abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 juli 2013 @ 12:24:22 #176
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_128616414
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 15:10 schreef Loekie1 het volgende:
In Amsterdam West worden nu niet alleen de homo's en lesbo's weggepest, maar nu ook de 'normale' autochtone gezinnen. Nu is al 75% in West allochtoon.
In alle landen waar de moslims de overhand krijgen hebben andersgelovigen het moeilijk en dat omslagpunt zal hier ook een keer komen. Afgezien daarvan hoeven we van de kenniseconomie ook weinig te verwachten als het hier een moslimcultuur wordt.
De vraag is wanneer dat omslagpunt komt. Kan nog dertig jaar duren, kan ook opeens voor de deur staan omdat er te weinig over gecommuniceerd wordt.
Ik denk dat er uiteindelijk een tweedeling in de wereld komt, moslims bij elkaar en niet-moslims bij elkaar. Amerika en Australië zullen denk ik uiteindelijke vluchthavens worden.

Nu hoor ik mensen zeggen: je overdrijft, maar ik geloof niet dat het hier anders gaat lopen dan in andere landen waar moslims de overhand hebben. Dan komt niet zozeer door die mensen, maar door dat geloof dat ze aanhangen.
En hoe gaan die 5% moslims die andere 95%, die totaal niet op de islam zit te wachten, ervan overtuigen om islamitisch te gaan leven?
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  vrijdag 5 juli 2013 @ 12:56:21 #177
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_128617553
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 12:24 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

En hoe gaan die 5% moslims die andere 95%, die totaal niet op de islam zit te wachten, ervan overtuigen om islamitisch te gaan leven?
Door zo'n groot mogelijke mond op te zetten en de meest bizarre dingen te roepen. Dan geeft de media die 2% 100% aandacht en gaat de PVV stem weer omhoog.

Dat ze zoveel aandacht krijgen is deels de media, deels de politiek en komt mede door het zwakke optreden van de politie en kwakkelende politiek dat ze zoveel aandacht krijgen.
reset
pi_128617671
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 12:56 schreef Individual het volgende:

[..]

Door zo'n groot mogelijke mond op te zetten en de meest bizarre dingen te roepen. Dan geeft de media die 2% 100% aandacht en gaat de PVV stem weer omhoog.

Dat ze zoveel aandacht krijgen is deels de media, deels de politiek en komt mede door het zwakke optreden van de politie en kwakkelende politiek dat ze zoveel aandacht krijgen.
Het zijn vooral de sukkels die juist de meest achterlijk schreeuwende baardaap serieus nemen.
En de linkse politici die tegemoet komen aan die lui.

Gewoon negeren en als ze beginnen te janken uitleggen dat ze hun achterlijke opvattingen maar in een ander land moeten uitvoeren.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  vrijdag 5 juli 2013 @ 13:03:06 #179
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_128617778
quote:
6s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 12:59 schreef El_Matador het volgende:

Gewoon negeren en als ze beginnen te janken uitleggen dat ze hun achterlijke opvattingen maar in een ander land moeten uitvoeren.
Jaren geleden op expatica.com zeurende expats in Nederland verteld dat als het allemaal zo slecht is dat ze beter ergens anders heen kunnen gaan. ...de shitstorm die ik over me heen kreeg.. :P
reset
pi_128617848
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 13:03 schreef Individual het volgende:

[..]

Jaren geleden op expatica.com zeurende expats in Nederland verteld dat als het allemaal zo slecht is dat ze beter ergens anders heen kunnen gaan. ...de shitstorm die ik over me heen kreeg.. :P
:o

Zélfs expats IN Nederland klaagden??? _O- Dan ben je pas triest.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  vrijdag 5 juli 2013 @ 13:07:12 #181
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_128617944
quote:
6s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 13:04 schreef El_Matador het volgende:

[..]

:o

Zélfs expats IN Nederland klaagden??? _O- Dan ben je pas triest.
Het is allemaal bar en boos: http://community.expatica.com/forums/12/netherlands-soapbox

Mijn tante is een immigrant in Nederland en vond het maar een stelletje zeuren..
reset
  vrijdag 5 juli 2013 @ 13:25:37 #182
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_128618590
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 12:56 schreef Individual het volgende:

[..]

Ik denk dat je nog zoveel kan roepen, maar dat je echt de rest van de Nederlanders niet islamitisch krijgt. Vooral aangezien de rest daar absoluut niet op zit te wachten. Al dat gedoe over islamisering en moslimtsunami's is niks meer dan een stuk succesvolle demogagie.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  vrijdag 5 juli 2013 @ 13:28:13 #183
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_128618677
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 12:24 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Geweld, dwang, machtsovername, gerichte intimidatie (terrorisme). Dat gaat eeuwen. Dat had in Indonesië eeuwen nodig sinds de 10e eeuw. En ook nu is het nog niet voltooid, Bali en eilanden rondom Oost-Java zijn nog volledig hindoeïstisch. Elders oostelijk werden velen christelijk uit eigen keuze.

Overigens zijn er 1,2 miljard moslims (soennieten, sjiieten en andere groepen) op aarde, dus zeker 19 % van de mensheid is islamitisch. Christenen vormen slechts enkele procenten meer op aarde.
  vrijdag 5 juli 2013 @ 13:47:50 #184
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_128619304
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 13:28 schreef Veldkamp het volgende:

[..]

Geweld, dwang, machtsovername, gerichte intimidatie (terrorisme). Dat gaat eeuwen. Dat had in Indonesië eeuwen nodig sinds de 10e eeuw. En ook nu is het nog niet voltooid, Bali en eilanden rondom Oost-Java zijn nog volledig hindoeïstisch. Elders oostelijk werden velen christelijk uit eigen keuze.

Overigens zijn er 1,2 miljard moslims (soennieten, sjiieten en andere groepen) op aarde, dus zeker 19 % van de mensheid is islamitisch. Christenen vormen slechts enkele procenten meer op aarde.
Ik had het over Nederland.
  vrijdag 5 juli 2013 @ 13:50:36 #185
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_128619394
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 13:47 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Ik had het over Nederland.
Ik over Nederlandsch-Indië.
  vrijdag 5 juli 2013 @ 13:50:59 #186
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_128619411
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 13:50 schreef Veldkamp het volgende:

[..]

Ik over Nederlandsch-Indië.
Leuk voor je. Maak er een topic over zou ik zeggen.
pi_128619478
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 13:28 schreef Veldkamp het volgende:

[..]

Stel je niet aan, angsthaas :') Alsof Ali en fatima van om de hoek bewust bezig zijn met "Islam's grand scheme for world domination". _O-
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  vrijdag 5 juli 2013 @ 14:08:12 #188
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_128620042
quote:
13s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 13:53 schreef Barbusse het volgende:

Alsof Ali en fatima van om de hoek bewust bezig zijn met "Islam's grand scheme for world domination". _O-
_O-

reset
pi_128620209
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 14:08 schreef Individual het volgende:

[..]

_O-

[ afbeelding ]
_O_

:')
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  vrijdag 5 juli 2013 @ 14:24:03 #190
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_128620671
quote:
13s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 13:53 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Stel je niet aan, angsthaas :') Alsof Ali en fatima van om de hoek bewust bezig zijn met "Islam's grand scheme for world domination". _O-
Zeg ik ook niet.

Ik illustreer gewoon het historische proces van de islamisering in Indonesië. Dat ging via politieke overnames, geweld, jihad en ook tijdelijke 'multiculturaliteit' en religieus 'pluralisme'.
pi_128620805
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 14:24 schreef Veldkamp het volgende:

[..]

Zeg ik ook niet.

Ik illustreer gewoon het historische proces van de islamisering in Indonesië. Dat ging via politieke overnames, geweld, jihad en ook tijdelijke 'multiculturaliteit' en religieus 'pluralisme'.
Je insinueert het wel, anders had je dat Indonesië verhaal niet aangehaald. Kinderachtig, vermoeiend en zinloos. Er is geen gewelddadige islamisering van Europa aan de gang. En iedereen die denkt van wel en daarbij de daden van rondhangende Abdul en Karim die naar meisjes "pssst, hoerrrr" sissen aanhaalt als een voorbeeld daarvan is gewoonweg niet goed bij zijn hoofd.
pi_128650779
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 14:24 schreef Veldkamp het volgende:

[..]

Zeg ik ook niet.

Het kan de emigratie in een stroomversnelling brengen op een gegeven moment. Helemaal als je hier ook situaties als in Frankrijk en Zweden krijgt, waarbij hele groepen moslims om een klein incident de boel in brand gaan steken. Daar ben ik wel bang voor.
pi_128650818
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 09:06 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Het kan de emigratie in een stroomversnelling brengen op een gegeven moment. Helemaal als je hier ook situaties als in Frankrijk en Zweden krijgt, waarbij hele groepen moslims om een klein incident de boel in brand gaan steken. Daar ben ik wel bang voor.
Lazerstraal een eind op met je boogeyman issues. Als er hier grootschalige rellen uit zouden breken is het om sociaal-economische redenen, niet omdat het moslims zijn.
pi_128651614
quote:
13s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 09:10 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Lazerstraal een eind op met je boogeyman issues. Als er hier grootschalige rellen uit zouden breken is het om sociaal-economische redenen, niet omdat het moslims zijn.
Rustig maar hoor, hij zegt alleen maar waar meerdere moslims zijn is er gegarandeerd stront aan de knikker bij het minste of geringste. Precies zoals jij nu schuimbekkend reageert als er negatief over jouw spagettimonster wordt geluld.
pi_128651622
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 10:16 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Rustig maar hoor, hij zegt alleen maar waar meerdere moslims zijn is er gegarandeerd stront aan de knikker bij het minste of geringste. Precies zoals jij nu schuimbekkend reageert als er negatief over jouw spagettimonster wordt geluld.
Mijn spaghettimonster? :D Spaghetti :9
pi_128651797
En we hebben opnieuw succes hoor, weer een topic om zeep geholpen met gezeik over moslims :')
pi_128651928
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 10:31 schreef Dvm86 het volgende:
En we hebben opnieuw succes hoor, weer een topic om zeep geholpen met gezeik over moslims :')
Het is een morele plicht w/
pi_128652476
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 10:37 schreef Schunckelstar het volgende:
ik snap echt niet dat mensen alleen maar in ruil voor geld en een baan hier alles achter kunnen laten...
ik zou echt niet mijn familie, vrienden, hobbys en alles achter willen laten alleen maar om werkgarantie te hebben :P
Familie heb ik niet in Nederland (op pa na), vrienden ook niet, hobbies zijn niet Nederland gerelateerd en wat je bedoelt met 'en alles' kan ik ook ergens anders hebben.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  zaterdag 6 juli 2013 @ 11:18:25 #199
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_128652511
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 11:16 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Familie heb ik niet in Nederland (op pa na), vrienden ook niet, hobbies zijn niet Nederland gerelateerd en wat je bedoelt met 'en alles' kan ik ook ergens anders hebben.
Je bent dus een bijzonder triest persoon die een leeg bestaan leidt?
Veel plezier in het buitenland. Zure dozen hebben we al genoeg hier.
pi_128652733
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 11:18 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Je bent dus een bijzonder triest persoon die een leeg bestaan leidt?
Veel plezier in het buitenland. Zure dozen hebben we al genoeg hier.
Ik leid een beter bestaan in het buitenland :)
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')