Ik heb geen baby meer helaas maar inderdaad een grote groep kun je beter van te voren op een plek afspreken dat niet weersafhankelijk is. Misschien een indoorspeeltuin of dergelijke.nzodat de eventuele dreumessen die meekomen met mama en/of papa ook kunnen spelenquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:22 schreef Kyara het volgende:
Ik denk dat het niet afhankelijk van het weer moet zijn. Als het een grote groep is ben je niet meer zo flexibel en kun je ook niet schuiven met data als het toch slecht weer is.
Nee precies. As had het over een leuke locatie geloof ik?quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:22 schreef Kyara het volgende:
Ik denk dat het niet afhankelijk van het weer moet zijn. Als het een grote groep is ben je niet meer zo flexibel en kun je ook niet schuiven met data als het toch slecht weer is.
Oh sorry, maar vetoquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:23 schreef Sam1993 het volgende:
[..]
Ik heb geen baby meer helaas maar inderdaad een grote groep kun je beter van te voren op een plek afspreken dat niet weersafhankelijk is. Misschien een indoorspeeltuin of dergelijke.
das ook weer zoiets hier in nederland is niet heel veel binnen voor grote groepen met kids vind ik dus das t eerste waar k aan dacht xd maar buurthuis is beter inderdaad.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:24 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Oh sorry, maar veto![]()
Indoor speeltuinen zijn zó druk. Vind het zelf al vreselijk maar al die baby;tjes in die herrie lijkt me ook niets.
Mee eens.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:24 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Oh sorry, maar veto![]()
Indoor speeltuinen zijn zó druk. Vind het zelf al vreselijk maar al die baby;tjes in die herrie lijkt me ook niets.
Een lijstje van mensen die komen bedoel je? Of datums?quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:23 schreef Spees_Eend het volgende:
Lot, misschien is een lijstje Ja/Misschien handig in de OP?
Buiten zou wel ideaal zijn, maar met de Nederlandse zomers... Misschien een locatie met zowel binnen- als buitenzitgelegenheid. Maar ik ben er zó niet in thuis..
Uhm, beide? Weet ook niet zeker wat handig is hoor, ben niet zo'n organisatietalentquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:28 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Een lijstje van mensen die komen bedoel je? Of datums?
Dit klinkt wel goed trouwens.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:24 schreef As1981 het volgende:
In november 2012 en 2011 hebben we in een buurthuis gezeten. Mooie plek. Ruim veel speelruimte met o.a. een gymzaal.
Dat was in Utrecht.
Nee ik ook niet hoorquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:29 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Uhm, beide? Weet ook niet zeker wat handig is hoor, ben niet zo'n organisatietalent
Dat zou ik ook wel erg leuk vinden als dat kan! Ik kan heel veel weekenden in juli en augustus. Laatste zaterdag van juli alleen niet omdat ik dan mijn verjaardag vierquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:36 schreef Sonnetje85 het volgende:
Die locatie in utrecht was op zich leuk, maar tis zo jammer als het mooi weer wordt. Dan zit je zo vast binnen. Iets.met wat meer buitenruimte zou fijner zijn denk ik voor nu.
Er zijn in het verleden ook meets geweest in het Julianapark (toch?), maar geen idee of ze daar iets overdekts hebben.
Ik ga voor de post-it, jij kunt in je eendenpak met een pilletje opquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:45 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik stel me nu voor dat iedereen ofwel een post-it met username op haar voorhoofd draagt, ofwel verkleed gaat als username. Voor de herkenbaarheid.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:47 schreef L0t.. het volgende:
Ik ga voor de post-it, jij kunt in je eendenpak met een pilletje op
Deal.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:47 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja opzich wel maar gaat dat niet altijd via e-mail? Of heb je ook iets waarop je jezelf kunt toevoegen ofzo?quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:01 schreef Spees_Eend het volgende:
Is zo'n online datumplanner niet handig?
quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:47 schreef L0t.. het volgende:
[..]
datumprikker.nl, kun je in dit topic de link posten waarmee iedereen zich kan inschrijvenquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:01 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja opzich wel maar gaat dat niet altijd via e-mail? Of heb je ook iets waarop je jezelf kunt toevoegen ofzo?
Snap ik! Ik ben ook een bangeschijterdquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:25 schreef LadyBlack het volgende:
Ik vind t spannend (da's stiekem ook een reden, naast de afstand) dus ik spiek nog even mee.
Nou inderdaad!quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:28 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Snap ik! Ik ben ook een bangeschijterdMaar lijkt me toch wel heel leuk om alle mama's en baby's eens in het echt te zien, je deelt toch best veel met elkaar zo over internet.
Dat is precies wat ik ook niet wil inderdaad, dus you're safe with mequote:Op woensdag 26 juni 2013 22:44 schreef Suikertante het volgende:
Ik heb dit niet zo handig aangepakt, kunnen jullie een beetje discreet met mijn naam omgaan? Hij komt niet zo vaak voor en dat jullie mij kennen vind ik prima, maar mijn andere wereld hoeft niet van hier te weten.
Mijn naam is nogal makkelijk af te leiden van mijn nickquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:45 schreef Spees_Eend het volgende:
Kun je 'm niet meer wijzigen? Zal de link niet delen.
Ik heb mijn voornaam wel gebruikt maar de halve wereld heet zo
Nee hequote:Op woensdag 26 juni 2013 22:39 schreef Suikertante het volgende:
Zo, hier is de datumprikker. (dit is de goede en definitieve link!)
Kan L0t die in de OP zetten?
En nu moeten de mensen die data hebben doorgegeven dit wel nog een keer doen via deze link.
Als jullie het tenminste via datumprikker willen doen
+1quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:53 schreef Suikertante het volgende:
Ohneeee nu heb ik weer in mijn hoofd
en ik een baby!quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:52 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nee heMoet ik WEER een account aanmaken. Pfffff.
[ afbeelding ]
Mag ik ff een vent lenen?quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:54 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Wat doe je hier nog? Aan de slag!
quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:55 schreef Suikertante het volgende:
Je kunt er best eentje lenen hoor. Kyara heeft er twee bijvoorbeeld!
quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:55 schreef Suikertante het volgende:
Je kunt er best eentje lenen hoor. Kyara heeft er twee bijvoorbeeld!
+1quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:25 schreef LadyBlack het volgende:
Ik vind t spannend (da's stiekem ook een reden, naast de afstand) dus ik spiek nog even mee.
Neequote:Op woensdag 26 juni 2013 22:58 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Whaha wist je dat ie zo groot zou worden?
OH. MY. GOD.....quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:53 schreef Suikertante het volgende:
Ohneeee nu heb ik weer in mijn hoofd
ah dan ga ik niet eens veel achteruit op wat ik gewend wasquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:59 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Sure. Die 30sec kan ik hem best even missen.
Auto! Autootje rijdt op gas, dus cheapy!quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:03 schreef LadyBlack het volgende:
Niet-Utrechters, gaan jullie dan eigenlijk met de auto of trein?
Hangt er vanaf waar het is en hoe de parkeergelegenheid is. Voorkeur voor auto, aangezien ik m'n wurm nog niet in de manduca krijgquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:03 schreef LadyBlack het volgende:
In Aussie? Ik ben voorquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:09 schreef Gulara het volgende:
Ja hallo! Ik wil ook naar de babymeet!![]()
![]()
![]()
Ik weet voor augustus wel een ontzettend leuk park met gratis BBQ bij mij om de hoek.
Weet ik eigenlijk niet. Ligt aan de locatie. Neig wel naar auto als er goede parkeergelegenheid is.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:03 schreef LadyBlack het volgende:
hoi?quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:04 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Auto! Autootje rijdt op gas, dus cheapy!
Ik kan best iemand oppikken als ik er langs kom, als bekend is hoe & wat enzo.
Als we komen komen Pi en ik niet met de auto maar we zijn heel flexibel.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:14 schreef Suikertante het volgende:
In mijn beleving hebben alle parken daar gratis BBQ gelegenheid Gulara
En als iedereen met de auto wil komen is het misschien handiger om ergens in Maarssen ofzo af te spreken?
quote:
Bij mij gaat nog steeds het lampje niet branden bij je nick, terwijl ik alle films meerdere malen heb gezienquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:08 schreef [url=http://forum.fok.
nl/user/profile/212753]Omentielvo[/url] het volgende:
Dan verkleed ik me wel als Frodo uit Lord of the Rings. Voordeel is dat ik niet veel groter ben dan hij. Nu nog even 'the ring' zoeken
quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:20 schreef danic het volgende:
[..]
Bij mij gaat nog steeds het lampje niet branden bij je nick, terwijl ik alle films meerdere malen heb gezien![]()
Had jij geen oma in vierpolders? Woon je daar zelf ook vlakbij?
SPOILER: dit is toch niet geheim Omen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die lokatie was top!quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:24 schreef As1981 het volgende:
In november 2012 en 2011 hebben we in een buurthuis gezeten. Mooie plek. Ruim veel speelruimte met o.a. een gymzaal.
Dat was in Utrecht.
Het is die elvenbegroetingquote:
Ja, jij woont in O, toch? Of heb ik je nu verward met iemand anders. Maar prima wat mij betreftquote:
Ja had maar ff Google aangeslingerd.quote:Op donderdag 27 juni 2013 05:56 schreef Omentielvo het volgende:
[..]
Het is die elvenbegroeting
Elen Sila Lumenn Omentielvo.
En ik vond Omentielvo zo'n mooi woord dat ik die als nick Bengaalse gebruiken. Klopt dat ik een oma in Vierpolders heb. Ik woon in omgeving Rotterdam.
Zou wel leuk zijn. Speelkleedjes in het grasquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:21 schreef Suikertante het volgende:
Was daar ook iets van een buiten? Van mij hoeft het niet maar geloof dat anderen die wens hebben.
Jaa!quote:Op donderdag 27 juni 2013 07:57 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn. Speelkleedjes in het gras
Haha, ik zag het nog voor de edit!quote:Op donderdag 27 juni 2013 08:29 schreef Tante_Soesa het volgende:
Ah, da's dichtbij idd! Ik woon aan de kust, daar vlakbij
quote:Op donderdag 27 juni 2013 08:38 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Haha, ik zag het nog voor de edit!Mooie omgeving!! Wij wandelen vaak in de waterleidingduinen
Wat zij zegt minus de afstand.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:25 schreef LadyBlack het volgende:
Wees niet bang. Mijn baby en ik zijn fantastisch!quote:Op donderdag 27 juni 2013 08:47 schreef Spees_Eend het volgende:
Hihi, dat we dadelijk allemaal een grote teleurstelling zijn voor elkaar in 't echt. En onze baby's spuuglelijk.
Wat doe je hier nog dan? Ga een vliegticket boeken!quote:Op donderdag 27 juni 2013 08:50 schreef Gulara het volgende:
[..]
Wees niet bang. Mijn baby en ik zijn fantastisch!
quote:Op donderdag 27 juni 2013 08:47 schreef Spees_Eend het volgende:
Hihi, dat we dadelijk allemaal een grote teleurstelling zijn voor elkaar in 't echt. En onze baby's spuuglelijk.
Uurtjequote:Op donderdag 27 juni 2013 09:43 schreef Shandaly het volgende:
Eindhoven - Utrecht is best te doen toch? Dus ben bang dat ik afstand ook niet als smoes kan gebruiken...
Maar als de datum uitkomt ga ik het gewoon doen! Niemand van jullie die bijt toch?
Je eigen baby is toch altijd het knapst?quote:Op donderdag 27 juni 2013 08:47 schreef Spees_Eend het volgende:
quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:49 schreef Mineola het volgende:
De meeste baby's zijn spuuglelijk. Behalve op fok
quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:50 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik photoshop die van mij altijd voordat ik hem plaats.
Duh! Ik heb dr al ingeschreven voor pagents hoor.quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:52 schreef Spees_Eend het volgende:
Met Paint kun je fantastisch haar maken!
Enf, je slaat de spijker op zijn kop. Zo komt die van jou uit bed?
Wat leuk dat ze het er nog over heeft. Wat mij betreft doen we die meet gewoon dit jaar weer!!!quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:08 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Die lokatie was top!
S had het er afgelopen week nog over: weet je nog dat we ergens waren met allemaal kindjes en hoepels en ballen? Mag ik daar nog een keer naartoe?
Als het Julianapark leuk is, lijkt me dat nog niet zo verkeerd. Prijs is goed te doen, 10 personen halen we vast sowieso wel, da's maar 6 euro de man.quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:24 schreef Pvoesss het volgende:
Gevonden! http://www.zuilenenvecht.nl/antje-drijver-paviljoen/adp-huren/
Al die baby's op een kleedjequote:Op donderdag 27 juni 2013 10:26 schreef As1981 het volgende:
Hier staat vanaf pagina 6 tot en met 10 foto's van de meet vorig jaar. Dat geeft misschien wel een indruk.
Nee, klopt. De link van Pvoess is het Antje Drijver. Die gymzaal ziet er leuk uit, maar denk ook dat dat met name voor dreumessen en peuters een toegevoegde waarde heeft.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:07 schreef Mineola het volgende:
Even voor de duidelijkheid: de locatie van de foto's is het buurthuis, niet het Antje Drijvergebeuren in het Julianapark toch?
Een gymzaal en tafeltjes etc zoals in het buurthuis zijn voor baby's misschien niet echt nodig, of zie ik dat wat rooskleurig?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:15 schreef Mineola het volgende:
Ik ga het niet eens vragen, mijne krijg ik in 100 jaar niet mee.
Maar vooruit, neem vooral je kerel mee als jouwe het wel leuk vindt!
En ieeeh, ik heb t ingevuld...! Lange lijst al!IK OOK!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:37 schreef Mineola het volgende:
Dat er een kartbaan in de buurt is of zo bedoel je? Of andere Mannelijke Activiteiten?
quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:57 schreef Kyara het volgende:
het is ook doodeng maar je hebt in elk geval je kind mee om je achter te verschuilen.
En gulara, de leuksten van fok ga je sowieso meeten
Julianatoren is weer heel iets anders en lijkt me niet geschikt voor baby'squote:Op donderdag 27 juni 2013 11:57 schreef danic het volgende:
Julianatoren klinkt leuk, maar aks de max 25 personen is kan het wat krap worden. Ik tel dan wel de kin djes mee.
Mijn vriend komt ook echt niet mee. Die vindt alles wat met fok re maken heeft, stom. De kleertjes die ik koop vibdt hij oke en verkopen uiteraard ookmaar verder wil hij er niks over horen
heel jammer vind ik.
Ja, leuk! Ik denk dat wij dan wel weer komenquote:Op donderdag 27 juni 2013 10:22 schreef As1981 het volgende:
[..]
Wat leuk dat ze het er nog over heeft. Wat mij betreft doen we die meet gewoon dit jaar weer!!!
En ik zal zo ook even de datumprikker invullen en even het andere topic opzoeken, daar staan denk ik wel foto's van die dag. Dat geeft misschien een indruk.
Dat lijkt me een goede afsluiting van de reservering! "Het is ons de vorige keer heel goed bevallen. Graag zouden we daarom ook deze keer geen factuur ontvangen. Bij voorbaat dank."quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:29 schreef Brighteyes het volgende:
En het was erg goedkoop, ze hebben nooit een rekening gestuurd toen. Ik heb er herhaaldelijk om gevraagd, maar er werd niet gereageerd.
Jaquote:Op donderdag 27 juni 2013 12:11 schreef L0t.. het volgende:
Jaaa belle, leuk!Zou het zo leuk vinden om jou, Suiker en LB te zien omdat onze kindjes maar een paar dagen schelen
Mijn vriend komt niet mee.
Oh foutjequote:Op donderdag 27 juni 2013 12:34 schreef As1981 het volgende:
[..]
Julianatoren is weer heel iets anders en lijkt me niet geschikt voor baby's
Dit is een locatie in het julianapark.
Ik zeg doen! Kunnen we jou gelijk herkennen!quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:51 schreef Omentielvo het volgende:
De spermadonor (of hoe zeg je dat netjes) van Riley komt ook niet mee. Ik kan wel altijd een reageerbuisje meenemen uiteraard
ik woon in S, mag dat ook?quote:Op donderdag 27 juni 2013 06:20 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, jij woont in O, toch? Of heb ik je nu verward met iemand anders. Maar prima wat mij betreft
Ik weet het! En ik ben het nietquote:
Lol! Borrel met werk en m'n lief legt I. op bed. Dus ik kon losquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:20 schreef LadyBlack het volgende:
Phaidra![]()
t Was heel raar; in MyAt zag ik dat XM de laatste post had gedaan, dus toen ik over die twee wijntjes las, keek ik wel even vreemd op!![]()
Maar proost!
![]()
Ik dacht die te weten maar degene die ik dacht staat er anders tussen hehe.quote:
Oh gut, ik duik wel even weg alvastquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:16 schreef Spees_Eend het volgende:
Als iemand graag wil, maar een half jaar te vroeg of te laat is qua baby, heb ik er geen probleem mee, hoor. Of vloek ik nu in de kerk
Jij kunt dat!quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:16 schreef Kyara het volgende:
Ja, zie je het voor je? Alleen met 2 baby's in het vliegtuig? Lolbroek
Oeh, dan mag M ook mee. Tenminste, ligt een beetje aan de datumquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:16 schreef Spees_Eend het volgende:
Als iemand graag wil, maar een half jaar te vroeg of te laat is qua baby, heb ik er geen probleem mee, hoor. Of vloek ik nu in de kerk
Ja graag! Als-ie wat groter is hou ik je daar aan, pas maar op!quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:15 schreef Gulara het volgende:
Oooh no! Superveel mensen voor de 21e.![]()
Om me tegemoet te komen wil ik wel dat iemand dan bij mij thuis op bezoek komt hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
das anders een babywalhalla voor ze!quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:28 schreef Ticootje het volgende:
Mijn meiden komen niet mee hoor. Dan blijven de babies heel enzo.
Vind het ook primaquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:16 schreef Spees_Eend het volgende:
quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:27 schreef Mineola het volgende:
[..]
Ja graag! Als-ie wat groter is hou ik je daar aan, pas maar op!Laat maar weten, zwengelen wij ergens een BBQ aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daarom zei ik ook als iedereen die kan ook komt. Maar 18 volwassenen met 1/2 baby's is best druk in een ruimte van max 25quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:50 schreef Sonnetje85 het volgende:
Meestal vallen er toch wel mensen af
Jammer, Gulara, ik had jou en Pi wel eens willen ontmoetenquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:07 schreef Gulara het volgende:
Ik haak af hier. De 21e kan ik echt niet. Mocht het nog een andere datum worden wil iemand dan een seintje geven.
Hoe lang al? Is het niet iemand van ons die snel al een optie heeft gepakt?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:19 schreef SupremeEvil het volgende:
Het antje drijver paviljoen is de 21e al verhuurd zie ik...
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:16 schreef Gulara het volgende:
OOH please een van de eerdere weken!
Gaat duimen draaien en kaarsjes aansteken...
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:16 schreef Gulara het volgende:
En niet de 13e!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:16 schreef Gulara het volgende:
Vanaf hè. Je hoeft niet om 11.00 op appèlquote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:47 schreef Kyara het volgende:
Ik vind het aan de vroege kant voor de mensen die wat verder komen. Maar goed, ik ben ook niet zo'n ochtendmens.
Ja maar ja maar ja maar, ik sta dan dus om 10:45 op de stoep he. Is een afwijkingquote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:51 schreef danic het volgende:
[..]
Vanaf hè. Je hoeft niet om 11.00 op appèl
In utrecht was het toen ook vanaf 11.00 maar er kwamen er ook tussen 13.00 en 14.00
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |