Ook nu sprak jemappellefrikandelle weer namens mij, want ik snap er ook niks van. Erg verwarrend.quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:42 schreef ZarB het volgende:
haha zitten in de wok to walk haha snap je hem???!!!1!!
Ik adoreer ten volste gleufdieren met een beetje buik.quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:30 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Je hebt er ook geen kaas van gegeten he monky?
van de auto natuurlijk gvdquote:Op donderdag 27 juni 2013 16:58 schreef ZarB het volgende:
ZITTEN in de wok to WALK (=lopen in het Engels).
On topic: WE VERTREKKEN NU!! En beste mensen, het is maar aan half uur rijden ipv 2 uur!!!! Is dat even mazzel!! Jullie mogen kiezen waar jullie foto's van willen hebben (van het hele oevre dus niet van ons). Hier een denkbeeldige pol. Stemmen kan nu!!!
Kut ik heb op tieten gestemd.'kan het veranderd worden naar konten? Bvdquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:00 schreef zovty het volgende:
Poll: Waar willen jullie pics van
• Tieten
• Konten
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:03 schreef ZarB het volgende:
[..]
Kut ik heb op tieten gestemd.'kan het veranderd worden naar konten? Bvd
GVD, is de term gleufdier serieus een ding geworden?quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:50 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ik adoreer ten volste gleufdieren met een beetje buik.![]()
maar kan zo'n strak naveltje ook zeker waarderen.
Geen airco, volgens mij is die auto totalloss nu.quote:
Gebruik het afwisselend met de term vrouwmensch.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:48 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
GVD, is de term gleufdier serieus een ding geworden?
Ik heb pas 2 posts geplaatst vandaag. Ik stop er nu wel weer mee dan, anders verneuk ik het compliment misschien nogquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:51 schreef Rodawa het volgende:
Je bent vandaag razorsharp!
Dat is een compliment, topper!
Jullie weten wel dat dat ambipur ding nauwelijks effect heeft als je de "aanjager" op nul laat staan!quote:
vriend ga weg hierquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:31 schreef ZarB het volgende:
Hoi beste Fokkers,
Het blijkt dat de afkeer van mijn vriendin jegens mijn date (ripped date) toch deels te maken had met jaloezie, zoals veel mensen hier al opperden. Ik geloof in de oprechtheid van de mens, maar na vele vele reacties heb ik haar met de neus op de feitjes gedrukt. En jahoor, de aap is vandaag uit de mouw gekomen. Ze mist haar ex. Niet zo ripped, maar baas boven baas he.
Nu wil ze hem opzoeken maar ik moet mee. Het is ongeveer 2 uur rijden en die gammele bak van haar geeft me niet veel vertrouwen. Ik weet ook niet of hij de moeite waard is en wie weet treft ze hem met een andere vrouw. Ik probeer dat voorzichtig te melden, maar het komt niet binnen.
Wat oh wat moet ik doen? Meegaan? Haar tegenhouden? Hij schijnt uit een elitaire familie te komen, arts te zijn en een eigen kameel te hebben (ofzoiets).
Bedankt voor het advies alvast.
Groetjes ZarBie
Ps: ik hoor net dat ze geen autoradio meer heeft dus dat is al een minpuntje.![]()
![]()
![]()
![]()
:Squote:Op donderdag 27 juni 2013 18:33 schreef Jachtgeweer het volgende:
ts zou eigenlijk een toetsenbord verbod moeten krijgen
en jij een dm verbod, ophouden met me te stalken nouquote:
dan ga ik je wel pm-enquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:41 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
en jij een dm verbod, ophouden met me te stalken nou
blufquote:
Ik wil konten, maar ik ben bang dat als konten wint, we straks mannenkonten te zien krijgen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:00 schreef zovty het volgende:
Poll: Waar willen jullie pics van
• Tieten
• Konten
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
je inbox is vol vanwege al die stalkers van jequote:
Zarb ga jij maar weer verder met aandachtshoeren x meloewa.quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:46 schreef ZarB het volgende:
Oh komt meloewa weer topickapen? Kan er geen subforum komen voor meloewa's liefdesperikelen?
Sinds gisteren ben ik huiverig voor foto's van fokkersquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:30 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dan hadden we vast wel een foto-update gekregen toch?
quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:48 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Vrouwen die jaloers zijn.![]()
TS.![]()
Matige klacht.
Dat kon toch niet suffie, ZarB en haar vriendin moesten eerst daar (bij de kameel) zien te geraken.quote:
Praat je nou over jezelf in 3e persoon enkelvoud?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:32 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Dat kon toch niet suffie, ZarB en haar vriendin moesten eerst daar (bij de kameel) zien te geraken.
Hoe zou die kameel eruitzien?quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:14 schreef Gwniemand het volgende:
[..]
Ik zou mee gaan. Gratis kamelenrit.
Foto van TS overigens:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |