http://www.voetbalprimeur(...)ntract-bij-bene-ligaquote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wie zegt trouwens dat Murdoch dit wil?
Je denkt toch niet dat hij 2 miljard voor zo'n flutcompetitie wil betalen?
Ajax gaat echt niet voor 5 miljoen meer met die onbetrouwbare Belgen in zee. Vergeet niet dat het aantal CL-plaatsen gelijk blijft. Een jaar geen CL spelen kost een veelvoud.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:53 schreef vladesk het volgende:
[..]
Heb het al gezegd, zoiets geloof ik gewoon niet. Als Murdoch gewoon een pak meer betaalt voor Beneligarechten en Ajax krijgt bv 5 miljoen euro per jaar meer aan tv rechten alleen dan komt zoiets er gewoon hoor
Dus is het vooral Anderlecht die hieronder zal lijden aangezien zij de laatste 2 jaar 30 miljoen euro aan CL hebben binnen gekregenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ajax gaat echt niet voor 5 miljoen meer met die onbetrouwbare Belgen in zee. Vergeet niet dat het aantal CL-plaatsen gelijk blijft. Een jaar geen CL spelen kost een veelvoud.
Dat zegt Ludwig Sneyers...ik wil graag een citaat van Murdoch zelf.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:54 schreef vladesk het volgende:
[..]
http://www.voetbalprimeur(...)ntract-bij-bene-liga
Ook hun gaat het geld kosten. Door een beneliga verdampen er jaarlijks dus 15 miljoen zekere CL-inkomsten.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:55 schreef vladesk het volgende:
[..]
Dus is het vooral Anderlecht die hieronder zal lijden aangezien zij de laatste 2 jaar 30 miljoen euro aan CL hebben binnen gekregen
Ja, voor Anderlecht maar niet voor Nederlandse clubs... Ik geloof niet dat Anderlecht CL gaat afsnoepen van Nederlandse topclubsquote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ook hun gaat het geld kosten. Door een beneliga verdampen er jaarlijks dus 15 miljoen zekere CL-inkomsten.
Bij Anderlecht denken ze daar anders over. Ze waren er 100% van overtuigd dat ze Ajax en AZ van de mat zouden spelen. Mooi dat hun arrogantie is afgestraft.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:59 schreef vladesk het volgende:
[..]
Ja, voor Anderlecht maar niet voor Nederlandse clubs... Ik geloof niet dat Anderlecht CL gaat afsnoepen van Nederlandse topclubs
Gent heeft Feyenoord uitgeschakeldquote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bij Anderlecht denken ze daar anders over. Ze waren er 100% van overtuigd dat ze Ajax en AZ van de mat zouden spelen. Mooi dat hun arrogantie is afgestraft.
En Anderlecht wil zeker niet in de CL spelen maar lekker aanmodderen i nde beneliga?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:59 schreef vladesk het volgende:
[..]
Ja, voor Anderlecht maar niet voor Nederlandse clubs... Ik geloof niet dat Anderlecht CL gaat afsnoepen van Nederlandse topclubs
voor anderlecht is het misschien wel nadelig aangezien zij nu geregeld 15 miljoen euro opstrijken van de champions leaguequote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En Anderlecht wil zeker niet in de CL spelen maar lekker aanmodderen i nde beneliga?
Dat is inmiddels 5 jaar geleden. Bovendien speelde Ajax toen met een B-ploeg omdat ze al zeker van de volgende ronde waren.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:01 schreef vladesk het volgende:
[..]
Gent heeft Feyenoord uitgeschakeld
Standard hetzelfde met AZ in de CL
Anderlecht ging 1-3 winnen in Ajax in Europa League
Om maar te zeggen: niet representatief
AZ was een uitschuiver, normaal moet Anderlecht daar van winnenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat is inmiddels 5 jaar geleden. Bovendien speelde Ajax toen met een B-ploeg omdat ze al zeker van de volgende ronde waren.
De laatste 4 confrontaties zeggen genoeg:
Anderlecht-Ajax 0-3
Ajax-Anderlecht 2-0
AZ-Anderlecht 1-0
Anderlecht-AZ 0-1
Zowel sportief als financieel winnen de Nederlandse clubs niets met de beneliga.
Praatjes vullen geen gaatjes, Belg. Vooraf waren jullie al met de volgende ronde bezig. Jullie hadden de EL al zowat gewonnen.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:14 schreef vladesk het volgende:
Ik heb net de samenvatting gezien van Anderlecht - Ajax en Anderlecht mocht nooit verloren zijn! Laat staan met 0-3, cijfers zeggen helemaal niets over de match
Je kan ook gewoon zelf naar de samenvatting gekijkenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Praatjes vullen geen gaatjes, Belg.
Ze willen niet. Dan houdt het gewoon op. Je kunt ze namelijk niet verplichten.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:20 schreef vladesk het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon zelf naar de samenvatting gekijken, staat boven je
Daar zie je dat Anderlecht beter begon maar Ajax komt op voorsprong op een diefje... daarna krijgt Anderlecht nog paar kansen en mist het zelf een penalty op 1-1 en dan wordt het 0-2 en weet je dat het over is
Regelrechte hold up!
Kijk naar de begrotingen in de OP en daar zie je dat de "Grote 5" van België een aanwinst zijn voor de eredivisie
Heb het al gezegd, als Murdoch zegt bij een Beneliga bied ik zoveel en de Nederlandse topclubs krijgen bv 5 miljoen euro per jaar meer aan tv rechten alleen al, dan komt die beneliga er gewoonquote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze willen niet. Dan houdt het gewoon op. Je kunt ze namelijk niet verplichten.
DE KLEINE CLUBS DAN? DE KLEINE CLUBS?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:22 schreef vladesk het volgende:
[..]
Heb het al gezegd, als Murdoch zegt bij een Beneliga bied ik zoveel en de Nederlandse topclubs krijgen bv 5 miljoen euro per jaar meer aan tv rechten alleen al, dan komt die beneliga er gewoon
A. Murdoch heeft nergens aangegeven dat hij voorstander van de beneliga is.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:22 schreef vladesk het volgende:
[..]
Heb het al gezegd, als Murdoch zegt bij een Beneliga bied ik zoveel en de Nederlandse topclubs krijgen bv 5 miljoen euro per jaar meer aan tv rechten alleen al, dan komt die beneliga er gewoon
Denk je nu echt dat Ajax wat geeft om Cambuur en Rkc?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
DE KLEINE CLUBS DAN? DE KLEINE CLUBS?
We zullen zien, die link die ik je toonde zegt van welquote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
A. Murdoch heeft nergens aangegeven dat hij voorstander van de beneliga is.
B. Voor 5 miljoen extra gaan de topclubs geen zekere CL-inkomsten weggooien. Ook de kans op EL-voetbal wordt kleiner.
Jij babbelt al maanden onzin...quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:27 schreef vladesk het volgende:
[..]
We zullen zien, die link die ik je toonde zegt van wel
op dat 2de ga ik zelf niet ingaan, je praat onzin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |