Ik snap het hele idee achter die fb post ook niet, behalve shockeren. Hij gaat er heus niet eerder een dader mee vinden door foto's van haar te plaatsen. Er is ook relatief veel tijd over heen gegaan, tussen het voorval en de post, aangezien het licht is op de foto's en ze al ergens wat bloed weggepoetst hebben (op de ene foto wel, op de andere niet). Voor het shockeffect moet ze ná het wegwassen van de ergste verwondingen nog wel even haar shirtje aanhouden met bloedvlekken. Why?! Alsof we nu allemaal denken: wow dat is erg! Nu gaan we de...... Nu vinden we sneller.... Nu nu zoeken we...quote:Op maandag 1 juli 2013 20:59 schreef gelly het volgende:
[..]
Ze zijn ook nog steeds op vakantie, dus zo erg vindt ie het kennelijk allemaal niet.
Sowieso vraag ik me af waarom hij liever de wijnflesgooier vindt dan diegene die haar geld heeft gejat. Lijk mij dat degene die de fles heeft gegooid gewoon een dronken figuur was die niet over de eventuele gevolgen dacht. Dat daarna iemand een gewond persoon berooft vind ik veel verwerpelijker.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:35 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ik snap het hele idee achter die fb post ook niet, behalve shockeren. Hij gaat er heus niet eerder een dader mee vinden door foto's van haar te plaatsen. Er is ook relatief veel tijd over heen gegaan, tussen het voorval en de post, aangezien het licht is op de foto's en ze al ergens wat bloed weggepoetst hebben (op de ene foto wel, op de andere niet). Voor het shockeffect moet ze ná het wegwassen van de ergste verwondingen nog wel even haar shirtje aanhouden met bloedvlekken. Why?! Alsof we nu allemaal denken: wow dat is erg! Nu gaan we de...... Nu vinden we sneller.... Nu nu zoeken we...
Nee wacht. We hebben geen FUCK aan die foto's.
Ze was wel naar de politie geweest. Zaterdag en toen had de politie gezegd dat ze ''dicht'' waren en dat ze maandag maar terug moest komen. Omdat in de tt nacht vaak een paar mishandelingen plaatsvindenquote:Op maandag 1 juli 2013 20:49 schreef ZarB het volgende:
Ik lees nu in de Metro dat die vader van het TT wijnflesmeisje niet eens aangifte heeft gedaan. Zijn eerste ingeving was posten op fb en via die weg is de politie achter het incident gekomen. Vreemde vent die vader. Waarom denkt ie sneller een dader te vinden via fb (met een foto van zn dochter notabene) dan via de politie (die beschikking heeft tot camerabeelden)..
Wees lief en plaats wat printscreensquote:Op maandag 1 juli 2013 23:40 schreef RadioSlut het volgende:
Hmm, ik heb nu 2 suicidalen in de lijst.
Dus het meisje is gehavend en al naar het politiebureau gelopen, maar de ernst van de zaak werd niet ingezien en ze werd doorverwezen naar maandag? En ze hadden maar door moeten vragen want 'ik heb een fles wijn in mn gezicht gekregen en ben daarna nog beroofd' kon ze niet vertellen?quote:Op maandag 1 juli 2013 23:37 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Ze was wel naar de politie geweest. Zaterdag en toen had de politie gezegd dat ze ''dicht'' waren en dat ze maandag maar terug moest komen. Omdat in de tt nacht vaak een paar mishandelingen plaatsvinden
maar er was niet doorgevraagd waardoor de ernst niet duidelijk was tegenover de politie en daardoor is het afgewimpeld.
Ze had gebeld, ze was eerst naar de ehbo post gegaan(daar was de wond te diep voor om te behandelen) toen zijn ze naar het WZA geweest(daar was geen plastisch chirurg aanwezig) En uiteindelijk zijn ze naar het UMCG geweest.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:50 schreef ZarB het volgende:
[..]
Dus het meisje is gehavend en al naar het politiebureau gelopen, maar de ernst van de zaak werd niet ingezien en ze werd doorverwezen naar maandag? En ze hadden maar door moeten vragen want 'ik heb een fles wijn in mn gezicht gekregen en ben daarna nog beroofd' kon ze niet vertellen?
Al met al blijft het een vreemde berichtgeving. Aangezien de politie zegt dat ze van niks wisten.
Ik vind de zin "er zijn weinig mensen met jouw kaliber die ver komen" wel een leukequote:Op maandag 1 juli 2013 23:46 schreef RadioSlut het volgende:
Persoon 1.
Plaatst een tekst van een rapper ofzo, heb het even gegoogled. Neemt niet weg dat een aandachtshoer dat geplaatst heeft.
[ afbeelding ]
//* dit bericht wordt nog geëdit met andere updates *//
2e bericht:
[ afbeelding ]
Zijn reactie:
[ afbeelding ]
Bij dat tweede bericht zou dit filmpje wel een mooie reactie zijn:quote:Op maandag 1 juli 2013 23:46 schreef RadioSlut het volgende:
Persoon 1.
Plaatst een tekst van een rapper ofzo, heb het even gegoogled. Neemt niet weg dat een aandachtshoer dat geplaatst heeft.
[ afbeelding ]
2e bericht:
[ afbeelding ]
Zijn reactie:
[ afbeelding ]
Persoon 2.
[ afbeelding ]
Dan had het nog een leuk eindequote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:05 schreef kami124 het volgende:
[..]
Bij dat tweede bericht zou dit filmpje wel een mooie reactie zijn:
Die eerste reactie ook zo vet droog.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:46 schreef RadioSlut het volgende:
Persoon 1.
[ afbeelding ]
2e bericht:
[ afbeelding ]
Zijn reactie:
[ afbeelding ]
Persoon 2.
[ afbeelding ]
het klinkt in eerste instantie zo mooiquote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:03 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Ik vind de zin "er zijn weinig mensen met jouw kaliber die ver komen" wel een leuke
Moest ik ook aan denkenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:05 schreef kami124 het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaandaaaaaacht.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:46 schreef RadioSlut het volgende:
Persoon 1.
[ afbeelding ]
2e bericht:
[ afbeelding ]
Zijn reactie:
[ afbeelding ]
Persoon 2.
[ afbeelding ]
plaats die foto van die tattoo met "its never to late"quote:Op maandag 1 juli 2013 23:40 schreef RadioSlut het volgende:
Hmm, ik heb nu 2 suicidalen in de lijst.
Dit inderdaadquote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:03 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Ik vind de zin "er zijn weinig mensen met jouw kaliber die ver komen" wel een leuke
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:05 schreef kami124 het volgende:
[..]
Wie zet er nu op Facebook dat je man Gordelroos heeft?quote:Manlief geveld door ne zona
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:27 schreef Moeraskat het volgende:
Facebook Status;
[..]
Wie zet er nu op Facebook dat je man Gordelroos heeft?![]()
Ik zou me echt kapot schamen
Ik zou het er niet opzetten, maar je kapot schamen? Weet je wel wat gordelroos is?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:27 schreef Moeraskat het volgende:
Facebook Status;
[..]
Wie zet er nu op Facebook dat je man Gordelroos heeft?![]()
Ik zou me echt kapot schamen
Ik weet wat gordelroos is ja. En ik zou me toch wel schamen. Ik vind dat je zulke dingen gewoon niet over jezelf en al helemaal niet over een ander op facebook moet zetten. Laatst ging het ook over aambeien. TMIquote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:21 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Ik zou het er niet opzetten, maar je kapot schamen? Weet je wel wat gordelroos is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |