SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De NIEUWE meet wordt 6 juli (ovb). We gaan lasergamen of bowlen in omgeving Arnhem.quote:20 juli een BBQ meet bij Vinnehboy
Aanwezigen:
Vinneh
Tamashii + BobbyB
Onder voorbehoud:
Vansschoenmuts
Dopq
Faxie
Quicky
De kandidaten zijn al bekend, alsnog zin om mee te gaan? Aanmelden kan bij Tamashii. Tamashii@fok.nl of dm/pm.
Voor mijn doen ben ik al een neger!quote:
Zeer zeker. Wij vertrekken morgen alquote:
Ohquote:Op donderdag 27 juni 2013 10:35 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zeer zeker. Wij vertrekken morgen al
Hebben er een extra dagje aan vastgeplakt.
Doe datquote:Op donderdag 27 juni 2013 10:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh![]()
Dan ga ik vanavond ff Lotusss appen hoe we dat gaan afspreken zaterdag
Maar wel je tenue aan?quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Doe dat
Denk dat ikzelf niet mee ga lopen met het defile voor de Koning, ik loop namelijk scheef ivm die pillen whehehe
Uiteraard, met baret op, en mijn DiG en medaillesquote:
Sexy hoorquote:Op donderdag 27 juni 2013 10:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Uiteraard, met baret op, en mijn DiG en medailles
hahahahaquote:
Is een fase. Had mijn zoon ook. Gek werd ik ervan.quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:41 schreef LovelyLady het volgende:
leuk joh zo'n kind wat steeds de sokken uittrapt
Doe hem stockings met jarretels aanquote:Op donderdag 27 juni 2013 10:41 schreef LovelyLady het volgende:
leuk joh zo'n kind wat steeds de sokken uittrapt
Ja ik weet het maar ik ben iedere keer 1 kwijtquote:Op donderdag 27 juni 2013 10:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is een fase. Had mijn zoon ook. Gek werd ik ervan.
Ja wacht ik zal de mijne even pakkenquote:Op donderdag 27 juni 2013 10:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Doe hem stockings met jarretels aan
quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja wacht ik zal de mijne even pakken
Oh het is 1 van de oppaskids.quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ik weet het maar ik ben iedere keer 1 kwijt![]()
Tis wel een vet lief kind....
Jaquote:Op donderdag 27 juni 2013 10:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh het is 1 van de oppaskids.
Lastig ja
Oh wat een humpiequote:
Wel een humpie van bijna 8 kilo hoorquote:Op donderdag 27 juni 2013 10:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh wat een humpie![]()
Had je meegekregen dat mijn nichtje misschien mee gaat spelen in GTST![]()
Dan moet ik wel verplicht naar die baggerserie kijken
Ik wacht wel tot mn zusje het op FB zet, dan wil ik me wel door een halve aflevering heen worstelenquote:Op donderdag 27 juni 2013 10:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wel een humpie van bijna 8 kilo hoor
Waarom? als je geen zin hebt om te kijken dan doe je dat niet
Onkruid vergaat nietquote:Op donderdag 27 juni 2013 10:51 schreef ErwinRommel het volgende:
GTST? Bestaat dat kut perogramma nog steeds?
uitzending gemist kan je vast wel skippenquote:Op donderdag 27 juni 2013 10:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wacht wel tot mn zusje het op FB zet, dan wil ik me wel door een halve aflevering heen worstelen
Daaromquote:Op donderdag 27 juni 2013 10:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
uitzending gemist kan je vast wel skippen
Ghehe smeer en zoek zequote:Op donderdag 27 juni 2013 10:55 schreef LovelyLady het volgende:
Goed, alvast broodjes smeren, en mijn telefoon zoeken want ik ben em kwijt
Jezelf ff bellen een idee?quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:55 schreef LovelyLady het volgende:
Goed, alvast broodjes smeren, en mijn telefoon zoeken want ik ben em kwijt
Weet je nog waar je hem voor het laatst had?quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
geprobeerd, hij staat nog op stil![]()
Als ze dat wist was ze hem niet kwijt hequote:Op donderdag 27 juni 2013 10:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Weet je nog waar je hem voor het laatst had?
quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
geprobeerd, hij staat nog op stil![]()
Dan ligt die telefoon op de laatste plaats waar ze zoektquote:Op donderdag 27 juni 2013 10:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ze dat wist was ze hem niet kwijt he
In de koelkastquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan ligt die telefoon op de laatste plaats waar ze zoekt
Lang leve de trilfunctiequote:
Succes vandaag, babyquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:04 schreef Tamashii het volgende:
Zo, thee, sigaret op. FOK! bijgehouden. Zo maar beginnen te leren en dan nog naar de dierenarts.
Wat dat dacht je van iets lekkers?quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:31 schreef Myraela het volgende:
Wat zal ik vanavond gaan eten? Ik weet het niet.
MI zijn een beetje stuk hierquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jouw opmerkingen zijn soms zo raar
Die was te makkelijkquote:
Spaghetti?quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:31 schreef Myraela het volgende:
Dat maakt niet uit, want ik ga vanavond juist boodschappen doen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die was te makkelijk![]()
Wat heb je nog in huis?
Pizzaquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, want ik ga vanavond juist boodschappen doen.
iets met kip dan?quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Gisteren gemaakt, dus vandaag iets zonder tomatensaus.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:50 schreef Myraela het volgende:
Het moet wel blog-waardig zijn.
Ik denk dat ik zelf kip cordon blue's maak met aardappel/prei gratin.
Kipfilet in stukjes met wat pittige rommel er op, op een bedje van gefrituurde noodles met mais.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:31 schreef Myraela het volgende:
Noodles. Goed plan, die maak ik ergens deze week wel. Maar niet gefrituurd.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kipfilet in stukjes met wat pittige rommel er op, op een bedje van gefrituurde noodles met mais.
Maar het ziet er zo gaaf uit.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Noodles. Goed plan, die maak ik ergens deze week wel. Maar niet gefrituurd.
Go kittycatquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:57 schreef Myraela het volgende:
En mijn kleine katboef zit buiten op een piepende kikker te kauwen. Die arme kikker is er nog steeds niet achter dat die een andere tuin moet zoeken.
WHHAHAHAHAquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:29 schreef LovelyLady het volgende:
http://www.flabber.nl/lin(...)je-aan-je-voor-15526
Hehequote:Op donderdag 27 juni 2013 13:29 schreef LovelyLady het volgende:
http://www.flabber.nl/lin(...)je-aan-je-voor-15526
Ik hoor over hangover en man of steel best wel slechte dingenquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:51 schreef LovelyLady het volgende:
welke film is aan te raden:
man of steel
hangover
after earth
of
now you see me
(fast furious 6 vind ik niet bios waardig)
man of steel wordt het toch niet. Superhelden filmsquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hoor over hangover en man of steel best wel slechte dingen![]()
Die andere 2 ken ik niet
Die doet dat niet nog een keerquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:56 schreef Huppelmuts het volgende:
http://www.vkmag.com/maga(...)rd_geparkeerde_auto/
Dat kan.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mwoah, vond het wel meevallen. Iets over de top af en toe.
Is ook een kutfilm.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
man of steel wordt het toch niet. Superhelden films
Die vond ik nog wel aardig, omdat het echt een Iron Man film was. Er was al genoeg opgezet in de vorige films waardoor het nu op zichzelf kon staan.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:59 schreef rival het volgende:
iron man 3 was ook niet wat het zijn moest
Ja, het was echt bagger. Typisch Nolan en Snyder. Prutsersquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Was ik al bang voor. Dat jij het kut vindt zegt al genoeg.
Trance is een leuke film mocht je die nog niet gezien hebben.quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tering er blijft weinig over dan
Als je een zinloze actiefilm wilt zien, met veel plotholes en veel zinloze karakters en eigenschappen. Een film die kennelijk probeert Superman realistisch te maken, dan moet je er heen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tering er blijft weinig over dan
Zodat je 2 projecten hebt?quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:18 schreef Vinniiee het volgende:
Leuk zo'n laatste half uurtje. Even een project kopiëren
Nicequote:Op donderdag 27 juni 2013 16:23 schreef LovelyLady het volgende:
Bijna weekend.... en volgende week maar 1 dag werken
Leg het gloryhole verhaal even uit aub!quote:
Ze had gister iets gezien, zo'n gat in een sekstent waar je je lul in kan stoppen, dus ik zeg heel droog een gloryhole.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Leg het gloryhole verhaal even uit aub!
Ik heb toch meer uitleg nodig denk ik zoquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ze had gister iets gezien, zo'n gat in een sekstent waar je je lul in kan stoppen, dus ik zeg heel droog een gloryhole.
Meer was het niet. Alleen was ze verbaasd dat ik zo weet hoe dat heet.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb toch meer uitleg nodig denk ik zo
Ik lees nu dat het verhaal anders isquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Meer was het niet. Alleen was ze verbaasd dat ik zo weet hoe dat heet.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ga even de laptop veroveren.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik lees nu dat het verhaal anders is
Zit je nu bij haar?quote:
Gloryhole? Hoe weet jij dat soort dingen, Roy?quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zelfs ik als impotente sjembek weet dat nog welquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gloryhole? Hoe weet jij dat soort dingen, Roy?
En dan allebei met mij kletsenquote:
Stelletje viespueken.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zelfs ik als impotente sjembek weet dat nog wel
Van dat Gloryholes ding ben ik zelf ook niet zo kapot van, je weet nooit wie er achter zit.quote:
Straks zit Roy er achter.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:35 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Van dat Gloryholes ding ben ik zelf ook niet zo kapot van, je weet nooit wie er achter zit.
Dat weet toch iedereen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gloryhole? Hoe weet jij dat soort dingen, Roy?
Leuke woordkeus!quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat voor lulverhaal heeft ze verteld?
Kip met rijstquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:38 schreef LovelyLady het volgende:
Suggesties avond eten NU?
Iets wat snel klaar is
Neequote:Op donderdag 27 juni 2013 17:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Leuke woordkeus!![]()
Krijg je de laptop niet te pakken jochie? Aww
Geef mij haar nummer eens schat![]()
Tosti'squote:Op donderdag 27 juni 2013 17:38 schreef LovelyLady het volgende:
Iets wat snel klaar is
Kip tandoori met naanbrood en komkommer saladequote:Op donderdag 27 juni 2013 17:38 schreef LovelyLady het volgende:
Iets wat snel klaar is
Komt goed, ik app al met haarquote:
Alsof dat de eerste keer zou zijn.quote:
Tuurlijk weet iedereen dat. Alleen al kijken naar Amerikaanse films of series en je weet het al.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:37 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat weet toch iedereen.Zijn zelfs op de Kamasutra.
Ik vind het briljantquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij maakt Roy z'n leven graag moeilijk he?
ZIJ wil met mij appen, ZIJ voegde mij toe op FB.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij maakt Roy z'n leven graag moeilijk he?
Ik lig helemaal dubbel om de app nuquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind het briljant
Goede invloeden heeft ze
Het wordt met de minuut mooierquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ZIJ wil met mij appen, ZIJ voegde mij toe op FB.
Ik doe gewoon aardig terug
Ja heeft ze iemand om me samen mee af te zeikenquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ZIJ wil met mij appen, ZIJ voegde mij toe op FB.
Ik doe gewoon aardig terug
Ik wacht een maand of 2 en dan ga ik haar voorstellen aan GvsEquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja heeft ze iemand om me samen mee af te zeiken
Pannenkoekenquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:38 schreef LovelyLady het volgende:
Iets wat snel klaar is
Deed mijn vader vroeger ook gewoon altijd, nadeel is wel dat er steeds iemand pannenkoeken moet bakkenquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niet als je een heel gezin moet voorzien
Als ik 1 pak mix moet weg bakken ben ik zo een uur verderquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:52 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Deed mijn vader vroeger ook gewoon altijd, nadeel is wel dat er steeds iemand pannenkoeken moet bakken
Oke, dan gaat snel idd niet op!quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als ik 1 pak mix moet weg bakken ben ik zo een uur verder
Hoe doe je dat?quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:13 schreef muhahaha het volgende:
Internetsnelheid ruim verdubbelt voor nop.![]()
zacht paarsquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:14 schreef Huppelmuts het volgende:
De outfit voor morgen wordt een zwart jurkje, zwarte holdups en nude pumps.
Welke kleur zal ik mijn nagels dan geven?
quote:
Nee, geen crackelquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
True, past wel weer bij mijn tatoeages![]()
Ik kan ook nog cracked nagels doen, zilver met zwart erover
ik persoonlijk vind dat echt lelijkquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
True, past wel weer bij mijn tatoeages![]()
Ik kan ook nog cracked nagels doen, zilver met zwart erover
+1quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik persoonlijk vind dat echt lelijk
wie dat verzonnen heeft
Doe dan iets met glitters ofzo
Het lukt niet altijd even mooi neequote:Op donderdag 27 juni 2013 18:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik persoonlijk vind dat echt lelijk
wie dat verzonnen heeft
Doe dan iets met glitters ofzo
Welke kleur sieraden wil je erbij dragen?quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het lukt niet altijd even mooi nee![]()
Kan ook zilver doen, die ziet er wel glitterig uit.
Past wel mooi bij zwartquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het lukt niet altijd even mooi nee![]()
Kan ook zilver doen, die ziet er wel glitterig uit.
Ik heb alleen zilveren sieradenquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:19 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Welke kleur sieraden wil je erbij dragen?
Als je goud draagt, sowieso geen zilvere nagelak
Haha, draag zelf ook altijd zilverquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb alleen zilveren sieraden![]()
Goud
Nee, dat vind ik niks. Ik ga wel even de opties op mijn nagels doen en dan laat ik FB wel kiezenquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:21 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Haha, draag zelf ook altijd zilver
Misschien een nude kleur nagelak?
Voor die dunne polsjes van jou?quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:21 schreef Vinniiee het volgende:
Hmm, ik wil nog steeds een keer een fatsoenlijk passende horloge kopen
Ja hihahoquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voor die dunne polsjes van jou?![]()
Kinderafdeling?
Nicequote:Op donderdag 27 juni 2013 18:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gekregen van de provider.
Iedereen waarschijnlijk.
Toch geen wandklok hè?quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:21 schreef Vinniiee het volgende:
Hmm, ik wil nog steeds een keer een fatsoenlijk passende horloge kopen
Dat beperkt jou wel in je keuzesquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat vind ik wel zo lelijk hé, van die horloges die veel te groot zijn voor je pols
dames horloge iets voor je?quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat vind ik wel zo lelijk hé, van die horloges die veel te groot zijn voor je pols
I knowquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat beperkt jou wel in je keuzes
Mannen polsen die een groot horloge kunnen hebbenquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben niet de breedste, maar draag wel een net luxe horlogequote:Op donderdag 27 juni 2013 18:43 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Mannen polsen die een groot horloge kunnen hebben
Een man met brede polsen is van zichzelf ook breed meestal, dat ben ik nietquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:43 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Mannen polsen die een groot horloge kunnen hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:51 schreef Vansschoen het volgende:
Zilver!
Wel een 2e laagje erbij trouwens.Dit was even om een kleur te kiezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik voel me nu wel net een sympathisant van de homobeweging met mn gekleurde nagels
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Hahaquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dit was even om een kleur te kiezen.
Ik voel me nu wel net een sympathisant van de homobeweging met mn gekleurde nagels
Lijkt me niet verstandig morgen tijdens een kerkelijke bruiloftquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:54 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Haha, maak je wel een statement
In de kerk moeten ze ook maar eens aan het denken worden gezetquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lijkt me niet verstandig morgen tijdens een kerkelijke bruiloft
Maar hold ups naar een kerkelijke bruiloft?quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lijkt me niet verstandig morgen tijdens een kerkelijke bruiloft
Eens, maar niet tijdens de bruiloft van mijn broertje!!quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:55 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
In de kerk moeten ze ook maar eens aan het denken worden gezet.
Hangt toch een jurkje overheen!quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:56 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Maar hold ups naar een kerkelijke bruiloft?
Haha, hopelijk hoef je niet te bukken danquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hangt toch een jurkje overheen!![]()
Ik heb geen eens normale panty's
Ik zou niet weten waarom ik zou moeten bukken. Sowieso heb ik mijn zoon bij me, als ik iets laat vallen laat ik hem wel bukkenquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:57 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Haha, hopelijk hoef je niet te bukken dan.
kinderarbeidquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom ik zou moeten bukken. Sowieso heb ik mijn zoon bij me, als ik iets laat vallen laat ik hem wel bukken
Kost en inwoning verdienenquote:
hey Roycoquote:
Ik zit zelf aan zwart te denkenquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:09 schreef DaMook het volgende:
Ik zou zilver doen hups, of anders roze.
Dat doe je maar bij een begrafenisquote:
leven is goedquote:
Dat is toch hetzelfde als een trouwerij?quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:11 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat doe je maar bij een begrafenis.
Mag wel, maar hoeft nietquote:
Sure?quote:
Hehe, opzich wel, maar dat wil niet zeggen dat je moet laten zien dat je dat vindquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is toch hetzelfde als een trouwerij?
van wie nietquote:
Volgens mijn broer kon je aan de kaart zien wat het thema van de bruiloft was.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:14 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hehe, opzich wel, maar dat wil niet zeggen dat je moet laten zien dat je dat vind. Ik ga trouwens volgende week helemaal in het zwart naar een bruiloft
, maar dat is wegens het "steampunk" thema
.
matig antwoordquote:
quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volgens mijn broer kon je aan de kaart zien wat het thema van de bruiloft was.
Kaart staat vol met pinguïns dus mijn zwarte outfit op mijn witte huid en ik zit gebeiteld
quote:
Wietplantage?quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:26 schreef DaMook het volgende:
Ik verbruik bijna het dubbele aan elektriciteit dan ik als 1 persoons huishouden behoor te doen.
Ja ben aan het kijken voor een andere leverancier, vandaar dat ik dat nu ineens zie.
quote:
Jij moet even ophouden met je aanstellen en een klein beetje vertrouwen hebben in mij!quote:
Ik mag toch zeggen hoe ik me er bij voel?quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij moet even ophouden met je aanstellen en een klein beetje vertrouwen hebben in mij!
Ja dat mag zeker maar nu komt het op mij over alsof je denkt dat ik over je aan het lullen ben.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik mag toch zeggen hoe ik me er bij voel?
Dan zou ik wel aftappenquote:
nog leuke plannen dit het weekend?quote:
Wat moet je daaaar nou meequote:
En dan gewoon laten liggen?quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:34 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wat moet je daaaar nou mee. Een keer opblazen is toch genoeg
.
Maar snap je niet dat als jullie er constant toespelingen op maken dat ik er dan een beetje onzeker in word?quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dat mag zeker maar nu komt het op mij over alsof je denkt dat ik over je aan het lullen ben.
We hebben het serieus pas 2 keer over je gehad. Omdat je niet terug appte en nu net dat je eigenlijk gewoon een vet lief joch bent met een gouden hart!
Vrijgezellenfeest van mijn beste maat.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
nog leuke plannen dit het weekend?
Het doet me serieus pijn dat je denkt dat ik zoiets zou doenquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar snap je niet dat als jullie er constant toespelingen op maken dat ik er dan een beetje onzeker in word?
Wat ik al zei, jullie mogen me best een beetje in de zeik zetten, maar had gewoon echt even het idee dat jullie achter mijn rug om het over mij hadden, en daar voel ik me gewoon niet prettig bij.
Ik vraag me echt nog steeds serieus af waarom je zo'n ding zou kopen.quote:
Tjah ik gis enkel naar zijn verbruik.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vraag me echt nog steeds serieus af waarom je zo'n ding zou kopen.
Ik ben best openminded, maar kan me niet voorstellen dat je leuter in zo'n plastic ding stoppen fijner is dan gewoon even je hand gebruiken.
Dat is niet mijn bedoeling, maar voelde me er gewoon even niet lekker bij.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het doet me serieus pijn dat je denkt dat ik zoiets zou doen
Vertrouw mequote:Op donderdag 27 juni 2013 19:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is niet mijn bedoeling, maar voelde me er gewoon even niet lekker bij.
Oh, je bent geen ervaringsdeskundige?quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tjah ik gis enkel naar zijn verbruik.
Haha nee, ik niet.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh, je bent geen ervaringsdeskundige?
Of lek prikken en een nieuwe kopen, maar dan moet je weer opnieuw blazenquote:
Niet? Ik dacht dat jij een hele verzameling had!quote:
Oh tofquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vrijgezellenfeest van mijn beste maat.
Ik kan me er ook niets bij voorstellen en dat wil ik zou houdenquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vraag me echt nog steeds serieus af waarom je zo'n ding zou kopen.
Ik ben best openminded, maar kan me niet voorstellen dat je leuter in zo'n plastic ding stoppen fijner is dan gewoon even je hand gebruiken.
wa gaan jullie doen? of is het gewoon zuipen?quote:
Dat is ook zo zonde he.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Of lek prikken en een nieuwe kopen, maar dan moet je weer opnieuw blazen.
Jij dacht helemaal niks.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet? Ik dacht dat jij een hele verzameling had!
We gaan eerst kleiduiven schieten, dan ff wat drinken in zijn stamkroeg, eten, dan naar Den Bosch voor een kroegentocht en dan eindigen we in een kroeg waar we de rest van de avond hebben afgekocht.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
wa gaan jullie doen? of is het gewoon zuipen?
Klinkt erg leukquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
We gaan eerst kleiduiven schieten, dan ff wat drinken in zijn stamkroeg, eten, dan naar Den Bosch voor een kroegentocht en dan eindigen we in een kroeg waar we de rest van de avond hebben afgekocht.
Hoe weet jij nou wat ik dacht?quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is ook zo zonde he.
[..]
Jij dacht helemaal niks.
Beetje hetzelfde als je vriendin neersteken, moet je energie stoppen in een nieuwequote:
Volgens mij heeft Muhahaha ook kasten vol met kleren er voor, en zet ie ze aan de eettafel als ie gaat eten enzo.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou wat ik dacht?![]()
Ik vind jou wel zo'n real doll type
Ja echt he!!quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Muhahaha ook kasten vol met kleren er voor, en zet ie ze aan de eettafel als ie gaat eten enzo.
En dan gemaakt naar foto's van jouquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gaat wel goed komen denk ikquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Klinkt erg leukheel veel plezier
Neersteken?quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:43 schreef DaMook het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als je vriendin neersteken, moet je energie stoppen in een nieuwe.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:43 schreef DaMook het volgende:
[..]
En dan gemaakt naar foto's van jou.
Je kwetst me.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nouja zeg.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:43 schreef DaMook het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als je vriendin neersteken, moet je energie stoppen in een nieuwe.
quote:
Ik hoor gewoon direct die stem he!!quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is dat Jambers niet meer bestaat, anders was er vast al een uitzending over hem geweest.
Bij wijze van spreken uiteraardquote:
Haha gmtaquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hoor gewoon direct die stem he!!
Overdags is hij een gewone IT-er maar 's avonds veranderd hij in een man die verliefd is op zijn pop.
Overdag wel jaquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:48 schreef muhahaha het volgende:
Kap nou, ik ben een hele normale jongeman.
Zeker weten ? Meervoud is toch ook veranderdequote:
Dat heeft er niks mee te maken.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:50 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zeker weten ? Meervoud is toch ook veranderde.
Verandert hij.quote:Overdags is hij een gewone IT-er maar 's avonds veranderd hij in een man die verliefd is op zijn pop.
Okquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat heeft er niks mee te maken.
Ik verander
Hij verandert
Wij veranderen
Ik ben veranderd.
[..]
Verandert hij.
Huh?quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Met voetstukliefde naar de film volgende week![]()
![]()
![]()
Prophecy67quote:
Ahhquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Prophecy67
Dat is een vriend van me die ik al ruim anderhalf jaar niet heb gezien. Noemen elkaar altijd voetstukliefde
Zin in!! Gezellig bijkletsen met propjequote:
Altijd goedquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zin in!! Gezellig bijkletsen met propje
Zekersquote:
Ik ga je even een uurtje verlaten, ncisquote:
Nee joh, hij gaat vrijwilligquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:30 schreef DaMook het volgende:
Ow plaatje werkt niet. Zie een van mijn likes op FB dan maar
.
Nog ergerquote:
Onvoorstelbaar eerderquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |