quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Aha, is dat ook weer duidelijk.

Balotelli schijnt om diezelfde reden terug naar Italie te zijn gevlogen. Hij heeft dan ook een Nederlandstalige vriendin.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:36 schreef RetRy32 het volgende:
Het is denk ik wel vaker gezegd hier.
Maar echt belachelijk dat Italië mag meedoen, maar NL niet.

Open deuren intrappen... Scolari stelt me een beetje teleur.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]

Lazaroes Christoedouloepoeloesquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:37 schreef Kopsterk het volgende:
Ik vraag me af hoe Grueter 'Lazaros Christodoulopoulos' uit zou spreken. (spelen van Panathinaikos)

inZanity heeft veel verstand van zakenquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]

Is de paus katholiek?quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]

hoelkquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:37 schreef Kopsterk het volgende:
Ik vraag me af hoe Grueter 'Lazaros Christodoulopoulos' uit zou spreken. (speler van Panathinaikos)

Hij noemt m gwn Hitlerquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:37 schreef Kopsterk het volgende:
Ik vraag me af hoe Grueter 'Lazaros Christodoulopoulos' uit zou spreken. (speler van Panathinaikos)

Uhm, ok.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:36 schreef RetRy32 het volgende:

Ze kijken naar de afzonderlijke kampioenschappen, en op het laatste EK was Italië 2e.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:36 schreef RetRy32 het volgende:

Waarom dit, trouwens?quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:36 schreef RetRy32 het volgende:

quote:

Omdat, zie artikel op vi.nl. ergens.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |