het lijkt we steeds meer op ja.quote:Op donderdag 27 juni 2013 08:07 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Zomer is dit jaar gecanceld heb ik gehoord
ik denk het nietquote:Op donderdag 27 juni 2013 08:42 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik hoop voor hem dat het droog is
Zijn er in Walibi wel dingen waar hij in durft? Of is hij niet anti-achtbaan enzo?
Scholen, kerken, buurthuizen geprobeerd?quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:25 schreef lady-wrb het volgende:
wie heeft de gouden tip?
mijn moeder wil van dr piano af, maar ze kan hem aan de straatstenen niet kwijt
wat kan ze nog proberen?
ja, kringloop winkel ook. die willen hem wel, als ze hem even komt brengenquote:Op donderdag 27 juni 2013 09:27 schreef Grijs het volgende:
[..]
Scholen, kerken, buurthuizen geprobeerd?
Ik wil hem wel, maar dan moet ik ook gelijk een nieuw huis erbij. Dat zit er niet in denk ik he?quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:25 schreef lady-wrb het volgende:
wie heeft de gouden tip?
wat kan ze nog proberen?
Zet hem op zo`n weggeefhoek op facebook? Daar zitten graaiers die nemen zelfs gebruikte toiletbrillenquote:Op donderdag 27 juni 2013 09:25 schreef lady-wrb het volgende:
wie heeft de gouden tip?
wat kan ze nog proberen?
Klinkt als mijn oudste..die heeft het ook niet op achtbanenquote:Op donderdag 27 juni 2013 09:15 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik denk het niet
hij is idd absoluut niet van de achtbanen en andere enge dingen.
hij is meer van scheuren met botsauto's.
geen idee of die daar zijn.
als je t maar graag genoeg wil.quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:42 schreef Mineola het volgende:
Ja, maar dan moet mijn eigen huis eerst verkocht worden. En eigenlijk wilden we dat nog niet. Maar een piano op een bovenhuis![]()
![]()
dat begreep ik. Ik had er beeld bij van een Wanhopig duwende Mineola en een Piano in 't portiek.quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:10 schreef Mineola het volgende:
Ik zie vooral op tegen het verhuizen van die piano.
Een ander huis wil ik wel, maar het probleem is nog eventjes in welke gemeente het moet worden.
dokter laten komen. En/ of een afspraak maken bij De Withamer om rug recht te zetten (Torenstraat)quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:24 schreef Vlindur het volgende:
Mn man is door zn rug gegaan een paar dagen terug en inmiddels ligt ie halfdood op de bank en kan zich niet goed meer bewegen.![]()
Iemand tips die hij wel en niet moet doen? Of moet ik gewoon de dokter laten komen?
Morgen zouden we naar de TT. Dat gaat dus waarschijnlijk niet door![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dokter laten komen. En/ of een afspraak maken bij De Withamer om rug recht te zetten (Torenstraat)
Vooral blijven bewegenquote:Op donderdag 27 juni 2013 12:24 schreef Vlindur het volgende:
Mn man is door zn rug gegaan een paar dagen terug en inmiddels ligt ie halfdood op de bank en kan zich niet goed meer bewegen.![]()
Iemand tips die hij wel en niet moet doen? Of moet ik gewoon de dokter laten komen?
Morgen zouden we naar de TT. Dat gaat dus waarschijnlijk niet door![]()
![]()
euh, waarom dan niet even een bloedonderzoek of echo of weet ik veel om die alvleesklier uit te sluiten?quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:50 schreef Ticootje het volgende:
Als het gewoon de spier is zou je met een week echt al wel verbetering moeten merken..
ik zou toch ook direct aan de bel trekken idd! vlindur, kan je anders niet ff bellen met de behandelaar die hij had mbt die alvleesklier?quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
euh, waarom dan niet even een bloedonderzoek of echo of weet ik veel om die alvleesklier uit te sluiten?dat zou ik met zijn geschiedenis wel willen weten (zeker ook omdat je nu de lever gaat belasten met paracetamol? Of denk ik nou te ver?)
Paracetamol is een onderschatte pijnstiller... Je moet een level opbouwen, dan is het echt een goede pijnstiller, ook als je door je rug bent gegaan.quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:19 schreef Vlindur het volgende:
ik word gewoon schijtziek van die huisarts hier![]()
Hij denkt dat het gewoon rugpijn is inmiddels. En ik haal zo even naproxen. Dat geleur met die klote pcm, doet toch geen hol
Je hebt van die rugbanden met warmte, bij de kruidvat. Die vond ik best goed werken, trok echt lekker diep de spier in...quote:
Die 8 uur werken? Die had ik al gehaald inderdaad. Zit hij er morgen bij de TT (als we gaan) lekker warmpjes bijquote:Op donderdag 27 juni 2013 16:24 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je hebt van die rugbanden met warmte, bij de kruidvat. Die vond ik best goed werken, trok echt lekker diep de spier in...
ik zou nooit zelf gaan klooien met medicijnenquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:16 schreef Vlindur het volgende:
Ik ben met niks thuis gekomen. We kwamen uit op diclofenac en dat heb ik zelf nog wel voor mn pols
Het liefst zou ik hem tramadol willen geven, maar dat wil hij niet
dat idd ookquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:52 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik zou nooit zelf gaan klooien met medicijnen
Ben jij mij? Ik heb geloof ik óók nog op mijn Voorhoofd staan 'pest mij'quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:04 schreef livelink het volgende:
Wat naar, Vlindur. Ik hoop dat je iets vindt dat helpt. Ik heb net gevechtstraining gehad ihkv team-building. Ik ben een makkelijke prooi. Ik straal uit dat je mij wel in elkaar kunt rammen, geloof ik.
Mee eens, pcm is het minst rot voor maag e.d. (al die ibuprofen, neurofen enzovoort is slecht voor je maag!) En wat Vicky zegt, spiegel opbouwen pcm.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:52 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik zou nooit zelf gaan klooien met medicijnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |