Nee, hij heeft wel een goed punt: je moet absoluut niets weghalen... dat kan niet in een biotoop waarin een dergelijke polarisatie heerst...quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:56 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Hou toch op. 'Jullie' liepen continu te zuigen en te janken in alle feedbacktopics. En nu met een grote glimmende paal hier zitten posten met z'n allen. Bah.
Zijn ban heeft hier geen reet mee te maken, bruinhemdje.quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb geen baard. Het valt me slechts op dat het steeds dezelfde zeikers zijn. Voorschrift maakt een opmerking die over de schreef gaat, biedt daarvoor gewoon zijn excuses aan, maar ze blijven maar doorzuigen en -etteren.
Je bent in NWS aan posten nu. Wanneer ga je weer weg naar POL?quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
POL is POL en zal gelukkig nimmer veranderen. Dat jij het slaapverwekkend of politiek-correct vindt, dat kan. Maar voor die mensen is NWS een alternatief, waar je lekker kan kankeren.
Moet je ook wel even kijken hoe lang de reeks loopt. Overigens heeft VS zelf ook zeer actief in de reeks gepost.quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:56 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
POL SC is wel dominant geworden iig.... waar zitten ze aan #4400 of zo?
Nee, klopt VS was een goeie slowchatter, maar erg veel inspiratie om er een lopende business van te maken had hij ook niet wrs... maar hij was gekozen juist daarom... Ik bedoel, du_ke aardige jongen, Joac idem, maar ook geen smaakmakers natuurlijk........quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat had het anders ook niet toen Voorschrift nog mod was. Wat dat betreft is er geen verandering en zie ik de relevantie van deze discussie niet ten aanzien de gebeurtenis.
En de arme Zienswijze maar tillen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:59 schreef Reya het volgende:
Hij is ondertussen opgedoken in India:
http://www.volkskrant.nl/(...)ek-slachtoffer.dhtml
Slowchatter pur sang hè...quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Moet je ook wel even kijken hoe lang de reeks loopt. Overigens heeft VS zelf ook zeer actief in de reeks gepost.
Je hebt een spiegel thuis?quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb geen baard. Het valt me slechts op dat het steeds dezelfde zeikers zijn.
VS zit al een paar jaar te zuigen, te etteren, discriminerend te leuteren, verkapt racist te wezen.quote:Voorschrift maakt een opmerking die over de schreef gaat, biedt daarvoor gewoon zijn excuses aan, maar ze blijven maar doorzuigen en -etteren.
Ik heb het niet over een specifiek geval. Meer over het pagina's lange gejeremiëer van voornamelijk twee personen die maar door- en door- en doorzeken. Elke keer weer en nu eindelijk hun zin hebben.quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:58 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, hij heeft wel een goed punt: je moet absoluut niets weghalen... dat kan niet in een biotoop waarin een dergelijke polarisatie heerst...
Ergens is dat een beginnersfout geweest van VS, dit terwijl hij hoe lang al mod is, meer dan een jaar iig...
VS heeft niemand van de stamgasten weg weten te jagen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:02 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
En daarmee mensen wegjagend die geen zin hebben in zijn flauwekul en hufterigheid
Dat bepaal ik zelf wel. Jammer he? Dat je moslims als minderwaardig beschouwd, dat is nu wel duidelijk - maar je zal toch echt ermee moeten leven dat ook zij een mening hebben, deze mogen ventileren en dat ook zij dezelfde rechten (en plichten) als jou hebben. Dan kan je wel heel stoer lopen doen met 'daar heb je die moslim weer', maar dat toont alleen al je onvermogen aan om met mensen met een andere achtergrond of religie om te gaan.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je bent in NWS aan posten nu. Wanneer ga je weer weg naar POL?
VS schiet al jaren uit zijn slof... vandaar dat mensen terugschieten.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:02 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Ik heb het niet over een specifiek geval. Meer over het pagina's lange gejeremiëer van voornamelijk twee personen die maar door- en door- en doorzeken. Elke keer weer en nu eindelijk hun zin hebben.
Er is een aantal users dat continu in FB loopt te janken. En net zolang blijven doorjanken totdat er mensen uit hun slof schieten. Vervelend.
Je zit op FOK! hoor, daar moet je tegen kunnen, zo is het ook... Je moet alleen nooit wat weghalen. Als je dat vaak doet, kost het gewoon je kop, goedschiks met geheven hoofd, of kwaadschiks...quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:02 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Ik heb het niet over een specifiek geval. Meer over het pagina's lange gejeremiëer van voornamelijk twee personen die maar door- en door- en doorzeken. Elke keer weer en nu eindelijk hun zin hebben.
Ja, klopt bijv. Dr. Nikita.quote:Er is een aantal users dat continu in FB loopt te janken. En net zolang blijven doorjanken totdat er mensen uit hun slof schieten. Vervelend.
Sterker nog, dankzij de klagers wordt de POL SC waarschijnlijk een stuk leger.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:03 schreef waht het volgende:
[..]
VS heeft niemand van de stamgasten weg weten te jagen.
Wel degelijk, twee stuks op z'n minst.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:03 schreef waht het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=wnfSZtDgf6k[quote]quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:56 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
POL SC is wel dominant geworden iig.... waar zitten ze aan #4400 of zo?
mij wel..quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:03 schreef waht het volgende:
[..]
Ja, alleen dan blijf je weg uit POL SC, doe ik ook.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:02 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
En daarmee mensen wegjagend die geen zin hebben in zijn flauwekul en hufterigheid
Huillies?quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wel degelijk, twee stuks op z'n minst.
Je doet me denken aan Robijn48.. Haar grootste (enige) bijdrage was haar eindeloze geklaag over anderen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:05 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
mij wel..
en nog anderen
en nog meer mensen die nog niet 'vast' waren.
Maar hij was het niet alleen. De grovebekkencultuur in SC-POL is al jaren normaal.
Maar hij was toch ook wel gewoon aardig, en niet haatdragend juist?quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:05 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
mij wel..
en nog anderen
en nog meer mensen die nog niet 'vast' waren.
Maar hij was het niet alleen. De grovebekkencultuur in SC-POL is al jaren normaal.
Dat komt omdat VS keer op keer dezelfde fout maakte. Zoals ik al eerder aangaf, dat gaat je een keer breken als mod - dat kan je niet eeuwig volhouden.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:02 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Er is een aantal users dat continu in FB loopt te janken. En net zolang blijven doorjanken totdat er mensen uit hun slof schieten. Vervelend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |