Zo zit ik in elkaar. Daarnaast is dit mijn eerste "serieuze", carrieregerichte gesprek. Redenen zat.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:11 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Serieus? Waarom?
Wees jezelf. Daar moet je het toch van hebben.
In Kroatie heb je dan ook een heel ander economisch beleid. Voor het bedrag wat je hier betaalt aan een tas met boodschappen, zul je daar waarschijnlijk 10 tassen kunnen kopen, if not more...quote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:56 schreef Ypmaha het volgende:
Na een jaar praktisch geen inkomen te hebben gehad en dus heel zuinig aan moest doen met dingen als uitgaan, cadeaus voor verjaardagen, eten/drinken (naast wat ik thuis krijg, ik woon nog bij mijn ouders), heb ik nu eindelijk weer een bijbaan, namelijk als bezorger van de ochtendkrant. Daarnaast betaalt het ook zeker niet slecht, toevallig las ik dat een volwassen vrouw in een kledingfabriek in Kroatie met een 40-urige werkweek evenveel per maand verdient als ik met 36 uur per maand. Alleen moet ik er wel 6 dagen per week om half 5 mijn bed voor uit
.
4quote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:26 schreef Mint_Clansell het volgende:
Ik wil mijn cv graag een makeover geven.
Hebben de mensen hier hun cv op één of twee pagina's?
Wowquote:Op zondag 30 juni 2013 21:32 schreef Modus het volgende:
Vacature orderpicker
[..].
Maar hij staat bij Scholierenwerk dus wellicht is dit hun manier om te zeggen dat ze alleen studenten willen.
Neuh, maar ik heb 24 jaar werkervaring. In de laatste 15 jaar een stuk of 6 functies die relevant zijn. Werkervaring en personalia zijn 3 pagina's dan nog 1 pagina opleidingen/competenties.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:28 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Damn.Je hebt alles uitgeschreven?
Jobhopper he?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:39 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
In de laatste 15 jaar een stuk of 6 functies die relevant zijn.
Dat had ik laatst ook en ik vond het nog best wel moeilijk. Maar ik denk dat ik nu wel een leuk format heb gemaakt.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:26 schreef Mint_Clansell het volgende:
Hebben de mensen hier hun cv op één of twee pagina's? Ik vraag me namelijk af hoe je je kunt onderscheiden van de rest.
Ik krijg namelijk altijd het idee dat HRM-personen of recruiters niet teveel willen lezen, maar meteen willen zien of je geschikt bent. Maar om zoiets een beetje fatsoenlijk op je cv te krijgen, zonder de boel in te korten of te vervallen in een miniscuul lettertype is bijna niet te doen.
Eén pagina. Maar goed, ik ben starterquote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:26 schreef Mint_Clansell het volgende:
Hebben de mensen hier hun cv op één of twee pagina's? Ik vraag me namelijk af hoe je je kunt onderscheiden van de rest.
Ik krijg namelijk altijd het idee dat HRM-personen of recruiters niet teveel willen lezen, maar meteen willen zien of je geschikt bent. Maar om zoiets een beetje fatsoenlijk op je cv te krijgen, zonder de boel in te korten of te vervallen in een miniscuul lettertype is bijna niet te doen.
Precies twee pagina's. Zodra ik mijn mastertitel binnen heb haal ik m'n bachelortitel van m'n CV af (aansluitende titel). Zo win ik verderop weer wat ruimte. Neven-activiteiten zijn dingen die je steeds meer in kan krimpen. Wat je tien jaar terug gedaan hebt boeit weinig, probeer het binnen de afgelopen vijf jaar te houden (Op je [relevante] werkervaring na).quote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:26 schreef Mint_Clansell het volgende:
kun je het niet per solicitatie aanpassen, relevante dingen vooraan?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:57 schreef Swetsenegger het volgende:
Maar wellicht moet ik er weer eens kritisch naar kijken. Kan wel wat aanpassingen maken waardoor het geheel een pagina korter wordt denk ik.
Een CV wordt toch geacht chronologisch te zijn?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:53 schreef poemojn het volgende:
[..]
kun je het niet per solicitatie aanpassen, relevante dingen vooraan?
Nee, ik heb ook mijn meest recente baan vooraan, volgens mij is dat ook wat Swets bedoelt.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:09 schreef Luco het volgende:
[..]
Een CV wordt toch geacht chronologisch te zijn?
Is de rabo op gehouden?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:15 schreef SEMTEX het volgende:
*meldt . Koos Werkloos per 1-8.
Voorlopig laat mijn netwerk zich gelden en heb zelf leuke vacatures op 't oog. Mijn grootste probleem: eigenlijk weet ik helemaal niet goed wat ik wil
Daar werk ik al sinds februari niet meer, zelf vertrokken vanwege onzekerheid met een detacheringscontract.quote:
Niet perse, vooral overzichtelijk in een oogopslag relevante info geven.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:09 schreef Luco het volgende:
[..]
Anti-chronoligsch. Recente eerst.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:09 schreef Luco het volgende:
[..]
Ik heb alleen relevante werkervaring erin staan. Mijn eerste 12 jaar werkervaring staat in 2 regels genoemd.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:53 schreef poemojn het volgende:
[..]
kun je het niet per solicitatie aanpassen, relevante dingen vooraan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |