het lijkt we steeds meer op ja.quote:Op donderdag 27 juni 2013 08:07 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Zomer is dit jaar gecanceld heb ik gehoord
ik denk het nietquote:Op donderdag 27 juni 2013 08:42 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik hoop voor hem dat het droog is
Zijn er in Walibi wel dingen waar hij in durft? Of is hij niet anti-achtbaan enzo?
Scholen, kerken, buurthuizen geprobeerd?quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:25 schreef lady-wrb het volgende:
wie heeft de gouden tip?
mijn moeder wil van dr piano af, maar ze kan hem aan de straatstenen niet kwijt
wat kan ze nog proberen?
ja, kringloop winkel ook. die willen hem wel, als ze hem even komt brengenquote:Op donderdag 27 juni 2013 09:27 schreef Grijs het volgende:
[..]
Scholen, kerken, buurthuizen geprobeerd?
Ik wil hem wel, maar dan moet ik ook gelijk een nieuw huis erbij. Dat zit er niet in denk ik he?quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:25 schreef lady-wrb het volgende:
wie heeft de gouden tip?
wat kan ze nog proberen?
Zet hem op zo`n weggeefhoek op facebook? Daar zitten graaiers die nemen zelfs gebruikte toiletbrillenquote:Op donderdag 27 juni 2013 09:25 schreef lady-wrb het volgende:
wie heeft de gouden tip?
wat kan ze nog proberen?
Klinkt als mijn oudste..die heeft het ook niet op achtbanenquote:Op donderdag 27 juni 2013 09:15 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik denk het niet
hij is idd absoluut niet van de achtbanen en andere enge dingen.
hij is meer van scheuren met botsauto's.
geen idee of die daar zijn.
als je t maar graag genoeg wil.quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:42 schreef Mineola het volgende:
Ja, maar dan moet mijn eigen huis eerst verkocht worden. En eigenlijk wilden we dat nog niet. Maar een piano op een bovenhuis![]()
![]()
dat begreep ik. Ik had er beeld bij van een Wanhopig duwende Mineola en een Piano in 't portiek.quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:10 schreef Mineola het volgende:
Ik zie vooral op tegen het verhuizen van die piano.
Een ander huis wil ik wel, maar het probleem is nog eventjes in welke gemeente het moet worden.
dokter laten komen. En/ of een afspraak maken bij De Withamer om rug recht te zetten (Torenstraat)quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:24 schreef Vlindur het volgende:
Mn man is door zn rug gegaan een paar dagen terug en inmiddels ligt ie halfdood op de bank en kan zich niet goed meer bewegen.![]()
Iemand tips die hij wel en niet moet doen? Of moet ik gewoon de dokter laten komen?
Morgen zouden we naar de TT. Dat gaat dus waarschijnlijk niet door![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dokter laten komen. En/ of een afspraak maken bij De Withamer om rug recht te zetten (Torenstraat)
Vooral blijven bewegenquote:Op donderdag 27 juni 2013 12:24 schreef Vlindur het volgende:
Mn man is door zn rug gegaan een paar dagen terug en inmiddels ligt ie halfdood op de bank en kan zich niet goed meer bewegen.![]()
Iemand tips die hij wel en niet moet doen? Of moet ik gewoon de dokter laten komen?
Morgen zouden we naar de TT. Dat gaat dus waarschijnlijk niet door![]()
![]()
euh, waarom dan niet even een bloedonderzoek of echo of weet ik veel om die alvleesklier uit te sluiten?quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:50 schreef Ticootje het volgende:
Als het gewoon de spier is zou je met een week echt al wel verbetering moeten merken..
ik zou toch ook direct aan de bel trekken idd! vlindur, kan je anders niet ff bellen met de behandelaar die hij had mbt die alvleesklier?quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
euh, waarom dan niet even een bloedonderzoek of echo of weet ik veel om die alvleesklier uit te sluiten?dat zou ik met zijn geschiedenis wel willen weten (zeker ook omdat je nu de lever gaat belasten met paracetamol? Of denk ik nou te ver?)
Paracetamol is een onderschatte pijnstiller... Je moet een level opbouwen, dan is het echt een goede pijnstiller, ook als je door je rug bent gegaan.quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:19 schreef Vlindur het volgende:
ik word gewoon schijtziek van die huisarts hier![]()
Hij denkt dat het gewoon rugpijn is inmiddels. En ik haal zo even naproxen. Dat geleur met die klote pcm, doet toch geen hol
Je hebt van die rugbanden met warmte, bij de kruidvat. Die vond ik best goed werken, trok echt lekker diep de spier in...quote:
Die 8 uur werken? Die had ik al gehaald inderdaad. Zit hij er morgen bij de TT (als we gaan) lekker warmpjes bijquote:Op donderdag 27 juni 2013 16:24 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je hebt van die rugbanden met warmte, bij de kruidvat. Die vond ik best goed werken, trok echt lekker diep de spier in...
ik zou nooit zelf gaan klooien met medicijnenquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:16 schreef Vlindur het volgende:
Ik ben met niks thuis gekomen. We kwamen uit op diclofenac en dat heb ik zelf nog wel voor mn pols
Het liefst zou ik hem tramadol willen geven, maar dat wil hij niet
dat idd ookquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:52 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik zou nooit zelf gaan klooien met medicijnen
Ben jij mij? Ik heb geloof ik óók nog op mijn Voorhoofd staan 'pest mij'quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:04 schreef livelink het volgende:
Wat naar, Vlindur. Ik hoop dat je iets vindt dat helpt. Ik heb net gevechtstraining gehad ihkv team-building. Ik ben een makkelijke prooi. Ik straal uit dat je mij wel in elkaar kunt rammen, geloof ik.
Mee eens, pcm is het minst rot voor maag e.d. (al die ibuprofen, neurofen enzovoort is slecht voor je maag!) En wat Vicky zegt, spiegel opbouwen pcm.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:52 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik zou nooit zelf gaan klooien met medicijnen
nou slik ik Naproxen als mijn reuma pijn doet maar dat is echt vele malen heftiger voor je maag hoor! Ik vind dat een gevaarlijk advies.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:18 schreef Pvoesss het volgende:
Maar zo mild is paracetamol echt niet ik vind het zwaar onderschat zeker met hoe vaak en veel mensen het slikken. Ik denk dat je voor bepaalde pijnen zeker als je even de dag door moet komen best kan kiezen voor naproxen en diclofenac bijvoorbeeld.
Als je het veel slikt wel ja, maar als je graag even de tt mee wil maken en even iets sterkers neemt voor een keertje. Zo werkt paracetamol voor mij totaal niet bij menstruatiepijn maar naproxen en de pijn is weg. Dan zie ik niet in waarom ik dan altijd maar vast moet houden aan paracetamol waar ze steeds meer redenen voor vinden waarom het toch niet zo "onschuldig" is als gedacht.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou slik ik Naproxen als mijn reuma pijn doet maar dat is echt vele malen heftiger voor je maag hoor! Ik vind dat een gevaarlijk advies.als je al twijfel hebt even overleggen met een arts. Dat is een veiliger advies.
Even nieuwsgierig hoor, maar waar heb je dit op gebaseerd? Je eigen ervaring, of methodologisch onderzoek? Als het dat laatste is, ben ik erg benieuwd naar de referenties!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:18 schreef Pvoesss het volgende:
Maar zo mild is paracetamol echt niet ik vind het zwaar onderschat zeker met hoe vaak en veel mensen het slikken. Ik denk dat je voor bepaalde pijnen zeker als je even de dag door moet komen best kan kiezen voor naproxen en diclofenac bijvoorbeeld.
het feit dat je pijn niet weg gaat zegt niks over de schuld of onschuld. Mijn artsen raden mij af onnodig Naproxen te nemen. Als ik er 6 per jaar slik is het veel.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:23 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Als je het veel slikt wel ja, maar als je graag even de tt mee wil maken en even iets sterkers neemt voor een keertje. Zo werkt paracetamol voor mij totaal niet bij menstruatiepijn maar naproxen en de pijn is weg. Dan zie ik niet in waarom ik dan altijd maar vast moet houden aan paracetamol waar ze steeds meer redenen voor vinden waarom het toch niet zo "onschuldig" is als gedacht.
ja maar jij bent dan ook een gevalletje apartquote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:11 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Die insteek had ik ook buuf, tot ik dagelijks moest kotsen van de pijn en nog maar 3 uurtjes per nacht sliep
Maargoed, dat is van een hele andere categorie
bellen en dan zeggen: joh, naar mijn idee hadden we vanavond wat afgesproken maar "vul iets in".. kan het een andere keer?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:15 schreef De_Taartjesfee het volgende:
En argh ik heb losvast iets afgesproken met 2 iemanden voor vanavond, daar zouden we nog contact over hebben maar dat is niet gebeurd. Nu zouden ze een kwartier geleden hier zijn maar is er nog niemand en ben ik in dubio wat ik zal doen...
Afwachten en de hele avond afvragen of ze nog wel komen, of bellen met het risico dat ze het vergeten waren en dan alsnog komen. Ik vind een avondje op de bank niksen namelijk ook wel lekker
ja, ik heb het ook over de man van Vlindur die onder de drugs naar de TT gaat.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:11 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Die insteek had ik ook buuf, tot ik dagelijks moest kotsen van de pijn en nog maar 3 uurtjes per nacht sliep
Maargoed, dat is van een hele andere categorie
nja, ik kan wel zien dat je dan pijnstilling wil hoor. maar overleg dat dan ff met een arts, al is het maar telefonisch! iedereen plopt die pillen altijd maar alsof het snoepjes zijn, lijkt soms welquote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:18 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, ik heb het ook over de man van Vlindur die onder de drugs naar de TT gaat.ik snap wel dat je pijnstillers neemt bij pijn. Pijn ken ik. Die van mij gaat ook niet over met rust.
en?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:15 schreef De_Taartjesfee het volgende:
En argh ik heb losvast iets afgesproken met 2 iemanden voor vanavond, daar zouden we nog contact over hebben maar dat is niet gebeurd. Nu zouden ze een kwartier geleden hier zijn maar is er nog niemand en ben ik in dubio wat ik zal doen...
Afwachten en de hele avond afvragen of ze nog wel komen, of bellen met het risico dat ze het vergeten waren en dan alsnog komen. Ik vind een avondje op de bank niksen namelijk ook wel lekker
quote:
Ze heeft óf visite óf is lekker vroeg te bedde gegaan denk ikquote:
Present. Mijn persoonlijke lijfarts (lief) geeft me juist altijd op mijn donder als ik pijn heb en geen pillen slik.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:24 schreef simmu het volgende:
[..]
iedereen plopt die pillen altijd maar alsof het snoepjes zijn, lijkt soms wel
jaaaaa! Zo mooi!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:52 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ze kwamen toch
Intouchables gezien, goeie film jonguh!
Gisteravond was het te doen als je het niet erg vindt wat stoepjes en gras mee te pakken en je niet bang bent voor mensenmassa's. Je moet een deukje/krasje niet erg vinden wordt er hier gezegd.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:55 schreef debuurvrouw het volgende:
Die staat nog op m'n lijstje. Aanrader dus?
Pfoe, ik probeer al de hele avond uit te vinden of station Assen morgen goed te bereiken is met de auto. Niet achter te komen.ik zeg leermomentje voor de NS.
en hangt nu de megazielige ohzo bezorgde papa uit vanuit turkije. om de een of andere reden (is uiteraard haar toedoen) kan hij nl niet in en zij weigert de kinderen naar turkije te brengen (heel onredelijk allemaal). de comments staan vol met adviezen om die kinderen te ontvoeren, publieke verontwaardiging alom.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:20 schreef amaranta het volgende:
Ook dat ja. Beetje stond erbij een keek ernaar ...
Maar dan nog hoeft hij haar (en dus dat van zijn kinderen) openbaar te maken.
Je mist nog wat: de mensen die unoxworsten, zwitsaldoekjes gratis kunnen krijgen na delen en tuinsets kunnen winnen waarop ze nog minder kans maken dan miljonair te worden in de staatsloterijquote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:17 schreef simmu het volgende:
[..]
en hangt nu de megazielige ohzo bezorgde papa uit vanuit turkije. om de een of andere reden (is uiteraard haar toedoen) kan hij nl niet in en zij weigert de kinderen naar turkije te brengen (heel onredelijk allemaal). de comments staan vol met adviezen om die kinderen te ontvoeren, publieke verontwaardiging alom.
ik deel zulke shit trouwens nooit. zieke kinderen ook al zelden, alleen als ik ze daadwerkelijk ken. ik bitch tegen mensen wiens facebook vol staat met ziek en zielig en like en deel dit bladiebla kanker
je kan ook nog meedoen aan allerhande weggeefhoeken en genieten van de verontwaardiging wanneer mensen menen ergens recht op te hebben en het niet krijgenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:46 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Je mist nog wat: de mensen die unoxworsten, zwitsaldoekjes gratis kunnen krijgen na delen en tuinsets kunnen winnen waarop ze nog minder kans maken dan miljonair te worden in de staatsloterij
linkje naar de zieligheid pls?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |