..]
Ik zie nergens dat de clubs geen trek hebben
Bovendien is 80 miljoen echt niet zoveel... jullie hebben dan nog 2 clubs meer in jullie competitie
Belgische competitie brengt dit jaar zelfs 55 miljoen euro op, wellicht volgend jaar opnieuw ietsje meer
Beneliga zou qua tv rechten toch echt een pak meer opbrengen, die competitie bulkt van de traditieclubs
Jij bent echt het vermoeiendste persoon hierquote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:49 schreef vladesk het volgende:
Ja en? Als Murdoch dit wil en nog veel meer betaalt, komt het er gewoon, klaar
It's all about the money
Heb het al gezegd, zoiets geloof ik gewoon niet. Als Murdoch gewoon een pak meer betaalt voor Beneligarechten en Ajax krijgt bv 5 miljoen euro per jaar meer aan tv rechten alleen dan komt zoiets er gewoon hoorquote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij bent echt het vermoeiendste persoon hier
DE CLUBS WILLEN NIET
NEDERLAND WIL HET NIET
OPTYFEN MET DIE BENELIGA
Wie zegt trouwens dat Murdoch dit wil?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:49 schreef vladesk het volgende:
Ja en? Als Murdoch dit wil en nog veel meer betaalt, komt het er gewoon, klaar
It's all about the money
http://www.voetbalprimeur(...)ntract-bij-bene-ligaquote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wie zegt trouwens dat Murdoch dit wil?
Je denkt toch niet dat hij 2 miljard voor zo'n flutcompetitie wil betalen?
Ajax gaat echt niet voor 5 miljoen meer met die onbetrouwbare Belgen in zee. Vergeet niet dat het aantal CL-plaatsen gelijk blijft. Een jaar geen CL spelen kost een veelvoud.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:53 schreef vladesk het volgende:
[..]
Heb het al gezegd, zoiets geloof ik gewoon niet. Als Murdoch gewoon een pak meer betaalt voor Beneligarechten en Ajax krijgt bv 5 miljoen euro per jaar meer aan tv rechten alleen dan komt zoiets er gewoon hoor
Dus is het vooral Anderlecht die hieronder zal lijden aangezien zij de laatste 2 jaar 30 miljoen euro aan CL hebben binnen gekregenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ajax gaat echt niet voor 5 miljoen meer met die onbetrouwbare Belgen in zee. Vergeet niet dat het aantal CL-plaatsen gelijk blijft. Een jaar geen CL spelen kost een veelvoud.
Dat zegt Ludwig Sneyers...ik wil graag een citaat van Murdoch zelf.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:54 schreef vladesk het volgende:
[..]
http://www.voetbalprimeur(...)ntract-bij-bene-liga
Ook hun gaat het geld kosten. Door een beneliga verdampen er jaarlijks dus 15 miljoen zekere CL-inkomsten.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:55 schreef vladesk het volgende:
[..]
Dus is het vooral Anderlecht die hieronder zal lijden aangezien zij de laatste 2 jaar 30 miljoen euro aan CL hebben binnen gekregen
Ja, voor Anderlecht maar niet voor Nederlandse clubs... Ik geloof niet dat Anderlecht CL gaat afsnoepen van Nederlandse topclubsquote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ook hun gaat het geld kosten. Door een beneliga verdampen er jaarlijks dus 15 miljoen zekere CL-inkomsten.
Bij Anderlecht denken ze daar anders over. Ze waren er 100% van overtuigd dat ze Ajax en AZ van de mat zouden spelen. Mooi dat hun arrogantie is afgestraft.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:59 schreef vladesk het volgende:
[..]
Ja, voor Anderlecht maar niet voor Nederlandse clubs... Ik geloof niet dat Anderlecht CL gaat afsnoepen van Nederlandse topclubs
Gent heeft Feyenoord uitgeschakeldquote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bij Anderlecht denken ze daar anders over. Ze waren er 100% van overtuigd dat ze Ajax en AZ van de mat zouden spelen. Mooi dat hun arrogantie is afgestraft.
En Anderlecht wil zeker niet in de CL spelen maar lekker aanmodderen i nde beneliga?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:59 schreef vladesk het volgende:
[..]
Ja, voor Anderlecht maar niet voor Nederlandse clubs... Ik geloof niet dat Anderlecht CL gaat afsnoepen van Nederlandse topclubs
voor anderlecht is het misschien wel nadelig aangezien zij nu geregeld 15 miljoen euro opstrijken van de champions leaguequote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En Anderlecht wil zeker niet in de CL spelen maar lekker aanmodderen i nde beneliga?
Dat is inmiddels 5 jaar geleden. Bovendien speelde Ajax toen met een B-ploeg omdat ze al zeker van de volgende ronde waren.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:01 schreef vladesk het volgende:
[..]
Gent heeft Feyenoord uitgeschakeld
Standard hetzelfde met AZ in de CL
Anderlecht ging 1-3 winnen in Ajax in Europa League
Om maar te zeggen: niet representatief
AZ was een uitschuiver, normaal moet Anderlecht daar van winnenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat is inmiddels 5 jaar geleden. Bovendien speelde Ajax toen met een B-ploeg omdat ze al zeker van de volgende ronde waren.
De laatste 4 confrontaties zeggen genoeg:
Anderlecht-Ajax 0-3
Ajax-Anderlecht 2-0
AZ-Anderlecht 1-0
Anderlecht-AZ 0-1
Zowel sportief als financieel winnen de Nederlandse clubs niets met de beneliga.
Praatjes vullen geen gaatjes, Belg. Vooraf waren jullie al met de volgende ronde bezig. Jullie hadden de EL al zowat gewonnen.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:14 schreef vladesk het volgende:
Ik heb net de samenvatting gezien van Anderlecht - Ajax en Anderlecht mocht nooit verloren zijn! Laat staan met 0-3, cijfers zeggen helemaal niets over de match
Je kan ook gewoon zelf naar de samenvatting gekijkenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Praatjes vullen geen gaatjes, Belg.
Ze willen niet. Dan houdt het gewoon op. Je kunt ze namelijk niet verplichten.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:20 schreef vladesk het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon zelf naar de samenvatting gekijken, staat boven je
Daar zie je dat Anderlecht beter begon maar Ajax komt op voorsprong op een diefje... daarna krijgt Anderlecht nog paar kansen en mist het zelf een penalty op 1-1 en dan wordt het 0-2 en weet je dat het over is
Regelrechte hold up!
Kijk naar de begrotingen in de OP en daar zie je dat de "Grote 5" van België een aanwinst zijn voor de eredivisie
Heb het al gezegd, als Murdoch zegt bij een Beneliga bied ik zoveel en de Nederlandse topclubs krijgen bv 5 miljoen euro per jaar meer aan tv rechten alleen al, dan komt die beneliga er gewoonquote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze willen niet. Dan houdt het gewoon op. Je kunt ze namelijk niet verplichten.
DE KLEINE CLUBS DAN? DE KLEINE CLUBS?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:22 schreef vladesk het volgende:
[..]
Heb het al gezegd, als Murdoch zegt bij een Beneliga bied ik zoveel en de Nederlandse topclubs krijgen bv 5 miljoen euro per jaar meer aan tv rechten alleen al, dan komt die beneliga er gewoon
A. Murdoch heeft nergens aangegeven dat hij voorstander van de beneliga is.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:22 schreef vladesk het volgende:
[..]
Heb het al gezegd, als Murdoch zegt bij een Beneliga bied ik zoveel en de Nederlandse topclubs krijgen bv 5 miljoen euro per jaar meer aan tv rechten alleen al, dan komt die beneliga er gewoon
Denk je nu echt dat Ajax wat geeft om Cambuur en Rkc?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
DE KLEINE CLUBS DAN? DE KLEINE CLUBS?
We zullen zien, die link die ik je toonde zegt van welquote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
A. Murdoch heeft nergens aangegeven dat hij voorstander van de beneliga is.
B. Voor 5 miljoen extra gaan de topclubs geen zekere CL-inkomsten weggooien. Ook de kans op EL-voetbal wordt kleiner.
Jij babbelt al maanden onzin...quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:27 schreef vladesk het volgende:
[..]
We zullen zien, die link die ik je toonde zegt van wel
op dat 2de ga ik zelf niet ingaan, je praat onzin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |