wat vuz zegt al is het niet met salaris gecorreleerd, eerder met aanbiedingenquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:32 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Voor Perr welhelemaal zo rond salarisstorttijd
Uurtje en 15 minuten rijden, even ver als Hullquote:Op donderdag 27 juni 2013 16:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wow, Mo, gefeliciteerd! Wat onwijs goed zeg!
(Is dat niet heel ver van waar je woont vandaan?.)
Ja, fully finsed = collegegeld betaald (het is hier een studentship, geen baan) én een stipend van 13.500gbp netto per jaarquote:Op donderdag 27 juni 2013 16:05 schreef Perruche het volgende:
Gefeliciteerd mi! Fully finsed is wcht betaald ook enzo?
[..]
wat vuz zegt al is het niet met salaris gecorreleerd, eerder met aanbiedingen
Ooh, dan keek ik vast verkeerd. Ik zag een reistijd van drie uur.quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Uurtje en 15 minuten rijden, even ver als HullBen van plan daar 3 of 4 dagen te zijn, dus sowieso 1 dag thuis werken in het eerste jaar
Woon net iets onder Barnsleyquote:Op donderdag 27 juni 2013 16:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ooh, dan keek ik vast verkeerd. Ik zag een reistijd van drie uur..
Het zou wel eens kunnen komen doordat ik niet Lough-, maar Longborough in had getypt.quote:
quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het zou wel eens kunnen komen doordat ik niet Lough-, maar Longborough in had getypt..
Detailsquote:Op donderdag 27 juni 2013 16:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het zou wel eens kunnen komen doordat ik niet Lough-, maar Longborough in had getypt..
Ik ben negen jaar geleden al geslaagd voor m'n eindexamen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:21 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Heb jij vanavond diploma-uitreiking?
quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:54 schreef motorbloempje het volgende:
Raad eens wie er een fully funded PhD plek heeft geaccepteerd aan de University of Loughborough?
wauw! Goed van je!quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:54 schreef motorbloempje het volgende:
Raad eens wie er een fully funded PhD plek heeft geaccepteerd aan de University of Loughborough?
Ja, ze werken allebei tegen hoofdpijn. Maar ze werken nog steeds op een andere manier.quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:27 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik heb ze vergeleken en volgens de bijsluiter kun je ibuprofen ook gewoon gebruiken voor hoofdpijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |