SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De mijne ook. Komt misschien omdat ik een aap ben.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Mijn kamer is een grote teringzooi, maar dat geheel terzijde.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:01 schreef inZanity het volgende:
[..]
Mooi. Hoeven we niet tegen die grafkop aan te kijken.
Noem iemand die wél lekker is danquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:01 schreef inZanity het volgende:
[..]
Mooi. Hoeven we niet tegen die grafkop aan te kijken.
anderquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:02 schreef J2T het volgende:
Walgelijk dat duiken steeds van die Brazilianen. Zo goed zijn ze niet. Duitsland en Spanje zitten op een andere level.
Jij bent nu 15 dat je volgend jaar pas bier drinkt?quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Mijn kamer is een grote teringzooi, maar dat geheel terzijde.
Past prima in Spanje.quote:
Jouw hoogtepunt is een plaatje dat het niet doet?quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn nieuwe hoogtepunt dit toernooi. Hij vliegt gewoon
Johannes_vermeer is volgens jou niet serieus te nemen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Past prima in Spanje.
Mensen die die competitie volgen zijn ook niet serieus te nemen.
Ja die 5 inderdaad, waarom moet hij nog even hard op de grond trappen vraag je je dan af, gelukkig kon Neymar snel genoeg wegduiken daarvoorquote:
J Alba is ook heel gewoonquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:02 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Nee Dionne>Jessica. Dionne is namelijk nog zo 'lekker gewoon'.
Ja? Best diepgaand toch.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jouw hoogtepunt is een plaatje dat het niet doet?
Is het de bedoeling dat je mensen op Fok! serieus neemt?quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Johannes_vermeer is volgens jou niet serieus te nemen.
Doodsaai idd.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Past prima in Spanje.
Mensen die die competitie volgen zijn ook niet serieus te nemen.
Zeg ik dat?quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:04 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Is het de bedoeling dat je mensen op Fok! serieus neemt?
Ah, moet gebeuren. Je hebt het wel snel geleerd, dat topickapen, niet zo moeilijk héquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:04 schreef superniger het volgende:
[..]
Ik was me aan het voorbereiden om Knevel en Van de Brink topics te kapen
Jij doet dit niet? Ha ha haquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:04 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Enkel in http://forum.fok.nl/topic/1981253quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:04 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Geen toegang. Wat is dat?quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enkel in http://forum.fok.nl/topic/1981253
Ik blijf het niveau verlagen
Nu doe je de essays van Bansheeboy tekort.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enkel in http://forum.fok.nl/topic/1981253
Ik blijf het niveau verlagen
Een forum waarvoor je toestemming moet hebben, spannend hé. Zoiets als de docentenkamer, waarvan je altijd al hebt willen weten hoe die er van binnen uit ziet.quote:
Wow... waar komt deze laffe steek vandaan? Is het omdat BSB jou in je mannelijkheid aantast door zijn superioriteit?quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu doe je de essays van Bansheeboy tekort.
1 post voldoet.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:07 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik zou bijna een mail sturen naar 'forum.fok.nl' om het topic te bekijken
De hosseltechnieken die Littlerabbit in dit topic toont zijn zelden vertoond. Je mist echt wat.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:07 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik zou bijna een mail sturen naar 'forum.fok.nl' om het topic te bekijken
Ik ben geen 12 meer hoorquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een forum waarvoor je toestemming moet hebben, spannend hé. Zoiets als de docentenkamer, waarvan je altijd al hebt willen weten hoe die er van binnen uit ziet.
Dat laatste.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wow... waar komt deze laffe steek vandaan? Is het omdat BSB jou in je mannelijkheid aantast door zijn superioriteit?
JR dm'de mij net dat je wel 13 moest zijn. Enkel op zo'n nietszeggende leeftijd kan je een dramatische voetballer als De Jong toejuichen.quote:
Bestaan er Foksters?quote:
Ik ben 22. Ik lust JR rauw btw.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
JR dm'de mij net dat je wel 13 moest zijn. Enkel op zo'n nietszeggende leeftijd kan je een dramatische voetballer als De Jong toejuichen.
Om 15.00 bij de schoolpoortquote:
Dat was hij op het EK toch ook al?quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:19 schreef YoshiBignose het volgende:
Torres topscorer lijkt nu wel waarheid te gaan worden
Daarom springt die ook zo overdreven zeker ? Die is gewoon verrot vanbinnenquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Briljante speler maar wat een ontzettend zacht gekookt eitje is het
Scheidsrechters moeten het gewoon bestraffen net zoals dat tergend langzaam van het veld sjokken wat is dat ergerlijk. Als ik scheidsrechter was telde ik er direct 10 minuten bijquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Daarom springt die ook zo overdreven zeker ? Die is gewoon verrot vanbinnen
Zou eens wat minder verdedigende meters moeten maken. Zijn werklust is mooi om te zien maar daardoor staat hij ook veel vaker uit positie en dat is zondequote:
Vandaag kon hij weinig andersquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zou eens wat minder verdedigende meters moeten maken. Zijn werklust is mooi om te zien maar daardoor staat hij ook veel vaker uit positie en dat is zonde
Dat is het probleem van Uruguay het middenveld wordt te vaak over geslagen en dan moeten Suarez/Cavani de bal op komen halen of ze moeten er hard achter aan rennenquote:
Het is inderdaad een etter die neymar, maar in dit geval begint die speler van uruguay met provoceren..quote:Op donderdag 27 juni 2013 01:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Nog meer van onze grote vriend Neymar.
Dat ie lekker aan de andere kant van de wereld blijft
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vind dat weer een ander soort debiliteit. Die is er niet op uit om je op elke mogelijke manier te naaien. Hoogstens breekt hij een keer een enkel of een been tijdens een wedstrijd, of vliegt ie een teamgenoot aan.quote:Op donderdag 27 juni 2013 07:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Waar je je druk om maakt. We vinden een debiele Balotelli toch ook geweldig?
Balotelli gaat ook wel makkelijk liggen, wie niet zou je bijna zeggen, wat Neymar doet is weer een graadje erger.quote:Op donderdag 27 juni 2013 08:02 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Vind dat weer een ander soort debiliteit. Die is er niet op uit om je op elke mogelijke manier te naaien. Hoogstens breekt hij een keer een enkel of een been tijdens een wedstrijd, of vliegt ie een teamgenoot aan.
Dit pisventje is alleen maar aan het naaien en zuigen. En dat arrogante koppie van hem werkt niet mee.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 08:39 schreef Matamalam het volgende:
Misschien leert ie het in Europa af. Ze zeggen dat ie veel slidings op hem af krijgt en dat het dus hem is aangeleerd om in zijn positie op het veld voordat hij een groot contract in de wacht sleept zoveel mogelijk sliding tackles te vermijdenGeen idee of het enig hout snijdt..
The fuck?quote:Op donderdag 27 juni 2013 01:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Nog meer van onze grote vriend Neymar.
Dat ie lekker aan de andere kant van de wereld blijft
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit soort reacties zijn nog sneuer dan het duiken van Neymar of elke andere aanvallerquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:28 schreef Mani89 het volgende:
Ik hoop dat ze hem in Europa helemaal kapot trappen.
Haters make you famousquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dit soort reacties zijn nog sneuer dan het duiken van Neymar of elke andere aanvaller
Dat hoop ik ook. Barcelona zal inmiddels wel spijt hebben dat ze deze drol hebben gekocht.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:28 schreef Mani89 het volgende:
Hoezo dat?quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:58 schreef GarryKasparov het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook. Barcelona zal inmiddels wel spijt hebben dat ze deze drol hebben gekocht.
Ik hoop dat ie geen verblijfsvergunning krijgtquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:28 schreef Mani89 het volgende:
Candreva? Verrassend. Italie lijkt in een soort 5-4-1 formatie te gaan spelen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:43 schreef RubenSosa het volgende:
Buffon, Maggio, Barzagli, Bonucci, Chiellini, Giaccherini, De Rossi, Pirlo, Candreva, Marchisio y Gilardino.
Casillas, Arbeloa, Ramos, Piqué, Jordi Alba, Busquets, Xavi, Iniesta, Pedro, Silva y Torres.
geen wedstrijd is hetzelfdequote:Op donderdag 27 juni 2013 20:50 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
In de EK-finale werd hij anders gesloopt door Xavi.
Pirlo gaat helemaal ziek getikt worden...quote:
Denk het ookquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:52 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Pirlo gaat helemaal ziek getikt worden...
wat doe jij nu danquote:
quote:
origineel grapjequote:
quote:Wie het helemaal bont maakt, is de bekende doelman van Juventus en het Italiaans elftal, Gianluigi Buffon. Niet alleen had hij eens een bekende fascistische slogan op zijn shirt (’de beul voor wie opgeeft’), hij zwaaide nadat Italië wereldkampioen was geworden net als aanvoerder Cannavaro vrolijk met een fascistische vlag. Maar ook had Buffon niet bepaald toevallig de cijfers 88 voor zijn nieuwe shirt gekozen. Wie ook maar iets van het neonazisme weet, kent de betekenis. Het staat voor HH, oftewel Heil Hitler.
Wat hebben we nou aan dit funfact. Vertel eens wat over de datum dan. Wanneer?quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:55 schreef Kopsterk het volgende:
Shakira en Piqué zijn op dezelfde dag jarig /funfact
2 februariquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:56 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wat hebben we nou aan dit funfact. Vertel eens wat over de datum dan. Wanneer?
quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Huh hoe kan Collina deze wedstrijd nou fluiten? Hij is toch ook Italiaan
quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:59 schreef Ferdii het volgende:
Buffon zingt tenminste met overtuiging
die kut spanjaarden zongen allemaal niet
Howard Webbquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Huh hoe kan Collina deze wedstrijd nou fluiten? Hij is toch ook Italiaan
quote:
Buffon zingt tenminste met overtuiging
Ok, hopen dat Pirlo geen spierblessure krijgt dan! xdquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:01 schreef Rabieluh het volgende:
Ik schakel weg zodra Pirlo eraf gaat met een spierblessure.
Gaarnequote:Op donderdag 27 juni 2013 21:02 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ok, hopen dat Pirlo geen spierblessure krijgt dan! xd
Al gedaan.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:04 schreef Peunage het volgende:
[..]
Het is voetbal. Alles is mogelijk. Dus kom niet met je
Bal is rond, 11 tegen 11.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:04 schreef Peunage het volgende:
[..]
Het is voetbal. Alles is mogelijk. Dus kom niet met je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwoah het blijft voetbal. Uiteraard is de kans groot dat Italie dit gewoon wint. Maar de bal is rond.quote:
Godverdomme fifa, De Rossi is in mijn fut-team nooit zo snel.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:03 schreef Sanders86 het volgende:
Wat een waardeloos schot. Wel een prima counter!
FIFAquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:05 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Godverdomme fifa, De Rossi is in mijn fut-team nooit zo snel.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:05 schreef inZanity het volgende:
[..]
Mwoah het blijft voetbal. Uiteraard is de kans groot dat Italie dit gewoon wint. Maar de bal is rond.
johquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:06 schreef Vjenne12345 het volgende:
Iniesta heeft maar een matige techniek vergeleken met Ronaldinho in zijn top tijd.
Hou je muil, plebejer.quote:
Dat was ie al toen Buffon uit volle borst het volkslied aan het zingen was.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:06 schreef Dos37 het volgende:
Wedstrijd is nu al beter dan die van gisteren
Waar is dat gescheld van jou steeds voor nodig?quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:08 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Beyoncé komt binnenkort optreden in dit stadion die vieze hoer
Op de BBC miste ze de volksliederenquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:08 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Dat was ie al toen Buffon uit volle borst het volkslied aan het zingen was.
Ben jij een keer met een wortel door haar in de kont gepakt dat je zo gefrustreerd doet?quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:08 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Beyoncé komt binnenkort optreden in dit stadion die vieze hoer
Tsjah en Pirlo die van Wout Brama niet. Dat was het punt niet.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:09 schreef inZanity het volgende:
[..]
Xavi mag de veters van Pirlo niet eens vastmaken.
Kunnen er beide niks van, matig vergeleken met Zidane.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:09 schreef inZanity het volgende:
[..]
Xavi mag de veters van Pirlo niet eens vastmaken.
Dat sowieso. Zidane is van een andere orde.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:11 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Kunnen er beide niks van, matige vergeleken met Zidane.
Falende kutbritten. Ik leef met je mee.quote:
Jaquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:10 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ben jij een keer met een wortel door haar in de kont gepakt dat je zo gefrustreerd doet?
Daar bieden ze hulp voorquote:
Uruguay-Spanje. Best een aardig affiche.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:13 schreef Kopsterk het volgende:
Strijd om de derde plaats in de Confederations Cup? Wat is dat nou weer voor onzin.
Het wordt een beetje saai zo inZanity. Kotsen op FIFA, Spanje, alle spelers van Barcelona en de tegenstander van Spanje verheerlijken doe je nou al het hele toernooi.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:11 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dat sowieso. Zidane is van een andere orde.
Sowieso 3e plaats.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:13 schreef Kopsterk het volgende:
Strijd om de derde plaats in de Confederations Cup? Wat is dat nou weer voor onzin.
Gewoon negerenquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Het wordt een beetje saai zo inZanity. Kotsen op FIFA, Spanje, alle spelers van Barcelona en de tegenstander van Spanje verheerlijken doe je nou al het hele toernooi.
Sowieso kuttoernooi.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:14 schreef tochweerhenk het volgende:
wat een kut finale was dat zeg vorig jaar :/
over 90 minuten maken wij hem helemaal afquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Het wordt een beetje saai zo inZanity. Kotsen op FIFA, Spanje, alle spelers van Barcelona en de tegenstander van Spanje verheerlijken doe je nou al het hele toernooi.
Ik ben hier net, maar in dit topic heeft hij het nu inderdaad al minimaal een keer of 15 gedaanquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
alles is kut eigenlijkquote:
Hij is een beetje pissed, hij heeft net de FIFA 14 cover gezien.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Cover zegt genoeg. Kuspel/kutspeler.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij is een beetje pissed, hij heeft net de FIFA 14 cover gezien.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
gewaagde uitspraakquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:17 schreef Keukendrol het volgende:
InZanity is eigenlijk maar een griepuser.
Rare bek van Messi op die fotoquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij is een beetje pissed, hij heeft net de FIFA 14 cover gezien.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gewoon hun gebruikelijke niveau.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Spanje is nog niet echt geweldig
50/50, aan de andere kant zou Duitsland ook helemaal zoek gespeeld kunnen worden als ze vol aanvallen. Zou het moeten zien, mooie finale in ieder geval.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:16 schreef Kopsterk het volgende:
Ramos is me ook een partij overschat trouwens. Ik zie Duitsland wel van dit Spanje winnen eigenlijk.
Ik leef graag op het randjequote:
Ik denk dat hij net het bedrag van zijn belastingaanslag heeft gehoord daar.quote:
Enorm is nog matig uitgedrukt. Pique is trouwens overschat.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:20 schreef Kopsterk het volgende:
Piqué en Ramos zijn enorm aan het stuntelen
Ja maar dat is altijdquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:21 schreef Zorro het volgende:
Dit wordt toch niet zo'n standaard Sapnje wedstrijd he? Tegenstander 194 kansen en Spanje vlak voor tijd scoren?
[Frank Boeijen modus]Zeg me dat het niet zo is, zeg me dat het niet zo is. Zeg me dat het niet waar is[/Frank Boeijen modus]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Door wie dan? Volgens mij is de algemene opinie over Piqué wel dat hij maar een slappe verdediger is.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Enorm is nog matig uitgedrukt. Pique is trouwens overschat.
Mwa, basis Spanje en Barcelona, dan zal hij er toch wel iets van kunnen denk ik.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:22 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Door wie dan? Volgens mij is de algemene opinie over Piqué wel dat hij maar een slappe verdediger is.
¤36.000.000,- waard volgens transfermarkt.dequote:Op donderdag 27 juni 2013 21:22 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Door wie dan? Volgens mij is de algemene opinie over Piqué wel dat hij maar een slappe verdediger is.
Verdediging van Barcelona is sowieso bagger.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:23 schreef Sanders86 het volgende:
[..]
Mwa, basis Spanje en Barcelona, dan zal hij er toch wel iets van kunnen denk ik.
Ze moeten Thiago Silva halen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:23 schreef inZanity het volgende:
[..]
Verdediging van Barcelona is sowieso bagger.
Luiz ook bij Chelsea en Brazilië en die kan er echt niks van.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:23 schreef Sanders86 het volgende:
[..]
Mwa, basis Spanje en Barcelona, dan zal hij er toch wel iets van kunnen denk ik.
Marcelo?quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:25 schreef Kopsterk het volgende:
Gaat Barca nou nog een centrale verdediger halen of komen ze straks weer met Bartra in de CL aanzetten?
Jan Vertonghen moeten ze kopen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:25 schreef Kopsterk het volgende:
Gaat Barca nou nog een centrale verdediger halen of komen ze straks weer met Bartra in de CL aanzetten?
In welk opzicht een stap terug?quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:26 schreef inZanity het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat ie trek heeft in een stap terug.
Jij bent ook niet zo'n klein beetje een mongool he?quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:26 schreef inZanity het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat ie trek heeft in een stap terug.
Ze geven liever 60 miljoen uit aan weer een aanvaller. Beetje het PSV van Spanje.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:25 schreef Kopsterk het volgende:
Nee.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:27 schreef Sanders86 het volgende:
[..]
Barcelona kan er niks van...
Laat gaan joh
Zestig miljoen is overdreven. Liep rond de 50 miljoen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:27 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ze geven liever 60 miljoen uit aan weer een aanvaller. Beetje het PSV van Spanje.
Ted van de Pavert en ze zijn uit de brand.quote:
Beste lcv op dit moment.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:27 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Zou een goede zijn voor Barca ja. Eigenlijk voor elke club ter wereld.
Kappen dan.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:28 schreef Kopsterk het volgende:
Dat er nog steeds mensen serieus reageren op InZanity
Sowieso financieel. En sportief ook wel denk ik aangezien Barcelona een beetje vergane glorie is en PSG juist alleen maar beter wordt.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:27 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Jij bent ook niet zo'n klein beetje een mongool he?
Ondergesneeuwd in Doetinchem, maar binnenkort zal ik een scoutingsverslag opsturen naar Barça. Moeten we met meer doen, dan weten we zeker dat Ted de kleuren van Barça verdedigt in 2013/2014.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:28 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Ted van de Pavert en ze zijn uit de brand.
57.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zestig miljoen is overdreven. Liep rond de 50 miljoen.
quote:
Yup kampioen en halve finale cl, matig clubje maar.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:28 schreef inZanity het volgende:
[..]
Sowieso financieel. En sportief ook wel denk ik aangezien Barcelona een beetje vergane glorie is en PSG juist alleen maar beter wordt.
Zeker, dit kan niet meer mis.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ondergesneeuwd in Doetinchem, maar binnenkort zal ik een scoutingsverslag opsturen naar Barça. Moeten we met meer doen, dan weten we zeker dat Ted de kleuren van Barça verdedigt in 2013/2014.
Messi gaat eindelijk iemand vinden die hem op de training kan stoppenquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ondergesneeuwd in Doetinchem, maar binnenkort zal ik een scoutingsverslag opsturen naar Barça. Moeten we met meer doen, dan weten we zeker dat Ted de kleuren van Barça verdedigt in 2013/2014.
Potten houden niet van zaad. Ter uwer informatie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |