SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De mijne ook. Komt misschien omdat ik een aap ben.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Mijn kamer is een grote teringzooi, maar dat geheel terzijde.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:01 schreef inZanity het volgende:
[..]
Mooi. Hoeven we niet tegen die grafkop aan te kijken.
Noem iemand die wél lekker is danquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:01 schreef inZanity het volgende:
[..]
Mooi. Hoeven we niet tegen die grafkop aan te kijken.
anderquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:02 schreef J2T het volgende:
Walgelijk dat duiken steeds van die Brazilianen. Zo goed zijn ze niet. Duitsland en Spanje zitten op een andere level.
Jij bent nu 15 dat je volgend jaar pas bier drinkt?quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Mijn kamer is een grote teringzooi, maar dat geheel terzijde.
Past prima in Spanje.quote:
Jouw hoogtepunt is een plaatje dat het niet doet?quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn nieuwe hoogtepunt dit toernooi. Hij vliegt gewoon
Johannes_vermeer is volgens jou niet serieus te nemen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Past prima in Spanje.
Mensen die die competitie volgen zijn ook niet serieus te nemen.
Ja die 5 inderdaad, waarom moet hij nog even hard op de grond trappen vraag je je dan af, gelukkig kon Neymar snel genoeg wegduiken daarvoorquote:
J Alba is ook heel gewoonquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:02 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Nee Dionne>Jessica. Dionne is namelijk nog zo 'lekker gewoon'.
Ja? Best diepgaand toch.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jouw hoogtepunt is een plaatje dat het niet doet?
Is het de bedoeling dat je mensen op Fok! serieus neemt?quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Johannes_vermeer is volgens jou niet serieus te nemen.
Doodsaai idd.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Past prima in Spanje.
Mensen die die competitie volgen zijn ook niet serieus te nemen.
Zeg ik dat?quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:04 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Is het de bedoeling dat je mensen op Fok! serieus neemt?
Ah, moet gebeuren. Je hebt het wel snel geleerd, dat topickapen, niet zo moeilijk héquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:04 schreef superniger het volgende:
[..]
Ik was me aan het voorbereiden om Knevel en Van de Brink topics te kapen
Jij doet dit niet? Ha ha haquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:04 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Enkel in http://forum.fok.nl/topic/1981253quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:04 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Geen toegang. Wat is dat?quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enkel in http://forum.fok.nl/topic/1981253
Ik blijf het niveau verlagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |