SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
Aight bazen topic.quote:
Aye. alleen mijn haren moeten nog groeienquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kreeg om kwart na 1 's nachts deze mail, nadat ik heel beleefd vroeg of ze me niet meer wilden contacteren.![]()
En toen kon ik niet meer slapen, ik ben echt woedend![]()
quote:Op donderdag 27 juni 2013 05:32 schreef Arcadia het volgende:
wtf?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kreeg om kwart na 1 's nachts deze mail, nadat ik heel beleefd vroeg of ze me niet meer wilden contacteren.![]()
En toen kon ik niet meer slapen, ik ben echt woedend![]()
Dat was echt moeilijk lezen zo zonder leestekens. Maar damn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kreeg om kwart na 1 's nachts deze mail, nadat ik heel beleefd vroeg of ze me niet meer wilden contacteren.![]()
En toen kon ik niet meer slapen, ik ben echt woedend
Ga naar de politie voor jouw spullen btw?This isn't even my final form.
Wat een trieste mensen zijn het ook, insan utanir boyle mail gonderince be,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kreeg om kwart na 1 's nachts deze mail, nadat ik heel beleefd vroeg of ze me niet meer wilden contacteren.![]()
Mail terug dat je je hukuk-diploma in z'n oogbal zal wrijven over een aantal jaar. En dat je contact opneemt met de politie als-ie je nog meer lastigvalt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kreeg om kwart na 1 's nachts deze mail, nadat ik heel beleefd vroeg of ze me niet meer wilden contacteren.![]()
Ik wilde eerst posten dat je ze eigenlijk moet terugpakken en juist hen woedend moet krijgen (terwijl jij erom kan lachen en je je niets aantrekt van wat ze zeggen), maar het is verspilde energie. Je hebt inmiddels genoeg materiaal om ze (in de media of digitaal) aan de schandpaal te nagelen, maar misschien roep je daarmee te veel op jezelf (en je familie) af.
Verder zou ik alle communicatie zoveel mogelijk vastleggen. Telefoongesprekken dus opnemen, brieven aangetekend sturen, sms'jes en e-mails niet verwijderen. En natuurlijk jezelf niet laten meeslepen en altijd beleefd blijven.
En wat betreft je spullen, hoe zit het daar nou mee?
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 27-06-2013 11:41:23 ]
Gewoon deze mannen eropaf sturen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:38 schreef zarGon het volgende:
eensquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:45 schreef xminator het volgende:
Kopruyu gecmeden ayi'ya dayi diyeceksin.
Eerst je spullen terug, dan negeren en als ze doorgaan dan beginnen met 'media'. Veel succes, je zal een lastige tijd meemaken maar over een paar maanden is het voorbij met die kneuzen.
Heb mijn beschikbaarheid aangepast, 7 juli kan ik niet. 6 juli is nog onbekend. Dus ik wens jullie veel plezier op 7 juli.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:06 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik zie toch af van het lange weekend volgende week, dat wordt me iets te duur voor een paar dagen.![]()
Voor 6 en 7 juli hebben respectievelijk 5 en 6 personen aangegeven wel naar de meet te kunnen komen. Als X (die op misschien staat), Ambi (afhankelijk van of ze dan toevallig in NL is) en IHA (die nu op Misschien staat, maar mogelijk wel kan) ook kunnen, dan hebben we een groepje van 8 á 9 personen.
We kunnen dan barbecueën, of pickicken + ergens een hapje eten (als bbq te lastig wordt).
quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mail terug dat je je hukuk-diploma in z'n oogbal zal wrijven over een aantal jaar. En dat je contact opneemt met de politie als-ie je nog meer lastigvalt.
Ik wilde eerst posten dat je ze eigenlijk moet terugpakken en juist hen woedend moet krijgen (terwijl jij erom kan lachen en je je niets aantrekt van wat ze zeggen), maar het is verspilde energie. Je hebt inmiddels genoeg materiaal om ze (in de media of digitaal) aan de schandpaal te nagelen, maar misschien roep je daarmee te veel op jezelf (en je familie) af.
Verder zou ik alle communicatie zoveel mogelijk vastleggen. Telefoongesprekken dus opnemen, brieven aangetekend sturen, sms'jes en e-mails niet verwijderen. En natuurlijk jezelf niet laten meeslepen en altijd beleefd blijven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trommel de Fok!-knokploeg maar op, wat een idiotie is dit![]()
quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:53 schreef Arcadia het volgende:
[..]Het is dat ik niet zo'n held ben, maar ik heb echt de neiging om daadwerkelijk een FOK!-knokploeg op te trommelen om je spullen op te halen. Wat walgelijk dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trommel de Fok!-knokploeg maar op, wat een idiotie is dit
Parasida ne kiymetlimis man blijkt maar weer dat alles om geld draait bij die gasten.
Hij praat wel adam dit dat maar intussen zit hij als een wijf te janken.This isn't even my final form.
[..]Gulen ies vrede.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trommel de Fok!-knokploeg maar op, wat een idiotie is dit
Bu ne be?
Mij niet toegang verlenen tot het huis om mijn spullen te halen en dan geld willenquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:01 schreef Levolution het volgende:
[..]
Het is dat ik niet zo'n held ben, maar ik heb echt de neiging om daadwerkelijk een FOK!-knokploeg op te trommelen om je spullen op te halen. Wat walgelijk dit.
Parasida ne kiymetlimis man blijkt maar weer dat alles om geld draait bij die gasten.
Hij praat wel adam dit dat maar intussen zit hij als een wijf te janken.
Even voor de duidelijkheid, ze willen dus huurgeld voor de maand dat jij er niet gaat wonen en nog reisgeld voor een reisje dat je niet gaat maken?quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:03 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Mij niet toegang verlenen tot het huis om mijn spullen te halen en dan geld willen![]()
Ze willen echt ruzie. Ben altijd superbeleefd geweest, ook in de mails, maar dit soort reacties van hun kant gaan echt te ver![]()
Even juridisch bekijken, haal je emoties weg. Heb je een contract met ze afgesloten?quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:03 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Mij niet toegang verlenen tot het huis om mijn spullen te halen en dan geld willen![]()
Ze willen echt ruzie. Ben altijd superbeleefd geweest, ook in de mails, maar dit soort reacties van hun kant gaan echt te ver![]()
De politie moet gewoon ingrijpen, het zijn de privé eigendommen van Arcadia. Als het recht hem ontnomen wordt om zijn spullen te halen moet de politie maar steunen. Dit is gewoon gijzeling. Als je geen contract hebt, dan kunnen ze niets eisen van je (maar hoe het precies qua wetgeving in België is geregeld weet ik niet)quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:04 schreef Levolution het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid, ze willen dus huurgeld voor de maand dat jij er niet gaat wonen en nog reisgeld voor een reisje dat je niet gaat maken?
Ik vind je spul wel een belangrijke reden om maatregelen te treffen, nu ken ik de situatie natuurlijk niet goed en weet ik niet of het verstandig is, maar dit is imo echt het moment dat je er met de politie heen moet gaan om je spullen te halen (doet de politie dat?).
Nee het zat zo, ik moest in oktober verplicht mee naar Bosnië, ik werd toen passief-agressief gedwongen om mee te gaan en hoefde alleen te betalen "als ik geld had", ik had voor die reis destijds niks betaald, ik heb toen daarna ook gezegd, ik heb geen geld om reisjes te financieren, boek maar niks voor mij, daarna hebben ze toch willens en wetens voor mij ook een ticket gekocht naar Turkije, "je ticket is toch al betaald, wij hoeven niks, je kan gewoon mee", onder dat mom werd ik wederom passief-agressief gedwongen om mee te gaan. Zoals je leest in dat stukje tekst, je MOET mee, weinig keuze. Nu vragen ze enkele maanden later om dat geld, terwijl ze er nooit naar gevraagd hadden. Ze geven aan elke persoon zoveel geld uit - dat wordt binnengehaald via donaties - dat mensen schuldgevoelens krijgen als ze het proberen te verlaten. En oh je wilt weg? Betaal alle rekeningen dan maar...quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:04 schreef Levolution het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid, ze willen dus huurgeld voor de maand dat jij er niet gaat wonen en nog reisgeld voor een reisje dat je niet gaat maken?
Ik vind je spul wel een belangrijke reden om maatregelen te treffen, nu ken ik de situatie natuurlijk niet goed en weet ik niet of het verstandig is, maar dit is imo echt het moment dat je er met de politie heen moet gaan om je spullen te halen (doet de politie dat?).
Wat een vieze streek, maar ze hebben geen poot om op te staan dus fuck ze. Jij hebt er wss meer geld in gepompt dan zij in jou.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:09 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Nee het zat zo, ik moest in oktober verplicht mee naar Bosnië, ik werd toen passief-agressief gedwongen om mee te gaan en hoefde alleen te betalen "als ik geld had", ik had voor die reis destijds niks betaald, ik heb toen daarna ook gezegd, ik heb geen geld om reisjes te financieren, boek maar niks voor mij, daarna hebben ze toch willens en wetens voor mij ook een ticket gekocht naar Turkije, "je ticket is toch al betaald, wij hoeven niks, je kan gewoon mee", onder dat mom werd ik wederom passief-agressief gedwongen om mee te gaan. Zoals je leest in dat stukje tekst, je MOET mee, weinig keuze. Nu vragen ze enkele maanden later om dat geld, terwijl ze er nooit naar gevraagd hadden. Ze geven aan elke persoon zoveel geld uit - dat wordt binnengehaald via donaties - dat mensen schuldgevoelens krijgen als ze het proberen te verlaten. En oh je wilt weg? Betaal alle rekeningen dan maar...
Spullen mogen ze houden, wil gewoon echt niks meer met ze te maken hebben, waren maar kleren.
Nope, maar kan het wel rechterlijk afdwingen, maar ga daar geen middelen en/of tijd in pompen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:06 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Even juridisch bekijken, haal je emoties weg. Heb je een contract met ze afgesloten?
De politie hoef je niet in te schakelen, dit is privaatrecht en ze doen niets. Sta je daar nog ingeschreven? Graag zo laten.
Dus jij hebt geen enkel vorm van contract met ze? Dan is het simpel, jammer van je spullen, maar negeer ze. Zij hebben geen poot om op te staan.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:15 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Nope, maar kan het wel rechterlijk afdwingen, maar ga daar geen middelen en/of tijd in pompen.
Nee, hecht me gelukkig nooit echt aan de materiële dingen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:14 schreef Levolution het volgende:
[..]
Wat een vieze streek, maar ze hebben geen poot om op te staan dus fuck ze. Jij hebt er wss meer geld in gepompt dan zij in jou.
Maarja ik heb dus geen verstand van recht en Ambi geeft al aan dat de politie niets zal doen.
Even goed overwegen wat je wil doen, jij kent die mensen goed genoeg om in te schatten wat verstandig is. Misschien is het inderdaad beter om de eer aan jezelf te houden, als het je echt niet boeit dat je je kleren kwijt bent. Boeit het je wel, dan moet je niet over je heen laten lopen.
Wil ze echt heel graag iets aandoen jaquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:14 schreef sylvesterrr het volgende:
OMG!
Als je niet veel waarde hecht aan de spullen die er nog liggen, dan zou ik als jou was ieder contact met die mensen verbreken en er niet meer aan denken. Of je moet die mensen willen terugpakken...
Het is trouwens Belgisch privaatrecht he, dat verschilt met Nederlandse. Nee, ik sta daar niet ingeschrevenquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:17 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dus jij hebt geen enkel vorm van contract met ze? Dan is het simpel, jammer van je spullen, maar negeer ze. Zij hebben geen poot om op te staan.
Als ze je iets te vaak stalken, maak dan even een melding van bij de politie, altijd handig. Bewaar elk vorm van communicatie met ze ajb.
Sta je daar nog ingeschreven?
I googled some shitquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:19 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Nee, hecht me gelukkig nooit echt aan de materiële dingen.
[..]
Wil ze echt heel graag iets aandoen ja![]()
[..]
Het is trouwens Belgisch privaatrecht he, dat verschilt met Nederlandse. Nee, ik sta daar niet ingeschreven.
Meh, gewoon negeren en niets meer doen. Geloof me zij hebben de langste adem en kracht.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:24 schreef zarGon het volgende:
Persoonlijk zou ik ze gewoon terug willen pakken. Desnoods op een hele laffe manier digitaal door een blog te openen en dit daarop te posten.
Als ik het me goed herinner hebben zijn ouders contact met die "sekteleden". Ik acht de kans dat Arcadia via zijn ouders onder druk wordt gezet (om de blog offline te halen) dan ook erg groot.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:24 schreef zarGon het volgende:
Persoonlijk zou ik ze gewoon terug willen pakken. Desnoods op een hele laffe manier digitaal door een blog te openen en dit daarop te posten.
Moeder staat achter mij, alleen tantes zitten in deze organisatie.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:28 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als ik het me goed herinner hebben zijn ouders contact met die "sekteleden". Ik acht de kans dat Arcadia via zijn ouders onder druk wordt gezet (om de blog offline te halen) dan ook erg groot.
Arcadia, laten gaan. De stress is het niet waard. Blokkeer hun adres, neem niet op, negeer ze gewoon.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:38 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Moeder staat achter mij, alleen tantes zitten in deze organisatie.
Ja, ik kreeg net "Bir daha mail atma senin ne parani nede kirani istemiyoruz kib senin le daha muhattab olmak istemiyoruz kib bu is burda bitmistir.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:26 schreef zarGon het volgende:
En gewoon lollig nonchalant (maar beleefd) terugmailen. Gewoon echt puur om te frustreren.
Telefoonkaart al doorgeknipt.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:39 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Arcadia, laten gaan. De stress is het niet waard. Blokkeer hun adres, neem niet op, negeer ze gewoon.
Oost-Vlaanderen, G-e-n-t.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:46 schreef xaban06 het volgende:
Waar (provincie) in Belgie is dit eigenlijk?
Hmm, ik kom vaak in Limburg, daar zoiets nooit gezien/gehoord. Genclik is daar juist allemaal heel vrij en rijden in dure auto'squote:
Goed zo!quote:
kloptquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:49 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Hmm, ik kom vaak in Limburg, daar zoiets nooit gezien/gehoord. Genclik is daar juist allemaal heel vrij en rijden in dure auto'sVandaar mijn vraag
Hoi! Dat is lang geleden...quote:
Ik had zelf denk ik net even anders gereageerd. Eerst zou ik zeggen dat het zonde is om kleding in goede conditie weg te gooien, en aangeven dat ze het beter kunnen doneren of zelfs verkopen om zodoende geld te verdienen. Daarna zou ik er een random lompe mop tussendoor vertellen. 50 cent storten op z'n rekening zodat hij er interpunctie mee kan kopen en als allerlaatste natuurlijk een bedankje voor alle moeite die ze gedaan hebben en zoals jij al heb gedaan een fijne toekomst toewensen. En dan afsluiten met "Öptümquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:39 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ja, ik kreeg net "Bir daha mail atma senin ne parani nede kirani istemiyoruz kib senin le daha muhattab olmak istemiyoruz kib bu is burda bitmistir.
Verstuurd vanaf mijn iPhone"
En toen zei ik:
"Okay veel plezier op kamp.
Selam aleykum."
[..]
Telefoonkaart al doorgeknipt.
Zoiets zou ik van Weiss verwachten, niet van jou.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik had zelf denk ik net even anders gereageerd. Eerst zou ik zeggen dat het zonde is om kleding in goede conditie weg te gooien, en aangeven dat ze het beter kunnen doneren of zelfs verkopen om zodoende geld te verdienen. Daarna zou ik er een random lompe mop tussendoor vertellen. 50 cent storten op z'n rekening zodat hij er interpunctie mee kan kopen en als allerlaatste natuurlijk een bedankje voor alle moeite die ze gedaan hebben en zoals jij al heb gedaan een fijne toekomst toewensen. En dan afsluiten met "Öptüm".
Dat kan beter.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:15 schreef Arcadia het volgende:
Poep doen in de brievenbus, of is dat te kinderachtig
Ik denk het wel. Even mn rooster checken!quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:01 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ah, ok.
Heb je volgende week zaterdag/zondag tijd voor een meet?
quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:15 schreef Arcadia het volgende:
Poep doen in de brievenbus, of is dat te kinderachtig
1 natuurlijk, of er moet 20 man komen. Maar voor 6-7 personen volstaat 1 wel toch? Of wil je hup hop snel eten en weg.quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:16 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Jeej!
---
Hoeveel bbq-toestellen hebben we nodig en hoeveel hebben we tot onze beschikking?
[..]Had jij uberhaupt wel ooit gehoord van deze gasten voor je met ze in zee ging? Ik weet niet waarom maar die kop van Gulen staat me echt niet aan. Plus; begrijp nog steeds niet waarom die nou in Amerika woont, ik dacht dat die wel weer in Turkije mocht komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trommel de Fok!-knokploeg maar op, wat een idiotie is dit
Zijn gewoon 21e eeuws missionarissen.
Kan je nog liever een tijdje crashen bij zo'n yatili kurs oid. Zo'n grote, ipv zo'n kleine waar je snel onder druk word gezet. Dit is gewoon inspelen op je schuldgevoel en hopen dat je zo dom bent om er voor te vallen.
Het barbecueën laat ik altijd over aan anderen, ik weet dus echt niet wat we nodig hebben. Hahahaquote:Op donderdag 27 juni 2013 16:17 schreef xaban06 het volgende:
[..]
1 natuurlijk, of er moet 20 man komen. Maar voor 6-7 personen volstaat 1 wel toch? Of wil je hup hop snel eten en weg.
Zou wel sperma van varken gebruiken dan.quote:
Nee.quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:21 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het barbecueën laat ik altijd over aan anderen, ik weet dus echt niet wat we nodig hebben. Hahaha
Kom jij ook?
PlayingWithFire kan 't goed.quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:21 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het barbecueën laat ik altijd over aan anderen, ik weet dus echt niet wat we nodig hebben. Hahaha
Het orgasme van een varken duurt een half uur, krijg je een lamme arm van.quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:44 schreef Levolution het volgende:
[..]
Zou wel sperma van varken gebruiken dan.
Nope. Ik had destijds allemaal geen weet van wat er afspeelde in Turkijequote:Op donderdag 27 juni 2013 16:17 schreef expans het volgende:
[..]
Had jij uberhaupt wel ooit gehoord van deze gasten voor je met ze in zee ging? Ik weet niet waarom maar die kop van Gulen staat me echt niet aan. Plus; begrijp nog steeds niet waarom die nou in Amerika woont, ik dacht dat die wel weer in Turkije mocht komen.
Zijn gewoon 21e eeuws missionarissen.
Kan je nog liever een tijdje crashen bij zo'n yatili kurs oid. Zo'n grote, ipv zo'n kleine waar je snel onder druk word gezet. Dit is gewoon inspelen op je schuldgevoel en hopen dat je zo dom bent om er voor te vallen.
Mijn hele eetlust voor de komende jaar weg.quote:
Hmm, dan moet ik 'm dus nog even te vriend houden.quote:
Wat mij betreft wel.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:14 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Staat het trouwens gepland voor zondag 7 juli?
Heb je inmiddels al kaartjes voor de film?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:43 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hmm, dan moet ik 'm dus nog even te vriend houden.
[..]
Wat mij betreft wel.
Nope, reservelijst.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:48 schreef xminator het volgende:
[..]
Heb je inmiddels al kaartjes voor de film?
Jouw actuele ticketstatus is: Op de reservelijst voor 2 kaarten.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:42 schreef xminator het volgende:
[..]
Huh, hoe kan dat:? Komen er extra tickets bij dan?
Heb een uur geleden gewoon kaartjes toegewezen gekregen hoor..quote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:09 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Jouw actuele ticketstatus is: Op de reservelijst voor 2 kaarten.
Als anderen de kaarten inleveren, dan worden deze toegekend aan de mensen op de reservelijst.
huh?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:12 schreef xminator het volgende:
[..]
Heb een uur geleden gewoon kaartjes toegewezen gekregen hoor..
Dat is klote, ik las gewoon dat iemand zn kaarten had ingeleverd. Klikte op neem kaarten en kreeg ze toegewezen.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:21 schreef sylvesterrr het volgende:
Zonet de "reservekaarten" ingeleverd en opnieuw aangevraagd. Wéér op de reservelijst. Nu ben ik waarschijnlijk mijn mooie plek op de reservelijst ook kwijt.
Zoals ik al dacht via de reservelijst krijg je niet de kaartjes die ingeleverd worden, het komt meestal voor dat ze een grotere capaciteit krijgen dan 100 tickets en die gaan dan naar de reservelijst (die heeft ook een capaciteit). Volgens mij had zG nog 1 ticket over, maar beter wachten we het nog af via de reservelijst?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:15 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik hoop maar dat iemand een kaartje over heeft voor mij.Anders ga ik wel een andere keer, heb nu toch PUC.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Sultanahmetten selam.
Niet dat ik al wat van de stad heb gezien overigens. Düsseldorf -> Ataturk -> Simit Sarayi -> hotel. Ben kapot. Maar no worries, ik heb morgen een hele dag om te sightsee-en
.
Ziet er erg romantisch uit voor in m'n eentje.Wel mooiquote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:54 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Sultanahmet, mooie plek!
Deze plek mag je absoluut niet missen! Mooi uitzicht over de Bosphorus tijdens je ontbijt.Wees er wel snel bij, het kan er snel druk zijn!
Ik ben er twee keer geweest: 1x in m'n eentje en 1x met een jongedame. De eerste keer kon ik meer van het uitzicht genieten.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ziet er erg romantisch uit voor in m'n eentje.Wel mooi.
Zeer waarschijnlijk homoquote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben verliefd geworden op de steward van THY overigens. Turk met blauwe ogen, veeg me op
.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben verliefd geworden op de steward van THY overigens. Turk met blauwe ogen, veeg me op
.
Nee hij was haske mannelijk en woest geil manquote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:57 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zeer waarschijnlijk homo![]()
Ben je alleen in Istanbul?
Nice! Hoeveel dagen?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee hij was haske mannelijk en woest geil man.
Waarschijnlijk heb je gelijk
Ja ben alleen. Tot grote verbazing van m'n hoteleigenaar.
Sultanahmet camiquote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Sultanahmetten selam.
Niet dat ik al wat van de stad heb gezien overigens. Düsseldorf -> Ataturk -> Simit Sarayi -> hotel. Ben kapot. Maar no worries, ik heb morgen een hele dag om te sightsee-en
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |