Hmm, dan moet ik 'm dus nog even te vriend houden.quote:
Wat mij betreft wel.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:14 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Staat het trouwens gepland voor zondag 7 juli?
Heb je inmiddels al kaartjes voor de film?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:43 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hmm, dan moet ik 'm dus nog even te vriend houden.
[..]
Wat mij betreft wel.
Nope, reservelijst.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:48 schreef xminator het volgende:
[..]
Heb je inmiddels al kaartjes voor de film?
Jouw actuele ticketstatus is: Op de reservelijst voor 2 kaarten.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:42 schreef xminator het volgende:
[..]
Huh, hoe kan dat:? Komen er extra tickets bij dan?
Heb een uur geleden gewoon kaartjes toegewezen gekregen hoor..quote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:09 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Jouw actuele ticketstatus is: Op de reservelijst voor 2 kaarten.
Als anderen de kaarten inleveren, dan worden deze toegekend aan de mensen op de reservelijst.
huh?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:12 schreef xminator het volgende:
[..]
Heb een uur geleden gewoon kaartjes toegewezen gekregen hoor..
Dat is klote, ik las gewoon dat iemand zn kaarten had ingeleverd. Klikte op neem kaarten en kreeg ze toegewezen.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:21 schreef sylvesterrr het volgende:
Zonet de "reservekaarten" ingeleverd en opnieuw aangevraagd. Wéér op de reservelijst. Nu ben ik waarschijnlijk mijn mooie plek op de reservelijst ook kwijt.
Zoals ik al dacht via de reservelijst krijg je niet de kaartjes die ingeleverd worden, het komt meestal voor dat ze een grotere capaciteit krijgen dan 100 tickets en die gaan dan naar de reservelijst (die heeft ook een capaciteit). Volgens mij had zG nog 1 ticket over, maar beter wachten we het nog af via de reservelijst?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:15 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik hoop maar dat iemand een kaartje over heeft voor mij.Anders ga ik wel een andere keer, heb nu toch PUC.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Sultanahmetten selam.
Niet dat ik al wat van de stad heb gezien overigens. Düsseldorf -> Ataturk -> Simit Sarayi -> hotel. Ben kapot. Maar no worries, ik heb morgen een hele dag om te sightsee-en
.
Ziet er erg romantisch uit voor in m'n eentje.Wel mooiquote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:54 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Sultanahmet, mooie plek!
Deze plek mag je absoluut niet missen! Mooi uitzicht over de Bosphorus tijdens je ontbijt.Wees er wel snel bij, het kan er snel druk zijn!
Ik ben er twee keer geweest: 1x in m'n eentje en 1x met een jongedame. De eerste keer kon ik meer van het uitzicht genieten.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ziet er erg romantisch uit voor in m'n eentje.Wel mooi.
Zeer waarschijnlijk homoquote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben verliefd geworden op de steward van THY overigens. Turk met blauwe ogen, veeg me op
.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben verliefd geworden op de steward van THY overigens. Turk met blauwe ogen, veeg me op
.
Nee hij was haske mannelijk en woest geil manquote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:57 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zeer waarschijnlijk homo![]()
Ben je alleen in Istanbul?
Nice! Hoeveel dagen?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee hij was haske mannelijk en woest geil man.
Waarschijnlijk heb je gelijk
Ja ben alleen. Tot grote verbazing van m'n hoteleigenaar.
Sultanahmet camiquote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Sultanahmetten selam.
Niet dat ik al wat van de stad heb gezien overigens. Düsseldorf -> Ataturk -> Simit Sarayi -> hotel. Ben kapot. Maar no worries, ik heb morgen een hele dag om te sightsee-en
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |