Impliceer je nu dat de meid in kwestie momenteel een orgie aan het bouwen isquote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:12 schreef Ataturko het volgende:
Niet vertellen, over een tijdje vergeet je het wel.
Sowieso is een zoen niks vergeleken met een orgie.
Ze is 26, ze is geen klein kind meer (ook al behandel je haar zo).quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:11 schreef Willempie1989 het volgende:
Het zoenen stelde niks voor, ze gaat het ook niet kunnen relativeren. Weet ik zeker.
Ik ben haar kwijt, ze gaat me wantrouwen, alles.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:22 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ze is 26, ze is geen klein kind meer (ook al behandel je haar zo).
Ze komt wel terug, pak je lekker een biertje en ontspan een beetje..
Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten..quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:00 schreef Willempie1989 het volgende:
[..]
Ik ben haar kwijt, ze gaat me wantrouwen, alles.
Je bent iig wel van je schuld gevoel af.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:00 schreef Willempie1989 het volgende:
[..]
Ik ben haar kwijt, ze gaat me wantrouwen, alles.
Nee dat is logisch dat je je zo voelt, 1,5 jaar kutgevoel komt er nu uit.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:11 schreef Willempie1989 het volgende:
Dat ik zonder haar moet, dat wil ik gewoon echt niet.
Sorry hoor voor het dramatische, maar ben stuk.
Ik las een keer een sms'je waar in stond "natuurlijk niet", volgens mij als antwoord op: "dit vertel je niet toch?". Maar ik weet niet meer of ik dat laatste er bij heb verzonden. Dat sms'je heeft ze verwijderd. Was van een collega van haar.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:15 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Nee dat is logisch dat je je zo voelt, 1,5 jaar kutgevoel komt er nu uit.
Dat hoort erbij..
Vertel eens waarom je het vermoeden had dat ze vreemdging..
Jouw advies was direct vertellen?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:23 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Die mensen hier die TS aanzetten om dit te vertellen. Zijn ooit zelf bedrogen en gefrustreerd ofzo?
Nouja succes ermee TS, jammer dat je het niet meteen verteld hebt, jammer dat je het nu alsnog verteld hebt, maar het is niet anders.
Het is maar wat je leuk noemt, een vriendin die neukt met anderen, je eigen gevoel niet kwijt kunnen in een relatie, elkaar niet vertrouwen en tegen elkaar liegen.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:21 schreef Willempie1989 het volgende:
[..]
Ik las een keer een sms'je waar in stond "natuurlijk niet", volgens mij als antwoord op: "dit vertel je niet toch?". Maar ik weet niet meer of ik dat laatste er bij heb verzonden. Dat sms'je heeft ze verwijderd. Was van een collega van haar.
Ik heb het tot een paar uur geleden altijd zo leuk gehad met haar.
Ik weet niet of ze anderen neukten, op dat slippertje met haar ex na.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:27 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Het is maar wat je leuk noemt, een vriendin die neukt met anderen, je eigen gevoel niet kwijt kunnen in een relatie, elkaar niet vertrouwen en tegen elkaar liegen.
Ik ben benieuwd wat jij ongezellig noemt
Ook lekker dat je t volste vertrouwen hebt in haar...quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:30 schreef Willempie1989 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze anderen neukten, op dat slippertje met haar ex na.
Maar je vertrouwde haar niet, logisch ook, maar dat is wel nodig voor een relatie..quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:30 schreef Willempie1989 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze anderen neukten, op dat slippertje met haar ex na.
Ik ga er niet van uit dat ze dat heeft gedaan.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ook lekker dat je t volste vertrouwen hebt in haar...
Hoe kom je hier op?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:34 schreef Smack10 het volgende:
En er is meer in een relatie dan veel seks
Hoe denk je dat het kan dat ik over best veel dingen gelijk heb?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:38 schreef Willempie1989 het volgende:
[..]
Jep, daarom schrik ik er ook van.
Maar wat is lust en wat is liefde.
Klopt eigenlijk exact.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:35 schreef Cactus1 het volgende:
Wat ik hier zo heb gelezen doe je net alsof je er al 1,5 jaar mee zit, terwijl dit behoorlijke onzin is. De enige reden dat je ermee zit is omdat zij achter de waarheid kon komen en je haar zou kunnen kwijtraken. Dat dit nu weer opspeelt is omdat je vriend contact heeft met dit meisje. Kom niet aanzetten dat je het zielig vindt voor je vriendin, je was puur en alleen bang om haar kwijt te raken en die onzekerheid sloopte je. Nu je het hebt verteld, ben je iig van die onzekerheid af. Daar zat toch je grootste last. Nu ligt het niet meer bij jou en moet je gewoon afwachten of ze terug komt.Ondertussen kan jij misschien naar aanleiding van de dingen die door mensen in dit topic zijn gezegd eens nadenken of die relatie je wel gelukkig maakte. Misschien kom je tot de conclusie dat het wel beter is zo..
Lust doe je met je piemel en liefde met je hart.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:38 schreef Willempie1989 het volgende:
Jep, daarom schrik ik er ook van.
Maar wat is lust en wat is liefde.
You tell me.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:39 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Hoe denk je dat het kan dat ik over best veel dingen gelijk heb?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |