SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
Aight bazen topic.quote:
Aye. alleen mijn haren moeten nog groeienquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kreeg om kwart na 1 's nachts deze mail, nadat ik heel beleefd vroeg of ze me niet meer wilden contacteren.![]()
En toen kon ik niet meer slapen, ik ben echt woedend![]()
quote:Op donderdag 27 juni 2013 05:32 schreef Arcadia het volgende:
wtf?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kreeg om kwart na 1 's nachts deze mail, nadat ik heel beleefd vroeg of ze me niet meer wilden contacteren.![]()
En toen kon ik niet meer slapen, ik ben echt woedend![]()
Dat was echt moeilijk lezen zo zonder leestekens. Maar damn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kreeg om kwart na 1 's nachts deze mail, nadat ik heel beleefd vroeg of ze me niet meer wilden contacteren.![]()
En toen kon ik niet meer slapen, ik ben echt woedend
Ga naar de politie voor jouw spullen btw?This isn't even my final form.
Wat een trieste mensen zijn het ook, insan utanir boyle mail gonderince be,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kreeg om kwart na 1 's nachts deze mail, nadat ik heel beleefd vroeg of ze me niet meer wilden contacteren.![]()
Mail terug dat je je hukuk-diploma in z'n oogbal zal wrijven over een aantal jaar. En dat je contact opneemt met de politie als-ie je nog meer lastigvalt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kreeg om kwart na 1 's nachts deze mail, nadat ik heel beleefd vroeg of ze me niet meer wilden contacteren.![]()
Ik wilde eerst posten dat je ze eigenlijk moet terugpakken en juist hen woedend moet krijgen (terwijl jij erom kan lachen en je je niets aantrekt van wat ze zeggen), maar het is verspilde energie. Je hebt inmiddels genoeg materiaal om ze (in de media of digitaal) aan de schandpaal te nagelen, maar misschien roep je daarmee te veel op jezelf (en je familie) af.
Verder zou ik alle communicatie zoveel mogelijk vastleggen. Telefoongesprekken dus opnemen, brieven aangetekend sturen, sms'jes en e-mails niet verwijderen. En natuurlijk jezelf niet laten meeslepen en altijd beleefd blijven.
En wat betreft je spullen, hoe zit het daar nou mee?
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 27-06-2013 11:41:23 ]
Gewoon deze mannen eropaf sturen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:38 schreef zarGon het volgende:
eensquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:45 schreef xminator het volgende:
Kopruyu gecmeden ayi'ya dayi diyeceksin.
Eerst je spullen terug, dan negeren en als ze doorgaan dan beginnen met 'media'. Veel succes, je zal een lastige tijd meemaken maar over een paar maanden is het voorbij met die kneuzen.
Heb mijn beschikbaarheid aangepast, 7 juli kan ik niet. 6 juli is nog onbekend. Dus ik wens jullie veel plezier op 7 juli.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:06 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik zie toch af van het lange weekend volgende week, dat wordt me iets te duur voor een paar dagen.![]()
Voor 6 en 7 juli hebben respectievelijk 5 en 6 personen aangegeven wel naar de meet te kunnen komen. Als X (die op misschien staat), Ambi (afhankelijk van of ze dan toevallig in NL is) en IHA (die nu op Misschien staat, maar mogelijk wel kan) ook kunnen, dan hebben we een groepje van 8 á 9 personen.
We kunnen dan barbecueën, of pickicken + ergens een hapje eten (als bbq te lastig wordt).
quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mail terug dat je je hukuk-diploma in z'n oogbal zal wrijven over een aantal jaar. En dat je contact opneemt met de politie als-ie je nog meer lastigvalt.
Ik wilde eerst posten dat je ze eigenlijk moet terugpakken en juist hen woedend moet krijgen (terwijl jij erom kan lachen en je je niets aantrekt van wat ze zeggen), maar het is verspilde energie. Je hebt inmiddels genoeg materiaal om ze (in de media of digitaal) aan de schandpaal te nagelen, maar misschien roep je daarmee te veel op jezelf (en je familie) af.
Verder zou ik alle communicatie zoveel mogelijk vastleggen. Telefoongesprekken dus opnemen, brieven aangetekend sturen, sms'jes en e-mails niet verwijderen. En natuurlijk jezelf niet laten meeslepen en altijd beleefd blijven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trommel de Fok!-knokploeg maar op, wat een idiotie is dit![]()
quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:53 schreef Arcadia het volgende:
[..]Het is dat ik niet zo'n held ben, maar ik heb echt de neiging om daadwerkelijk een FOK!-knokploeg op te trommelen om je spullen op te halen. Wat walgelijk dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trommel de Fok!-knokploeg maar op, wat een idiotie is dit
Parasida ne kiymetlimis man blijkt maar weer dat alles om geld draait bij die gasten.
Hij praat wel adam dit dat maar intussen zit hij als een wijf te janken.This isn't even my final form.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:53 schreef Arcadia het volgende:
[..]Gulen ies vrede.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trommel de Fok!-knokploeg maar op, wat een idiotie is dit
Bu ne be?
Mij niet toegang verlenen tot het huis om mijn spullen te halen en dan geld willenquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:01 schreef Levolution het volgende:
[..]
Het is dat ik niet zo'n held ben, maar ik heb echt de neiging om daadwerkelijk een FOK!-knokploeg op te trommelen om je spullen op te halen. Wat walgelijk dit.
Parasida ne kiymetlimis man blijkt maar weer dat alles om geld draait bij die gasten.
Hij praat wel adam dit dat maar intussen zit hij als een wijf te janken.
Even voor de duidelijkheid, ze willen dus huurgeld voor de maand dat jij er niet gaat wonen en nog reisgeld voor een reisje dat je niet gaat maken?quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:03 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Mij niet toegang verlenen tot het huis om mijn spullen te halen en dan geld willen![]()
Ze willen echt ruzie. Ben altijd superbeleefd geweest, ook in de mails, maar dit soort reacties van hun kant gaan echt te ver![]()
Even juridisch bekijken, haal je emoties weg. Heb je een contract met ze afgesloten?quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:03 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Mij niet toegang verlenen tot het huis om mijn spullen te halen en dan geld willen![]()
Ze willen echt ruzie. Ben altijd superbeleefd geweest, ook in de mails, maar dit soort reacties van hun kant gaan echt te ver![]()
De politie moet gewoon ingrijpen, het zijn de privé eigendommen van Arcadia. Als het recht hem ontnomen wordt om zijn spullen te halen moet de politie maar steunen. Dit is gewoon gijzeling. Als je geen contract hebt, dan kunnen ze niets eisen van je (maar hoe het precies qua wetgeving in België is geregeld weet ik niet)quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:04 schreef Levolution het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid, ze willen dus huurgeld voor de maand dat jij er niet gaat wonen en nog reisgeld voor een reisje dat je niet gaat maken?
Ik vind je spul wel een belangrijke reden om maatregelen te treffen, nu ken ik de situatie natuurlijk niet goed en weet ik niet of het verstandig is, maar dit is imo echt het moment dat je er met de politie heen moet gaan om je spullen te halen (doet de politie dat?).
Nee het zat zo, ik moest in oktober verplicht mee naar Bosnië, ik werd toen passief-agressief gedwongen om mee te gaan en hoefde alleen te betalen "als ik geld had", ik had voor die reis destijds niks betaald, ik heb toen daarna ook gezegd, ik heb geen geld om reisjes te financieren, boek maar niks voor mij, daarna hebben ze toch willens en wetens voor mij ook een ticket gekocht naar Turkije, "je ticket is toch al betaald, wij hoeven niks, je kan gewoon mee", onder dat mom werd ik wederom passief-agressief gedwongen om mee te gaan. Zoals je leest in dat stukje tekst, je MOET mee, weinig keuze. Nu vragen ze enkele maanden later om dat geld, terwijl ze er nooit naar gevraagd hadden. Ze geven aan elke persoon zoveel geld uit - dat wordt binnengehaald via donaties - dat mensen schuldgevoelens krijgen als ze het proberen te verlaten. En oh je wilt weg? Betaal alle rekeningen dan maar...quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:04 schreef Levolution het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid, ze willen dus huurgeld voor de maand dat jij er niet gaat wonen en nog reisgeld voor een reisje dat je niet gaat maken?
Ik vind je spul wel een belangrijke reden om maatregelen te treffen, nu ken ik de situatie natuurlijk niet goed en weet ik niet of het verstandig is, maar dit is imo echt het moment dat je er met de politie heen moet gaan om je spullen te halen (doet de politie dat?).
Wat een vieze streek, maar ze hebben geen poot om op te staan dus fuck ze. Jij hebt er wss meer geld in gepompt dan zij in jou.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:09 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Nee het zat zo, ik moest in oktober verplicht mee naar Bosnië, ik werd toen passief-agressief gedwongen om mee te gaan en hoefde alleen te betalen "als ik geld had", ik had voor die reis destijds niks betaald, ik heb toen daarna ook gezegd, ik heb geen geld om reisjes te financieren, boek maar niks voor mij, daarna hebben ze toch willens en wetens voor mij ook een ticket gekocht naar Turkije, "je ticket is toch al betaald, wij hoeven niks, je kan gewoon mee", onder dat mom werd ik wederom passief-agressief gedwongen om mee te gaan. Zoals je leest in dat stukje tekst, je MOET mee, weinig keuze. Nu vragen ze enkele maanden later om dat geld, terwijl ze er nooit naar gevraagd hadden. Ze geven aan elke persoon zoveel geld uit - dat wordt binnengehaald via donaties - dat mensen schuldgevoelens krijgen als ze het proberen te verlaten. En oh je wilt weg? Betaal alle rekeningen dan maar...
Spullen mogen ze houden, wil gewoon echt niks meer met ze te maken hebben, waren maar kleren.
Nope, maar kan het wel rechterlijk afdwingen, maar ga daar geen middelen en/of tijd in pompen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:06 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Even juridisch bekijken, haal je emoties weg. Heb je een contract met ze afgesloten?
De politie hoef je niet in te schakelen, dit is privaatrecht en ze doen niets. Sta je daar nog ingeschreven? Graag zo laten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |