En Tokio 1944.quote:
Ik meld me als vrijwillig voor de kosten op te draaien voor de kogel die door de nek van dit varken gaat.quote:
Het doodsteken van een 75-jarige moslim in Londen ook niet.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 01:38 schreef Veldkamp het volgende:
Net zoals de onthoofding van een katholieke bisschop door Turkse islamisten in 2010 geen verzinsel was, is dit het ook niet.
Dit is gewoon een belachelijke, domme en aantoonbaar onjuiste uitspraak. Terroristen zitten niet alleen aan de kant van het Syrische leger, maar overduidelijk aan de kant van de rebellen. De gruweldaad waarover dit topic is daar een perfect voorbeeld van.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:38 schreef Meki het volgende:
[..]
De enige terroristen zijn de Syrische leger en hun moordmachine's de shahiba's die duizenden kinderen en vrouwen vermoorden.
Meki, Hiper2 en soortgenoten vinden het geen misdaad om onschuldige andersgelovigen en andersdenkenden te onthoofden. Dat vinden zij als radicaal islamistische salafisten juist een "goede daad"....quote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:34 schreef Boldface het volgende:
[..]
Dit is gewoon een belachelijke, domme en aantoonbaar onjuiste uitspraak. Terroristen zitten niet alleen aan de kant van het Syrische leger, maar overduidelijk aan de kant van de rebellen. De gruweldaad waarover dit topic is daar een perfect voorbeeld van.
Je bent een gebrainwashte smeerlap zonder menselijkheid dan.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:08 schreef Megumi het volgende:
Als het een journalist op zo was geweest had ik het erg gevonden. Wellicht wat fout van me maar om historische redenen en meer recente gebeurtenissen kan de dood van een katholieke priester me niet boeien.
Er zijn miljoenen minderheden uitgeroeid door salafistische islamistische genocides op andersgelovigen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:02 schreef Samuray13 het volgende:
Door toedoen VS zijn in Irak en Afghanistan honderdduizenden omgekomen of vermoord.
1 dode priester stelt dus niks voor.
Andersom natuurlijk ook, afgelopen najaar hebben Franse militairen samen met Malinese militairen honderden islamisten gedood in Noord-Mali. Ook in Nigeria en Somalië zijn afgelopen jaren duizenden islamisten van groeperingen als Boko Haram en Al-Shabaab gedood door het Nigeriaanse en Keniaanse leger. Deze staatslegers worden volop gesteund door westerse landen en zijn dan ook veel sterker.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:19 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
Er zijn miljoenen minderheden uitgeroeid door salafistische islamistische genocides op andersgelovigen.
De gevolgen van de illegale Brits-Amerikaanse oorlogen in Irak en Afghanistan zijn mij wel bekend. In Afghanistan waren het overigens voornamelijk de lokale Taliban die de meeste doden maakten, hoor.
Deze staatslegers hebben gewoon terroristen uitgeschakeld.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:57 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Andersom natuurlijk ook, afgelopen najaar hebben Franse militairen samen met Malinese militairen honderden islamisten gedood in Noord-Mali. Ook in Nigeria en Somalië zijn afgelopen jaren duizenden islamisten van groeperingen als Boko Haram en Al-Shabaab gedood door het Nigeriaanse en Keniaanse leger. Deze staatslegers worden volop gesteund door westerse landen en zijn dan ook veel sterker.
Deze terroristen hadden zich anders wel grote stukken land 'toegeeigend' en soms zelfs hun eigen islamitische staat uitgeroepen en pleegden ook zuiveringen onder de lokale bevolking. Ze werden gedwongen zich te bekeren tot de islam.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:11 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
Deze staatslegers hebben gewoon terroristen uitgeschakeld.
Zo werken oorlogs- en volkenrecht.
Dat heeft niets met de bewezen religieuze en etnische genocides door o.a. islamisten en communisten te maken.
Elke staat zal terroristen uitschakelen, indien nodig zelfs doden.
Dat bedoel ik. Dat doen terroristen. Geen volkenrechtelijke subjecten.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:18 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Deze terroristen hadden zich anders wel grote stukken land 'toegeeigend' en soms zelfs hun eigen islamitische staat uitgeroepen en pleegden ook zuiveringen onder de lokale bevolking. Ze werden gedwongen zich te bekeren tot de islam.
ROFL wat een noob ben jij meki.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:51 schreef Meki het volgende:
In 1982 heeft de vader van Assad al duizenden mensen vermoord in Homs.
http://en.wikipedia.org/wiki/Hama_massacre
De VS heeft mild geageerd. Als ze "dat soort" landen allemaal bestoken met kernwapens hebben ze ook nog groot gelijk.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:02 schreef Samuray13 het volgende:
Door toedoen VS zijn in Irak en Afghanistan honderdduizenden omgekomen of vermoord.
1 dode priester stelt dus niks voor.
Het is wel fout wat je hier zegt idd... hoe kom je hier bij?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:08 schreef Megumi het volgende:
Als het een journalist op zo was geweest had ik het erg gevonden. Wellicht wat fout van me maar om historische redenen en meer recente gebeurtenissen kan de dood van een katholieke priester me niet boeien.
Ik snap alleen je punt met staatlegers/genocides/terroristen/volkenrechtelijke subjecten/oorlogsrecht e.d. niet?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:11 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
Deze staatslegers hebben gewoon terroristen uitgeschakeld.
Zo werken oorlogs- en volkenrecht.
Dat heeft niets met de bewezen religieuze en etnische genocides door o.a. islamisten en communisten te maken.
Elke staat zal terroristen uitschakelen, indien nodig zelfs doden.
Nonsens! Zelfs nu hadden ze niet gelijk met hun illegale invasie van Irak dat geen banden had met al-Qaeda noch over WMD's beschikte!quote:Op zondag 30 juni 2013 01:40 schreef RocketM het volgende:
De VS heeft mild geageerd. Als ze "dat soort" landen allemaal bestoken met kernwapens hebben ze ook nog groot gelijk.
Ik heb het na lang dubben wel gezien, maar niet alles en zodoende 2 seconde van de gruweldaad gezien.... Het zijn gruweldaden die een mens zijn normale verstand te boven gaan........quote:Op zondag 30 juni 2013 03:37 schreef Purplesparks het volgende:
Zelf bewust niet de video bekeken, Meer fokkers die bewust die keuze hebben gemaakt? Nieuwsgierig naar. (sorry als dit offtopic is)
int verleden keek ik wel dergelijke filmpjes, maar mijn vraag is meer gericht op waarom mensen het willen zien.(want er staat letterlijk wat er gebeuren gaat) Waarom die behoefte. Alleen met mijn posts zo wijk ik steeds verder af van het orginele onderwerp.quote:Op zondag 30 juni 2013 03:44 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik heb het na lang dubben wel gezien, maar niet alles en zodoende 2 seconde van de gruweldaad gezien.... Het zijn gruweldaden die een mens zijn normale verstand te boven gaan........
Hier wil ik wel eens een rtl4-professor over horen, zeg maar.
Als je dit 100% ziet en daar een commentaar op post zoals van Megumi dan begrijp ik dat niet.quote:Op zondag 30 juni 2013 03:47 schreef Purplesparks het volgende:
[..]
int verleden keek ik wel dergelijke filmpjes, maar mijn vraag is meer gericht op waarom mensen het willen zien.(want er staat letterlijk wat er gebeuren gaat) Waarom die behoefte. Alleen met mijn posts zo wijk ik steeds verder af van het orginele onderwerp.
Dat vind ik ook en daarom niet de behoefte het filmpje te zien omdat de titel wel duidelijk aangeeft wat er gebeuren zal. of is gebeurd. Maar dat weet iedereen die het leest en toch zoveel mensen die het gaan bekijken (ook al is het voor even). Waarom ze dat doen. En dit bedoel ik absoluut niet om te oordelen over de kijkers, ik ben oprecht nieuwsgierig.quote:Op zondag 30 juni 2013 03:53 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Als je dit 100% ziet en daar een commentaar op post zoals van Megumi dan begrijp ik dat niet.
Als je dat zoals ik paar seconde ziet en dan stopt, uit verontwaardiging.... Ik weet ook niet hoe het werkt. RTL4 heeft altijd professoren in haar uitzendingen om te verklaren hoe iets werkt, bij ons noemen we dat de rtl4-professoren (want rtl4 vindt overal professoren in), misschien hebben zij een verklaring?
Staat verder los van wat hier gebeurt; een immense gruweldaad... het is gewoon te ongehoord voor woorden....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |