quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:55 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Smerig.
Als het er nou écht lekker uit zag en het ook netjes op bord lag, of als het op een tafel stond die helemaal netjes was gediend: oke. Maar dit.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:57 schreef maily het volgende:
[..]
sommige restaurants verbieden het al ....
quote:
quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:41 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Eigenlijk zou de maker van dit plaatje nu alvast gestenigd moeten worden.
quote:
Trotse mama...quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:15 schreef houdjemond het volgende:
Ik quote: " Kleine kindjes worden groter en groter en groter... Vandaag zat mijn kleine *insert naam hier* voor het eerst op de grote pot en het is hem meteen gelukt om zijn plasje te doen xD #trotsemama
Oh ik zie het al... alleen maar tokkies sjonnies oftewel pvv-stemmers.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:14 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)land/163983643751607
Je kan dus op de hashtag klikken.. om te huilen...quote:
Demian? rlly??quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:30 schreef RadioSlut het volgende:
Moet je eens gewoon trotsemama intypen in die zoekbalk
TrotseMama DemianJeffrey
Als je dat profiel ziet... uurrgghhh
die omslagfotoquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:30 schreef RadioSlut het volgende:
Moet je eens gewoon trotsemama intypen in die zoekbalk
TrotseMama DemianJeffrey
Als je dat profiel ziet... uurrgghhh
Nieuwe fb aangemaaktt voor me ECHTE vriendenquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:31 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Mijn kereltje Mijn ALLESJE♥♥ #2OO7O9♥
en ALLES openbaar ....quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:38 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Nieuwe fb aangemaaktt voor me ECHTE vrienden
#haataandeNEPPE
FOK!quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:56 schreef -niemand- het volgende:
[..]
FOK! smileys op facebook gebruiken
en jij bent zeker een turk?quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:16 schreef Che_ het volgende:
[..]
Oh ik zie het al... alleen maar tokkies sjonnies oftewel pvv-stemmers.
Ga een geit neuken, wiekser.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:22 schreef Che_ het volgende:
[..]
Oh, hier weer zo'n pvv-stemmer met IQ onder de 80.
Ik dacht hetzelfde als Che_en ben van vreemde smetten vrij.quote:
Ik stem niet op pvv. Ik stem op geen enkele partij in dat kut Den Haag.quote:
Oh je bent er zo eentje. Die ontkent dat ie pvv stemt.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:31 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik stem niet op pvv. Ik stem op geen enkele partij in dat kut Den Haag.
Zo... geef jij je vader ook hoofd met zo'n vieze mond?quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:37 schreef Harvest89 het volgende:
Ga jij dan lekker aan hun lul zuigen haakneus, en reageer niet meer op mijn post, simpele.
Toch even gekeken. En haar oude profiel, en die van haar vriend en van haar twee zussenquote:
kind afnemenżquote:
Ik snap hm niet eens. Hoezo only 90's kids?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
Is een repost, maar ik vraag me af hoe krijg je het voor elkaar om tienduizenden likes te krijgen? En duizenden shares? OOk nog met zo'n waardeloos plaatje
Ja da's zo'n hype dat je een ding post wat iedereen zich kan herinneren (super nintendo of gameboy etc) en dan ONLY 90S KIDS WILL REMEMBER.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik snap hm niet eens. Hoezo only 90's kids?
Ik ken die hype wel maar ik vond deze niet zo duidelijk/logisch.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja da's zo'n hype dat je een ding post wat iedereen zich kan herinneren (super nintendo of gameboy etc) en dan ONLY 90S KIDS WILL REMEMBER.
Maar dit is echt dikke onzin80's, 70's, 60's enz kids zullen zich ook wel 9/11 herinneren, niet
In jouw geval: weet je nog van de val van de Berlijnse Muur?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:10 schreef Irritatie100 het volgende:
9/11? Wat is dát dan?
Grgr iemand die geboren is in 1989
Tuurlijk, toen was ik net een maand oud, dus dat staat in mijn geheugen gegrift!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:14 schreef maily het volgende:
[..]
In jouw geval: weet je nog van de val van de Berlijnse Muur?
Het plaatje is neem ik aan een parodie, alleen wordt ie dan weer onironisch geshared door zo'n mongool, wat het weer extra leuk maakt.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
Is een repost, maar ik vraag me af hoe krijg je het voor elkaar om tienduizenden likes te krijgen? En duizenden shares? OOk nog met zo'n waardeloos plaatje
9 novemberquote:
Slechte parodie dan.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:33 schreef Saysem het volgende:
[..]
Het plaatje is neem ik aan een parodie, alleen wordt ie dan weer onironisch geshared door zo'n mongool, wat het weer extra leuk maakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |