Woon net iets onder Barnsleyquote:Op donderdag 27 juni 2013 16:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ooh, dan keek ik vast verkeerd. Ik zag een reistijd van drie uur..
Het zou wel eens kunnen komen doordat ik niet Lough-, maar Longborough in had getypt.quote:
quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het zou wel eens kunnen komen doordat ik niet Lough-, maar Longborough in had getypt..
Detailsquote:Op donderdag 27 juni 2013 16:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het zou wel eens kunnen komen doordat ik niet Lough-, maar Longborough in had getypt..
Ik ben negen jaar geleden al geslaagd voor m'n eindexamen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:21 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Heb jij vanavond diploma-uitreiking?
quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:54 schreef motorbloempje het volgende:
Raad eens wie er een fully funded PhD plek heeft geaccepteerd aan de University of Loughborough?
wauw! Goed van je!quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:54 schreef motorbloempje het volgende:
Raad eens wie er een fully funded PhD plek heeft geaccepteerd aan de University of Loughborough?
Ja, ze werken allebei tegen hoofdpijn. Maar ze werken nog steeds op een andere manier.quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:27 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik heb ze vergeleken en volgens de bijsluiter kun je ibuprofen ook gewoon gebruiken voor hoofdpijn.
quote:
nee, aspirine valt ook onder de nsaid's en geeft dus net zo goed kans op ernstige maagaandoeningen. Op zich is paracetamol de meest onschuldige pijnstiller (na rust en een groot glas water in geval van hoofdpijn)quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:15 schreef loveli het volgende:
[..]
Ja, ze werken allebei tegen hoofdpijn. Maar ze werken nog steeds op een andere manier.
Van te veel ibu krijg je een maagbloeding, van te veel paracetamol leverfalen
Als een aspirientje werkt, dat gebruiken. Is het meest onschuldig.
Geeft aspirine dezelfde kans als ibu?quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
nee, aspirine valt ook onder de nsaid's en geeft dus net zo goed kans op ernstige maagaandoeningen. Op zich is paracetamol de meest onschuldige pijnstiller (na rust en een groot glas water in geval van hoofdpijn)
Jeweetzquote:
Klaar zijn met studie is fijn inderdaadquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:41 schreef Californium het volgende:
Overdosis aan pijnstillers was de meest pijnlijke dood die je je maar kan voorstellen heb ik ergens gelezen
Even irritant btw:aangenomen voor de master die hij graag wil doen, maar inschrijven bij studielink kan niet; om een onverklaarbare reden en moest hij naar de uni mailen, maar de uni kan niet helpen daarmee... Iets met kastjes en muren en blugh! Ik ben blij als alles straks rond is en klaar is en ik afgestudeerd ben! /frustratie
Oja, leren
Jep...bijnaaaa...quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:54 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Klaar zijn met studie is fijn inderdaad
Sinds wanneer zijn cadeaus voor het afstuderen/slagen trouwens normaal geworden
Zag paar die (best nog wel dure ook) cadeaus hadden gekregen op FB langskomen afgelopen tijd...
Ik mocht 's avonds kiezen wat we gingen eten, het was op een donderdag, dat was al de vaste avond dat we bruine bonen met spek atenquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:57 schreef Californium het volgende:
[..]
Jep...bijnaaaa...Ik heb geen idee trouwens, maar het viel mij ook op. Ik kreeg voor mijn HAVO diploma een bos bloemen
*moest gniffelen*quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:03 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik mocht 's avonds kiezen wat we gingen eten, het was op een donderdag, dat was al de vaste avond dat we bruine bonen met spek aten2
quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:03 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik mocht 's avonds kiezen wat we gingen eten, het was op een donderdag, dat was al de vaste avond dat we bruine bonen met spek aten2
Ook mijn favoriet op 1 naquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:03 schreef V1z0R het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:21 schreef Californium het volgende:
Ik koos op verjaardag altijd: verse boontjes met komkommersalade alla mama met gebakken krieltjes met champs en ui en verse haring met uitjes
Ultiem
Ik heb eigenlijk nooit last gehad van pukkelsquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Tomorrow never comes!
Iemand in Dieet zei dat ze geen pukkels meer heeft sinds ze fruit en groente eet..
Dat was ik vergeten, dat is inderdaad ook 1 van de GROOTSTE leuke dingenEcht, je huid wordt iig pukkelvrij, heel fijn!
Ik had af en toe een kleintje op m'n kin.quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:41 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nooit last gehad van pukkels*blij
Dat was ik.quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Tomorrow never comes!
Iemand in Dieet zei dat ze geen pukkels meer heeft sinds ze fruit en groente eet..
Dat was ik vergeten, dat is inderdaad ook 1 van de GROOTSTE leuke dingenEcht, je huid wordt iig pukkelvrij, heel fijn!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |