Zit je trouwens nu nog steeds in Polen of ergens anders?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:31 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik leid een beter bestaan in het buitenland
Nederland. If you can't make it here, you can't make it anywhere.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:31 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik leid een beter bestaan in het buitenland
Hoezo? Misschien is die jongen niet eens een volbloed etnische Nederlander, ik weet het niet.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:42 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Nederland. If you can't make it here, you can't make it anywhere.
Het is veel gemakkelijker om veel geld te verdienen, een betere educatie te krijgen en ga zo maar door als je naar het buitenland gaat. Steek je in Nederland met je hoofd boven het maaiveld gaat hij er af. Verdien je teveel, betaal je direct die centen terug naar de overheid die er vervolgens niks goeds mee doet.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:42 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Nederland. If you can't make it here, you can't make it anywhere.
quote:Op maandag 8 juli 2013 12:11 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Het is veel gemakkelijker om veel geld te verdienen, een betere educatie te krijgen en ga zo maar door als je naar het buitenland gaat. Steek je in Nederland met je hoofd boven het maaiveld gaat hij er af. Verdien je teveel, betaal je direct die centen terug naar de overheid die er vervolgens niks goeds mee doet.
quote:Om nog maar te zwijgen over een beter klimaat waar menigeen zich beter in thuis zou voelen.
Doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg.quote:Op maandag 8 juli 2013 12:11 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Het is veel gemakkelijker om veel geld te verdienen, een betere educatie te krijgen en ga zo maar door als je naar het buitenland gaat. Steek je in Nederland met je hoofd boven het maaiveld gaat hij er af. Verdien je teveel, betaal je direct die centen terug naar de overheid die er vervolgens niks goeds mee doet.
quote:Op maandag 8 juli 2013 12:31 schreef Individual het volgende:
[..]
Doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg.
Londen heeft veel meer buut'nlanders, meer dan de populatie van Groningen zelfs ..ik bedoel maar. Je zal nog geen 3 dagen overleven met al dat schorriemorrie hier.quote:Op maandag 8 juli 2013 12:43 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]Hoevaak ik dat wel niet heb moeten horen. Dat begon al 5/6 jaar geleden toen ik naar Londen wou verhuizen.
Wat heeft Londen nou te bieden wat Groningen niet heeft?.
Idd, Grolsch is bijna verdwenen uit de pubs en Heineken producten (Amstel) verdringen het goede bier..quote:Op maandag 8 juli 2013 12:54 schreef arjan1212 het volgende:
ik zal eerder naar berlijn gaan, dan naar londen.. rare engelsen, bier is niet te zuipen en het eten is vies
Nu is Londen dan ook verschrikkelijk kut.quote:Op maandag 8 juli 2013 12:43 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]Hoevaak ik dat wel niet heb moeten horen. Dat begon al 5/6 jaar geleden toen ik naar Londen wou verhuizen.
Wat heeft Londen nou te bieden wat Groningen niet heeft?.
Het is een eiland he? Allemaal rare mensen..quote:Op maandag 8 juli 2013 13:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nu is Londen dan ook verschrikkelijk kut.
Oh, komt het daardoor? In that case I'm fubarquote:Op maandag 8 juli 2013 13:06 schreef Individual het volgende:
[..]
Het is een eiland he? Allemaal rare mensen..
http://www.uitzendinggemist.nl/programmas/564-ik-vertrekquote:Op maandag 8 juli 2013 13:23 schreef arjan1212 het volgende:
Wou je een hotel beginnen ofzo?
het lijkt mij trouwens veel kutter om de hele dag te moeten werken als het buiten 25 graden is
Het zijn wel echt typetjes.. en het percentage dat iets doet met 'nudisten' is toch wel hoog...quote:Op maandag 8 juli 2013 13:26 schreef Individual het volgende:
[..]
http://www.uitzendinggemist.nl/programmas/564-ik-vertrek
Dat zijn er volgens mij zelfs meer dan de types die in die uitzendingen voorkomen. Maar er zitten ook veel expats tussen die na een paar jaar weer terugkeren naar Nederland.quote:Op maandag 8 juli 2013 13:33 schreef koffiegast het volgende:
[..]
Het zijn wel echt typetjes.. en het percentage dat iets doet met 'nudisten' is toch wel hoog...
Nee, er zijn zat nederlanders die een prima bestaan in het buitenland hebben opgebouwd. Die niet een of ander restaurant of nudistencamping opzetten, maar gewoon werknemer zijn ofzo.
Jezus.. nog nooit gevolgen, maar wel gelijk een restaurant openen in Griekenland zonder vergunningen en geen kennis van Grieks noch Engels.. dit moet ik zienquote:Op maandag 8 juli 2013 13:41 schreef arjan1212 het volgende:
andré en henka was de leukste van allemaal
http://andreenhenka.hyves.nl/
Niet vanwege de betere belastingen?quote:Op maandag 8 juli 2013 13:42 schreef arjan1212 het volgende:
ik denk dat de meeste Nederlanders die in het buitenland wonen, dat doen omdat ze bij shell Unilever enz werken
Ik heb nog nooit voor Unilever gewerkt!quote:Op maandag 8 juli 2013 13:42 schreef arjan1212 het volgende:
ik denk dat de meeste Nederlanders die in het buitenland wonen, dat doen omdat ze bij shell Unilever enz werken
Ik heb nog nooit voor Shell gewerkt!quote:Op maandag 8 juli 2013 13:42 schreef arjan1212 het volgende:
Jij dacht toch ook dat als je de Elsevier kocht en dat daar goede tips en truuks in zouden staan voor belastingontwijking?quote:Op maandag 8 juli 2013 13:42 schreef arjan1212 het volgende:
Meer van immigratie en segregatie.quote:Op maandag 22 juli 2013 10:47 schreef Loekie1 het volgende:
Rellen zoals nu weer in een voorstad van Parijs zijn een oorzaak van emigratie in Europa vrees ik.
Hoezo?quote:Op maandag 22 juli 2013 10:47 schreef Loekie1 het volgende:
Rellen zoals nu weer in een voorstad van Parijs zijn een oorzaak van emigratie in Europa vrees ik.
Hoe zou jij reageren als groepjes jongeren door je wijk trekken en de boel in gort slaan en in brand steken?quote:
De politie bellen denk ik. Bovendien als het op veiligheid aankomt zijn er weinig plekken waar je beter kan wonen als West-Europa (afgezien van sommige landen in Oost-Azie misschien), maar die zitten heus te niet wachten op de gemiddelde Europeaan.quote:Op maandag 22 juli 2013 11:14 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Hoe zou jij reageren als groepjes jongeren door je wijk trekken en de boel in gort slaan en in brand steken?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |