SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De NIEUWE meet wordt 6 juli (ovb). We gaan lasergamen of bowlen in omgeving Arnhem.quote:20 juli een BBQ meet bij Vinnehboy
Aanwezigen:
Vinneh
Tamashii + BobbyB
Onder voorbehoud:
Vansschoenmuts
Dopq
Faxie
Quicky
De kandidaten zijn al bekend, alsnog zin om mee te gaan? Aanmelden kan bij Tamashii. Tamashii@fok.nl of dm/pm.
Voor mijn doen ben ik al een neger!quote:
Zeer zeker. Wij vertrekken morgen alquote:
Ohquote:Op donderdag 27 juni 2013 10:35 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zeer zeker. Wij vertrekken morgen al
Hebben er een extra dagje aan vastgeplakt.
Doe datquote:Op donderdag 27 juni 2013 10:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh![]()
Dan ga ik vanavond ff Lotusss appen hoe we dat gaan afspreken zaterdag
Maar wel je tenue aan?quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Doe dat
Denk dat ikzelf niet mee ga lopen met het defile voor de Koning, ik loop namelijk scheef ivm die pillen whehehe
Uiteraard, met baret op, en mijn DiG en medaillesquote:
Sexy hoorquote:Op donderdag 27 juni 2013 10:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Uiteraard, met baret op, en mijn DiG en medailles
hahahahaquote:
Is een fase. Had mijn zoon ook. Gek werd ik ervan.quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:41 schreef LovelyLady het volgende:
leuk joh zo'n kind wat steeds de sokken uittrapt
Doe hem stockings met jarretels aanquote:Op donderdag 27 juni 2013 10:41 schreef LovelyLady het volgende:
leuk joh zo'n kind wat steeds de sokken uittrapt
Ja ik weet het maar ik ben iedere keer 1 kwijtquote:Op donderdag 27 juni 2013 10:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is een fase. Had mijn zoon ook. Gek werd ik ervan.
Ja wacht ik zal de mijne even pakkenquote:Op donderdag 27 juni 2013 10:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Doe hem stockings met jarretels aan
quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja wacht ik zal de mijne even pakken
Oh het is 1 van de oppaskids.quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ik weet het maar ik ben iedere keer 1 kwijt![]()
Tis wel een vet lief kind....
Jaquote:Op donderdag 27 juni 2013 10:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh het is 1 van de oppaskids.
Lastig ja
Oh wat een humpiequote:
Wel een humpie van bijna 8 kilo hoorquote:Op donderdag 27 juni 2013 10:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh wat een humpie![]()
Had je meegekregen dat mijn nichtje misschien mee gaat spelen in GTST![]()
Dan moet ik wel verplicht naar die baggerserie kijken
Ik wacht wel tot mn zusje het op FB zet, dan wil ik me wel door een halve aflevering heen worstelenquote:Op donderdag 27 juni 2013 10:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wel een humpie van bijna 8 kilo hoor
Waarom? als je geen zin hebt om te kijken dan doe je dat niet
Onkruid vergaat nietquote:Op donderdag 27 juni 2013 10:51 schreef ErwinRommel het volgende:
GTST? Bestaat dat kut perogramma nog steeds?
uitzending gemist kan je vast wel skippenquote:Op donderdag 27 juni 2013 10:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wacht wel tot mn zusje het op FB zet, dan wil ik me wel door een halve aflevering heen worstelen
Daaromquote:Op donderdag 27 juni 2013 10:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
uitzending gemist kan je vast wel skippen
Ghehe smeer en zoek zequote:Op donderdag 27 juni 2013 10:55 schreef LovelyLady het volgende:
Goed, alvast broodjes smeren, en mijn telefoon zoeken want ik ben em kwijt
Jezelf ff bellen een idee?quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:55 schreef LovelyLady het volgende:
Goed, alvast broodjes smeren, en mijn telefoon zoeken want ik ben em kwijt
Weet je nog waar je hem voor het laatst had?quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
geprobeerd, hij staat nog op stil![]()
Als ze dat wist was ze hem niet kwijt hequote:Op donderdag 27 juni 2013 10:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Weet je nog waar je hem voor het laatst had?
quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
geprobeerd, hij staat nog op stil![]()
Dan ligt die telefoon op de laatste plaats waar ze zoektquote:Op donderdag 27 juni 2013 10:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ze dat wist was ze hem niet kwijt he
In de koelkastquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan ligt die telefoon op de laatste plaats waar ze zoekt
Lang leve de trilfunctiequote:
Succes vandaag, babyquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:04 schreef Tamashii het volgende:
Zo, thee, sigaret op. FOK! bijgehouden. Zo maar beginnen te leren en dan nog naar de dierenarts.
Wat dat dacht je van iets lekkers?quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:31 schreef Myraela het volgende:
Wat zal ik vanavond gaan eten? Ik weet het niet.
MI zijn een beetje stuk hierquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jouw opmerkingen zijn soms zo raar
Die was te makkelijkquote:
Spaghetti?quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:31 schreef Myraela het volgende:
Dat maakt niet uit, want ik ga vanavond juist boodschappen doen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die was te makkelijk![]()
Wat heb je nog in huis?
Pizzaquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, want ik ga vanavond juist boodschappen doen.
iets met kip dan?quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Gisteren gemaakt, dus vandaag iets zonder tomatensaus.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:50 schreef Myraela het volgende:
Het moet wel blog-waardig zijn.
Ik denk dat ik zelf kip cordon blue's maak met aardappel/prei gratin.
Kipfilet in stukjes met wat pittige rommel er op, op een bedje van gefrituurde noodles met mais.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:31 schreef Myraela het volgende:
Noodles. Goed plan, die maak ik ergens deze week wel. Maar niet gefrituurd.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kipfilet in stukjes met wat pittige rommel er op, op een bedje van gefrituurde noodles met mais.
Maar het ziet er zo gaaf uit.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Noodles. Goed plan, die maak ik ergens deze week wel. Maar niet gefrituurd.
Go kittycatquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:57 schreef Myraela het volgende:
En mijn kleine katboef zit buiten op een piepende kikker te kauwen. Die arme kikker is er nog steeds niet achter dat die een andere tuin moet zoeken.
WHHAHAHAHAquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:29 schreef LovelyLady het volgende:
http://www.flabber.nl/lin(...)je-aan-je-voor-15526
Hehequote:Op donderdag 27 juni 2013 13:29 schreef LovelyLady het volgende:
http://www.flabber.nl/lin(...)je-aan-je-voor-15526
Ik hoor over hangover en man of steel best wel slechte dingenquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:51 schreef LovelyLady het volgende:
welke film is aan te raden:
man of steel
hangover
after earth
of
now you see me
(fast furious 6 vind ik niet bios waardig)
man of steel wordt het toch niet. Superhelden filmsquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hoor over hangover en man of steel best wel slechte dingen![]()
Die andere 2 ken ik niet
Die doet dat niet nog een keerquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:56 schreef Huppelmuts het volgende:
http://www.vkmag.com/maga(...)rd_geparkeerde_auto/
Dat kan.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mwoah, vond het wel meevallen. Iets over de top af en toe.
Is ook een kutfilm.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
man of steel wordt het toch niet. Superhelden films
Die vond ik nog wel aardig, omdat het echt een Iron Man film was. Er was al genoeg opgezet in de vorige films waardoor het nu op zichzelf kon staan.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:59 schreef rival het volgende:
iron man 3 was ook niet wat het zijn moest
Ja, het was echt bagger. Typisch Nolan en Snyder. Prutsersquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Was ik al bang voor. Dat jij het kut vindt zegt al genoeg.
Trance is een leuke film mocht je die nog niet gezien hebben.quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tering er blijft weinig over dan
Als je een zinloze actiefilm wilt zien, met veel plotholes en veel zinloze karakters en eigenschappen. Een film die kennelijk probeert Superman realistisch te maken, dan moet je er heen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tering er blijft weinig over dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |