Wat zei je toch?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:10 schreef Inverted_World het volgende:
Godverdomme. Dit is wel een typisch gevalletje. "IK ZEI JE TOCH."
Nu niet huilen om je eigen domme keuze.
Wat verwacht je dan, dat ze gezellig een kopje thee met je gaat drinken?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 10:44 schreef Willempie1989 het volgende:
Nou, ze heeft laten weten dat ze niks meer van me wil weten.
Kwijt.
Post nr 7 in je topic.quote:
Je had je gewoon moet vermannen en het voor jezelf houden, maar goed dat snap je nu zelf ook wel. Zij vind het nu veel erger dan dat het voor jou iets betekende,quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:35 schreef Inverted_World het volgende:
Wat een drama om niets zeg. Biecht het niet op, het is 1,5 jaar geleden, dat had je toen moeten doen, nu is het gewoon onnodig kwetsen van haar, en je eigen schuldgevoel goed willen praten. Je relatie wordt er niet beter van en het feit dat je spijt hebt en je van jezelf weet dat je het niet nogmaals zou doen zegt al voldoende.
Ik was ook zo bang dat ze er toch wel achter zou komen, zoals je zoveel leest.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:53 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Post nr 7 in je topic.
[..]
Je had je gewoon moet vermannen en het voor jezelf houden, maar goed dat snap je nu zelf ook wel. Zij vind het nu veel erger dan dat het voor jou iets betekende,
Godver, mijn sarcasmemeter is net doorgebrand.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:17 schreef Re het volgende:
Wees blij dat je nu met een zuiver geweten zit en 5 jaar van je leven hebt weggeflikkerd. Top
Niks meer gehoord...quote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:17 schreef Re het volgende:
Wees blij dat je nu met een zuiver geweten zit en 5 jaar van je leven hebt weggeflikkerd. Top
was het dit waard? Zo ja dan niet iddquote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:19 schreef Willempie1989 het volgende:
[..]
Niks meer gehoord...
Ik had m'n bek moeten houden?
Heb jij haar nog wel gebeld?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:19 schreef Willempie1989 het volgende:
[..]
Niks meer gehoord...
Ik had m'n bek moeten houden?
Neemt niet op.quote:
Ach stel je niet zo aan. Als zij echt zo'n perfecte meid was ging zij ook niet vreemd.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:30 schreef Willempie1989 het volgende:
[..]
Neemt niet op.
Ik baal flink van mezelf. 4,5 jaar naar de kloten door een fout van 5 min. Wel de grootste fout van mijn leven.
die grenzen was hij virtueel al tegengekomen, hij heeft ze nu slechts uitgekristalliseerdquote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:21 schreef jogy het volgende:
Maar nu weet je voor een volgende relatie dat je gewoon niet vreemd moet gaan als je nog door wil gaan met de relatie en dat je niet gebouwd bent om vreemdgaanderij zonder schuldgevoel geheim te houden. Ook goed om te weten wat je grenzen zijn.
wat wil je nou? Dat ze smekend op d'r knietjes jou vergeeft, ik denk dat je onderbewust best wist dat dit de uitkomst zou zijn dus eigenlijk lijkt het er op dat je bewust een bom hebt gelegd onder je relatie, denk daar maar even over naquote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:30 schreef Willempie1989 het volgende:
[..]
Neemt niet op.
Ik baal flink van mezelf. 4,5 jaar naar de kloten door een fout van 5 min. Wel de grootste fout van mijn leven.
Nee.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:37 schreef Re het volgende:
[..]
wat wil je nou? Dat ze smekend op d'r knietjes jou vergeeft, ik denk dat je onderbewust best wist dat dit de uitkomst zou zijn dus eigenlijk lijkt het er op dat je bewust een bom hebt gelegd onder je relatie, denk daar maar even over na
en dus indirect niet met je relatie... Maar er is niets mis met een beetje egoïsme hoor, je hebt voor jezelf gekozen dus niet zo miepen over de uitkomstquote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:41 schreef Willempie1989 het volgende:
[..]
Nee.
Ik wilde gewoon van de angst af dat het uit zou komen. Kon ik niet meer mee leven.
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:11 schreef Willempie1989 het volgende:
Het zoenen stelde niks voor, ze gaat het ook niet kunnen relativeren. Weet ik zeker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |