quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:33 schreef HaywoodJablome het volgende:
lekker laten gaan, ze leert alleen als ze zelf fouten maakt he. uiteraard wel meegaan, klinkt potentieel vermakelijk.
Inderdaad, tering wat een matige klacht zegquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:32 schreef Unmountable het volgende:
Wat is je klacht? We zijn hier in KLB verdomme geen psychologen.
Je topic is het andere minpuntje. Lijkt me genoeg om er maar mee te stoppen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:31 schreef ZarB het volgende:
Ps: ik hoor net dat ze geen autoradio meer heeft dus dat is al een minpuntje.![]()
![]()
![]()
![]()
Haters gaan hatenquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:38 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
Je topic is het andere minpuntje. Lijkt me genoeg om er maar mee te stoppen.
Onwaarschijnlijk, dat proeft ze gelijk.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:34 schreef ZarB het volgende:
Klacht: 2 uur rijden voor een of andere niet-ripped figuur die mijn vriendin misschien wel een gebroken hart bezorgt en vervolgens verwerkt in zn baklava om aan zn nieuwe vrouw voor te schotelen
hoe kan je nee zeggenquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:31 schreef ZarB het volgende:
Wat oh wat moet ik doen? Meegaan? Haar tegenhouden? Hij schijnt uit een elitaire familie te komen, arts te zijn en een eigen kameel te hebben (ofzoiets).
Wil je wel zien he, gore pedoquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:44 schreef Walvis-instructeur het volgende:
Ga mee en film het en post het op fok
Ik zou mee gaan. Gratis kamelenrit.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:06 schreef zovty het volgende:
Maar.... een kameel is toch gewoon vet?
Misschien mag je ook wel een ritje maken.
mensen die doorgaans een kameel hebben zijn op cirucsmensen of berbers.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:06 schreef zovty het volgende:
Maar.... een kameel is toch gewoon vet?
Misschien mag je ook wel een ritje maken.
Fistfucken, dat komt tenminste altijd binnen.quote:
Livin' for the fame. Thanksquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:40 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Jajajaja tell me moree!!! Ik spreek namens heel fok. Of inmiddels iig namens een zeer groot deel van klb.
ROADTRIP!!!quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:34 schreef ZarB het volgende:
Ik hou van kamelen. Hoe sex and the city!! Overigens is hij zelf arts. Ik heb besloten mee te gaan. Over 2 uurtjes vertrekken we!!!!! Zijn er nog liefhebbers die op de hoogte gehouden willen worden??
Zit op het puntje van m'n stoelquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:34 schreef ZarB het volgende:
Ik hou van kamelen. Hoe sex and the city!! Overigens is hij zelf arts. Ik heb besloten mee te gaan. Over 2 uurtjes vertrekken we!!!!! Zijn er nog liefhebbers die op de hoogte gehouden willen worden??
Ja, en waarvoor dank.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:45 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik had al namens jullie gesproken mortax en zovty... Al is mortax nog een jmf fan die uit de jmf fan kast moet komen...
Eigen kameel? Ik zou hem stelen van haarquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:31 schreef ZarB het volgende:
Hoi beste Fokkers,
Het blijkt dat de afkeer van mijn vriendin jegens mijn date (ripped date) toch deels te maken had met jaloezie, zoals veel mensen hier al opperden. Ik geloof in de oprechtheid van de mens, maar na vele vele reacties heb ik haar met de neus op de feitjes gedrukt. En jahoor, de aap is vandaag uit de mouw gekomen. Ze mist haar ex. Niet zo ripped, maar baas boven baas he.
Nu wil ze hem opzoeken maar ik moet mee. Het is ongeveer 2 uur rijden en die gammele bak van haar geeft me niet veel vertrouwen. Ik weet ook niet of hij de moeite waard is en wie weet treft ze hem met een andere vrouw. Ik probeer dat voorzichtig te melden, maar het komt niet binnen.
Wat oh wat moet ik doen? Meegaan? Haar tegenhouden? Hij schijnt uit een elitaire familie te komen, arts te zijn en een eigen kameel te hebben (ofzoiets).
Bedankt voor het advies alvast.
Groetjes ZarBie
Ps: ik hoor net dat ze geen autoradio meer heeft dus dat is al een minpuntje.![]()
![]()
![]()
![]()
Ja jeeminee, waarom is er geen wie neukt met wie lijstje met cijfers voor KLB, ik kan toch niet alles in de gaten houden.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:48 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Nee nee pharkus... Je bent niet meer op de hoogte... Informeer anders even in het daarvoor bestemde topic van hoink573
met zo'n navel zou ik der niet raken.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:50 schreef ZarB het volgende:
Ik bied namens mijn vriendin excuses aan dat ze helaas niet in dit topic kan verschijnen omdat ze bezig is met een outfit. Ze vraagt me wel om het te keuren. Wat vinden jullie hiervan?
[ afbeelding ]
Ze stelt je eerlijkheid op prijs Pharkquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:51 schreef Pharkus het volgende:
[..]
met zo'n navel zou ik der niet raken.
Ja, ik zag het ook als bevestiging, zovty. Dank daarvoor.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:47 schreef zovty het volgende:
[..]
Ja, en waarvoor dank.
Mijn opmerking moet je dan ook in het licht van "ik heb je rug wijkgenoot".
quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:53 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Goede kledingkeuze zarb.. doet ze die uggs met die frituurvlekken eronder of iets met hakken?
Leuke jurk, maar ze kan beter een maatje grotere tieten aandoen, als ze hem terugwil tenminste.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:50 schreef ZarB het volgende:
Ik bied namens mijn vriendin excuses aan dat ze helaas niet in dit topic kan verschijnen omdat ze bezig is met een outfit. Ze vraagt me wel om het te keuren. Wat vinden jullie hiervan?
[ afbeelding ]
Denk dat de man in kwestie et vandoor is met sanasoufiquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:47 schreef ZarB het volgende:
Even voor de duidelijkheid: zou jmf een kameel hebben denken jullie? Nee? Oke, dus we zoeken iemand anders.
How shallow Zovtyquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:55 schreef zovty het volgende:
[..]
Leuke jurk, maar ze kan beter een maatje grotere tieten aandoen, als ze hem terugwil tenminste.
Gewoon dikke waarheid. Hij heeft haar niet voor niks gedumpt.quote:
Wie zegt dat hij háár heeft gedumpt?quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:57 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Gewoon dikke waarheid. Hij heeft haar niet voor niks gedumpt.
Was de enige logische conclusie na het zien van de pic.quote:
Misschien kun je in de tussentijd uit de doeken doen hoe het precies is uitgegaan, wie wat heeft gezegd en hoe de er relatie voor was.quote:
Fijn, die nieuwsgierigheid. Het delen is onderdeel van het proces. Anyway, zoals velen van jullie wellicht weten heeft de vader van mijn vriendin een groot imperium en dito naam. Een Marokkaanse schoonzoon met dito kameel zou zijn reputatie geen goed doen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:02 schreef zovty het volgende:
[..]
Misschien kun je in de tussentijd uit de doeken doen hoe het precies is uitgegaan, wie wat heeft gezegd en hoe de er relatie voor was.
Ons kennende zullen we niet schromen om goedbedoelde en cynische adviezen te geven dat het dan voor jullie leuk maakt om uit te zoeken wat-wat is.
Ow mensen mensen mensen, ik ben helemaal opgewonden want ik weet nu meer, hihi....quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:15 schreef ZarB het volgende:
[..]
Fijn, die nieuwsgierigheid. Het delen is onderdeel van het proces. Anyway, zoals velen van jullie wellicht weten heeft de vader van mijn vriendin een groot imperium en dito naam. Een Marokkaanse schoonzoon met dito kameel zou zijn reputatie geen goed doen.
Waarschijnlijk rijst bij jullie nu de vraag of pappie Kullie de geldkraan dan dicht zal draaien wanneer zijn oogappeltje er weer vandoor gaat met prins couscous. Nou, bij ons ook. Maar zover is het nog niet dus tegen die tijd verzint ze wel wat
Maar wat gaat zarbie dan ondertussen doen?quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:18 schreef CristinaYang het volgende:
Reken maar dat die forumsnack gaat knallen.
De kameel aaien en borstelen. Dat gaat niet vanzelf he. Zijn net paarden.quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:19 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Maar wat gaat zarbie dan ondertussen doen?
Awwwww, en dan over 9 maanden worden allemaal getrakteerd op minifrikandelletjesquote:Op donderdag 27 juni 2013 16:18 schreef CristinaYang het volgende:
Reken maar dat die forumsnack gaat knallen.
Gvd...quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:26 schreef zovty het volgende:
[..]
Awwwww, en dan over 9 maanden worden allemaal getrakteerd op minifrikandelletjes![]()
![]()
.
Grieks dan? Ik kan goed met geld overweg.quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:15 schreef ZarB het volgende:
Anyway, zoals velen van jullie wellicht weten heeft de vader van mijn vriendin een groot imperium en dito naam. Een Marokkaanse schoonzoon met dito kameel zou zijn reputatie geen goed doen.
Klinkt als een prima vent.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:31 schreef ZarB het volgende:
Pardon? Nou, die date van ons in het Sportscafe gaat dus ook niet meer door.quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:28 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Grieks dan? Ik kan goed met geld overweg.
Strakke navels.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:51 schreef Pharkus het volgende:
[..]
met zo'n navel zou ik der niet raken.
Jammer, zag jou wel zitten.quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:29 schreef ZarB het volgende:
die date van ons in het Sportscafe gaat dus
Je hebt er ook geen kaas van gegeten he monky?quote:
Lijkt me een hele verbetering.quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:30 schreef CaptainCookie het volgende:
Die kameel, is dat niet gewoon waar hij die vriendin voor verkocht heeft?
Dat werkt niet zoquote:Op donderdag 27 juni 2013 16:33 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik zocht een manier om dichter bij jou te komen.
het klikt alleen niet meer zo tussen ons en die homo aangezien hij boos is dat we 3 maanden geleden een feestje hadden afgezegdquote:Op donderdag 27 juni 2013 16:35 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Laat die griek zitten en kom met je hele klotesooi naar de provincie zarb. Ik ken die homo uit jullie vriendengroep ook al. Klikte allemaal top.
Dan kun je ten volste profiteren van de avondspits! Slim!quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:35 schreef ZarB het volgende:
JONGENS BREAKING NEWS! WE VERTREKKEN STRAKS AL IN PLAATS VAN OVER 1 UUR!!!11!1
Oh oh we hebben een DOEMDENKER JONGENS!!!!quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:36 schreef zovty het volgende:
[..]
Dan kun je ten volste profiteren van de avondspits! Slim!
Neenee, dit is alleen maar een prachtig kans voor Kullie om te bewijzen dat ze 's neerlands hoogste barricaden (de avondspits op een donderdag) zal trotseren om bij haar geliefde te kunnen zijn. Als hij daar niet voor zwicht dan is de hele operatie reddeloos verloren.quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:36 schreef ZarB het volgende:
[..]
Oh oh we hebben een DOEMDENKER JONGENS!!!!
Ik kwam hem tijdens laatste afspraak die ik in amsterdam had tegen bij een of ander wok achtig iets. Zat in een dwarstraat van dat plein waar open air disco shit zit. Naast die ajax fan shop. Srs.quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:36 schreef ZarB het volgende:
[..]
het klikt alleen niet meer zo tussen ons en die homo aangezien hij boos is dat we 3 maanden geleden een feestje hadden afgezegd
OMG WE HEBBEN EEN ROMANTICUSquote:Op donderdag 27 juni 2013 16:38 schreef zovty het volgende:
[..]
Neenee, dit is alleen maar een prachtig kans voor Kullie om te bewijzen dat ze 's neerlands hoogste barricaden (de avondspits op een donderdag) zal trotseren om bij haar geliefde te kunnen zijn. Als hij daar niet voor zwicht dan is de hele operatie reddeloos verloren.
Ja ik heb er echt van genoten!! Zei die nog wat? !quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:38 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ik kwam hem tijdens laatste afspraak die ik in amsterdam had tegen bij een of ander wok achtig iets. Zat in een dwarstraat van dat plein waar open air disco shit zit. Naast die ajax fan shop. Srs.
Oke dit was mijn verhaal, ik hoop dat je het leuk vond.
JA want wij hebben niks anders te doen dan met onze voormalig hommotje in de Wok to walk te zitten. Maar stress hoezo? Zo eng zijn we niet JM!FFF!!quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:40 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik kreeg ook nog mini stress moment want hij kwam van de pot af en ik moest toen nog plek zoeken.. ik dacht straks zitten jullie er ook....
Nou dit was mjjn complete verhaal, er is geen deel 3.
Grgr.
Nee, ik ben weer eens in de war.quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:42 schreef ZarB het volgende:
haha zitten in de wok to walk haha snap je hem???!!!1!!
Ook nu sprak jemappellefrikandelle weer namens mij, want ik snap er ook niks van. Erg verwarrend.quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:42 schreef ZarB het volgende:
haha zitten in de wok to walk haha snap je hem???!!!1!!
Ik adoreer ten volste gleufdieren met een beetje buik.quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:30 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Je hebt er ook geen kaas van gegeten he monky?
van de auto natuurlijk gvdquote:Op donderdag 27 juni 2013 16:58 schreef ZarB het volgende:
ZITTEN in de wok to WALK (=lopen in het Engels).
On topic: WE VERTREKKEN NU!! En beste mensen, het is maar aan half uur rijden ipv 2 uur!!!! Is dat even mazzel!! Jullie mogen kiezen waar jullie foto's van willen hebben (van het hele oevre dus niet van ons). Hier een denkbeeldige pol. Stemmen kan nu!!!
Kut ik heb op tieten gestemd.'kan het veranderd worden naar konten? Bvdquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:00 schreef zovty het volgende:
Poll: Waar willen jullie pics van
• Tieten
• Konten
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:03 schreef ZarB het volgende:
[..]
Kut ik heb op tieten gestemd.'kan het veranderd worden naar konten? Bvd
GVD, is de term gleufdier serieus een ding geworden?quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:50 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ik adoreer ten volste gleufdieren met een beetje buik.![]()
maar kan zo'n strak naveltje ook zeker waarderen.
Geen airco, volgens mij is die auto totalloss nu.quote:
Gebruik het afwisselend met de term vrouwmensch.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:48 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
GVD, is de term gleufdier serieus een ding geworden?
Ik heb pas 2 posts geplaatst vandaag. Ik stop er nu wel weer mee dan, anders verneuk ik het compliment misschien nogquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:51 schreef Rodawa het volgende:
Je bent vandaag razorsharp!
Dat is een compliment, topper!
Jullie weten wel dat dat ambipur ding nauwelijks effect heeft als je de "aanjager" op nul laat staan!quote:
vriend ga weg hierquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:31 schreef ZarB het volgende:
Hoi beste Fokkers,
Het blijkt dat de afkeer van mijn vriendin jegens mijn date (ripped date) toch deels te maken had met jaloezie, zoals veel mensen hier al opperden. Ik geloof in de oprechtheid van de mens, maar na vele vele reacties heb ik haar met de neus op de feitjes gedrukt. En jahoor, de aap is vandaag uit de mouw gekomen. Ze mist haar ex. Niet zo ripped, maar baas boven baas he.
Nu wil ze hem opzoeken maar ik moet mee. Het is ongeveer 2 uur rijden en die gammele bak van haar geeft me niet veel vertrouwen. Ik weet ook niet of hij de moeite waard is en wie weet treft ze hem met een andere vrouw. Ik probeer dat voorzichtig te melden, maar het komt niet binnen.
Bedankt voor het advies alvast.
Groetjes ZarBie
![]()
![]()
![]()
:Squote:Op donderdag 27 juni 2013 18:33 schreef Jachtgeweer het volgende:
ts zou eigenlijk een toetsenbord verbod moeten krijgen
en jij een dm verbod, ophouden met me te stalken nouquote:
dan ga ik je wel pm-enquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:41 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
en jij een dm verbod, ophouden met me te stalken nou
blufquote:
Ik wil konten, maar ik ben bang dat als konten wint, we straks mannenkonten te zien krijgen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:00 schreef zovty het volgende:
Poll: Waar willen jullie pics van
• Tieten
• Konten
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
je inbox is vol vanwege al die stalkers van jequote:
Zarb ga jij maar weer verder met aandachtshoeren x meloewa.quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:46 schreef ZarB het volgende:
Oh komt meloewa weer topickapen? Kan er geen subforum komen voor meloewa's liefdesperikelen?
Sinds gisteren ben ik huiverig voor foto's van fokkersquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:30 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dan hadden we vast wel een foto-update gekregen toch?
quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:48 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Vrouwen die jaloers zijn.![]()
TS.![]()
Matige klacht.
Dat kon toch niet suffie, ZarB en haar vriendin moesten eerst daar (bij de kameel) zien te geraken.quote:
Praat je nou over jezelf in 3e persoon enkelvoud?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:32 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Dat kon toch niet suffie, ZarB en haar vriendin moesten eerst daar (bij de kameel) zien te geraken.
Hoe zou die kameel eruitzien?quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:14 schreef Gwniemand het volgende:
[..]
Ik zou mee gaan. Gratis kamelenrit.
Foto van TS overigens:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:51 schreef zovty het volgende:
[..]
Praat je nou over jezelf in 3e persoon enkelvoud?
Seems to be monique smit after all.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:09 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Gaat dit topic over wie ik denk dat het over gaat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |