Het klinkt inderdaad of er 1 mist.quote:Op maandag 9 september 2013 10:38 schreef powerflux het volgende:
nop, maar dit zijn er geen 4 zo te horen..
Ik denk het niet, ik zal hier misschien regelmatig wat vorderingen posten, maar ga er geen apart topic voor maken.quote:komt er een projecttopic?
Daarom zorg ik ervoor dat bij alle foto's die ik vooraf online zet van mijn auto het kenteken niet zichtbaar is. Ze hebben me het afgelopen jaar geholpen, maar ze hoeven het inderdaad niet te doen. Gelukkig vroegen ze er bij mij niet naarquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:20 schreef Dingest het volgende:
De ANWB schijnt een lijst met kentekens van deelnemers bij te houden. Ik denk dat het er in de toekomst alleen nog maar lastiger op wordt.
Enig idee hoe deze editie is verlopen?quote:Op maandag 9 september 2013 20:35 schreef Florett het volgende:
Brommer editie van 2014 gaan we los, schijnt dat ze naar Schotland willen met het hele zootje![]()
Ben al druk aan het onderdelen verzamelen, zodat het niet allemaal nog op het laatste moment moet
I know, ik zou volgend jaar wel willen, maar je moet een partner hebben...quote:Op maandag 9 september 2013 20:45 schreef Florett het volgende:
166 deelnemers en 164 gefinished volgens de berichten. 2 ongelukjes maar. (iemand arm gebroken en iemand aangereden en daarbij een aantal middenvoetsbeentjes gebroken)
Kon dit jaar zelf door omstandigheden niet mee, baal ik wel van.
Dat zou nog best slim van ze zijn om even een wegenwachter voor uit te roosteren inderdaad. Dat geld hebben ze zo terugverdiend.quote:Op maandag 9 september 2013 16:38 schreef Dingest het volgende:
Het zou mij niets verbazen als ze op maandagochtend gewoon bij de start staan, kentekens noteren/fotograferen. Als je online gaat zoeken naar foto's pak je misschien maar een fractie van het deelnemersveld.
Heb je eventueel nog interesse in de Thunderbird?quote:Op maandag 19 augustus 2013 00:07 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Wij hadden dit jaar een imperiaal met een paar op maat gezaagde planken (met latjes er onder voor het schuiven).
Lekker overzicht op de camping!
Denk het niet; helaas, teamgenoot had een ander ideequote:Op maandag 23 september 2013 16:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heb je eventueel nog interesse in de Thunderbird?
Nee, dat doen ze niet. En ze houden ook geen lijst bij, tenzij je zelf aangeeft dat je meedoet aan een race (dan wordt er eventueel een notitie gemaakt).quote:Op maandag 9 september 2013 16:38 schreef Dingest het volgende:
Het zou mij niets verbazen als ze op maandagochtend gewoon bij de start staan, kentekens noteren/fotograferen. Als je online gaat zoeken naar foto's pak je misschien maar een fractie van het deelnemersveld.
die laatste was een vriend van mij, met zn middevoetsbeentjes..quote:Op maandag 9 september 2013 20:45 schreef Florett het volgende:
166 deelnemers en 164 gefinished volgens de berichten. 2 ongelukjes maar. (iemand arm gebroken en iemand aangereden en daarbij een aantal middenvoetsbeentjes gebroken)
Kon dit jaar zelf door omstandigheden niet mee, baal ik wel van.
En of ze het wel doenquote:Op dinsdag 24 september 2013 15:28 schreef Northside het volgende:
[..]
Nee, dat doen ze niet. En ze houden ook geen lijst bij, tenzij je zelf aangeeft dat je meedoet aan een race (dan wordt er eventueel een notitie gemaakt).
Zal het eens navragen, ken wel een paar mensen bij de anwb.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:14 schreef Dingest het volgende:
En of ze het wel doenMeerdere teams gesproken die expres de Carbage Run niet genoemd hebben, en alleen op vermelding van kenteken te horen kregen 'o, jullie doen met de Run mee, die helpen wij niet'. Organisatie gaf in een interview aan hier ook al van op de hoogte te zijn.
dat gaat aardig onbetaalbaar worden stel dat er 250 auto's meedoen en er rijden er 10 kapot dan zit je zomaar aan 50 euro premie per autoquote:Op woensdag 25 september 2013 04:18 schreef 2cv het volgende:
Vraag dan meteen wat zij van een collectieve verzekering o.i.d. vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 09:14 schreef ueberduitser het volgende:
Een eerste photoshop probeerselgeen corrado gebruikenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |