Vergeet Michael Jackson niet.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:06 schreef Perrin het volgende:
Je doet me denken aan Robijn48.. Haar grootste (enige) bijdrage was haar eindeloze geklaag over anderen
Remlof geband?quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat komt omdat VS keer op keer dezelfde fout maakte. Zoals ik al eerder aangaf, dat gaat je een keer breken als mod - dat kan je niet eeuwig volhouden.
Aangezien remlof ook geband is, gok ik dat zijn ban te maken met het feit dat hij keer op keer de vete met hem weet op te rakelen zodra hij zich in de SC vertoonde.
Ja, zo kan je hen natuurlijk ook afdoen. Neemt niet weg dat het wel degelijk stamgasten waren.quote:
Dan heb je heel wat andere posts van hem gemist.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:07 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar hij was toch ook wel gewoon aardig, en niet haatdragend juist?
Ik heb altijd aardig met hem gekeuveld...
Nee, die junk loopt al maanden te zieken.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:08 schreef Mutant01 het volgende:
Aangezien remlof ook geband is, gok ik dat zijn ban te maken met het feit dat hij keer op keer de vete met hem weet op te rakelen zodra hij zich in de SC vertoonde.
VS is een homo, geen alfa-mannetje....quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:09 schreef Don_Bramxote het volgende:
Terecht dat Voorschrift weg is, hij was een typisch voorbeeld van een arrogante alfa. Nu moet 99.999 nog weg, en dan kan FOK! beginnen met het selecteren van een deugdelijke en competente leiding binnen NWS en POL. Ik heb nog wel een paar ideeën voor het selectieproces.
Ach ja, iedereen is welkom zoals de OP steevast leest.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, zo kan je hen natuurlijk ook afdoen. Neemt niet weg dat het wel degelijk stamgasten waren.
Volgens mij woont-ie ergens in Utrecht...quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:10 schreef Don_Bramxote het volgende:
[..]
Ik benijd remlof, hij heeft een huis met een tuin.
Remlof is al heel lang geen FA meer. Remlof was zelfs diegene die VS naar binnen heeft gehaald. Kortgezegd: VS maakte er een puinhoop van, trok zich niets aan van users / mods - remlof ging op zwart, dat wilde hij zelf (dacht ik) en VS ging van POL naar NWS (positie in POL was onhoudbaar). Vervolgens ontstond er continu een vete tussen remlof en VS, zodra ze elkaar zagen ging het mis.quote:
Ik beschouw moslims niet als minderwaardig. Ik beschouw ze wel regelmatig als bijzonder hypocriet. Van mij mogen moslims vinden wat ze willen vinden. Wel behoud ik me het recht voor om me openlijk af te vragen waarom ze dan niet ergens anders dan in het liberale en seculiere Nederland gaan wonen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:03 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf wel. Jammer he? Dat je moslims als minderwaardig beschouwd, dat is nu wel duidelijk - maar je zal toch echt ermee moeten leven dat ook zij een mening hebben, deze mogen ventileren en dat ook zij dezelfde rechten (en plichten) als jou hebben. Dan kan je wel heel stoer lopen doen met 'daar heb je die moslim weer', maar dat toont alleen al je onvermogen aan om met mensen met een andere achtergrond of religie om te gaan.
Ik heb er net over geklaagd, maar zonder succes.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:21 schreef betyar het volgende:
Moet jij niet gewoon naar je mede anaalridders die zich in NWS vertoeven?
Dat kan die meneer niet helpen, ontoerekeningsvatbaar en zulks.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb er net over geklaagd, maar zonder succes.
Jij begrijpt het niet, met 'alfa' bedoel ik iemand die een luilekkeropleiding gevolgd heeft.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:09 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
VS is een homo, geen alfa-mannetje.....
O, okee, ik heb veel gemist dan blijkbaar (dacht dat VS trouwens dubbelmod was op POL en NWS)...quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Remlof is al heel lang geen FA meer. Remlof was zelfs diegene die VS naar binnen heeft gehaald. Kortgezegd: VS maakte er een puinhoop van, trok zich niets aan van users / mods - remlof ging op zwart, dat wilde hij zelf (dacht ik) en VS ging van POL naar NWS (positie in POL was onhoudbaar). Vervolgens ontstond er continu een vete tussen remlof en VS, zodra ze elkaar zagen ging het mis.
Ik ook, ik dacht dat-ie dubbelmod was....quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:13 schreef Bluesdude het volgende:
Ik,heb helemaal gemist waarom VS moest opkrassen als mod in POL.
Waarom was dat ?
Vergelijkbaar gehuil als nu.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:13 schreef Bluesdude het volgende:
Ik,heb helemaal gemist waarom VS moest opkrassen als mod in POL.
Waarom was dat ?
En hoezo ben jij nou weer mod, jij zat op verkiezingstijd... en is het nu nog verkiezingstijd?quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:15 schreef eriksd het volgende:
Jammer. Bedankt voor je inzet VS, hopelijk kom je nog terug.
Je behandelt hen wel degelijk als minderwaardig. De wijze van benadering zoals je wederom in dit topic weer laat zien, spreekt BOEKDELEN. Oftewel heel leuk dat je spreekt over de vermeende hypocrisie van moslims, maar over die eigen balk hou je wijselijk je mond.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:11 schreef Elfletterig het volgende:
Ik beschouw moslims niet als minderwaardig. Ik beschouw ze wel regelmatig als bijzonder hypocriet. Van mij mogen moslims vinden wat ze willen vinden. Wel behoud ik me het recht voor om me openlijk af te vragen waarom ze dan niet ergens anders dan in het liberale en seculiere Nederland gaan wonen.
Interessant dat geen van die mensen enigszins moslim is. Daar gaat je theorie. Nog afgezien van het feit dat het je dus geen reet uitmaakt wat de argumenten zijn om VS naar de slachtbank te brengen. Neen, zodra het moslims of politiek-correcten zijn, nee dan klopt het niet. Ook hieruit blijkt weer hoe hypocriet jij bent.quote:Het valt gewoon op dat de mensen die Voorschrift naar de slachtbank hebben geleid (hopelijk wel halal) toch weer dezelfde politiek-correcte kliek is. Hetzelfde soort dat bijvoorbeeld ook de problemen op Ibn Ghaldoun relativeert.
Ook de vrijheid van meningsuiting is gebonden aan regels. Of dat nu de policy van fok zelf is of het wetboek van strafrecht. Dat zou jij toch wel moeten weten.quote:Als je zo hecht aan de vrijheid van meningsuiting, gun Voorschrift dan ook dat recht. En wat vind je trouwens van dit soort posts?
Gezien de wijze waarop jij andere mensen benadert (zie je post jegens mijn persoontje in dit topic) kan ik de reactie van betyar begrijpen. Moet jij je maar niet als een verongelijkte intolerante hypocriet gedragen.quote:Ik heb er net over geklaagd, maar zonder succes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |