Zeker. Zit nu een jaartje of 2 bij dezelfde werkgever, vast contract enzo.quote:
Ok.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:12 schreef Don_Bramxote het volgende:
KLB / Ook de criminelen hebben Noord Brabant ontdekt
Mijn broeder heeft nog maar weer een keer een kwalitatief hoogwaardig topic geopend.
Heerlijk toch, matennaaierij van de bovenste plank.quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:23 schreef Drugshond het volgende:
1 zwart 1 ban.
Tja ... zoiets heet voortschrijdend inzicht.
[..]
De zon heeft zich afgemeld voor deze zomer.quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:45 schreef Disana het volgende:
Als ik mijn ogen een beetje dichtknijp, is het net alsof de zon door probeert te komen.
Nou... ik hoor geruchten over 20 tot 25 graden begin volgende week.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:00 schreef Friek_ het volgende:
[..]
De zon heeft zich afgemeld voor deze zomer.
Eindelijk hebben ze het door.quote:APELDOORN - De grootste zorgverzekeraar van Nederland houdt de salarissen van zijn bestuurders voortaan onder de pet. Achmea heeft alle informatie over beloningen van zijn 'topmannen' uit het jaarverslag geschrapt.
Wie betaalt, bepaalt.quote:
Klep dicht.quote:
Het is de waarheidquote:
Robotvoetbal.quote:
Nou en?quote:
Juist. Het is dit keer zelfs in Eindhoven. Dacht dat jij wel een keer zou komen kijkenquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:37 schreef Webschip het volgende:
[..]
Die dingen komen toch van de TU/e?
Nu te laat.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Juist. Het is dit keer zelfs in Eindhoven. Dacht dat jij wel een keer zou komen kijken.
Probleem op de woningmarkt is toch dat teveel werd gefinancierd?quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:39 schreef Tem het volgende:
Laten we gewoon maximaal 80% gaan financieren. Niets aan de hand op de woningmarkt namelijk.
De vrouwen die daar aan doen zijn vaak ook lastig 'vrouw' te noemenquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:40 schreef Friek_ het volgende:
Robotvoetbal. Waarschijnlijk beter om naar te kijken dan vrouwenvoetbal.
Ja, dus dit soort paniekvoetbal helpt de vastzittende markt om los te komen?quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:40 schreef Webschip het volgende:
[..]
Probleem op de woningmarkt is toch dat teveel werd gefinancierd?
Er zijn inderdaad een aantal bans uitgedeeld. En dit is een opmaat naar wat meer sturing op fatsoenlijk gedrag. Een grap moet kunnen en een domme lompe of kwetsende grap op z'n tijd ook maar het ging gewoon vaak te ver de laatste tijd. Dat is voorbij.quote:
26 t/m 30 juniquote:
Waarvan akte.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:43 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Er zijn inderdaad een aantal bans uitgedeeld. En dit is een opmaat naar wat meer sturing op fatsoenlijk gedrag. Een grap moet kunnen en een domme lompe of kwetsende grap op z'n tijd ook maar het ging gewoon vaak te ver de laatste tijd. Dat is voorbij.
De opstootjes daar lijken me dan wel weer lachen. Beetje aan elkaars haren trekken en schreeuwen dat ze dik zijn.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:42 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De vrouwen die daar aan doen zijn vaak ook lastig 'vrouw' te noemen
Nee jij hebt een dikke reet!quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:44 schreef Friek_ het volgende:
[..]
De opstootjes daar lijken me dan wel weer lachen. Beetje aan elkaars haren trekken en schreeuwen dat ze dik zijn.
Kan ook bij jou. Oh wacht, dat eerste wordt moeilijkquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:44 schreef Friek_ het volgende:
[..]
De opstootjes daar lijken me dan wel weer lachen. Beetje aan elkaars haren trekken en schreeuwen dat ze dik zijn.
Bij jou is het tweede daarentegen meer een evidentie dan een belediging.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:45 schreef eriksd het volgende:
[..]
Kan ook bij jou. Oh wacht, dat eerste wordt moeilijk.
Racistische en antisemitische uitspraken kunnen natuurlijk ook juridisch lastig door de beugel, dus ik kan me wel voorstellen dat hiertegen opgetreden wordt.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:43 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Er zijn inderdaad een aantal bans uitgedeeld. En dit is een opmaat naar wat meer sturing op fatsoenlijk gedrag. Een grap moet kunnen en een domme lompe of kwetsende grap op z'n tijd ook maar het ging gewoon vaak te ver de laatste tijd. Dat is voorbij.
Op zich vind ik dat een goede insteek, in Duitsland is het normaal dat je een dergelijk bedrag (20 tot 30%) als spaargeld meebrengt voordat je een huis koopt, hoewel Duitsers vaker hun eigen huis bouwen i.p.v. een bestaand (nieuwbouw)pand kopen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:39 schreef Tem het volgende:
Laten we gewoon maximaal 80% gaan financieren. Niets aan de hand op de woningmarkt namelijk.
Bij jou kan je altijd nog aan die vetrollen van je trekken, echter als je omvalt zal dat uitgedrukt worden op de schaal van Richter.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:45 schreef eriksd het volgende:
[..]
Kan ook bij jou. Oh wacht, dat eerste wordt moeilijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |