abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 juli 2013 @ 11:33:49 #151
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_128573876
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 11:26 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Welke sector?

[..]

Ik hoop het. Ik kan niet wachten. De nachtmerries, het overgeven, het trillen, het huilen (op straat, op werk, bij vrienden) en het totaal niet zien aankomen van deze gevoelens en gedachten.
IT sector. Maar ik heb nogal specifieke kennis waar kennelijk geen hond meer op zit te wachten. :9
Dus op dit moment ben ik ook al het kijken bij de gemeentereiniging. Knaken zijn knaken.

Lijkt me heel kut! wel genoeg begrip in je omgeving!? Huilen op straat,werk en vrienden lijkt mij zo beschamend.
  donderdag 4 juli 2013 @ 11:37:49 #152
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128574015
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 11:33 schreef peleetje het volgende:
IT sector. Maar ik heb nogal specifieke kennis waar kennelijk geen hond meer op zit te wachten. :9
Dus op dit moment ben ik ook al het kijken bij de gemeentereiniging. Knaken zijn knaken.
In de IT is meer dan zat werk te vinden. Weet niet wat voor onzinnige kennis je dan hebt :o
  donderdag 4 juli 2013 @ 11:44:40 #153
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_128574270
quote:
7s.gif Op donderdag 4 juli 2013 11:37 schreef Cue_ het volgende:

[..]

In de IT is meer dan zat werk te vinden. Weet niet wat voor onzinnige kennis je dan hebt :o
Sja, in iedergeval niet de juiste blijkt. Kan er helaas niks aan veranderen.
pi_128574284
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 11:33 schreef peleetje het volgende:

[..]

Lijkt me heel kut! wel genoeg begrip in je omgeving!? Huilen op straat,werk en vrienden lijkt mij zo beschamend.
Begrip van een aantal, en van een aantal anderen het typerende; ":')!!!". Ach, part of life. Ik beschouw dat meer als de 'success' vrienden die een middelvinger kunnen krijgen wanneer success weer langs gaat komen.

In de IT is overigens genoeg werk te vinden inderdaad. Ben dan ook wel benieuwd waar je zo veel kennis over hebt? Bekende van mij werkt als IT manager in een ziekenhuis en daar zwemmen ze in het werk.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  donderdag 4 juli 2013 @ 11:49:44 #155
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128574431
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 11:44 schreef peleetje het volgende:

Sja, in iedergeval niet de juiste blijkt. Kan er helaas niks aan veranderen.
En vanuit die kennis kan je je niet verder ontwikkelen on the job? Of ben je te oud en is dat niet meer mogelijk?

Bedoel over het algemeen lijken veel zaken gewoon op elkaar qua denkwijze. Of het nu de ene programmeertaal is of de ander bv, dat is wel aan te leren.
  donderdag 4 juli 2013 @ 11:53:28 #156
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_128574565
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 11:45 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Begrip van een aantal, en van een aantal anderen het typerende; ":')!!!". Ach, part of life. Ik beschouw dat meer als de 'success' vrienden die een middelvinger kunnen krijgen wanneer success weer langs gaat komen.

In de IT is overigens genoeg werk te vinden inderdaad. Ben dan ook wel benieuwd waar je zo veel kennis over hebt? Bekende van mij werkt als IT manager in een ziekenhuis en daar zwemmen ze in het werk.
Lijkt me lastig Geen 'vrienden' kwijtgeraakt?
Het is natuurlijk altijd makkelijk oordelen vanaf de zijlijn.

Mijn kennis zit in de Novell hoek. (weet niet of je dat iets zegt). Maar bedrijven die Novell hebben zijn schaars. Diegene die het nog hebben zitten ofwel in een migratie naar Microsoft of hebben alles uitbesteed bij externe partijen. En daar zijn in NL ook maar een klein aantal van. En ook deze zijn bezig hun product porfolio te veranderen.
  donderdag 4 juli 2013 @ 11:54:01 #157
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_128574584
quote:
7s.gif Op donderdag 4 juli 2013 11:49 schreef Cue_ het volgende:

[..]

En vanuit die kennis kan je je niet verder ontwikkelen on the job? Of ben je te oud en is dat niet meer mogelijk?

Bedoel over het algemeen lijken veel zaken gewoon op elkaar qua denkwijze. Of het nu de ene programmeertaal is of de ander bv, dat is wel aan te leren.
Tuurlijk kan ik me ontwikkelen on the job. Als iemand mij de kans geeft.
  donderdag 4 juli 2013 @ 11:54:29 #158
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128574594
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 11:53 schreef peleetje het volgende:

Mijn kennis zit in de Novell hoek. (weet niet of je dat iets zegt). Maar bedrijven die Novell hebben zijn schaars. Diegene die het nog hebben zitten ofwel in een migratie naar Microsoft of hebben alles uitbesteed bij externe partijen. En daar zijn in NL ook maar een klein aantal van. En ook deze zijn bezig hun product porfolio te veranderen.
Lol ja, dat is ondertussen wel verouderd. Iedereen die het heeft wil er vanaf. En terecht ook :+
(nouja weet er weinig van verder)
  donderdag 4 juli 2013 @ 11:58:17 #159
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_128574717
quote:
7s.gif Op donderdag 4 juli 2013 11:54 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Lol ja, dat is ondertussen wel verouderd. Iedereen die het heeft wil er vanaf. En terecht ook :+
(nouja weet er weinig van verder)
Nouja, zo verouderd is het nou ook weer niet hoor! :P
Novell maakt nog steeds nieuwe producten alleen bedrijven nemen het niet meer af omdat er te weinig goede beheerders zijn en omdat het een stuk duurder is. Microsoft heeft gewoon een veel groter marktaandeel.

Maar goed... dat is wel erg offtopic!
pi_128574884
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 08:35 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Misschien rare vraag maar heb jij al het idee of jij rock bottom zit? Mijn afgelopen dagen waren een hel, maar ik zit inmiddels al weer thuis. Ik heb nu letterlijk, en dat voelt echt heel raar, niks meer op de planning staan.

Hoe verstandig is het om bijv. met schoolwerk bezig te zijn terwijl je midden in een burnout zit Minthy?
Dat idee heb ik al vele malen gehad maar het kan elke keer nóg gekker. Geen idee dus. Ik durf het niet meer te zeggen :')

Dat was absoluut niet verstandig, heeft veel overhoop gehaald, zeker het laatste portfolio. Net te horen gekregen dat ik het met een mooie voldoende heb afgerond, ergens ben ik er wel blij mee dat ik het doorgezet heb. Het is nu ook gewoon klaar, alleen nog een eindgesprek in augustus.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_128574931
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 09:03 schreef peleetje het volgende:

[..]

Herkenbaar... Ik heb ook al weken 24/7 last van enorme spanningen en angsten. Probeer ook iedere dag iets 'leuks' te doen maar ik kan eigenlijk nergens meer van genieten. 's avonds in bed lig ik alleen maar te tobben. Slaap wel maar heel kort en als ik wakker word zit ik gelijk weer vol spanningen en angsten. Waardeloos.

Dip sucks. ;'(
Heel herkenbaar :)
Heb je ook last van spierpijn en gebruik je medicatie voor bijv het slapen?
Tante minthy!! O+
  donderdag 4 juli 2013 @ 12:08:15 #162
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_128575038
quote:
14s.gif Op donderdag 4 juli 2013 12:04 schreef minthy het volgende:

[..]

Heel herkenbaar :)
Heb je ook last van spierpijn en gebruik je medicatie voor bijv het slapen?
Spierpijn heb ik weleens maar dat komt doordat ik regelmatig sport.

Medicatie gebruik ik niet. Weleens over gedacht maar vind ik altijd een beetje eng op 1 of andere manier. :D
  donderdag 4 juli 2013 @ 12:08:29 #163
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128575048
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 11:58 schreef peleetje het volgende:

Nouja, zo verouderd is het nou ook weer niet hoor! :P
Novell maakt nog steeds nieuwe producten alleen bedrijven nemen het niet meer af omdat er te weinig goede beheerders zijn en omdat het een stuk duurder is. Microsoft heeft gewoon een veel groter marktaandeel.

Maar goed... dat is wel erg offtopic!
Hoe dan ook het is klote dat je niets kan vinden :*
pi_128575191
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 11:53 schreef peleetje het volgende:

[..]

Lijkt me lastig Geen 'vrienden' kwijtgeraakt?
Het is natuurlijk altijd makkelijk oordelen vanaf de zijlijn.
Jip, ook 'vrienden' kwijt geraakt. Heeft ook te maken met het breken van mijn relatie. Dat s_e niet eens zo'n persoon bij zich kan houden en dat hij haar over hem heen laat lopen. Wat een sukkel. Plus, zo 'ziek' leek ze helemaal niet. Etc... etc...
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_128575263
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juli 2013 12:03 schreef minthy het volgende:

[..]

Dat idee heb ik al vele malen gehad maar het kan elke keer nóg gekker. Geen idee dus. Ik durf het niet meer te zeggen :')
Ik denk dat mijn dieptepunt de afgelopen dagen heb ik bereikt :). Ben erg benieuwd wat de arts straks gaat zeggen ;(

quote:
Dat was absoluut niet verstandig, heeft veel overhoop gehaald, zeker het laatste portfolio. Net te horen gekregen dat ik het met een mooie voldoende heb afgerond, ergens ben ik er wel blij mee dat ik het doorgezet heb. Het is nu ook gewoon klaar, alleen nog een eindgesprek in augustus.
Ik denk echt dat je persoonlijk eens moet proberen alles los te laten. Alles. Hoe gek dat ook klinkt. Voor de rest blijf ik enorm veel griezelige overeenkomsten vinden in je posts. Vanaf het moment dat je met je handen in je haar zat toen je niet meer kon werken.
  donderdag 4 juli 2013 @ 12:14:48 #166
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_128575278
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 12:12 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Jip, ook 'vrienden' kwijt geraakt. Heeft ook te maken met het breken van mijn relatie. Dat s_e niet eens zo'n persoon bij zich kan houden en dat hij haar over hem heen laat lopen. Wat een sukkel. Plus, zo 'ziek' leek ze helemaal niet. Etc... etc...
Kutvrienden!
Goed dat je ze kwijt bent. ^O^
pi_128575301
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 12:08 schreef peleetje het volgende:

Medicatie gebruik ik niet. Weleens over gedacht maar vind ik altijd een beetje eng op 1 of andere manier. :D
Ik vond medicatie eng. Tot ik merkte dat het gewoon duidelijk je slapen bijv. enorm kan verbeteren. Ik vind het echt niet erg om de rest van mijn leven aan de pilletjes te zitten.
pi_128575345
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 12:14 schreef peleetje het volgende:

[..]

Kutvrienden!
Goed dat je ze kwijt bent. ^O^
Eenzaamheid is wel een bitch though. Ik heb al geen broers en zussen en slechts qua familie contact met mijn vader. Dus dat was wel even een knauw, soms liever 'fake' vrienden zodat je dat in ieder geval in je hersensen 'goed' hebt zitten. Aan de andere kant heb ik nu wel weer een vriendin.
pi_128575378
Mijn emdr gebeuren ga ik overigens bij indigo doen. Geen ervaring me, geen kennis van. Zal wel goed zijn dus? :').
  donderdag 4 juli 2013 @ 12:18:13 #170
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128575405
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 12:15 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik vond medicatie eng. Tot ik merkte dat het gewoon duidelijk je slapen bijv. enorm kan verbeteren. Ik vind het echt niet erg om de rest van mijn leven aan de pilletjes te zitten.
Als het helpt dan is het natuurlijk harstikke fijn. Maar het lijkt me heel vaag met AD dat het echt wat met je hersenen doet als het ware.
In tegenstelling tot ibuprofen ofzo dat je pijn niet meer zo erg voelt.. maakt het je blij / minder blij enzo. Lijkt me wel enorm eng
  donderdag 4 juli 2013 @ 12:19:07 #171
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128575437
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 12:16 schreef sitting_elfling het volgende:
Eenzaamheid is wel een bitch though. Ik heb al geen broers en zussen en slechts qua familie contact met mijn vader. Dus dat was wel even een knauw, soms liever 'fake' vrienden zodat je dat in ieder geval in je hersensen 'goed' hebt zitten. Aan de andere kant heb ik nu wel weer een vriendin.
Eens..
Nouja nepvrienden, gewoon kennissen wil ik hebben. Die er niet hoeven / willen zijn als het slecht gaat maar je wel uit je eenzaamheid kunnen halen door gewoon dingen mee te kunnen doen.
Mis die enorm ..
  donderdag 4 juli 2013 @ 12:20:40 #172
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_128575486
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 12:16 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Eenzaamheid is zeker een bitch! Ik ben ook behoorlijk eenzaam maar goed... die fake vrienden helpen wel eventjes. Maar op langer termijn heb je er niks aan omdat je jou problemen er niet bij kwijt kunt. En sta je dus eigenlijk nog steeds alleen.

quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 12:15 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Mja dat wel. Maar ik blijf een sportman en ik ben bang dat die pilletjes m'n prestaties ook gaan beinvloeden of dat ik idd mijn hele leven pilletjes moet hebben. Nu zijn mijn prestaties ook bagger maar weet ik ook dat als ik weer goed slaap het weer beter gaat worden.
pi_128575540
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 12:08 schreef peleetje het volgende:

[..]

Spierpijn heb ik weleens maar dat komt doordat ik regelmatig sport.

Dat begrijp ik! Aan de andere kant; als je door tijdelijk een middel in te nemen een stuk beter kan slapen, waarom niet?
Hier heb ik zo nodig slaapmedicatie in een lage dosering, daar neem ik halfjes van in. Net genoeg om in slaap te kunnen komen :P
Tante minthy!! O+
pi_128575607
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 12:14 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik denk dat mijn dieptepunt de afgelopen dagen heb ik bereikt :). Ben erg benieuwd wat de arts straks gaat zeggen ;(

[..]

Ik denk echt dat je persoonlijk eens moet proberen alles los te laten. Alles. Hoe gek dat ook klinkt. Voor de rest blijf ik enorm veel griezelige overeenkomsten vinden in je posts. Vanaf het moment dat je met je handen in je haar zat toen je niet meer kon werken.
Ik zou niet weten wat ik nog meer los kan laten :P
Ja, werk misschien. Daar ben ik een maand of 3 geleden weggestuurd maar dat lijkt gisteren gebeurd te zijn.
En sorry :@ :+
Tante minthy!! O+
pi_128575966
quote:
7s.gif Op donderdag 4 juli 2013 12:18 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Als het helpt dan is het natuurlijk harstikke fijn. Maar het lijkt me heel vaag met AD dat het echt wat met je hersenen doet als het ware.
In tegenstelling tot ibuprofen ofzo dat je pijn niet meer zo erg voelt.. maakt het je blij / minder blij enzo. Lijkt me wel enorm eng
Ik zie het maar zo. Een mentale mindfuck zorgt er ook voor dat de samenstelling daarboven niet meer helemaal in orde is. En de AD'tjes proberen dat weer recht te zetten.

Plus ik wil mentaal het idee hebben dat ik het iig. wel heb geprobeerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')