Arnomessiquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:29 schreef Keukendrol het volgende:
Ik heb het geluid gemute, Arno vermeulen zit naast me en doet het commentaar. #livingthetoughlive #swagtastic #yolo #arnomattie.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:30 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
http://nos.nl/dossier/515(...)p-2013/tab/710/live/. Pics kunnen via DM
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aah ok, zo schoot hij hem wel in ja.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee ze lieten een herhaling zien van het inschieten.
Sterker nog, het is onwaar.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:30 schreef RetRy32 het volgende:
Hoe de fuck kan het nou dat CANVAS betere kwaliteit heeft dan NOS?!
op het internetquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:29 schreef Peunage het volgende:
[..]
Waar? Dan krijg je pics van m'n zusje.
NOS gebruikt fotopapier.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:30 schreef RetRy32 het volgende:
Hoe de fuck kan het nou dat CANVAS betere kwaliteit heeft dan NOS?!
quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:30 schreef Peunage het volgende:
[..]Ik ga mooi niet op die spoiler clicken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:30 schreef TheRulingEagle het volgende:
Het is wachten op een schwalbe van Neeeemar of Oskaaaar
You lose.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:31 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik ga mooi niet op die spoiler clicken.
Hij heeft mee gevochten in de oorlogquote:
Eens. Alsof ik tijdens de opbouw van zo'n aanval naar Volendam - Eindhoven zit te kijken. En dat met toppers als Neemaar en Hoelk.quote:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Aha, is dat ook weer duidelijk.
Balotelli schijnt om diezelfde reden terug naar Italie te zijn gevlogen. Hij heeft dan ook een Nederlandstalige vriendin.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:36 schreef RetRy32 het volgende:
Het is denk ik wel vaker gezegd hier.
Maar echt belachelijk dat Italië mag meedoen, maar NL niet.
Open deuren intrappen... Scolari stelt me een beetje teleur.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Lazaroes Christoedouloepoeloesquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:37 schreef Kopsterk het volgende:
Ik vraag me af hoe Grueter 'Lazaros Christodoulopoulos' uit zou spreken. (spelen van Panathinaikos)
inZanity heeft veel verstand van zakenquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Is de paus katholiek?quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
hoelkquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:37 schreef Kopsterk het volgende:
Ik vraag me af hoe Grueter 'Lazaros Christodoulopoulos' uit zou spreken. (speler van Panathinaikos)
Hij noemt m gwn Hitlerquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:37 schreef Kopsterk het volgende:
Ik vraag me af hoe Grueter 'Lazaros Christodoulopoulos' uit zou spreken. (speler van Panathinaikos)
Uhm, ok.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:36 schreef RetRy32 het volgende:
Ze kijken naar de afzonderlijke kampioenschappen, en op het laatste EK was Italië 2e.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:36 schreef RetRy32 het volgende:
Waarom dit, trouwens?quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:36 schreef RetRy32 het volgende:
quote:
Omdat, zie artikel op vi.nl. ergens.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |