SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
'all the way' ?quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:36 schreef ZaZoe het volgende:
Denk dat we vanavond 'all the way' gaan naar de pingels.
Seriously?quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:36 schreef Replicat het volgende:
Ik had wel wat meer verwacht van Uruguay
Doe niet zo raar joh,..je weet wel wat ik bedoelquote:
Je hebt ze nooit zien spelen?quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:36 schreef Replicat het volgende:
Ik had wel wat meer verwacht van Uruguay
Je moet ook rekening houden met minder intelligente mensen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:37 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Doe niet zo raar joh,..je weet wel wat ik bedoel
quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:34 schreef Paxcon het volgende:
Scolari spot met de wet van het niet wisselen bij hoekschop
Oh, dat is mooi.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:37 schreef Stiggie het volgende:
Bij de Bookies is Brazilie trouwens zwaar favoriet
2.65 voor Bra en 7.25 voor Uruguay....
Oja, dat is zoquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:37 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Je moet ook rekening houden met minder intelligente mensen.
De nieuwe Duitsersquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:38 schreef DonRaja het volgende:
Zullen die Brazilianen wel weer in de 84e minuut scoren
Gekleurde Duitsers.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:38 schreef DonRaja het volgende:
Zullen die Brazilianen wel weer in de 84e minuut scoren
Oke.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:41 schreef Kwaliteit het volgende:
Heel Vlaanderen klaagt over Sporza omdat zowat de hele uitzending geen klok in beeld is
LOFL!quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:41 schreef Kwaliteit het volgende:
Heel Vlaanderen klaagt over Sporza omdat zowat de hele uitzending geen klok in beeld is
Wat kan ik hiermee?quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:41 schreef Kwaliteit het volgende:
belgiëquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:41 schreef Kwaliteit het volgende:
Wat was dat ook alweer?quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:42 schreef DonRaja het volgende:
Nu ik een close up heb gezien van Silva kan ik me de opmerking van Joey Barton wel voorstellen...
Nooit geweest zelfsquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:42 schreef Kopsterk het volgende:
'Je bent zelf een...' is toch allang niet grappig meer?
Daarom maakt Ajacied422 ze nog.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:42 schreef Kopsterk het volgende:
Pfft, dan heb jij nog mazzel. Ik zit op een zender te kijken die al de hele tijd geen klok in beeld heeft!!quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:42 schreef Pleun2011 het volgende:
Schakel net in bij die wedstrijd en hoor het commentaar van de vreselijke Jeroen Gruter.. de meest humorloze commentator aller tijden.. Kan die man geen verslaggever worden bij staatsbegrafenissen of zo..
Je bent zelf een staatsbegravenis.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:42 schreef Pleun2011 het volgende:
Schakel net in bij die wedstrijd en hoor het commentaar van de vreselijke Jeroen Gruter.. de meest humorloze commentator aller tijden.. Kan die man geen verslaggever worden bij staatsbegrafenissen of zo..
quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:42 schreef Kopsterk het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |