SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
Dan wijzig je hem.quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:22 schreef Isabeau het volgende:
Door schade en schande wijs geworden ben ik het niet eens met de TT. En hoe trek je mensen aan op FOK! die even binnen komen om rotopmerkingen te maken
Dat is wel echt een rotverhaal! Hopelijk gaat het deze keer wel goed! En vergeet niet dat je het niet alleen hoeft te doen! En dat doe je nu al niet door open kaart met je vriend te spelen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:21 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben in 2009 (zo uit mijn hoofd) in de zomer binnen een half jaar ruim 30 kg afgevallen.
De weegschaal ging van 108 naar 79 van juni tot november. Ik was postbode geworden en liep hele dagen. Ik at weinig (ik zal je mijn dieet besparen) en voelde me beter dan ooit.
In januari viel ik en scheurde ik mijn enkelbanden, ik kon niet meer lopen. Langzaam had ik ook al weer geleerd normaler te eten, en toen sloeg ik de verkeerde kant op door. Want normaal met eten omgaan heb ik nog nooit gekund. Ik zag de weegschaal hogere getallen aangeven en ging er niet meer opstaan. In februari besloot ik dat het zat was, voelde me niet lekker in mijn vel en besloot eerst te stoppen met roken. Dan zou ik aankomen en dat voor lief nemen, eerst niet meer stinken.
Dat gezegd en gedaan hebbende moest ik een maand geleden naar het ziekenhuis voor controle. Daar woog ik, 's middags met kleren en schoenen aan, 118,5 kg.
10 kg meer dan de vorige keer, een half jaar geleden.
Ook ik beloofde mezelf, zwoer, dat ik nooit meer zo zwaar zou worden. Nooit meer 3 getallen op de weegschaal. Yeah right. Zolang ik niet normaal met eten om kan gaan zal ik moeten blijven vechten. Vechten om niet obsessief dingen te gaan doen en mijn eetstoornis (weer) aan te wakkeren, vechten om niet nergens op te letten en me erin te verliezen.
Ik heb in ieder geval een start gemaakt door eerlijk te zijn tegenover vriendlief, door erbij te sporten en door mezelf haalbare, redelijke doelen te stellen.
Ik kan het ook wel op een gezonde manier.
Nooit meer dik - volgens mij..quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:29 schreef Tink89 het volgende:
Nou ben ik heel benieuwd wat de TT was...
Die vind ik juist wel leukquote:
quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dusss... Ja er komt cheesecake in huis en ja ik kan daar prima mee omgaan.
Doe ik. Wel in een spoiler natuurlijkquote:Op donderdag 27 juni 2013 16:41 schreef Sarabi het volgende:
[..]![]()
Post je wel foto's als ie klaar is?
Nee, dat had iemand geroepen... afspreken is iets anders. Maar geeft niks, ik voeg me welquote:Op donderdag 27 juni 2013 16:39 schreef Stormqueen het volgende:
Maar TT suggereren kliekjes en daarom hadden we afgesproken het niet meer te doen
Lees straks bij, volgens mij was er wel een interessante discussie!
En een TT met ook nog het woord dik er in trekt allerlei klapkjosti's op FOK! aan. Dikke mensen bashen is de nieuwe rage op FOK! (alhoewel het al zeker een jaar gaande is)quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:39 schreef Stormqueen het volgende:
Maar TT suggereren kliekjes en daarom hadden we afgesproken het niet meer te doen
Lees straks bij, volgens mij was er wel een interessante discussie!
ik kwam tot de conclusie dat klagen over het weer de beste graadmeter voor welvaart isquote:Op donderdag 27 juni 2013 16:55 schreef Isabeau het volgende:
Wij kwamen vandaag tot de conclusie dat klagen over het weer de beste manier van mopperen is. Niemand heeft de schuld en je kan er niets aan veranderen
Anyway, nu lekker naar huis![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |