SPOILER: Transferbeleid 2012-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eens. Maar ik vind die Vd Hoorn nou niet zo'n geweldenaar dat je er veel geld voor moet betalen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je hebt voor iedere positie 2 spelers nodig
Net zoals Maher dat niet is, maar daar wil jij wel dat Ajax er 8mio voor neerlegtquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eens. Maar ik vind die Vd Hoorn nou niet zo'n geweldenaar dat je er veel geld voor moet betalen.
Ik heb nog geen bedrag gezien, het gaat erom of het TH denkt dat hij dat waard is, beter wordt hij zeker bij Ajaxquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eens. Maar ik vind die Vd Hoorn nou niet zo'n geweldenaar dat je er veel geld voor moet betalen.
Ik vind Maher wel een geweldig talent ja. Zeker de 8 miljoen waard. Als je ziet dat ze voor van Ginkel al 7 miljoen willen betalen. Maher is het grotere talent van die twee.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:48 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Net zoals Maher dat niet is, maar daar wil jij wel dat Ajax er 8mio voor neerlegt
Is veel te veel man, die 7 voor Van Ginkel ookquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind Maher wel een geweldig talent ja. Zeker de 8 miljoen waard. Als je ziet dat ze voor van Ginkel al 7 miljoen willen betalen. Maher is het grotere talent van die twee.
Boilesen ook nog. Kan je een keer met twee linkspoten spelen bij blessures of schorsingen.quote:
Dat van Van Ginkel is alleen maar om te laten zien dat Ajax geld wil uitgeven. Dat is niet serieus hoor.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind Maher wel een geweldig talent ja. Zeker de 8 miljoen waard. Als je ziet dat ze voor van Ginkel al 7 miljoen willen betalen. Maher is het grotere talent van die twee.
Ja dan kan je dus nooit meer goede directe versterkingen halen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is veel te veel man, die 7 voor Van Ginkel ook
Nee, Gravenberch zou het kunnen halen maar verder voorlopig niet.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:42 schreef Tarado het volgende: [..] Zitten er achter en Veltman en Denswil nog jongens tegen het eerste aan voor die posities?
OK, dus zo vreemd is het niet de interesse in v/d Hoornquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:53 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nee, Gravenberch zou het kunnen halen maar verder voorlopig niet.
Generatie 96' met Mirani, van Bruggen, Bazoer, Riedewald en de net gehaalde Leyder(97') hebben allemaal net een contract en zijn talentvol.
Het is maar de vraag of ze dat zijn, het zijn talenten dat welquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dan kan je dus nooit meer goede directe versterkingen halen.
telegraafquote:AMSTERDAM - Ajax praat nog altijd met FC Utrecht over verdediger Mike van der Hoorn. Ajax-trainer Frank de Boer ziet in Van der Hoorn een vervanger van de mogelijk vertrekkende Toby Alderweireld.
"We zijn met Ajax nog steeds in gesprek. Het verkeert nu in een rustige fase. Dat er een derde bod ligt, klopt niet. Het ligt nu even bij Ajax", laat directeur Wilco van Schaik van FC Utrecht weten.
Ajax is er van overtuigd dat Van der Hoorn onder de voormalige topverdedigers De Boer en Jaap Stam nog grote stappen zal zetten en de top kan bereiken.
7 miljoen is niet zoveel hoor voor een groot talent.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is maar de vraag of ze dat zijn, het zijn talenten dat wel
Voor een NL club welquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
7 miljoen is niet zoveel hoor voor een groot talent.
Stel dat je Eriksen en de Jong verkoopt voor zo'n 20/25 miljoen. Dan kan je echt wel 7 investeren in een vervanger.quote:
Ja, laten we alles weer uit geven. Dat is zo goed gegaan..quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stel dat je Eriksen en de Jong verkoopt voor zo'n 20/25 miljoen. Dan kan je echt wel 7 investeren in een vervanger.
Ja 7 miljoen is alles van 20 miljoen natuurlijk. Het waren vooral de kleinere aankopen die Ajax in de problemen bracht. Dat al die middelmaat topsalarissen kregen. Niet dat Huntelaar, Suarez en Zlatan werden gekocht voor zo'n 8 miljoen. Een 16 miljoen voor Sulejmani is teveel , maar 7/8 miljoen kan Ajax echt wel betalen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:59 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Ja, laten we alles weer uit geven. Dat is zo goed gegaan..
Eriksen is 15 maxquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stel dat je Eriksen en de Jong verkoopt voor zo'n 20/25 miljoen. Dan kan je echt wel 7 investeren in een vervanger.
Je kan goed rekenen ja, verder mag je die FM kijk op de echte voetbal wereld deze keer wel even achterwege laten.quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja 7 miljoen is alles van 20 miljoen natuurlijk. Het waren vooral de kleinere aankopen die Ajax in de problemen bracht. Dat al die middelmaat topsalarissen kregen. Niet dat Huntelaar, Suarez en Zlatan werden gekocht voor zo'n 8 miljoen. Een 16 miljoen voor Sulejmani is teveel , maar 7/8 miljoen kan Ajax echt wel betalen.
Ja, want je moet niet sparen voor slechtere tijden en er vanuit gaan dat je elk jaar miljoenenverkopen hebtquote:Op donderdag 27 juni 2013 12:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja 7 miljoen is alles van 20 miljoen natuurlijk. Het waren vooral de kleinere aankopen die Ajax in de problemen bracht. Dat al die middelmaat topsalarissen kregen. Niet dat Huntelaar, Suarez en Zlatan werden gekocht voor zo'n 8 miljoen. Een 16 miljoen voor Sulejmani is teveel , maar 7/8 miljoen kan Ajax echt wel betalen.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:04 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Je kan goed rekenen ja, verder mag je die FM kijk op de echte voetbal wereld deze keer wel even achterwege laten.
Natuurlijk kan Ajax het betalen maar ze hebben nu eenmaal een koers ingezet waar ze niet zo snel vanaf willen wijken, is alleen maar goed voor de lange termijn, clubs weten nu dat alleen PSV nog de hoofdprijs betaald, Twente kan het al niet meer en Ajax doet het gewoon niet, vind ik prima.quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee, we kunnen nu beter Maher kopen. Dat is zo'n ontzettend groot talent en een directe versterking. Ook hebben we het geld. Daarnaast hebben we niet een koers ingezet waarbij we weinig geld uitgeven, dus zullen alle clubs ons gewoon serieus blijven nemen indien we de hoofdprijs voor Maher betalen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Natuurlijk kan Ajax het betalen maar ze hebben nu eenmaal een koers ingezet waar ze niet zo snel vanaf willen wijken, is alleen maar goed voor de lange termijn, clubs weten nu dat alleen PSV nog de hoofdprijs betaald, Twente kan het al niet meer en Ajax doet het gewoon niet, vind ik prima.
Proest.. Jij moet wel aan het trollen zijnquote:Op donderdag 27 juni 2013 12:18 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
In het buitenland zou een Maher 25 miljoen ofzo zijn. 7 voor zo'n speler is gewoon niet veel.
Nee, ik denk dat Maher moeiteloos mee zou spelen bij een Valenica, Atletico of een Ac Milaan bijvoorbeeld. Dan zijn zulke bedragen gewoon normaal.quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:19 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Proest.. Jij moet wel aan het trollen zijn
Voor dat geld is Isco verkochtquote:Op donderdag 27 juni 2013 12:18 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
In het buitenland zou een Maher 25 miljoen ofzo zijn. 7 voor zo'n speler is gewoon niet veel.
Ooh komt dat argument weer. Wat een onzin sla je uit zeg.quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:04 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Je kan goed rekenen ja, verder mag je die FM kijk op de echte voetbal wereld deze keer wel even achterwege laten.
Ik heb hem niet vaak zien spelen. Maar bij jong oranje was hij best wel aan het falen... Dus ben benieuwd.quote:
Zoiets ja, al speelt nog wel mee dat hij volgend jaar niet transfervrij zal zijn. Dan zegt een 1-jarig contract wat minder.quote:
Je hoeft ook geen vervangers te halen voor je belangrijkste spelers ofzo. Nee gewoon weer een paar stappen terugzetten en eruitvliegen tegen een paar dolle Roemenen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:04 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Ja, want je moet niet sparen voor slechtere tijden en er vanuit gaan dat je elk jaar miljoenenverkopen hebt
Als Ajax van Ginkel 7 miljoen waard vind en dat willen betalen, doen ze dat ook gewoon.quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Natuurlijk kan Ajax het betalen maar ze hebben nu eenmaal een koers ingezet waar ze niet zo snel vanaf willen wijken, is alleen maar goed voor de lange termijn, clubs weten nu dat alleen PSV nog de hoofdprijs betaald, Twente kan het al niet meer en Ajax doet het gewoon niet, vind ik prima.
Tsja, tegen Spanje speelde ie voor het eerst in zijn leven met Nuytinck naast m, en nog 9 anderen die dat toernooi nog niet samen hadden gespeeld, heel gek is het dan niet als het niet loopt tegen 't beste land op dit moment.quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:30 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik heb hem niet vaak zien spelen. Maar bij jong oranje was hij best wel aan het falen... Dus ben benieuwd.
Maar dat vinden ze Maher niet waard, als AZ al genoegen neemt met 7.quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als Ajax van Ginkel 7 miljoen waard vind en dat willen betalen, doen ze dat ook gewoon.
Als we de vrij hadden willen kopen had ik daar ook wel wat over gezegd hoorquote:Op donderdag 27 juni 2013 12:34 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Tsja, tegen Spanje speelde ie voor het eerst in zijn leven met Nuytinck naast m, en nog 9 anderen die dat toernooi nog niet samen hadden gespeeld, heel gek is het dan niet als het niet loopt tegen 't beste land op dit moment.
En tegen Italië maakte ie natuurlijk een fout, maar mensen vergeten snel. (De Vrij maakte tegen Rusland en Duitsland ook cruciale fouten waar een tegendoelpunt uit kwam maar daar hoor je amper nog wat over omdat die wedstrijden alsnog werden gewonnen)
Afgelopen seizoen in de Ere was Mike iig 1 van de beste CV's.
Oh ik bedoelde verder niet dat jullie De Vrij willen kopen, maar meer dat er over hem amper wat wordt gezegd en vd Hoorn de pispaal was na Italië.quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:36 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Als we de vrij hadden willen kopen had ik daar ook wel wat over gezegd hoor. Maar ik zeg al dat zijn de enige wedstrijden die ik echt van hem gezien hem. Dus kan alleen maar daar over oordelen.
Ja dat snap ik. Ik schrijf hem ook niet af of zo. Ben alleen gewoon benieuwd.quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:37 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Oh ik bedoelde verder niet dat jullie De Vrij willen kopen, maar meer dat er over hem amper wat wordt gezegd en vd Hoorn de pispaal was na Italië.
Daarbij moet je een speler niet gaan beoordelen op 1 vreemde wedstrijd en een invalbeurt.
Dan moeten ze dat duidelijk uitspreken, en niet veel geld neerleggen voor een vd Hoorn.quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:35 schreef Adames het volgende:
[..]
Maar dat vinden ze Maher niet waard, als AZ al genoegen neemt met 7.
Financiele situatie van Ajax is ondanks de paar mooie jaren nog steeds niet verschrikkelijk goed. Leuk dat we 3 jaar kampioen zijn geworden en dat we daarmee CL geld hebben, maar je wilt volgend jaar ook nog de kans hebben om wat nieuws te halen, ook als het dit jaar minder gaat.
De Vrij heeft in het normale NL elftal ook aardige wedstrijden gespeeld, v/d Hoorn heeft die druk nog niet ervarenquote:Op donderdag 27 juni 2013 12:37 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Oh ik bedoelde verder niet dat jullie De Vrij willen kopen, maar meer dat er over hem amper wat wordt gezegd en vd Hoorn de pispaal was na Italië.
Daarbij moet je een speler niet gaan beoordelen op 1 vreemde wedstrijd en een invalbeurt.
Want Verbeek heeft een keer een wedstrijd gezien van Arsenal op televisie?quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:38 schreef Vjenne12345 het volgende:
Volgens Verbeek zou Maher ook moeiteloos mee draaien bij Arsenal en die heeft er meer verstand van dan iedereen hier. Als hij daar zou spelen was hij gewoon 20/25 miljoen waard. Ik zeg gewoon dat 7 voor Maher echt een prikkie is voor zo'n speler.
Verbeek, tja logisch dat die de prijs zo hoog mogelijk wil houdenquote:Op donderdag 27 juni 2013 12:38 schreef Vjenne12345 het volgende:
Volgens Verbeek zou Maher ook moeiteloos mee draaien bij Arsenal en die heeft er meer verstand van dan iedereen hier. Als hij daar zou spelen was hij gewoon 20/25 miljoen waard. Ik zeg gewoon dat 7 voor Maher echt een prikkie is voor zo'n speler.
Nee, omdat hij dagelijks met Maher werkt.quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Want Verbeek heeft een keer een wedstrijd gezien van Arsenal op televisie?
Las het ook jaquote:
En er belang bij heeft om hem voor zo een hoog mogelijk bedrag te verkopen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:46 schreef Vjenne12345 het volgende:
Nee, omdat hij dagelijks met Maher werkt.
Ik twijfel ten zeerste aan dat bod, Vitesse wilde niet eens met Ajax praten en dan gooit Overmars er meteen 7 miljoen tegenaan? Dat past niet helemaal.quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als Ajax van Ginkel 7 miljoen waard vind en dat willen betalen, doen ze dat ook gewoon.
Op de voicemail gewoon even BAM! Of een whatsappje naar theo.quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:48 schreef Tarado het volgende:
Ik twijfel ten zeerste aan dat bod, Vitesse wilde niet eens met Ajax praten en dan gooit Overmars er meteen 7 miljoen tegenaan? Dat past niet helemaal.
Omdat hij bij az speelt. Buitenlandse clubs willen ze vaak eerst zien bij een Ajax of een Psv.quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
En er belang bij heeft om hem voor zo een hoog mogelijk bedrag te verkopen.
Als die makkelijk... let wel makkelijk.... mee kan bij Arsenal en maar 7 miljoen kost zou Arsenal hem dan niet kopen?
Of is Maher onzichtbaar in het buitenland
Dat is absoluut waar, toch ben ik van mening dat vd Hoorn een betere verdediger kan worden dan De Vrij, die vind ik niet meedogenloos genoeg.quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
De Vrij heeft in het normale NL elftal ook aardige wedstrijden gespeeld, v/d Hoorn heeft die druk nog niet ervaren
die gaat richting adoquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:00 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Kunnen ze Lukoki niet kopen? Past prima bij PSV
ah zo.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lees het op meerdere websites dat het niet zo is.
Davy is zeer verstandig.
De tijd zal het leren, al ben ik wel met je eens dat De Vrij soms wat te lief is.quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:56 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat is absoluut waar, toch ben ik van mening dat vd Hoorn een betere verdediger kan worden dan De Vrij, die vind ik niet meedogenloos genoeg.
Verbeek is ook echt compleet belangeloos in dezequote:Op donderdag 27 juni 2013 12:38 schreef Vjenne12345 het volgende:
Wat moeten die twee swaggerboys gaan kosten? Maher er nog bij en ze zijn weer platzak, of niet?quote:
Maher komt al met behulp van een investeringsmaatschappijquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:20 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Wat moeten die twee swaggerboys gaan kosten? Maher er nog bij en ze zijn weer platzak, of niet?
fc hollywoodquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maher komt al met behulp van een investeringsmaatschappij
bedanktquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gefeliciteerd met het komende landskampioenschap.
Ook al kost hij geen geld, het is natuurlijk triest dat ze zo'n matige speler halen terwijl je nog jeugd hebt. Al is Narisngh nog geblesseerd tot eind December en Overbeek nog niet goed genoeg.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:58 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Voor die paar centen kun je je daar geen buil aan vallen toch?
En wat is dat het verschil met een aankoop zoals Boerrigter of Sana?quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ook al kost hij geen geld, het is natuurlijk triest dat ze zo'n matige speler halen terwijl je nog jeugd hebt. Al is Narisngh nog geblesseerd tot eind December en Overbeek nog niet goed genoeg.
Misschien speelt Jozefzoon wel mee in de topper tegen Ajax op 23 september.
ajax toont in elke flutspeler interesse, zodat die naar psv gaanquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:01 schreef Minotarumon het volgende:
Ajax had ook weer belangstelling in Jozefzoon?
Boerrigter was aan het begin goed.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:04 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
En wat is dat het verschil met een aankoop zoals Boerrigter of Sana?
Volgens mij is dat gedachtegang van Brands jaquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:05 schreef ejfaar het volgende:
[..]
ajax toont in elke flutspeler interesse, zodat die naar psv gaan
Omdat de jeugd niet goed genoeg is? Simple as that.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:04 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
En wat is dat het verschil met een aankoop zoals Boerrigter of Sana?
Hmm ok. Dat verschil zie ik dan zo 1,2,3 nog niet.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:05 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Boerrigter was aan het begin goed.
Sana wordt nog wel wat
Dus er is dan geen verschil tussen Ajax en PSV?quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat de jeugd niet goed genoeg is? Simple as that.
Ajax = kampioenquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:06 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Dus er is dan geen verschil tussen Ajax en PSV?
Bij PSV is de hele jeugdopleiding slecht op talenten als Hendrix na. Bij Ajax loopt er meer rond. Alleen is de A-lichting van Ajax slecht.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:06 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Dus er is dan geen verschil tussen Ajax en PSV?
Ja oke, zover snap ik het ook wel.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax let op geld
PSV niet.
Ajax gebruikt geen gemeentegeld
PSV wel.
Ajax heeft 3 sterrenquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax let op geld
PSV niet.
PSV wel.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:09 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Ajax heeft 3 sterren
psv niet
Ajax komt uit de hoofdstad
Pas niet
Ajax
Psv
Je weet helemaal niet hoeveel ze willen betalenquote:Op donderdag 27 juni 2013 12:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan moeten ze dat duidelijk uitspreken, en niet veel geld neerleggen voor een vd Hoorn.
Ajax huurt een gesubsidieerd stadion. Dat is toch hetzelfde als gemeentesteun?quote:[b]Op donderdag 27 juni 2013 14:07 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV wel.
tuurlijk niet man.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:35 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ajax huurt een gesubsidieerd stadion. Dat is toch hetzelfde als gemeentesteun?
Los natuurlijk van de discussie of PSV gemeente steun heeft gehad natuurlijk, daar zijn de geleerden nog niet uit namelijk.
Zo moeilijk is het allemaal niet.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:35 schreef fathank het volgende:
[..]
Je weet helemaal niet hoeveel ze willen betalen.
Jij denkt echt dat je de voetbalwereld helemaal uitgedokterd hebt of niet?
neequote:Op donderdag 27 juni 2013 14:35 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Los natuurlijk van de discussie of PSV gemeente steun heeft gehad natuurlijk, daar zijn de geleerden nog niet uit namelijk.
Hoezo, Ajax betaalt toch gewoon huur?quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:35 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ja. Maar minder dan de feitelijke huurwaarde. Subsidie dus.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo, Ajax betaalt toch gewoon huur?
Inderdaad.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het allemaal niet.
Je snapt m'n post niet. Jij bent degene die om het hardst schreeuwt dat ze Maher moeten halenquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ga jij maar naar PSV toe als je alleen maar wilt kopen.
Die huurwaarde weet je niet, want zonder Ajax zou dat ding geen reet waard zijn. Onzinargument dusquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:39 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ja. Maar minder dan de feitelijke huurwaarde. Subsidie dus.
Jij legt mij woorden in mijn mond. Alleen omdat ik wil dat ze duidelijker zijn waarom Maher niet komt. Ligt het aan het salaris wat Maher wil? Is het toch de vraagprijs?quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:46 schreef fathank het volgende:
[..]
Je snapt m'n post niet. Jij bent degene die om het hardst schreeuwt dat ze Maher moeten halen
De positie heeft geen prioriteit op dit moment. Heeft overmars duidelijk gezegd.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij legt mij woorden in mijn mond. Alleen omdat ik wil dat ze duidelijker zijn waarom Maher niet komt. Ligt het aan het salaris wat Maher wil? Is het toch de vraagprijs?
Ze halen vast wel een goede vervanger hoor. En nog een paar goede spelers misschien.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:48 schreef ejfaar het volgende:
Vitesse is sws geen concurrent aanstaand jaar. Bony is weg
Je kan ook zonder praten weten of iemand te duur isquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:47 schreef HeatWave het volgende:
Ik vind die soapverhalen echt zo irritant in het voetbal. FdB zegt dat ze hem te duur vinden en AZ beweert gewoon keihard dat Ajax nog helemaal niet is komen praten.
Wie er ook gelijk heeft, waarom gaat het altijd zo intens kleuterachtig?.
Waarom hebben ze dan wel een bod bij van Ginkel neergelegd?quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:48 schreef fathank het volgende:
[..]
De positie heeft geen prioriteit op dit moment. Heeft overmars duidelijk gezegd.
Hij was echt de sterkhouder. Die vervang je niet zomaar. Bij Vitesse zijn er veel praatjes over het grote geld, maar echte aankopen blijven uitquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze halen vast wel een goede vervanger hoor. En nog een paar goede spelers misschien.
Sja, dat die Bony opeens zo goed is had ook niemand verwacht, net zoals Pelle. Je moet altijd maar zien of je zoiets weer terugkrijgt.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze halen vast wel een goede vervanger hoor. En nog een paar goede spelers misschien.
Hebben ze niet gedaan, hebben ze alleen om mensen zoals jij (die willen dat Ajax geld uitgeeft) in de media gebrachtquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom hebben ze dan wel een bod bij van Ginkel neergelegd?
Volgens mij willen ze Kweuke nu halen. Dat las ik ergens. En dat was ook hun eerste keuze eigenlijk voor Bony toen ze hem kochten van Praag.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:49 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Hij was echt de sterkhouder. Die vervang je niet zomaar. Bij Vitesse zijn er veel praatjes over het grote geld, maar echte aankopen blijven uit
Wat is daar het doel van?quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:50 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Hebben ze niet gedaan, hebben ze alleen om mensen zoals jij (die willen dat Ajax geld uitgeeft) in de media gebracht
Vraag het Overmars. Maar over Maher is ie duidelijk zat geweest imho. Positie geniet geen prioriteit op dit moment.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom hebben ze dan wel een bod bij van Ginkel neergelegd?
Met je vraag het Overmarsquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:51 schreef fathank het volgende:
[..]
Vraag het Overmars. Maar over Maher is ie duidelijk zat geweest imho. Positie geniet geen prioriteit op dit moment.
Totaal andere voetballers als je het mij vraagt.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met je vraag het Overmars. Ze zijn toch allebei aanvallende middenvelders, droplul.
Ze worden toch gehaald voor dezelfde positie dan. Dus dat is ook weer een kutargument.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:53 schreef fathank het volgende:
[..]
Totaal andere voetballers als je het mij vraagt.
Kleuter.
Nee en Ajax is medeaandeelhouder van het stadionquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:39 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ja. Maar minder dan de feitelijke huurwaarde. Subsidie dus.
Ginkel lijkt me meer opvolger voor De Jong.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze worden toch gehaald voor dezelfde positie dan. Dus dat is ook weer een kutargument.
Huurwaarden zijn heel eenvoudig vast te stellen, ook voor topsport locaties. Dat heeft niets te maken met wie het huurt.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:47 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Die huurwaarde weet je niet, want zonder Ajax zou dat ding geen reet waard zijn. Onzinargument dus
Dit gaat weer een heerlijk PSV uitlach seizoen wordenquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:49 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
PSV weet ieder geval dit jaar wel de underdog positie te kiezen.
jozefzoon
Ik dacht dat Ajax iets van 8 miljoen betaalt, dat is niet marktconform?quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:56 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Huurwaarden zijn heel eenvoudig vast te stellen, ook voor topsport locaties. Dat heeft niets te maken met wie het huurt.
Toevallig mijn vakgebied. En ook regelmatig contact met collega's, ook in Amsterdam.
Zo simpel is het natuurlijk niet. Het ligt ook aan welke afspraken er zijn gemaakt over onderhuur en verdere exploitatie (klein en groot onderhoud, ook).quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik dacht dat Ajax iets van 8 miljoen betaalt, dat is niet marktconform?
Ajax gaat gewoon van der Hoorn halen. Dan is alles weer in evenwicht.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gefeliciteerd met het komende landskampioenschap.
Jij hebt het over Amsterdam maar die is niet de eigenaar van De Arena maar medeaandeelhouder net als Ajaxquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:38 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Zo simpel is het natuurlijk niet. Het ligt ook aan welke afspraken er zijn gemaakt over onderhuur en verdere exploitatie (klein en groot onderhoud, ook).
Ik weet niet wat daarover openbaar is en wat niet, dus daar zeg ik niet te veel over. Ik wet alleen wel dat Amsterdam de huurprijs 3 jaar terug drastisch heeft verlaagd en dat was niet omdat de kosten voor de gemeente Amsterdam waren gedaald.
Ja. Leuk he, juridische constructies om het lekker wazig te maken.... kunnen ze bij Feyenoord ook wat van trouwens.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jij hebt het over Amsterdam maar die is niet de eigenaar van De Arena maar medeaandeelhouder net als Ajax
Hoe wil jij die huurwaarde vaststellen dan? Wat als Ajax het niet meer huurt? Wat is de waarde van de Arena dan?quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:56 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Huurwaarden zijn heel eenvoudig vast te stellen, ook voor topsport locaties. Dat heeft niets te maken met wie het huurt.
Toevallig mijn vakgebied. En ook regelmatig contact met collega's, ook in Amsterdam.
Goede conclusie welquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:38 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Zo simpel is het natuurlijk niet. Het ligt ook aan welke afspraken er zijn gemaakt over onderhuur en verdere exploitatie (klein en groot onderhoud, ook).
Ik weet niet wat daarover openbaar is en wat niet, dus daar zeg ik niet te veel over. Ik weet alleen wel dat Amsterdam de huurprijs 3 jaar terug drastisch heeft verlaagd en dat was niet omdat de kosten voor de gemeente Amsterdam waren gedaald. En ook niet door een afwaardering van het stadion.
Dus of Ajax werd eerst genaaid met de huurprijs, of later gematst. Ik weet wel wat het is...
Wazig? Elke BV/NV heeft aandeelhouders. Zijn dat allemaal lastige juridische constructies? Jij bent echt lachwekkend.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:54 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ja. Leuk he, juridische constructies om het lekker wazig te maken.... kunnen ze bij Feyenoord ook wat van trouwens.
Ajax heeft natuurlijk maar een heel klein beetje zeggenschap. Maar het is wel een aanwijzing dat ze met de oude huurprijs niet genaaid werden en dus een sterke indicatie dat ze met de huidige prijs gematst worden.
Wat jij doet is te makkelijk, de gemeente heeft net zo'n groot deel in de Arena als Ajax, prima als je kritiek hebt maar dan moet je wel beter beslagen ten ijs komen, gewoon wat roepen over wazige constructies is niet voldoendequote:Op donderdag 27 juni 2013 15:54 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ja. Leuk he, juridische constructies om het lekker wazig te maken.... kunnen ze bij Feyenoord ook wat van trouwens.
Ajax heeft natuurlijk maar een heel klein beetje zeggenschap. Maar het is wel een aanwijzing dat ze met de oude huurprijs niet genaaid werden en dus een sterke indicatie dat ze met de huidige prijs gematst worden.
Hij komt beslagen ten eis, dit is zijn vakgebied zegt hij tochquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat jij doet is te makkelijk, de gemeente heeft net zo'n groot deel in de Arena als Ajax, prima als je kritiek hebt maar dan moet je wel beter beslagen ten ijs komen, gewoon wat roepen over wazige constructies is niet voldoende
Dat heb ik dan niet goed gelezen, maar uiteindelijk maakt het niet uit, het gaat erom of de huur conform de markt is of nietquote:Op donderdag 27 juni 2013 16:13 schreef Knalerwtje het volgende:
Ajax heeft 13% van de aandelen en heeft daarmee maar een kleine stem. Volgens mij heeft de gemeente 48%, maar kom vooral met een bron om mijn ongelijk te bewijzen hoor.
Het gaat er om dat de gemeente en de club gezamenlijk een meerderheid hebben en dat elk besluit dat de gemeente ten gunste van Ajax wil nemen dus automatisch een meerderheid heeft.quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat heb ik dan niet goed gelezen, maar uiteindelijk maakt het niet uit, het gaat erom of de huur conform de markt is of niet
Leukquote:Op donderdag 27 juni 2013 16:33 schreef j0rdiiii het volgende:
Ajax TV - Bazoer en Tete ruiken aan het eerste
Behalve tegen Anderlecht dan, al speelde het hele team slecht die wedstrijd.quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:45 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik vond die Bazoer echt supeprgoed spelen op de Futurecup
Wie wordt de stand-in voor Van Rhijn dan?quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Behalve tegen Anderlecht dan, al speelde het hele team slecht die wedstrijd.
Aan hun eigen woorden te horen gaan ze allebei in Jong Ajax spelen. Lijkt mij vrijwel zeker dat Ligeon een jaar bij een Eredivisie club gaat spelen.
Dat geldt voor conjunctuurgevoelig vastgoed met concurrerende huurders. Niet voor een topsportfaciliteit met één potentiële hoofdhuurder. Als je dan de huurprijs verlaagt dan is dat pure coulance. In dit geval van de twee grootste aandeelhouders, de gemeente en de club.quote:Op [url=httap://forum.fok.nl/topic/1989729/6/25#128325340]donderdag 27 juni 2013 15:57[/url] schreef ejfaar het volgende:
[..]
Goede conclusie wel![]()
De dalende kosten hebben niks, maar dan ook niks met huurwaarde te maken. Met alle markten gaat het slecht, onroerend goed loopt hierbij zeker niet achterop. Derhalve kunnen de kosten wel gelijk gebleven zijn, maar is de huurwaarde ook gedaald.
tetequote:Op donderdag 27 juni 2013 16:54 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Wie wordt de stand-in voor Van Rhijn dan?
Dat dus. Ik snap nooit zo goed wat daar mis mee is. Alsof Ajax Amsterdam niet genoeg oplevert. Daar mag imo best wat voor terug gedaan worden.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:04 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ik snap best dat jullie kosten wat het kost willen vasthouden an de gedachte dat de gemeente de club op geen enkele wijze steunt financieel, maar dat is echt een fabeltje en bovendien niets om je voor te schamen. Wees blij dat de stad begaan is met je club.
Het is duidelijk dat het stadion er zonder de gemeente nooit zou zijn gebouwd maar is het in het geval van Ajax dan ook meteen ongeoorloofde staatssteun?quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:04 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Dat geldt voor conjunctuurgevoelig vastgoed met concurrerende huurders. Niet voor een topsportfaciliteit met één potentiële hoofdhuurder. Als je dan de huurprijs verlaagt dan is dat pure coulance. In dit geval van de twee grootste aandeelhouders, de gemeente en de club.
Ik snap best dat jullie kosten wat het kost willen vasthouden an de gedachte dat de gemeente de club op geen enkele wijze steunt financieel, maar dat is echt een fabeltje en bovendien niets om je voor te schamen. Wees blij dat de stad begaan is met je club.
Tete natuurlijk. Jong Ajax is nog steeds puur alleen voor opleiden, als hij een keer in het eerste nodig is zet je er maar iemand anders daar neer.quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:54 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Wie wordt de stand-in voor Van Rhijn dan?
Dat staat open voor discussie wat mij betreft, maar ik heb die termen dan ook nooit gebruikt. Overigens, daarover is bij andere clubs in Nederland ook nog geen definitief oordeel.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat het stadion er zonder de gemeente nooit zou zijn gebouwd maar is het in het geval van Ajax dan ook meteen ongeoorloofde staatssteun?
Je concludeert een hoop op basis van niks. Laat maar zitten dus, zinloze discussie.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:04 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Dat geldt voor conjunctuurgevoelig vastgoed met concurrerende huurders. Niet voor een topsportfaciliteit met één potentiële hoofdhuurder. Als je dan de huurprijs verlaagt dan is dat pure coulance. In dit geval van de twee grootste aandeelhouders, de gemeente en de club.
quote:Arena filosofeert over verdere verhoging capaciteit
Het gerenoveerde hoofdgebouw van de Amsterdam Arena wordt donderdag officieel geopend. Dat is geen moment om stil te staan en terug te blikken, maar nieuwe doelen voor de toekomst te stellen. Er wordt hardop gedacht aan verdere uitbreiding van de capaciteit.
De Arena opende in 1996 zijn deuren en sindsdien is al het nodige veranderd. Zo wordt de gracht steeds voller, krijgt het stadion meer de uitstraling die bij bespeler Ajax hoort en is er sinds januari dit jaar een fantastische, nieuwe hoofdtribune. De huidige capaciteit bedraagt 53.052 stoelen.
Daar wordt donderdag op geproost, maar er wordt ook al nagedacht over de toekomst. De Arena was afgelopen seizoen gastheer van de finale van de Europa League, maar wil ook de komende jaren bij de Uefa in beeld blijven voor grote wedstrijden. Misschien zelfs wel voor het EK van 2020, dat de Europese voetbalbond over verschillende landen laat uitwaaieren.
“Die wens koesteren we al langer,” reageert Arenadirecteur Henk Markerink in De Telegraaf als de wens van een uitbreiding naar 60.000 stoelen ter sprake komt. “Om voor de Uefa interessant te blijven voor finales en het EK 2020, moet onze stadioncapaciteit eigenlijk met 10.000 worden verhoogd.”
Als de Amsterdam Arena boven de nieuwe Rotterdamse Kuip – als die bouw tenminste doorgaat – wil worden verkozen, lijkt nieuwe uitbreiding absoluut noodzakelijk. Markerink ziet kansen om de capaciteit te verhogen. “Door aan de noord- en zuidzijde aan de bovenkant rijen bij te plaatsen, zonder dat het zicht van de toeschouwers slecht wordt. Daarvoor kan het huidige dak gewoon op zijn plek blijven.”
Een grote wens van supporters is het dichten van de hoeken en compleet dempen van de gracht in het stadion. Die wens om de gracht verder dicht te leggen heeft de Arena zelf ook, meldt Henk van Raan in het Amsterdam Arena Magazine. “Maar daar zijn op dit moment nog geen plannen voor,” aldus de directeur van het facilitair bedrijf.
Was er niet een regel dat je bij een bepaald aantal gespeelde wedstrijd in Jong Ajax, niet meer bij het eerste mee mag doen?quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Tete natuurlijk. Jong Ajax is nog steeds puur alleen voor opleiden, als hij een keer in het eerste nodig is zet je er maar iemand anders daar neer.
Alleen wordt dat wel lastig op Zuid.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:26 schreef Sanders86 het volgende:
Hoeken en gracht dicht, liever vandaag dan morgen
Het is maar net de vraag of Ajax met een andere meerderheids aandeelhouder van het stadion meer huur zou moeten betalen, uiteindelijk is het ook de enige huurder beschikbaarquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:21 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Dat staat open voor discussie wat mij betreft, maar ik heb die termen dan ook nooit gebruikt. Overigens, daarover is bij andere clubs in Nederland ook nog geen definitief oordeel.
Wat ik aangeef is overigens niet alleen dat het stadion er zonder gemeente niet zou zijn. Zonder het grote percentage aandelen in handen van de gemeente zou Ajax ook veel meer huur betalen. En net dat is het slimme van deze stichtingsconstrucite, de gemeente heeft een minderheid die groot genoeg is om alle positieve besluiten voor Ajax te kunnen nemen, maar de ambtenaren hebben wel gezorgd voor een absolute minderheid zodat politieke veranderingen in de toekomst er niet voor kunnen zorgen dat een gemeenteraad negatieve besluiten door kan drukken bij de andere aandeelhouders.
Ik had het zelf kunnen bedenken.
Andersom, 15 wedstrijden in het eerste = geen Jong Ajax meer.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:27 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Was er niet een regel dat je bij een bepaald aantal gespeelde wedstrijd in Jong Ajax, niet meer bij het eerste mee mag doen?
Oh ok. De rechtsbackpositie zit wel goed voor de komende jaren in ieder geval.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:35 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Andersom, 15 wedstrijden in het eerste = geen Jong Ajax meer.
Van Rhijn.quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:10 schreef PeeJie_ het volgende:
Op Vermeer na hoop ik eigenlijk echt dat er niemand wordt verkocht en de drie, die min of meer toch in de etalage staan, nog een jaar bijtekenen.
Gewoon eens een keer 2 jaar achter elkaar op een enkele positie na (rechtsbuiten) hetzelfde elftal. Mooie rechtsbuiten kopen en knallen vanaf wedstrijddag 1.
In de beker en na de winterstop in de Eredivisie (omdat we dan zijn overwinterd in de CL) rustig wat jeugd brengen voor volgend seizoen, zoals Fischer dit seizoen. Hoessen afwisselend voor Sigthorsson en volgend jaar 1e spits, Andersen rustig brengen voor Fischer of Eriksen, als Eriksen volgend seizoen vertrekt en hetzelfde geld voor Denswil en de rechtsachter positie.
Ok, ik zet mijn droommodus weer uit, maar zo wil Ajax het nu toch graag zien? Want welke jeugd is er afgelopen jaar, op Fischer en Hoessen half dan na, echt gebracht?
Tja, als je zelf 0,0 kennis hebt van het onderwerp dan wordt het nogal snel ingewikkeld hč? Maakt niet uit hoor, er zijn er hier ook waar ik wel inhoudelijk mee kan discussieren.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:22 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Je concludeert een hoop op basis van niks. Laat maar zitten dus, zinloze discussie.
Dat is zo, maar dat is natuurlijk heel eenzijdig geredeneerd. Immers, Ajax heeft in dat hypothetische geval de stadions natuurlijk ook niet voor het uitkiezen. En reken maar dat de onderhandelingen met een commerciële marktpartij een stuk feller zijn dan met een gemeenteambtenaar.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is maar net de vraag of Ajax met een andere meerderheids aandeelhouder van het stadion meer huur zou moeten betalen, uiteindelijk is het ook de enige huurder beschikbaar
inhoudelijk reageer je niet en je trekt conclusies zonder hiervoor argumenten aan te dragen. Dan zeg je vervolgens dat dit jouw vakgebied is (wat duidelijk niet zo is), enkel ten doel om jouw conclusies valide te doen laten blijken,quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:22 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Tja, als je zelf 0,0 kennis hebt van het onderwerp dan wordt het nogal snel ingewikkeld hč? Maakt niet uit hoor, er zijn er hier ook waar ik wel inhoudelijk mee kan discussieren.
[..]
Dat is zo, maar dat is natuurlijk heel eenzijdig geredeneerd. Immers, Ajax heeft in dat hypothetische geval de stadions natuurlijk ook niet voor het uitkiezen. En reken maar dat de onderhandelingen met een commerciële marktpartij een stuk feller zijn dan met een gemeenteambtenaar.
Het is hetzelfde als stellen dat het maar de vraag is of PSV niet veel meer voor de grond had gekregen als een andere partij hem had gekocht. We weten allebei wel hoe we die vraag moeten beantwoorden, toch?
quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:35 schreef ejfaar het volgende:
[..]
inhoudelijk reageer je niet en je trekt conclusies zonder hiervoor argumenten aan te dragen. Dan zeg je vervolgens dat dit jouw vakgebied is (wat duidelijk niet zo is), enkel ten doel om jouw conclusies valide te doen laten blijken,
Elk jaar weer..quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:00 schreef Pro_Shifty het volgende:
Was er niet een gerucht dat Ajax voor boulahrouz ging? Wanneer Alderweireld zou vertrekken.
Die was er ja, alleen klopt het niet.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:00 schreef Pro_Shifty het volgende:
Was er niet een gerucht dat Ajax voor boulahrouz ging? Wanneer Alderweireld zou vertrekken.
Okequote:Op donderdag 27 juni 2013 19:01 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die was er ja, alleen klopt het niet.
Als het al zo is dat het gerucht er was, dan is dat natuurlijk onzin. Past totaal niet binnen het beleid en is ook niet het niveau dat Ajax moet nastreven.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:00 schreef Pro_Shifty het volgende:
Jezus, is dat gerucht er alweer?quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:00 schreef Pro_Shifty het volgende:
Ik heb laatst Messi gezien op een vliegveld. Zou het.....?!?!quote:
quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:11 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik heb laatst Messi gezien op een vliegveld. Zou het.....?!?!
Dat hadden wij jaren met van Bommel. Dus misschien dat het uiteindelijk dan toch gebeurt.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:16 schreef Kun-Aguero het volgende:
Boulahrouz en Chivu komen elk jaar weer langs
Ga lekker naar het boerentopicquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:18 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Dat hadden wij jaren met van Bommel. Dus misschien dat het uiteindelijk dan toch gebeurt.
Doe eens gewoon normaal man, ik doe toch niets verkeerd hier? En als je klachten hebt, dan is daar volgens mij een apart topic voor.quote:
Ik mag toch bidden van niet zeg.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:18 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Dat hadden wij jaren met van Bommel. Dus misschien dat het uiteindelijk dan toch gebeurt.
Nee, ik denk dat Boulahrouz en Chivu echt niet meer Ajax-waardig zijn. Boulahrouz vind ik eigenlijk al 8 jaar zwaar overschat. Chivu was natuurlijk wel een ongelooflijke baas.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:24 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik mag toch bidden van niet zeg.
Chivu kan denk ik nog best mee. Of je dat moet willen voor zijn (waarschijnlijk zeer hoge) salaris is een tweedequote:Op donderdag 27 juni 2013 19:25 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat Boulahrouz en Chivu echt niet meer Ajax-waardig zijn. Boulahrouz vind ik eigenlijk al 8 jaar zwaar overschat. Chivu was natuurlijk wel een ongelooflijke baas.
Nee, die zal zeker niet voor minder komen dan het salarisplafond. En of hij dan beter is dan wat je al hebt? Bovendien zal Overmars hem nooit halen omdat het gewoon niet past binnen de nieuwe filosofie, zeker niet als je jeugd hebt die ook tegen het eerste aanhikt.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:26 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Chivu kan denk ik nog best mee. Of je dat moet willen voor zijn (waarschijnlijk zeer hoge) salaris is een tweede
In de staf misschien, of zou hij daar niet genoeg Ajax-hart voor hebben? Ik weet eigenlijk heul niet of hij nog echt speciale gevoelens voor Ajax heeft?quote:
Denswil en Veltman hikken w.m.b. niet tegen het eerste aan, dat zijn volwaardige selectiespelers.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:29 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Nee, die zal zeker niet voor minder komen dan het salarisplafond. En of hij dan beter is dan wat je al hebt? Bovendien zal Overmars hem nooit halen omdat het gewoon niet past binnen de nieuwe filosofie, zeker niet als je jeugd hebt die ook tegen het eerste aanhikt.
Dan hoef je niet eens na te denken over Chivu of V/D Hoorn.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:32 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Denswil en Veltman hikken w.m.b. niet tegen het eerste aan, dat zijn volwaardige selectiespelers mijns inziens.
V/D Hoorn wellicht, omdat er achter Veltman en Denswil niks komt. Als Alderweireld vertrekt ga je met drie centrale verdedigers het seizoen in, dat is er eentje te kort.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:33 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Dan hoef je niet eens na te denken over Chivu of V/D Hoorn.
Dat had ik met Vukovic ja. Maar die kon dan ook nog eens totaal niets. Chivu was gewoon een topverdediger, alleen bikkelhard en nogal eens te laat met zijn slidings.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik haatte Chivu vroeger altijd. Hij kreeg altijd een rode kaart
quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:29 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
In de staf misschien, of zou hij daar niet genoeg Ajax-hart voor hebben? Ik weet eigenlijk heul niet of hij nog echt speciale gevoelens voor Ajax heeft?
Ik denk aan die vrije trap tegen Vitessequote:Op donderdag 27 juni 2013 19:45 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Mja het eerste waar ik aan denk bij Chivu zijn rode kaarten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In zijn eerste seizoen vooral toen die de foutjes van Van Halst en Verlaat moest oplossenquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik haatte Chivu vroeger altijd. Hij kreeg altijd een rode kaart
Van Rhijn kan daar ook spelen en dan doe je Ligeon of Tete op rechtsback. Boilesen en Blind kunnen er ook spelen. Denswil nog. Bazoer kan er nog spelen. Dan wissel je maar wat. Vd Hoorn is onnodig.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:34 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
V/D Hoorn wellicht, omdat er achter Veltman en Denswil niks komt. Als Alderweireld vertrekt ga je met drie centrale verdedigers het seizoen in, dat is er eentje te kort.
De boer wil alle posities dubbel bezet hebben dan hoeft hij niet te schuiven.quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van Rhijn kan daar ook spelen en dan doe je Ligeon of Tete op rechtsback. Boilesen en Blind kunnen er ook spelen. Denswil nog. Bazoer kan er nog spelen. Dan wissel je maar wat. Vd Hoorn is onnodig.
Ja van Halst had het tactische inzicht toen al in zich.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
In zijn eerste seizoen vooral toen die de foutjes van Van Halst en Verlaat moest oplossen
De ultieme vervanger van Danny Blindquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:17 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ja van Halst had het tactische inzicht toen al in zich.
Als je hem zo hoort praten kon hij qua inzicht natuurlijk moeiteloos met Real en Bayern mee als voetballer. Hij was alleen wat beperkt qua voetballende kwaliteiten.quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
De ultieme vervanger van Danny Blind
Spelers van zowel Ajax als Twente mochten hem niet . Was altijd z,on gastje die slijmde bij de trainer en anderen zwart maakte ter verdediging van zijn eigen positie .quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:21 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Als je hem zo hoort praten kon hij qua inzicht natuurlijk moeiteloos met Real en Bayern mee als voetballer. Hij was alleen wat beperkt qua voetballende kwaliteiten.
Poulsen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:29 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Nee, die zal zeker niet voor minder komen dan het salarisplafond. En of hij dan beter is dan wat je al hebt? Bovendien zal Overmars hem nooit halen omdat het gewoon niet past binnen de nieuwe filosofie, zeker niet als je jeugd hebt die ook tegen het eerste aanhikt.
[..]
en het ontzettend fijn voor de scheids was om te laten zien dat je niet bij de KNJB hoorde. Stomme overtredingen, kon je allemaal rood voor geven, maar gevaarlijk waren ze niet (denk ik nu hoor)quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
In zijn eerste seizoen vooral toen die de foutjes van Van Halst en Verlaat moest oplossen
Chivu kreeg rood tegen Roda, de daarop volgende vrije trap schoot Luijpers erin en zo werd het 1-2quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:13 schreef Againzender het volgende:
[..]
en het ontzettend fijn voor de scheids was om te laten zien dat je niet bij de KNJB hoorde. Stomme overtredingen, kon je allemaal rood voor geven, maar gevaarlijk waren ze niet (denk ik nu hoor)
ik bedoelde als gevaarlijk voor de geraakte speler, niet qua spelsituatiequote:Op donderdag 27 juni 2013 23:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Chivu kreeg rood tegen Roda, de daarop volgende vrije trap schoot Luijpers erin en zo werd het 1-2
Het waren vaak obstructies ja. Shirtje trekken enzquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik bedoelde als gevaarlijk voor de geraakte speler, niet qua spelsituatie
yep, en iemand die z'n tegenstander doormidden trapte kon gewoon door. Kan me nog een eerste minuuut in Eindhoven herinneren.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het waren vaak obstructies ja. Shirtje trekken enz
Poulsen is te koudquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:20 schreef Againzender het volgende:
[..]
yep, en iemand die z'n tegenstander doormidden trapte kon gewoon door. Kan me nog een eerste minuuut in Eindhoven herinneren.
quote:Swart showt Ajax-shirt
Zo trots als een pauw showde Sjaak Swart op sportpark De Toekomst alvast het nieuwe thuisshirt van Ajax. Omdat het klassieke shirt met strakke rode kraag een Amsterdams karakter – honderden Andreas-kruizen uit het stadslogo in de rode baan geweven – heeft, besloten de landskampioen en kledingsponsor Adidas ’mister Ajax’ Swart de eer te gunnen.
Tijdens de jubileumwedstrijd ter gelegenheid van Swarts 75e verjaardag dragen de spelers op 3 juli in het Olympisch Stadion het nieuwe thuistenue. Speciaal daarvoor zijn de shirts voorzien van het ’Sjaak Swart, 75 jaar’-logo. „Prachtig toch?” glom de hoofdrolspeler. „Elke speler krijgt twee van deze ’limited edition’ shirts. Een om zelf te houden en een om te signeren voor de veiling voor de goede doelen.”
Bron: Telegraaf
Ik zie ook geen verschilquote:
quote:
Andere kraag ook.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 08:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
geen brede rode baan
andreaskruizen in rodebaan geweven
En daarmee werd de ineenstorting van dat elftal ingeleid.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Chivu kreeg rood tegen Roda, de daarop volgende vrije trap schoot Luijpers erin en zo werd het 1-2
En een rond vlak achter het logo.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 08:28 schreef Dven het volgende:
Wat voor blinde mongool ben je wanneer je het verschil niet ziet?!?
Rode baan loopt onderaan door in plaats van af, er zit geen wit in de kraag, de lichte v-hals is een ronde hals geworden, de brede rode band aan het eind van de mouwen
Nogmaals, je moet wel zo visueel ingesteld zijn als een mol wil je de verschillen niet zien
Had de edit al gemaaktquote:
We postten het tegelijk inderdaad.quote:
Zeker! Wanneer te koop? Mag mijn broertje het shirt mooi meenemen als hij op visite komtquote:Op vrijdag 28 juni 2013 08:32 schreef Reemi het volgende:
[..]
We postten het tegelijk inderdaad.
Al met al een prima shirt, toch?
begin juli volgens mijquote:Op vrijdag 28 juni 2013 08:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Zeker! Wanneer te koop? Mag mijn broertje het shirt mooi meenemen als hij op visite komt
twitter:MikeVerweij twitterde op vrijdag 28-06-2013 om 08:36:03Panathinaikos meldt zich bij #Ajax voor Geoffrey Castillion reageer retweet
die strepen gaan toch niet weg, dat is adidas.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 08:47 schreef Afhaalchinees het volgende:
Hoe zien de shorts en kousen eruit? Shirt zeer nice. Vooralsnog enige minpunt de strepen.
shorts en kousen zijn nog niet geshowed volgens mij, even kijken op ajax shopquote:Op vrijdag 28 juni 2013 08:47 schreef Afhaalchinees het volgende:
Hoe zien de shorts en kousen eruit? Shirt zeer nice. Vooralsnog enige minpunt de strepen.
En de reclame natuurlijkquote:Op vrijdag 28 juni 2013 08:47 schreef Afhaalchinees het volgende:
Mag ik het dan geen minpunt vinden? Tevens geen gejank alleen maar een opmerking. Beetje jammer deze post van je.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 08:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
die strepen gaan toch niet weg, dat is adidas.
Je kan wel blijven janken, ze gaan toch neit weg.
Ben het met je eens, blijft een minpuntje maar het is niet andersquote:Op vrijdag 28 juni 2013 08:51 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Mag ik het dan geen minpunt vinden? Tevens geen gejank alleen maar een opmerking. Beetje jammer deze post van je.
Rustig rustig.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 08:51 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Mag ik het dan geen minpunt vinden? Tevens geen gejank alleen maar een opmerking. Beetje jammer deze post van je.
ik denk dat ik die van vorig jaar mooier vind, al ben ik er nog niet helemaal over uitquote:Op vrijdag 28 juni 2013 08:55 schreef Afhaalchinees het volgende:
Trouwens wel mooiste shirt in jaren. Sinds 2010/11 alleen maar verbeteringen aan het shirt. (Al was die echt oerlelijk)
denk maar aan de 7 miljoen per jaarquote:Op vrijdag 28 juni 2013 08:51 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Tja, als ik zo de shirts van nike zie denk ik dat we blij moeten zijn dat het alleen bij de strepen blijftquote:Op vrijdag 28 juni 2013 08:58 schreef Adames het volgende:
[..]
ik denk dat ik die van vorig jaar mooier vind, al ben ik er nog niet helemaal over uit
[..]
denk maar aan de 7 miljoen per jaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 76% gewijzigd door Devv op 28-06-2013 11:24:06 (hihi) ]
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:22 schreef Devv het volgende:
De kraag is alleen niet mooi.Eindelijk een normale kraag en dan vind je hem niet mooi?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Ajax op 19 juli tegen zowel Werder Bremen als Osasuna
Net als op 13 juli (dan speelt Ajax tegen zowel De Graafschap als RKC Waalwijk) speelt Ajax ook op 19 juli met de selectie op een dag twee keer. Op 19 juli komt de club op 14.30 uur uit in een oefenwedstrijd in het stadion van Emmen tegen et Spaanse Osasuna. 's Avonds om 20.15 uur speelt een ander deel van de selectie vriendschappelijk uit tegen Werder Bremen in de MEP-arena in Meppen.
Ajax organiseert de dubbele wedstrijden op een dag om de volledige selectie voldoende speeltijd te kunnen geven op de juiste momenten in de voorbereiding.
echt hčquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:38 schreef JanCees het volgende:
[..]
Eindelijk een normale kraag en dan vind je hem niet mooi?
dvennetje hou je inquote:Op vrijdag 28 juni 2013 08:28 schreef Dven het volgende:
Rode baan loopt onderaan door in plaats van af, er zit geen wit in de kraag, de lichte v-hals is een ronde hals geworden, de brede rode band aan het eind van de mouwen
Nogmaals, je moet wel zo visueel ingesteld zijn als een mol wil je de verschillen niet zien
Edit : Oja, en het logo is een badge worden
Inmiddels al 6 grote verschillen en dan tel ik het inweven van de andreaskruizen er nog niet eens bij. Wie weet er meer?
Sorryquote:
Ik hoop ook weer een mooie uitpot te pakken. Hopen dus dat er iets in Servie, Roemenie, Griekenland of Turkije geloot gaat wordenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:25 schreef Sanders86 het volgende:
Misschien dit seizoen toch maar weer eens een Europese uitwedstrijd bezoeken. Begint toch wel weer te kriebelen na een paar rustige jaren.
Ik ben al heel wat wedstrijden Europees-uit geweest, maar het voetbal was toch maar bijzaak voor mij.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik hoop ook weer een mooie uitpot te pakken. Hopen dus dat er iets in Servie, Roemenie, Griekenland of Turkije geloot gaat worden
Al was Boekarest vorig jaar alles behalve een succes
twitter:AFCAjax twitterde op vrijdag 28-06-2013 om 14:03:40NIEUWS: Frank de Boer en Hennie Spijkerman hebben hun nieuwe contract tot medio 2017 ondertekend. #ajax http://t.co/FD9kaqT9Gq reageer retweet
Dat zijn toch zeker niet de mooie uitpottenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik hoop ook weer een mooie uitpot te pakken. Hopen dus dat er iets in Servie, Roemenie, Griekenland of Turkije geloot gaat worden
Al was Boekarest vorig jaar alles behalve een succes
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:06 schreef JanCees het volgende:
[ afbeelding ]twitter:AFCAjax twitterde op vrijdag 28-06-2013 om 14:03:40NIEUWS: Frank de Boer en Hennie Spijkerman hebben hun nieuwe contract tot medio 2017 ondertekend. #ajax http://t.co/FD9kaqT9Gq reageer retweet
Dat elftal was van begin af aan niet goed. Eerst werden er nog leuke resultaten behaald maar erna was het kommer en kwel met als dieptepunt 4-0 tegen PSV uitquote:Op vrijdag 28 juni 2013 08:27 schreef StarGazer het volgende:
[..]
En daarmee werd de ineenstorting van dat elftal ingeleid.
Leuker dan fucking Auxerre uit hoor. Kutdorp!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:10 schreef Adames het volgende:
[..]
Dat zijn toch zeker niet de mooie uitpotten
ik ook zeker gaat mijn eerste keer worden.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:25 schreef Sanders86 het volgende:
Misschien dit seizoen toch maar weer eens een Europese uitwedstrijd bezoeken. Begint toch wel weer te kriebelen na een paar rustige jaren.
Vermeer moet toch wel ergens te slijten zijn.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:20 schreef GwaiLow het volgende:
Vermeer is een een super keeper, en waardeer hem heel erg, maar we moeten hem echt voor een leuk bedrag zien te verpatsen. Cillessen kan niet weer een jaar op de bank zitten, en het zou toch zonde zijn om zo'n talent weg te doen?
Jaquote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:59 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Hoe is het nou met Enoh? Staat hij nog onder contract op ajax?
Klopt, maar toen werden de punten tenminste nog bijelkaar gesprokkeld. Tevens vond ik Twente - thuis tijdens het 100 jarige bestaan het dieptepunt. Brian Laudrup zorgde er persoonlijk dat seizoen voor dat er nog af en toe wat te genieten viel.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat elftal was van begin af aan niet goed. Eerst werden er nog leuke resultaten behaald maar erna was het kommer en kwel met als dieptepunt 4-0 tegen PSV uit
Pauperquote:Op vrijdag 28 juni 2013 08:28 schreef Dven het volgende:
Edit : Oja, en het logo is een badge worden
Inmiddels al 6 grote verschillen en dan tel ik het inweven van de andreaskruizen er nog niet eens bij. Wie weet er meer?
Sowieso al dat gezeur om get shirt elk jaarquote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:20 schreef Vjenne12345 het volgende:
Wat is er mis met die strepen op het shirt? Iedereen loopt er over te zeiken.
Ajax Netwerk is de bron van al dat gejank. Wat een dramaqueens zitten er op dat forum zeg.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:23 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Sowieso al dat gezeur om get shirt elk jaar
Omdat het shirt gewoon mooier is zonder die strepen. Al vind ik dit shirt ook prima hoor.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:20 schreef Vjenne12345 het volgende:
Wat is er mis met die strepen op het shirt? Iedereen loopt er over te zeiken.
Daar zullen ze bij Ajax en Adidas wakker van liggen.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax Netwerk is de bron van al dat gejank. Wat een dramaqueens zitten er op dat forum zeg.
ALLES MET STREPEN KRIJGT MAXIMAAL EEN 5
STREPEN, DUS AFKEUR!
Maakt geen reet uit.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat het shirt gewoon mooier is zonder die strepen. Al vind ik dit shirt ook prima hoor.
Zie ze er ook nog voor aan om met een hooligangroep naar het adidaskantoor te gaan en allerlei ruiten in te slaan.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:26 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Daar zullen ze bij Ajax en Adidas wakker van liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |