Jeetje, dus jij koopt seizoen 1 t/m 9 en dan random 12 en 13?quote:Op zondag 30 juni 2013 20:04 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Haha daar moest ik ook aan denken ja, toen had Ludo nog een zekere egards die hij helaas niet meer hervonden heeft.
Natuurlijk, ik ga echt niet voor mijn lol zitten kijken naar iets wat ik totaal niet leuk vindt. En seizoen 10-11 vind ik gewoon een bijzonder stomme periode. Alles na seizoen 13 totdat de familie Bouwhuis erin kwam ook. Die familie maakt het tegenwoordig nog een beetje dragelijkquote:Op maandag 1 juli 2013 13:57 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Jeetje, dus jij koopt seizoen 1 t/m 9 en dan random 12 en 13?![]()
Ik snap je wel hoor, als jij 't slechte tijden voor GTST vindt, moet je zeker de slechte tijden achterwegen laten.
De familie Bouwhuis is één van de redenen dat ik een paar maanden geleden weer ben gestopt met het volgen van de seriequote:Op maandag 1 juli 2013 14:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Alles na seizoen 13 totdat de familie Bouwhuis erin kwam ook. Die familie maakt het tegenwoordig nog een beetje dragelijk
Ik vond de familie Bouwhuis juist dé reden om wel weer actief te gaan kijken.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:34 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
De familie Bouwhuis is één van de redenen dat ik een paar maanden geleden weer ben gestopt met het volgen van de serie![]()
Die hele familie hangt van los zand aan elkaar en heeft constant problemen onderling. Na een paar keer weet ik het dan wel
Heel komisch dat het schilderij dat nu nog steeds in huize Sanders hangt ook bij AA&V hing. Maar ook in huize Alberts gehangen heeft en ook bij Janine thuis. Ben erg benieuwd wat het verhaal achter dat schilderij is...quote:Op zondag 30 juni 2013 18:08 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ik ben toch wel benieuwd naar jou mening over seizoen 10 straks.![]()
Is het al bekend gemaakt wanneer deze ongeveer zal uitkomen?
Het verhaal achter het schilderij? Da's simpel. Het schilderij is gemaakt door (toenmalig) decorontwerpster Annet Nederveld. Alle props worden, nadat ze gebruikt zijn, opgeslagen. Soms worden bepaalde props, zoals schilderijen, maar ook banken of stoelen, nogmaals gebruikt in de serie, vaak in een ander interieur waar het 't beste bij pastquote:Op maandag 1 juli 2013 17:16 schreef SAMBAM het volgende:
[..]
Heel komisch dat het schilderij dat nu nog steeds in huize Sanders hangt ook bij AA&V hing. Maar ook in huize Alberts gehangen heeft en ook bij Janine thuis. Ben erg benieuwd wat het verhaal achter dat schilderij is...
[ afbeelding ]
Doet me denken aan dat schilderij in seizoen 8.quote:Op maandag 1 juli 2013 17:28 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het verhaal achter het schilderij? Da's simpel. Het schilderij is gemaakt door (toenmalig) decorontwerpster Annet Nederveld. Alle props worden, nadat ze gebruikt zijn, opgeslagen. Soms worden bepaalde props, zoals schilderijen, maar ook banken of stoelen, nogmaals gebruikt in de serie, vaak in een ander interieur waar het 't beste bij past
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
I know, I knowquote:Op maandag 1 juli 2013 17:28 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het verhaal achter het schilderij? Da's simpel. Het schilderij is gemaakt door (toenmalig) decorontwerpster Annet Nederveld. Alle props worden, nadat ze gebruikt zijn, opgeslagen. Soms worden bepaalde props, zoals schilderijen, maar ook banken of stoelen, nogmaals gebruikt in de serie, vaak in een ander interieur waar het 't beste bij past
Misschien dat een mailtje naar de GTST-redactie meer opheldering geeft? Alhoewel, gezien de antwoorden die zij terugsturen denk ik dat je geen steek verder zal komenquote:Op maandag 1 juli 2013 18:53 schreef SAMBAM het volgende:
[..]
I know, I know
Maar dit schilderij lijkt gewoon iets verder te gaan dan een random prop of meubelstuk. Dat soms wat wordt hergebruikt is ook wel logisch natuurlijk. Maar als een schilderij van midden jaren 90 tot 2013 bijna in elk belangrijk hoofd decor hangen, o.a AA&V, Huize Alberts, Huize Elschot (zowel het oude als het nieuwe) en nu weer in het vernieuwde Sanders huis, dan lijkt het wel een tikkeltje expres te zijn.
Zeker omdat GTST echt niet verlegen zit om schilderijen en props. (sowieso zat kunstenaars die dagelijks hun werk om 20:00 op de buis willen zien pronken) Daarbij, zover ik weet, is Annet Nederveld niet meer betrokken bij het huidige art department, nog meer reden om zoiets vandaag de dag niet meer op te hangen. Toch doen ze het jaar in jaar uit weer. Ben oprecht benieuwd of er een verhaal achter zit.
Holy shit, twee jaar geleden zei ene MrSambaboy het al:quote:Op zondag 30 juni 2013 19:53 schreef Frey het volgende:
[..]
Staat ook totaal haaks op Ludo's mening hier.
quote:MrSambaboy 2 jaar geleden
4:05 "Nee, wat denk jij wel? Wat zijn dat voor methodes, mensen hun vingers breken!"
Déze Ludo mis ik.
Seizoen 6?quote:
Aahquote:Op maandag 1 juli 2013 19:47 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Yep, na dat hele debacle met die oorbellen
Schiet toch eens op! Wil je je beste vriend niet weer eens zien?quote:Op maandag 1 juli 2013 20:03 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
AahZit nog steeds in aflevering 5 van laatste DVD seizoen 5
Meh, alsof ik daar momenteel baat bij heb... M'n vrouw zit vast aan een vreet-sekte en m'n moeder had een affaire met m'n andere zogenaamde beste vriend, mag het effequote:Op maandag 1 juli 2013 20:07 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Schiet toch eens op! Wil je je beste vriend niet weer eens zien?
Daarom juist! Als je even doorbijt, sta ik voor je het weet bij je op de oprijlaanquote:Op maandag 1 juli 2013 20:11 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Meh, alsof ik daar momenteel baat bij heb... M'n vrouw zit vast aan een vreet-sekte en m'n moeder had een affaire met m'n andere zogenaamde beste vriend, mag het effe
...Zak hooi.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:14 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Daarom juist! Als je even doorbijt, sta ik voor je het weet bij je op de oprijlaanGaan we weer ouderwets een pilsje pakken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op maandag 1 juli 2013 20:40 schreef Frey het volgende:
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |