Maakt de relatie je gelukkig of het niet hebben van de relatie (of een relatie) ongelukkig? Groot verschil en denk eens goed na over het antwoord en onderbouw dit eens.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:39 schreef Willempie1989 het volgende:
Klopt eigenlijk exact.
De relatie maakte me gelukkig, geen twijfel
De relatie maakt me gelukkig. Ze geeft me een gevoel zoals alleen zij dat zou kunnen. Daarnaast is ze lief voor me en is het een onwijs lekker wijf en is de sex perfect. Tuurlijk heeft ze ook beperkingen.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:41 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Maakt de relatie je gelukkig of het niet hebben van de relatie (of een relatie) ongelukkig? Groot verschil en denk eens goed na over het antwoord en onderbouw dit eens.
Omdat mensen die meer ervaring hebben met relaties en vrouwen daardoor mensenkennis hebben opgedaan.quote:
Welk gevoel geeft ze je dan specifiek? Want lief, lekker en goede seks kun je bij zovéél vrouwen vinden.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:47 schreef Willempie1989 het volgende:
De relatie maakt me gelukkig. Ze geeft me een gevoel zoals alleen zij dat zou kunnen. Daarnaast is ze lief voor me en is het een onwijs lekker wijf en is de sex perfect. Tuurlijk heeft ze ook beperkingen.
Hier zeg je het zelf..quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:47 schreef Willempie1989 het volgende:
[..]
De relatie maakt me gelukkig. Ze geeft me een gevoel zoals alleen zij dat zou kunnen. Daarnaast is ze lief voor me en is het een onwijs lekker wijf en is de sex perfect. Tuurlijk heeft ze ook beperkingen.
Ik merk het, fijn om dingen van je te horen.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:48 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Omdat mensen die meer ervaring hebben met relaties en vrouwen daardoor mensenkennis hebben opgedaan.
Dit was echt niet alleen lust.quote:Het is jammer dat je nu pas je eerste relatie hebt want de eerste relatie draait meestal om lust bij de man en dat maakt niet uit verder.
Ik zag dat met haar wel gebeuren en wil ook niemand anders hoor.quote:Het is zaak om te leren van die eerste relatie en niet meteen de bedoeling om voor altijd bij elkaar te blijven (dat gaat gewoon niet gebeuren bij je eerste vriendinnetje).
Als je het nog beknopt kan verwoorden, ben ik wel benieuwd.quote:Ik zou nu ook nog een verhaal kunnen typen over hoe ze waarschijnlijk in elkaar zit maar als je mijn eerdere posts doorleest krijg je zelf ook wel een idee (kijk vooral na die lange post)..
Je bedoelt dat ik mezelf niet zo moet beboeten voor de fouten die ik maak?quote:Stap af van je perfectionisme, daar ga je niet gelukkig mee worden kan ik je vertellen..
Dunno, vriendin of zus denk ik.quote:Waar is ze trouwens heen?
Ja beperkingen in haar persoonlijkheid, niemand is perfect toch?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:51 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Hier zeg je het zelf..
Beperkingen, daar bedoel je haar innerlijk/persoonlijkheid mee?
Geloof me dat die seks ook weg is als na een tijdje de sleur in de relatie komt en waarom denk je dat ze zoveel seks nodig heeft? Juist ja, aandacht en bevestiging..
Ze geeft me gewoon een goed gevoel, je kent het wel, kriebels etc. gewoon echt een euforisch gevoel.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:50 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Welk gevoel geeft ze je dan specifiek? Want lief, lekker en goede seks kun je bij zovéél vrouwen vinden.
Als dit je eerste relatie is, hoe weet je dan of anderen dat niet ook kunnen geven?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:31 schreef Willempie1989 het volgende:
[..]
Ze geeft me gewoon een goed gevoel, je kent het wel, kriebels etc. gewoon echt een euforisch gevoel.
Weet ik niet, mijn gevoel zegt dat alleen zij dat kan.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:39 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Als dit je eerste relatie is, hoe weet je dan of anderen dat niet ook kunnen geven?
Hoezo voorbij?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:48 schreef Willempie1989 het volgende:
[..]
Weet ik niet, mijn gevoel zegt dat alleen zij dat kan.
Maar goed, het is voorbij.
dude, ze is 2 uur even wegquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:00 schreef Willempie1989 het volgende:
Ik geef niet snel op, ben haar echt kwijt... Ga zo maar proberen te slapen ofzo.
Eigen schuld...
En natuurlijk make-up sexquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:25 schreef Cactus1 het volgende:
Als je een echte vent bent, dan ga je je vriendin zoeken en sleur je haar mee naar huis en zeg je dat ze zich niet zo moet aanstellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |