ik heb er donderdag en vrijdag ingezeten, steeds volle bussen hoor. In de spits danquote:Op zaterdag 29 juni 2013 09:44 schreef Bitlord het volgende:
Al die Ns-bussen Zaltbommel - Den Bosch rijden met een bezetting tussen de 0-5%...
Niet voorradig, te duur. Verzin het.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 08:24 schreef dennistd het volgende:
[..]
Leggen ze daar nou gewoon sporen aan met de oude bielzen? Waarom niet gewoon alles direct beton?
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Gelede eloc in Lviv. Alles naar wens voorlopig :-)
Zoveel afbreken voor een paar seconde tijdwinst? Lijkt mij niet.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:56 schreef icloud het volgende:
Ik zat net op sporenplan te bekijken en vroeg me af, waarom passeert de westtak sloterdijk boven om vervolgens via een lus langs de zaanstraat naar cs te rijden?
Is het niet makkelijker om voor sloterdijk al rechts af te slaan richting singelgracht/cs?
Dan sloop je de knoop Sloterdijk hoog/laag inclusief de metro die in de weg ligt.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:56 schreef icloud het volgende:
Ik zat net op sporenplan te bekijken en vroeg me af, waarom passeert de westtak sloterdijk boven om vervolgens via een lus langs de zaanstraat naar cs te rijden?
Is het niet makkelijker om voor sloterdijk al rechts af te slaan richting singelgracht/cs?
Ik zie de toegevoegde waarde niet behalve dat je heel veel bebouwing moet slopen, je iedere keer het emplacement moet oversteken om naar De Meer te kunnen en dat je het geld beter in andere zaken kan steken.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:18 schreef icloud het volgende:
Een tweede hemboog maar dan de andere kant uit.
Maar dan moet je de metro ook weghalen, anders schiet je er qua ruimteonderzoek niks mee op..quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:38 schreef icloud het volgende:
Door deze boog aan te leggen kun je de boog tussen de a10 en de hemweg opruimen, hierdoor ontstaat ruimt om in de toekomst de lijn parallel aan de a5/10 door te trekken naar noord.
Zeg niet dat Fles en ik je niet gewaarschuwd hebben dat je er gezeik mee zou krijgenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:44 schreef greavy het volgende:
Die klantenservice van NS, en de andere betrokken afdelingen over beëindigen van een abonnement, wat een KUT(Kwalitatief Uiterst Teleurstellende)-kwaliteit is dat.
Op 6 mei mijn NSR Weekend Vrij à ¤65/mnd beëindigd 1e klas, om te genieten van de aanbieding van ¤29/mnd 1e klas. Beëindigen mislukte, om onduidelijke redenen.
Een afdeling die niet telefonisch bereikbaar is, zou mij voor 22-6-2013 (beëindigingsdatum) per telefoon benaderen of per e-mail bevestigen dat het abonnement beëindigd is.
Maar daar heb ik dus niks van gehoord terwijl het wel beëindigd was. En zij hebben wel de ov-chipkaart gelijk geblokkeerd, dus die werkt niet meer. Mag nu achter TLS aan gaan bellen om dit recht te zetten ....
Vandaag maar eens geverifieerd of het abonnement eindelijk beëindigd zou zijn, gaat die madam daar mijn nieuwe abonnement ook nog eens beëindigen ....
Kon ik dus terugbellen om ook dat weer recht te zetten.
Echt, wat een ezels zitten daar.
Je kaart is toch geblokkeerd, je loopt zelf te klagen, en dat noem je geen gezeik? 100% goed gaat het niet toch? Misschien waren die verkoopvoorwaarden wel omdat men weet dat ze zelf dit niet goed kunnen handelen, nouja goed, hoe meer je gaat terugbellen om het te regelen, hoe groter de kans dat je in je kraag word gevat. Hou je ons op de hoogte?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:35 schreef greavy het volgende:
Gezeik mee krijgen? Foutje van de afdeling die het "dure" abonnement moest beëindigen. Ze hadden geen bevestiging per e-mail gestuurd, maar dat abonnement is beëindigd dus. En nu het abonnement van ¤29 blijft over![]()
![]()
![]()
Retourtje Madrid denk ik ook wel.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:53 schreef James1988 het volgende:
greavy spaart er op een jaar tijd toch mooi ¤ 432 mee uit, daarmee kun je toch wel wat leuke dingen doen. Bijvoorbeeld een InterRail Global Pass voor 30 dagen (¤ 435 voor jongeren) van kopen.
Interesseert me geen ruk, greavy houd je niet aan de regels, dus greavy hebt geen recht om te klagen dat t allemaal kut is...quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:53 schreef James1988 het volgende:
greavy spaart er op een jaar tijd toch mooi ¤ 432 mee uit, daarmee kun je toch wel wat leuke dingen doen. Bijvoorbeeld een InterRail Global Pass voor 30 dagen (¤ 435 voor jongeren) van kopen.
Hangt van de regels af, op Facebook schreef greavy:quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:55 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Interesseert me geen ruk, jgreavy houd je niet aan de regels, dus je hebt geen recht om te klagen dat t allemaal kut is...
Lijkt me dat het dan wél kan.quote:Ik heb op maandag 6 mei contact opgenomen met de Klantenservice, want er stond een regeltje: "Wanneer u nu al een abonnement heeft, kunt u ook gebruik maken van deze actie. U kunt echter pas overstappen na het 1e contractjaar van uw abonnement." (die regel was 3 dagen later ineens verdwenen, maar heb de screenshot nog)..
Toen ik de Klantenservice belde om mijn abonnement om te zetten en vragen of dat kon, kreeg ik het antwoord dat het wél kon (nadat hij het had nagevraagd). Maar door een technisch probleem lukte het NS niet om mijn abonnement van ¤65/maand te beëindigen, dus dat moest via backoffice-afdelingen.
Ik kreeg het advies om een nieuwe OV-Chipkaart te bestellen met het abonnement met actietarief. Het kon namelijk niet op dezelfde OV-Chipkaart.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |