Jezus.. nog nooit gevolgen, maar wel gelijk een restaurant openen in Griekenland zonder vergunningen en geen kennis van Grieks noch Engels.. dit moet ik zienquote:Op maandag 8 juli 2013 13:41 schreef arjan1212 het volgende:
andré en henka was de leukste van allemaal
http://andreenhenka.hyves.nl/
Niet vanwege de betere belastingen?quote:Op maandag 8 juli 2013 13:42 schreef arjan1212 het volgende:
ik denk dat de meeste Nederlanders die in het buitenland wonen, dat doen omdat ze bij shell Unilever enz werken
Ik heb nog nooit voor Unilever gewerkt!quote:Op maandag 8 juli 2013 13:42 schreef arjan1212 het volgende:
ik denk dat de meeste Nederlanders die in het buitenland wonen, dat doen omdat ze bij shell Unilever enz werken
Ik heb nog nooit voor Shell gewerkt!quote:Op maandag 8 juli 2013 13:42 schreef arjan1212 het volgende:
Jij dacht toch ook dat als je de Elsevier kocht en dat daar goede tips en truuks in zouden staan voor belastingontwijking?quote:Op maandag 8 juli 2013 13:42 schreef arjan1212 het volgende:
Meer van immigratie en segregatie.quote:Op maandag 22 juli 2013 10:47 schreef Loekie1 het volgende:
Rellen zoals nu weer in een voorstad van Parijs zijn een oorzaak van emigratie in Europa vrees ik.
Hoezo?quote:Op maandag 22 juli 2013 10:47 schreef Loekie1 het volgende:
Rellen zoals nu weer in een voorstad van Parijs zijn een oorzaak van emigratie in Europa vrees ik.
Hoe zou jij reageren als groepjes jongeren door je wijk trekken en de boel in gort slaan en in brand steken?quote:
De politie bellen denk ik. Bovendien als het op veiligheid aankomt zijn er weinig plekken waar je beter kan wonen als West-Europa (afgezien van sommige landen in Oost-Azie misschien), maar die zitten heus te niet wachten op de gemiddelde Europeaan.quote:Op maandag 22 juli 2013 11:14 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Hoe zou jij reageren als groepjes jongeren door je wijk trekken en de boel in gort slaan en in brand steken?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |