het lijkt we steeds meer op ja.quote:Op donderdag 27 juni 2013 08:07 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Zomer is dit jaar gecanceld heb ik gehoord
ik denk het nietquote:Op donderdag 27 juni 2013 08:42 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik hoop voor hem dat het droog is
Zijn er in Walibi wel dingen waar hij in durft? Of is hij niet anti-achtbaan enzo?
Scholen, kerken, buurthuizen geprobeerd?quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:25 schreef lady-wrb het volgende:
wie heeft de gouden tip?
mijn moeder wil van dr piano af, maar ze kan hem aan de straatstenen niet kwijt
wat kan ze nog proberen?
ja, kringloop winkel ook. die willen hem wel, als ze hem even komt brengenquote:Op donderdag 27 juni 2013 09:27 schreef Grijs het volgende:
[..]
Scholen, kerken, buurthuizen geprobeerd?
Ik wil hem wel, maar dan moet ik ook gelijk een nieuw huis erbij. Dat zit er niet in denk ik he?quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:25 schreef lady-wrb het volgende:
wie heeft de gouden tip?
wat kan ze nog proberen?
Zet hem op zo`n weggeefhoek op facebook? Daar zitten graaiers die nemen zelfs gebruikte toiletbrillenquote:Op donderdag 27 juni 2013 09:25 schreef lady-wrb het volgende:
wie heeft de gouden tip?
wat kan ze nog proberen?
Klinkt als mijn oudste..die heeft het ook niet op achtbanenquote:Op donderdag 27 juni 2013 09:15 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik denk het niet
hij is idd absoluut niet van de achtbanen en andere enge dingen.
hij is meer van scheuren met botsauto's.
geen idee of die daar zijn.
als je t maar graag genoeg wil.quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:42 schreef Mineola het volgende:
Ja, maar dan moet mijn eigen huis eerst verkocht worden. En eigenlijk wilden we dat nog niet. Maar een piano op een bovenhuis![]()
![]()
dat begreep ik. Ik had er beeld bij van een Wanhopig duwende Mineola en een Piano in 't portiek.quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:10 schreef Mineola het volgende:
Ik zie vooral op tegen het verhuizen van die piano.
Een ander huis wil ik wel, maar het probleem is nog eventjes in welke gemeente het moet worden.
dokter laten komen. En/ of een afspraak maken bij De Withamer om rug recht te zetten (Torenstraat)quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:24 schreef Vlindur het volgende:
Mn man is door zn rug gegaan een paar dagen terug en inmiddels ligt ie halfdood op de bank en kan zich niet goed meer bewegen.![]()
Iemand tips die hij wel en niet moet doen? Of moet ik gewoon de dokter laten komen?
Morgen zouden we naar de TT. Dat gaat dus waarschijnlijk niet door![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dokter laten komen. En/ of een afspraak maken bij De Withamer om rug recht te zetten (Torenstraat)
Vooral blijven bewegenquote:Op donderdag 27 juni 2013 12:24 schreef Vlindur het volgende:
Mn man is door zn rug gegaan een paar dagen terug en inmiddels ligt ie halfdood op de bank en kan zich niet goed meer bewegen.![]()
Iemand tips die hij wel en niet moet doen? Of moet ik gewoon de dokter laten komen?
Morgen zouden we naar de TT. Dat gaat dus waarschijnlijk niet door![]()
![]()
euh, waarom dan niet even een bloedonderzoek of echo of weet ik veel om die alvleesklier uit te sluiten?quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:50 schreef Ticootje het volgende:
Als het gewoon de spier is zou je met een week echt al wel verbetering moeten merken..
ik zou toch ook direct aan de bel trekken idd! vlindur, kan je anders niet ff bellen met de behandelaar die hij had mbt die alvleesklier?quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
euh, waarom dan niet even een bloedonderzoek of echo of weet ik veel om die alvleesklier uit te sluiten?dat zou ik met zijn geschiedenis wel willen weten (zeker ook omdat je nu de lever gaat belasten met paracetamol? Of denk ik nou te ver?)
Paracetamol is een onderschatte pijnstiller... Je moet een level opbouwen, dan is het echt een goede pijnstiller, ook als je door je rug bent gegaan.quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:19 schreef Vlindur het volgende:
ik word gewoon schijtziek van die huisarts hier![]()
Hij denkt dat het gewoon rugpijn is inmiddels. En ik haal zo even naproxen. Dat geleur met die klote pcm, doet toch geen hol
Je hebt van die rugbanden met warmte, bij de kruidvat. Die vond ik best goed werken, trok echt lekker diep de spier in...quote:
Die 8 uur werken? Die had ik al gehaald inderdaad. Zit hij er morgen bij de TT (als we gaan) lekker warmpjes bijquote:Op donderdag 27 juni 2013 16:24 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je hebt van die rugbanden met warmte, bij de kruidvat. Die vond ik best goed werken, trok echt lekker diep de spier in...
ik zou nooit zelf gaan klooien met medicijnenquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:16 schreef Vlindur het volgende:
Ik ben met niks thuis gekomen. We kwamen uit op diclofenac en dat heb ik zelf nog wel voor mn pols
Het liefst zou ik hem tramadol willen geven, maar dat wil hij niet
dat idd ookquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:52 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik zou nooit zelf gaan klooien met medicijnen
Ben jij mij? Ik heb geloof ik óók nog op mijn Voorhoofd staan 'pest mij'quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:04 schreef livelink het volgende:
Wat naar, Vlindur. Ik hoop dat je iets vindt dat helpt. Ik heb net gevechtstraining gehad ihkv team-building. Ik ben een makkelijke prooi. Ik straal uit dat je mij wel in elkaar kunt rammen, geloof ik.
Mee eens, pcm is het minst rot voor maag e.d. (al die ibuprofen, neurofen enzovoort is slecht voor je maag!) En wat Vicky zegt, spiegel opbouwen pcm.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:52 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik zou nooit zelf gaan klooien met medicijnen
nou slik ik Naproxen als mijn reuma pijn doet maar dat is echt vele malen heftiger voor je maag hoor! Ik vind dat een gevaarlijk advies.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:18 schreef Pvoesss het volgende:
Maar zo mild is paracetamol echt niet ik vind het zwaar onderschat zeker met hoe vaak en veel mensen het slikken. Ik denk dat je voor bepaalde pijnen zeker als je even de dag door moet komen best kan kiezen voor naproxen en diclofenac bijvoorbeeld.
Als je het veel slikt wel ja, maar als je graag even de tt mee wil maken en even iets sterkers neemt voor een keertje. Zo werkt paracetamol voor mij totaal niet bij menstruatiepijn maar naproxen en de pijn is weg. Dan zie ik niet in waarom ik dan altijd maar vast moet houden aan paracetamol waar ze steeds meer redenen voor vinden waarom het toch niet zo "onschuldig" is als gedacht.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou slik ik Naproxen als mijn reuma pijn doet maar dat is echt vele malen heftiger voor je maag hoor! Ik vind dat een gevaarlijk advies.als je al twijfel hebt even overleggen met een arts. Dat is een veiliger advies.
Even nieuwsgierig hoor, maar waar heb je dit op gebaseerd? Je eigen ervaring, of methodologisch onderzoek? Als het dat laatste is, ben ik erg benieuwd naar de referenties!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:18 schreef Pvoesss het volgende:
Maar zo mild is paracetamol echt niet ik vind het zwaar onderschat zeker met hoe vaak en veel mensen het slikken. Ik denk dat je voor bepaalde pijnen zeker als je even de dag door moet komen best kan kiezen voor naproxen en diclofenac bijvoorbeeld.
het feit dat je pijn niet weg gaat zegt niks over de schuld of onschuld. Mijn artsen raden mij af onnodig Naproxen te nemen. Als ik er 6 per jaar slik is het veel.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:23 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Als je het veel slikt wel ja, maar als je graag even de tt mee wil maken en even iets sterkers neemt voor een keertje. Zo werkt paracetamol voor mij totaal niet bij menstruatiepijn maar naproxen en de pijn is weg. Dan zie ik niet in waarom ik dan altijd maar vast moet houden aan paracetamol waar ze steeds meer redenen voor vinden waarom het toch niet zo "onschuldig" is als gedacht.
ja maar jij bent dan ook een gevalletje apartquote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:11 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Die insteek had ik ook buuf, tot ik dagelijks moest kotsen van de pijn en nog maar 3 uurtjes per nacht sliep
Maargoed, dat is van een hele andere categorie
bellen en dan zeggen: joh, naar mijn idee hadden we vanavond wat afgesproken maar "vul iets in".. kan het een andere keer?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:15 schreef De_Taartjesfee het volgende:
En argh ik heb losvast iets afgesproken met 2 iemanden voor vanavond, daar zouden we nog contact over hebben maar dat is niet gebeurd. Nu zouden ze een kwartier geleden hier zijn maar is er nog niemand en ben ik in dubio wat ik zal doen...
Afwachten en de hele avond afvragen of ze nog wel komen, of bellen met het risico dat ze het vergeten waren en dan alsnog komen. Ik vind een avondje op de bank niksen namelijk ook wel lekker
ja, ik heb het ook over de man van Vlindur die onder de drugs naar de TT gaat.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:11 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Die insteek had ik ook buuf, tot ik dagelijks moest kotsen van de pijn en nog maar 3 uurtjes per nacht sliep
Maargoed, dat is van een hele andere categorie
nja, ik kan wel zien dat je dan pijnstilling wil hoor. maar overleg dat dan ff met een arts, al is het maar telefonisch! iedereen plopt die pillen altijd maar alsof het snoepjes zijn, lijkt soms welquote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:18 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, ik heb het ook over de man van Vlindur die onder de drugs naar de TT gaat.ik snap wel dat je pijnstillers neemt bij pijn. Pijn ken ik. Die van mij gaat ook niet over met rust.
en?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:15 schreef De_Taartjesfee het volgende:
En argh ik heb losvast iets afgesproken met 2 iemanden voor vanavond, daar zouden we nog contact over hebben maar dat is niet gebeurd. Nu zouden ze een kwartier geleden hier zijn maar is er nog niemand en ben ik in dubio wat ik zal doen...
Afwachten en de hele avond afvragen of ze nog wel komen, of bellen met het risico dat ze het vergeten waren en dan alsnog komen. Ik vind een avondje op de bank niksen namelijk ook wel lekker
quote:
Ze heeft óf visite óf is lekker vroeg te bedde gegaan denk ikquote:
Present. Mijn persoonlijke lijfarts (lief) geeft me juist altijd op mijn donder als ik pijn heb en geen pillen slik.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:24 schreef simmu het volgende:
[..]
iedereen plopt die pillen altijd maar alsof het snoepjes zijn, lijkt soms wel
jaaaaa! Zo mooi!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:52 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ze kwamen toch
Intouchables gezien, goeie film jonguh!
Gisteravond was het te doen als je het niet erg vindt wat stoepjes en gras mee te pakken en je niet bang bent voor mensenmassa's. Je moet een deukje/krasje niet erg vinden wordt er hier gezegd.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:55 schreef debuurvrouw het volgende:
Die staat nog op m'n lijstje. Aanrader dus?
Pfoe, ik probeer al de hele avond uit te vinden of station Assen morgen goed te bereiken is met de auto. Niet achter te komen.ik zeg leermomentje voor de NS.
en hangt nu de megazielige ohzo bezorgde papa uit vanuit turkije. om de een of andere reden (is uiteraard haar toedoen) kan hij nl niet in en zij weigert de kinderen naar turkije te brengen (heel onredelijk allemaal). de comments staan vol met adviezen om die kinderen te ontvoeren, publieke verontwaardiging alom.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:20 schreef amaranta het volgende:
Ook dat ja. Beetje stond erbij een keek ernaar ...
Maar dan nog hoeft hij haar (en dus dat van zijn kinderen) openbaar te maken.
Je mist nog wat: de mensen die unoxworsten, zwitsaldoekjes gratis kunnen krijgen na delen en tuinsets kunnen winnen waarop ze nog minder kans maken dan miljonair te worden in de staatsloterijquote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:17 schreef simmu het volgende:
[..]
en hangt nu de megazielige ohzo bezorgde papa uit vanuit turkije. om de een of andere reden (is uiteraard haar toedoen) kan hij nl niet in en zij weigert de kinderen naar turkije te brengen (heel onredelijk allemaal). de comments staan vol met adviezen om die kinderen te ontvoeren, publieke verontwaardiging alom.
ik deel zulke shit trouwens nooit. zieke kinderen ook al zelden, alleen als ik ze daadwerkelijk ken. ik bitch tegen mensen wiens facebook vol staat met ziek en zielig en like en deel dit bladiebla kanker
je kan ook nog meedoen aan allerhande weggeefhoeken en genieten van de verontwaardiging wanneer mensen menen ergens recht op te hebben en het niet krijgenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:46 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Je mist nog wat: de mensen die unoxworsten, zwitsaldoekjes gratis kunnen krijgen na delen en tuinsets kunnen winnen waarop ze nog minder kans maken dan miljonair te worden in de staatsloterij
linkje naar de zieligheid pls?
En dat. Nogmaals. Wat ze doet, kan ik me voorstellen is een enorme wanhoopsdaad. Miss eet (at, video schijnt een paar jaar oud te zijn) dat meisje niet goed en handelde moeder uit pure wanhoop zo. Zij krijgt nu wel een enorme bak stront over zich.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:20 schreef Troel het volgende:
Ja, maar haar naam staat nog wel ergens. Overigens ben ik heel erg benieuwd wat de andere kant van het verhaal is.
hij is bang van dr, oid, flaplul.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:26 schreef Ynske het volgende:
maar als je er zo niet achterstaat dat iemand dit doet, dan blijf je toch ook niet zitten filmen?
Nou he. Als iemand het op je gemunt heeft ben je dus mooi klaar. Eng idee.quote:
Nee. Ongeacht wie het zou zijn.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:26 schreef Ynske het volgende:
maar als je er zo niet achterstaat dat iemand dit doet, dan blijf je toch ook niet zitten filmen?
da's toch in irl eigenlijk niet zoveel anders? hij had ook aan kunnen kloppen bij hart van nederland ofzo iets. ik ben het wel met je eens dat het allemaal veel massaler is geworden. maar dat zie ik ook terug in het nieuws. dingen die vroeger alleen lokaal gemeld werden in de krant komen nu opeens in het journaal.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:31 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nou he. Als iemand het op je gemunt heeft ben je dus mooi klaar. Eng idee.
Dr zal vast wel een gek tussen zitten die bij haar aan de deur is geweest of zal gaan.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:45 schreef moussy het volgende:
Aan de reacties te lezen zijn er al meerdere mensen naar het adres van die vrouw geweest
hoe zou zij dat kunnen dan? ben ik dan zo naief dat ik denk dat zij zoiets echt niet zomaar voor elkaar krijgt?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:49 schreef _evenstar_ het volgende:
Alleen omdat zij dreigde zijn NL paspoort te cancelen oid dus paspoort > kinderen. Iemand die zo denkt vind ik enorm triest
door duidelijk te maken dat hij een bedreiging is voor haar en de kinderen, of alleen de kinderen. Hij komt NL niet in, krijgt geen visum.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:55 schreef simmu het volgende:
[..]
hoe zou zij dat kunnen dan? ben ik dan zo naief dat ik denk dat zij zoiets echt niet zomaar voor elkaar krijgt?
ook iemand van het amk waar het filmpje naar toe is gegaan, incl mailadres, bizar ditquote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:58 schreef simmu het volgende:
oh my, ook het email adres van de politiepersoon waar aangifte (gedaan door internetters) is gedaan staat er
gewoon ff scrollen en zo, het staat er echtquote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:17 schreef amaranta het volgende:
Jullie zien en lezen beduidend meer op zijn fb dan ik
nou, ik kan me gewoon echt niet voorstellen dat je als goede vader hier bij blijft staan, het rustigjes filmt zonder commentaar (die kinderen vragen hem ook niet om hulp ofzo) en dan een paar jaar dat fimpje bewaren en dan zomaar toch op facebook zet. omdat je zo bang bent voor de kinderen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:17 schreef amaranta het volgende:
Jullie zien en lezen beduidend meer op zijn fb dan ik
jaquote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:22 schreef RockabeIIa het volgende:
Das heel normaal voor turkse mensen. Zij behouden altijd hun turkse nationaliteit, toch?
nee dat zijn twee verschillende zakenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:53 schreef lily het volgende:
Ik ga ervan uit dat dat te maken heeft met zijn leeftijd? niet zijn muzieksmaak?
Oh, we kunnen niet eens minimeeten op ferkansie! Wij zijn al laaaaaaang weer thuis wanneer jullie gaanquote:Op maandag 1 juli 2013 09:10 schreef Luigi het volgende:
Nog 38 dagen tot de vakantie.
Pffffft.
Jullie gaan ook die kant op?quote:Op maandag 1 juli 2013 09:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh, we kunnen niet eens minimeeten op ferkansie! Wij zijn al laaaaaaang weer thuis wanneer jullie gaan
as always yesquote:
Teh horrorquote:Op maandag 1 juli 2013 09:17 schreef Brighteyes het volgende:
Hier nog 17,5 dag!![]()
We rijden meteen als school uit is weg.Ik heb er zooooooo'n zin in!
Twee weken lang NIKS doen! Alleen maar slapen en luieren en lekker bij de rivier keutelen enzo.
Tofquote:Op maandag 1 juli 2013 09:19 schreef Brighteyes het volgende:
Jup, naar de Ardeche.
Op dezelfde camping als Sasha zijn beste vriendinnetje dus die twee die zijn ook helemaal door het dolle.![]()
Ach, vroeger gingen we ook zonder airco op vakantie.quote:Op maandag 1 juli 2013 09:25 schreef Luigi het volgende:
Ik ben nog 'even' een vakantiebudgetje aan het opstellen, vooral om te kijken of we de airco nog kunnen laten fixen voor de vakantie. Bleek vorige week bij de grote beurt dat er een unit van give or take 500 euro kaduuk was en dat vond ik bovenop de 2,5 mille die we in 1 jaar aan deze auto verspijkerd hebben net ff teveel van het goede..
Twee dingen: ik mis een lease auto () en
Renault
.
Is ook zo en dat vertellen we veelvuldig tegen de uk wanneer ze nu instapt en vraagt of 'de koude lucht' aan magquote:Op maandag 1 juli 2013 09:28 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ach, vroeger gingen we ook zonder airco op vakantie.
Gewoon raampje open zetten
Mijn vader had zo'n windvanger op het raam. Dus als we met 90 (want veel harder zal hij niet gereden hebbenquote:Op maandag 1 juli 2013 09:30 schreef Luigi het volgende:
[..]
Is ook zo en dat vertellen we veelvuldig tegen de uk wanneer ze nu instapt en vraagt of 'de koude lucht' aan mag. "Jaaaaaaaaa toen papa en mama klein waren hebben we ook 20 jaar zonder airco gereden heeeeeeeuuuuuurrrrrr!" Huuuuuuuu ik ben m'n ouders geworden
.
Maar ik vind het gewoon een kut idee als iets het niet doet aan een auto. Verwacht 'm verder in Scandinavie niet heel veel nodig te hebben nee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb je lief mijn hele leven
Nouja normaal zou ik er geen 2x over nadenken maar na een setje winter+zomerbanden, nieuwe remmen, andere noodzakelijke reparaties én een distributieriem die er aan komt vond ik het wel ff welletjes voor nuquote:Op maandag 1 juli 2013 09:33 schreef amaranta het volgende:
[..]
Mijn vader had zo'n windvanger op het raam. Dus als we met 90 (want veel harder zal hij niet gereden hebben![]()
) over de route du je ne sais pas reden, viel de herrie wel mee.
Maar het is idd kut. Wij hebben die investering vorig jaar wel gemaakt, (met de airco) en nu was hij dit jaar dus weer dus stuk. Gelukkig -> garantie, anders waren wij dit jaar ook zonder airco weggegaan.
Nee. Ik wil daar heel graag met de jongens heen, maar dan wil ik het liefst dat ze allebei goed kunnen zwemmen. En ik weet nog hoe zwaar ik altijd die 'klim' omhoog altijd vond aan het eind van de dag en ik was 12 toen we daar voor het eerst kwamen, dus wat grotere sterkere beentjes zou ook wel fijn zijn.quote:Op maandag 1 juli 2013 09:46 schreef laziness het volgende:
BE, gaan jullie naar Les Cascades?
Waarom dat Vicky?
quote:Op maandag 1 juli 2013 09:46 schreef laziness het volgende:
BE, gaan jullie naar Les Cascades?
Waarom dat Vicky?oei das minder..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
er is wat "gedoe"♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
Renault is het niet heerlijk ?quote:Op maandag 1 juli 2013 09:25 schreef Luigi het volgende:
Ik ben nog 'even' een vakantiebudgetje aan het opstellen, vooral om te kijken of we de airco nog kunnen laten fixen voor de vakantie. Bleek vorige week bij de grote beurt dat er een unit van give or take 500 euro kaduuk was en dat vond ik bovenop de 2,5 mille die we in 1 jaar aan deze auto verspijkerd hebben net ff teveel van het goede..
Twee dingen: ik mis een lease auto () en
Renault
.
Ja ik liet papa vorig jaar O. omhoog tillenquote:Op maandag 1 juli 2013 09:48 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee. Ik wil daar heel graag met de jongens heen, maar dan wil ik het liefst dat ze allebei goed kunnen zwemmen. En ik weet nog hoe zwaar ik altijd die 'klim' omhoog altijd vond aan het eind van de dag en ik was 12 toen we daar voor het eerst kwamen, dus wat grotere sterkere beentjes zou ook wel fijn zijn.
Naar camping Peyroche in Ruoms. Op aanraden dus van de moeder van Sasha's vriendinnetje. Hele rustige simpele camping met een fijn strandje bij de riever.quote:Op maandag 1 juli 2013 09:57 schreef laziness het volgende:
[..]
Ja ik liet papa vorig jaar O. omhoog tillen
Waar gaan jullie nu heen dan?
Ja precies, dat hoeft voor mij ook helemaal niet.quote:Op maandag 1 juli 2013 10:09 schreef laziness het volgende:
Ik vind voornamelijk zwemgelegenheid en wat andere kindjes belangrijk. Voor de rest is simpel prima idd.
Ik werd gek van die hysterie twee jaar geleden in Argeles. Zo'n musical gebeuren elke avond tot 23.30uur wat tot in de wijde omtrek te horen was. O. sliep er wel mee maar veel kindjes dus niet dus een hoop gebler de hele avond er bij ook nog.
Je bedoelt dat je alles steeds moet vervangen behalve de carroserie ?quote:Op maandag 1 juli 2013 09:51 schreef Luigi het volgende:
[..]
Om te rijden wel maar qua onderhoud is het een bitch.
nee nee dat nietquote:
Ja datquote:Op maandag 1 juli 2013 10:20 schreef Joene het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je alles steeds moet vervangen behalve de carroserie ?
Onze buurman had steeds last van zn linker voorwiel... Maar nu heeft hij een Alfa, maar iedere dag ligt weer dat voorwiel eraf...quote:Op maandag 1 juli 2013 10:25 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ja dat. Ach lesje geleerd, dit merk doe ik niet meer denk ik. Maar goed nu te laat om wat anders te gaan spotten. Moet nu nog maar even een paar jaar mee.
Als ik een half jaar geen emmers vol geld naar een garage heb gebracht ga ik me echt ernstig zorgen makenquote:Op maandag 1 juli 2013 10:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Zolang er niks aan de hand is gaat het goed toch?
Mja.quote:Op maandag 1 juli 2013 10:34 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Dan zou ik geloof ik wel een andere auto hbben gekocht
Een slechte beslissing maken?quote:
Dat kan altijdquote:
Ook niet als er nog meer aan zit te komen?quote:Op maandag 1 juli 2013 10:37 schreef Luigi het volgende:
[..]
Nou liever niet na al deze "investeringen"?
Nou serieus J, je weet ik heb ervaring met zo een bitch van een renault.quote:Op maandag 1 juli 2013 10:25 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ja dat. Ach lesje geleerd, dit merk doe ik niet meer denk ik. Maar goed nu te laat om wat anders te gaan spotten. Moet nu nog maar even een paar jaar mee.
Dan weet je met renault dat de volgende reparatie minimaal 2k is ja.quote:Op maandag 1 juli 2013 10:32 schreef Luigi het volgende:
[..]
Als ik een half jaar geen emmers vol geld naar een garage heb gebracht ga ik me echt ernstig zorgen maken.
Meer: Werken kun je je hele leven nog...quote:Op maandag 1 juli 2013 10:45 schreef Luigi het volgende:
Nah, weetje, op zich zijn het allemaal wel dingen die je aan kunt zien komen hoor. We hebben ondanks alles geen panne gehad ofzo (1x kan ik me herinneren) behalve een lekke band wat bij elk merk kan. Het zijn voornamelijk slijtage zaken zoals banden, remmen, distributiegedoe... vorige week ook een fuseekogel waar speling op zat (ik wist niet dat het bestond...).
Gecombineerd met altijd bij een kut merkgarage gezeten (achteraf gezien) en het feit dat het zich nu even concentreert in één, anderhalf jaar geeft dat gewoon een slecht gevoel. Ik kan ook wel beun de haas aan m'n auto laten klussen maar daar heb ik ook weer geen goed gevoel bij. Achja. Failliet ga je toch, is het motto he.
Slijtage dingen komen altijd een keer hequote:Op maandag 1 juli 2013 10:48 schreef laziness het volgende:
Toen wij onze auto kochten hadden we 6 maanden garantie. Binnen die 6 maanden 3x terug geweest. We vreesden nogal voor daarna zeg maarmaar sindsdien geen echte bijzonderheden meer gehad. Dus het kan wel
Het punt dat je zelf al niet je lampjes kan vervangen vind ik al zo enorm nadeel...quote:Op maandag 1 juli 2013 10:50 schreef Luigi het volgende:
[..]
Slijtage dingen komen altijd een keer he. Kijk als je een 106je of C1 rijdt kost een distributiesetje 140 euro ofzo maar daar ga ik niet mee op vakantie dus
. Banden zijn dan ook iets goedkoper aangezien er vaak een charmanter maatje onderzit. Voor een Megane kost een distributiedingetje bijna 500 euro all-in.
Daar heb ik een pasje voorquote:Op maandag 1 juli 2013 10:51 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Het punt dat je zelf al niet je lampjes kan vervangen vind ik al zo enorm nadeel...
oh dat is inderdaad netjes ja.quote:Op maandag 1 juli 2013 10:54 schreef Luigi het volgende:
[..]
Daar heb ik een pasje voor. Dat is dan wel weer aardig geregeld. Vier tientjes per jaar voor gratis wintercheckje, zomercheckje, en zoveel lampjes en dergelijke vervangen als je maar wilt. En mobiliteitsservice. Kan de ANWB niet tegenop.
Ja die ouderschapsverlofskorting... Die kwamen ze bij mn ex terughalen... En aangezien we in 2010 en 2011 nog samen waren ben ik zo eerlijk dat we die dus samen betalen.quote:Op maandag 1 juli 2013 12:23 schreef lily het volgende:
Ik ben juist fan van Renault![]()
Maar dan weer niet van de belastingdienst, wij kregen ook vele blauwe enveloppen waar we niet blij van werden (waaronder eentje van 1250 euro terugbetalen: ouderschapsverlofkorting waar ik geen recht op bleek te hebben in 2010) en nog twee kinderopvang toestandjes van een paar honderd euro. Oh, en nog eentje van 500 euro omdat we geen recht meer hebben op de combinatiekorting ivm geen werk echtgenoot.
jahoor..ik heb een geldboom in de tuin
die verlofkorting heeft weer niets te maken met de toeslag...quote:Op maandag 1 juli 2013 12:44 schreef Luigi het volgende:
Ik ben echt serieus alleen al om die reden ZO blij dat we geen BSO meer 'hebben'. Over 2012 kunnen ze nog een beetje zeiken, daarna is het OVER. Weg. Opkazen. Ik wil niks meer krijgen en niks meer terugbetalen op dat vlak.
Daarom mag ik nog wel blij zijn met het vooruitzicht op geen blauwe enveloppen met verrassingenquote:Op maandag 1 juli 2013 12:45 schreef Ticootje het volgende:
[..]
die verlofkorting heeft weer niets te maken met de toeslag...
Bwuh... dat is niet alleen om de bedragen naar dus...quote:Op maandag 1 juli 2013 13:00 schreef _evenstar_ het volgende:
Belasting.. Ik kreeg nog de nawee van M .. Die had in 2008 een VT op mijn naam op Zijn rekening aangevraagd. Wist Ik dus niet.. Ik moest ineens 2349 dokken wat niet kon want Ik had geen vt gehad en kon dat ook bewijzen toen kwam de be lasting met bewijs van uitbetaling was dat op zijn naam op data nadat we al uit elkaar waren..
Ik heb de afgelopen jaren even 16k aan hun kunnen afbetalen aan schulden en fraudulente zaken wat M heeft uitgevreten..
Dat weet je nooit bij de belasting... Die lijers kunnen net zo goed weer wat vinden van 2008 en of je even kan betalen.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:17 schreef _evenstar_ het volgende:
Ach ik heb altijd naar eer en geweten en fatsoenlijk gehandeld , en denk maar zo ik heb het allemaal gered zonder zelf schulden te maken.
Dat hoofdstuk is nu eindelijk klaar!
( hoop ik onderhand toch wel)
dat heb je knap gedaan, hoe?quote:Op maandag 1 juli 2013 13:19 schreef Luigi het volgende:
Hoop het ook evenstar. Mag zo ondertussen wel ook.
En even wat anders, ik zit hier trots te wezen dat we dit jaar 40 procent minder stroom hebben verbruikt!. 40%! Ff vangen straks denk ik bij de eindafrekening. Gas helaas maar 5% minder maar douchen is zo lekker
.
dat dus..quote:
nja, da's de ellende. buiten mijn woord dat ik vermoed dat het beessie geregeld een schop te pakken heeft, is er geen bewijs van watdanook. ja, vorige honden zijn weggehaald door de dierenbescherming.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:17 schreef Ticootje het volgende:
Lekker verhaal ook... 16k... Ik zou echt gaan huilen.
Simmu, 144? red een dier. Gewoon aangifte doen van mishandeling als dat gaande is. Maar een hond in een kennel buiten laten, mits nette kennel is vrij normaal voor veel bezitters.
die van mij ook hoor. die moet ik af en toe met geweld van skype slepen.quote:Op maandag 1 juli 2013 09:05 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Je groeit er in mee
En de mijne van bijna 13 doet nog niet aan vriendinnetjes enzo hoorDie houdt meer van z`n laptop ♥
Alles bij elkaar best veel (we gebruikten ook redelijk gedachtenloos hoor, en veel ook)... maar een greep:quote:
Wow goed zeg! Wij hebben hier ook een aantal van zulk soort dingen gedaan omdat de energierekening van de vorige bewoners zo hoog was. Alleen hoorde ik later dus dat het bij hun altijd minstens 23 graden was... Nou ja we zullen zien of we iets terugkrijgen...quote:Op maandag 1 juli 2013 13:23 schreef Luigi het volgende:
[..]
Alles bij elkaar best veel (we gebruikten ook redelijk gedachtenloos hoor, en veel ook)... maar een greep:
- Bijna alle verlichting vervangen door LED
- Koelkast in de schuur uitgefaseerd
- Wasmachine vervangen door AAA+ ding toen ie stukging
- Ivm grotere trommel van elke dag wassen (en soms 2x) naar om de dag (gemiddeld)
- Alle grote apparaten (wassen, afwassen) 's nachts laten draaien
- Vaatwasser nog maar 1x per dag aan
- PC op zolder uitgezet en downloaden via NAS laten lopen
- Wat dingen achter een stekkerblok gezet
Heel veel kleine dingen bij elkaar dus...
Kijk dat tikt aan. Is dat je HRA-teruggaaf in 1x of krijg je echt zoveel 'andere zaken' terug?quote:Op maandag 1 juli 2013 13:32 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Wow goed zeg! Wij hebben hier ook een aantal van zulk soort dingen gedaan omdat de energierekening van de vorige bewoners zo hoog was. Alleen hoorde ik later dus dat het bij hun altijd minstens 23 graden was... Nou ja we zullen zien of we iets terugkrijgen...
O en iknog even van de belastingdienst. Zaterdag blauwe envelop gekregen dat we ruim 4.000 terugkrijgen dit jaar!
Ik kreeg ook een lekker bedrag terug, maar dat hebben ze even op de verkeerde rekening gestort en nog een verrekening gedaan die al betaald was maar nog niet verwerkt ofzo.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:32 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Wow goed zeg! Wij hebben hier ook een aantal van zulk soort dingen gedaan omdat de energierekening van de vorige bewoners zo hoog was. Alleen hoorde ik later dus dat het bij hun altijd minstens 23 graden was... Nou ja we zullen zien of we iets terugkrijgen...
O en iknog even van de belastingdienst. Zaterdag blauwe envelop gekregen dat we ruim 4.000 terugkrijgen dit jaar!
Agelopen jaar oude huis met winst verkocht en dat in een nieuw huis gestoken. Dus dat vooral en we werken allebei 32 uur dus we krijgen meestal wel iets terugquote:Op maandag 1 juli 2013 13:33 schreef Luigi het volgende:
[..]
Kijk dat tikt aan. Is dat je HRA-teruggaaf in 1x of krijg je echt zoveel 'andere zaken' terug?
Oef dat is minderquote:Op maandag 1 juli 2013 13:33 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik kreeg ook een lekker bedrag terug, maar dat hebben ze even op de verkeerde rekening gestort en nog een verrekening gedaan die al betaald was maar nog niet verwerkt ofzo.
Noh, lekker hoor. Dat zijn pas meevallers!quote:Op maandag 1 juli 2013 13:34 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Agelopen jaar oude huis met winst verkocht en dat in een nieuw huis gestoken. Dus dat vooral en we werken allebei 32 uur dus we krijgen meestal wel iets terugHRA zit daar niet bij.
Nou ja wisten het al vanaf de aangifte natuurlijk, maar het blijft toch spannend of je het echt gaat ontvangenquote:Op maandag 1 juli 2013 13:35 schreef Luigi het volgende:
[..]
Noh, lekker hoor. Dat zijn pas meevallers!
Ja bellen... Morgen, want de systemen lagen plat.quote:
Pfff lekker dan zeg... Nou ja sterkte morgen!quote:Op maandag 1 juli 2013 13:37 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja bellen... Morgen, want de systemen lagen plat.
Ja ach... Ik bel bijna elke maand..quote:Op maandag 1 juli 2013 13:37 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Pfff lekker dan zeg... Nou ja sterkte morgen!
quote:Op maandag 1 juli 2013 09:53 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ja ik ben ook benieuwd naar het pmgebeuren![]()
whiiiiiiquote:Op maandag 1 juli 2013 13:42 schreef Brighteyes het volgende:
Tadaaaaaaaa!!!!
[..]Zei ze bijdehand!
Tadaaaaaaaa!!!!
[ afbeelding ]
Vervanging.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:44 schreef Vicky het volgende:
[..]
whiiiiii
Gefeli TF!
Versterking of vervanging?
Why?quote:
das dan wel weer jammer...quote:
Omdat ik even helemaal klaar was (ben?) met OUD.quote:
Ah... Ik deel het gevoel.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:49 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Omdat ik even helemaal klaar was (ben?) met OUD.![]()
Dat was overigens een maand geleden, en het gevoel is wat weggezakt, maar toch denk ik dat het wel klaar is.
Nu hoop ik alleen nog heel erg op een doorstartplekje ergens anders, want ik wil mijn knopjes nog niet kwijt.![]()
![]()
Klopt, nu weer ff in deze SC, omdat hij in mn AT staat.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:51 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Jup, je bent er ook niet veel meer he?
Ohja, daar kan ik niet meer in om de 1 of andere reden. Zal wel weer iemand boos hebben gemaakt ofzo.quote:
Whehehehequote:Op maandag 1 juli 2013 13:53 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ohja, daar kan ik niet meer in om de 1 of andere reden. Zal wel weer iemand boos hebben gemaakt ofzo.
Ik mag er binnenkort ook weereens naartoe. Badkamermeubels halen .quote:Op maandag 1 juli 2013 13:55 schreef Ticootje het volgende:
Vanavond ikea! Hoe burgerlijk
We gaan voor vitrage en muursticker... Maar ik heb al een lijstje, wat ik nog meer nodig heb...
Jezelf ff meldenin een topic en eens in de zoveel tijd laten ze er een paar binnenquote:Op maandag 1 juli 2013 13:54 schreef Luigi het volgende:
Hoe roggel je dat ook alweer? Slijm PM naar yvonne ofzo?
En opeens weet je dingen he!!!!quote:Op maandag 1 juli 2013 13:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Jezelf ff meldenin een topic en eens in de zoveel tijd laten ze er een paar binnen
Geil.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:01 schreef Ticootje het volgende:
en zo selectief zijn ze niet, aangezien ze er ook mensen van 18- inlaten.
Ja dat vonden een hoop wel... Maar het is ook positief only...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |