De transfermarkt is ook nog niet open.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:58 schreef Adames het volgende:
toch mooi de geruchten over Pelle terwijl zijn contract nog niet eens is ingegaan.
Leuk hoor, dat het officieel nog niet open is, er zijn clubs die ondertussen al 5 spelers "officieel" hebben gepresenteerd. Zie Liverpool, van de week weer mignolet, is al hun 4e of 5e speler. Is al getekend, gekeurd en gepresenteerd, al gaat het dan éígenlijk pas over 5 dagen in... tja..quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:09 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
De transfermarkt is ook nog niet open.
Gewoon omdat het kan, omdat hij nu nog van ons is.quote:
And.... he's gonequote:
Was afkomstig van het Sexy Lexi (#1193) topic, leek me wel weer voldoende promotie voor onze Haagse heldquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:18 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Gewoon omdat het kan, omdat hij nu nog van ons is.
De transferdocumenten zijn dan gewoon nog niet verzonden aan de UEFA.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:17 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Leuk hoor, dat het officieel nog niet open is, er zijn clubs die ondertussen al 5 spelers "officieel" hebben gepresenteerd. Zie Liverpool, van de week weer mignolet, is al hun 4e of 5e speler. Is al getekend, gekeurd en gepresenteerd, al gaat het dan éígenlijk pas over 5 dagen in... tja..
quote:Vitesse hoopt Kelvin Leerdam snel te kunnen presenteren als nieuwe aanwinst. Peter Bosz is echter ook gecharmeerd van de transfervrije speler.
De Arnhemmers hebben de gesprekken met de transfervrije Leerdam heropend en verwachten er snel uit te komen. Dat meldt De Gelderlander.
De middenvelder annex vleugelverdediger bereikte in januari al een akkoord met Vitesse over een contract tot medio 2017. Na onenigheid over de transfersom ketste de overgang alsnog af.
Na het vertrek van Fred Rutten leek de komst van Leerdam definitief afgeslagen. Opvolger Peter Bosz is echter ook gecharmeerd van de jeugdinternational, waardoor een overgang wederom lonkt
Gewoon er in zetten joh, wie is die reetryder dan :pquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:18 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
And.... he's gone
Als er bezwaren zijn zet k m wel terug
[..]
Was afkomstig van het Sexy Lexi (#1193) topic, leek me wel weer voldoende promotie voor onze Haagse held
Dat zal inderdaad wel, maar ik bedoel dus dat het er weinig toe doet of het al officieel open is of alleen officieus.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:19 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
De transferdocumenten zijn dan gewoon nog niet verzonden aan de UEFA.
Heb je 2012-2013 gemist?quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:25 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Gewoon er in zetten joh, wie is die reetryder dan :p
Moet je blij mee zijn als hongernegertje zijnde, om voor zo'n corrupte slechtgeorganiseerde oostblok-teringbende te moeten ballenquote:
En toch basisspelert in F1.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:27 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Heb je 2012-2013 gemist?
En de Europese kwalificatie wedstrijden?
Immers is gewoon fucking slecht.
Koeman weet niet waar hij mee bezig is.quote:
Blijkbaar zijn zijn loopvermogen en kracht toch van enige waarde, gezien we zonder hem steeds slechter spelen en gezien Koeman, Geel, Gio en JeePee, die elk meer voetbalverstand in een enkele bilhaar hebben dan jij of ik, het er toch in blijven zien zitten.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:31 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Koeman weet niet waar hij mee bezig is.
Immers heeft alleen loopvermogen en kracht.
Luigi bruins is veel beter (was transfervrij), heb je hem in Frankrijk gezien (subtop)?
Dat is zelfs een completere CAM.
Fuck Immers.
Pleur Achah desnoods achter Pelle.
Ik vind het wel redelijk mooi, maar dat Opel vind ik lelak...quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:36 schreef Pascalus het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind het uitshirt minder lelijk dan ik eerst dacht. Ik ben nu wel benieuwd hoe het thuisshirt er tijdens een wedstrijd uitziet, met dat rare kraagje.
Koeman zal het wel compleet fout hebben inderdaad. Toch al twee seizoenen slecht gepresteerd met het beste materiaal van Nederland.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:31 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Luigi bruins is veel beter (was transfervrij), heb je hem in Frankrijk gezien (subtop)?
Fuck Immers.
Dit ja. Onbegrijpelijk dat die faalhaas bondcoach wordt.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:39 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Koeman zal het wel compleet fout hebben inderdaad. Toch al twee seizoenen slecht gepresteerd met het beste materiaal van Nederland.
1 na beste materiaal in NL.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:39 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Koeman zal het wel compleet fout hebben inderdaad. Toch al twee seizoenen slecht gepresteerd met het beste materiaal van Nederland.
Biseswar en Slory ook maar terughalen dan.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:31 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Fuck Immers.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:47 schreef RetRy32 het volgende:
Trouwens wel jammer dat die Singh achteruit is gegaan sinds hij bij Feyenoord is :l
Speelde in Noorwegen goed, en in Europa kwal. matches was hij ook wel redelijk.
Hopen dat hij verhuurd wordt of basisplek krijgt (indien Clasie verkocht wordt)
quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:46 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Biseswar en Slory ook maar terughalen dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat je een keer nakijken zou ik zeggen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:47 schreef RetRy32 het volgende:
Trouwens wel jammer dat die Singh achteruit is gegaan sinds hij bij Feyenoord is :l
Speelde in Noorwegen goed, en in Europa kwal. matches was hij ook wel redelijk.
Hopen dat hij verhuurd wordt of basisplek krijgt (indien Clasie verkocht wordt)
Heb jij alle kwalificatiewedstrijden van Noorwegen gekeken dan? Of volg je de Noorse competitie op de voet?quote:
We hebben een back-up voor de RB positie nodig...quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:50 schreef De_Pel het volgende:
Nou we toch bezigzijn toch tiendalli maar weer oppikken
We? Jij bent een jood toch? Dwaasquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:52 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
We hebben een back-up voor de RB positie nodig...
Leerdam gaat weg dus tja :/
2-voudig international Tiendalli transfervrij is een goed idee
Ik heb wedstrijden van Singh teruggekeken, daarna heb ik Singh zien falen in de eredivisie.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:51 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Heb jij alle kwalificatiewedstrijden van Noorwegen gekeken dan? Of volg je de Noorse competitie op de voet?
quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:53 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ik heb wedstrijden van Singh teruggekeken, daarna heb ik Singh zien falen in de eredivisie.
Nee.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:53 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
We? Jij bent een jood toch? Dwaas
quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:54 schreef Caland het volgende:
Zelden een speler geweest bij Feyenoord waar ik zo'n hekel aan had als Greene. Nachtmerries
Dat was exact zijn manier van spelen ja. Doe even rustig.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:57 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kil, doe even rustig.
Ik kan er nog steeds met m'n hoofd niet bij. Heeft toen op CVM een paar wereldwedstrijden gespeeld dat hem bijna NL-11 potentieel werd aangepraat, maar daarna was 't als een drol met pootjesquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:54 schreef Caland het volgende:
Zelden een speler geweest bij Feyenoord waar ik zo'n hekel aan had als Greene. Nachtmerries
Bij RKC een aardig opkomende back, maar te onrustig in zijn spel als ik me het goed herinner.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:54 schreef Caland het volgende:
Mathijsen wordt bijna gewurgd door dat shirt.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:36 schreef Pascalus het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind het uitshirt minder lelijk dan ik eerst dacht. Ik ben nu wel benieuwd hoe het thuisshirt er tijdens een wedstrijd uitziet, met dat rare kraagje.
Idd! Die Nelom heeft iets dat mij stoort en dat is inderdaad dat loopje.. met zo'n Surinaamse wiebelkont.. komt allemaal te relaxt over, zit geen pit in die gozer.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat was exact zijn manier van spelen ja. Doe even rustig.
Nelom heeft er ook wel iets van weg. Zo'n vervelend loopje.
Te onrustig is wel een behoorlijk understatement. Die gast kon er echt geen kloot van.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:40 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Bij RKC een aardig opkomende back, maar te onrustig in zijn spel als ik me het goed herinner.
Zo veel?quote:Op donderdag 27 juni 2013 07:43 schreef Caland het volgende:
Feyenoord krijgt 350k vanwege de transfer van Bruma.
Kippevel, wat een prachtige actie en dito reacties van spelers en technische staf!quote:Op donderdag 27 juni 2013 07:03 schreef Happel het volgende:
http://www.defeijenoorder.nl/2013-14/marck-vandaag-was-voor-jou/
Kan goed begrijpen dat Yellow op een gegeven moment er erg moe van wordt om al die indianenverhalen te ontkrachten.twitter:DennisVanEersel twitterde op donderdag 27-06-2013 om 09:10:09Van Geel was ook licht geirriteerd toen ik hem sprak gisteren: 'Om de 2 dagen duikt er nieuw onzinverhaal op waar wij op moeten reageren...' reageer retweet
die is al in tijd in de belangstelling van feijenoord tochquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:02 schreef satecl het volgende:
Mocht Pelle wel vertrekken zie ik graag de Sutter komen als vervanger. Die legt ze er erg makkelijk in. Enige nadeel is dat hij 2 keer zwaar gebleseerd is geweest. Verder is hij veel completer dan Pelle.
Geruchten. Meer niet.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:08 schreef Adames het volgende:
[..]
die is al in tijd in de belangstelling van feijenoord toch
Wat is dezetwitter:elfvoetbal twitterde op donderdag 27-06-2013 om 11:25:00#PSV informeert naar Rekik http://t.co/ydHZ9hGZgE #ELFVoetbal reageer retweet
Twente 2quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:28 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Wat is dezetwitter:elfvoetbal twitterde op donderdag 27-06-2013 om 11:25:00#PSV informeert naar Rekik http://t.co/ydHZ9hGZgE #ELFVoetbal reageer retweet
Extra zuur om ze dan uiteindelijk terug te zien bij Twente of PSV.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:44 schreef Happel het volgende:
Het zijn goede spelers. Blijft doodzonde dat zulke spelers Engeland verkiezen boven een kans in het eerste van Feyenoord.
Dat helemaal, ja.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:45 schreef Tomatenboer het volgende:
Extra zuur om ze dan uiteindelijk terug te zien bij Twente of PSV.
Ik ben bang dat volgend jaar Ebecillio (Twente) daar ook bij komt.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:50 schreef Merkie het volgende:
Mwoah, er spelen toch weinig ex-Feyenoorders in de Eredivisie die ik liever nog bij Feyenoord had gezien hoor. Alleen Bruma en Fer denk ik?
Hoop dat dat verandert nu ze wel een kans krijgen, Kongolo gaat toch bij Feyenoord tekenen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:44 schreef Happel het volgende:
Het zijn goede spelers. Blijft doodzonde dat zulke spelers Engeland verkiezen boven een kans in het eerste van Feyenoord.
De jongste Kongolo?quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:56 schreef Luni het volgende:
[..]
Hoop dat dat verandert nu ze wel een kans krijgen, Kongolo gaat toch bij Feyenoord tekenen.
Hij gaat voorlopig nog niet in Engeland tekenen, terwijl hij de kans al wel had. Daarom is de kans redelijk groot dat hij graag bij Feyenoord wilt blijven. Maar er is nog geen sprake van een akkoord.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:56 schreef Luni het volgende:
[..]
Hoop dat dat verandert nu ze wel een kans krijgen, Kongolo gaat toch bij Feyenoord tekenen.
Dat erg makkelijk inleggen valt wel mee hoor.. Sinds hij bij Anderlecht zit zijn dit z'n cijfers:quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:02 schreef satecl het volgende:
Mocht Pelle wel vertrekken zie ik graag de Sutter komen als vervanger. Die legt ze er erg makkelijk in. Enige nadeel is dat hij 2 keer zwaar gebleseerd is geweest. Verder is hij veel completer dan Pelle.
Daarvoor bij Cercle en KM Torhout was het niet veel beterquote:2008/09 Anderlecht 16 9 Belgie
2009/10 Anderlecht 29 8 Belgie
2010/11 Anderlecht 17 4 Belgie
2011/12 Anderlecht 24 3 Belgie
2012/13 Anderlecht 26 12 Belgie
Kongolo/BMI/De Vrij > Brumaquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:50 schreef Merkie het volgende:
Mwoah, er spelen toch weinig ex-Feyenoorders in de Eredivisie die ik liever nog bij Feyenoord had gezien hoor. Alleen Bruma en Fer denk ik?
Pfff wat werd ik gek toen ik hoorde dat die mislukte Italiaan naar Feyenoord ging. En wat was hij de eerste paar wedstrijden slecht!!!! Met als dieptepunt de bekerwedstrijd tegen NEC, waar ik in een NEC vak zat en de Nijmeegse supporters hem gewoon liepen uit te lachen..quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:21 schreef Happel het volgende:
Alsof de statistieken van Pellč goed waren, voordat hij hier kwam. Statistieken zeggen echt helemaal niets over een speler. Het gaat er om hoe hij ingepast wordt in het elftal.
[ afbeelding ]
Really?quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:22 schreef Sunri5e het volgende:
Cardiff gaat een bod op Immers uitbrengen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Elk bod boven de 3 miljoen verkopen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:22 schreef Sunri5e het volgende:
Eens zien hoeveel ze gaan bieden.quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:22 schreef Sunri5e het volgende:
Hij gaat voorop in de strijd!quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:50 schreef Karelnoord het volgende:
Zouden ze hem zien hebben voetballen of zoeken ze gewoon een dorpsgek?
Ok, dat dacht ik.quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:03 schreef satecl het volgende:
[..]
Maar er is nog geen sprake van een akkoord.
Bruma gaat geen potten breken als daar geen sterkhouder naast staat.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:50 schreef Merkie het volgende:
Ik zie het ook niet gebeuren hoor. Maar Immers mag van mij wel zijn koffers pakken. Haalt het niveau van Feyenoord gewoon niet.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Droom verder. Alles gaat in de schulden.
Verkoop BMI, Clasie en Immers.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Droom verder. Alles gaat in de schulden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |