Weet ik eigenlijk niet. Ligt aan de locatie. Neig wel naar auto als er goede parkeergelegenheid is.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:03 schreef LadyBlack het volgende:
Niet-Utrechters, gaan jullie dan eigenlijk met de auto of trein?
hoi?quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:04 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Auto! Autootje rijdt op gas, dus cheapy!
Ik kan best iemand oppikken als ik er langs kom, als bekend is hoe & wat enzo.
Als we komen komen Pi en ik niet met de auto maar we zijn heel flexibel.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:14 schreef Suikertante het volgende:
In mijn beleving hebben alle parken daar gratis BBQ gelegenheid Gulara
En als iedereen met de auto wil komen is het misschien handiger om ergens in Maarssen ofzo af te spreken?
quote:
Bij mij gaat nog steeds het lampje niet branden bij je nick, terwijl ik alle films meerdere malen heb gezienquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:08 schreef [url=http://forum.fok.
nl/user/profile/212753]Omentielvo[/url] het volgende:
Dan verkleed ik me wel als Frodo uit Lord of the Rings. Voordeel is dat ik niet veel groter ben dan hij. Nu nog even 'the ring' zoeken
quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:20 schreef danic het volgende:
[..]
Bij mij gaat nog steeds het lampje niet branden bij je nick, terwijl ik alle films meerdere malen heb gezien![]()
Had jij geen oma in vierpolders? Woon je daar zelf ook vlakbij?
SPOILER: dit is toch niet geheim Omen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die lokatie was top!quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:24 schreef As1981 het volgende:
In november 2012 en 2011 hebben we in een buurthuis gezeten. Mooie plek. Ruim veel speelruimte met o.a. een gymzaal.
Dat was in Utrecht.
Het is die elvenbegroetingquote:
Ja, jij woont in O, toch? Of heb ik je nu verward met iemand anders. Maar prima wat mij betreftquote:
Ja had maar ff Google aangeslingerd.quote:Op donderdag 27 juni 2013 05:56 schreef Omentielvo het volgende:
[..]
Het is die elvenbegroeting
Elen Sila Lumenn Omentielvo.
En ik vond Omentielvo zo'n mooi woord dat ik die als nick Bengaalse gebruiken. Klopt dat ik een oma in Vierpolders heb. Ik woon in omgeving Rotterdam.
Zou wel leuk zijn. Speelkleedjes in het grasquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:21 schreef Suikertante het volgende:
Was daar ook iets van een buiten? Van mij hoeft het niet maar geloof dat anderen die wens hebben.
Jaa!quote:Op donderdag 27 juni 2013 07:57 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn. Speelkleedjes in het gras
Haha, ik zag het nog voor de edit!quote:Op donderdag 27 juni 2013 08:29 schreef Tante_Soesa het volgende:
Ah, da's dichtbij idd! Ik woon aan de kust, daar vlakbij
quote:Op donderdag 27 juni 2013 08:38 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Haha, ik zag het nog voor de edit!Mooie omgeving!! Wij wandelen vaak in de waterleidingduinen
Wat zij zegt minus de afstand.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:25 schreef LadyBlack het volgende:
Ik vind t spannend (da's stiekem ook een reden, naast de afstand) dus ik spiek nog even mee.
Wees niet bang. Mijn baby en ik zijn fantastisch!quote:Op donderdag 27 juni 2013 08:47 schreef Spees_Eend het volgende:
Hihi, dat we dadelijk allemaal een grote teleurstelling zijn voor elkaar in 't echt. En onze baby's spuuglelijk.
Wat doe je hier nog dan? Ga een vliegticket boeken!quote:Op donderdag 27 juni 2013 08:50 schreef Gulara het volgende:
[..]
Wees niet bang. Mijn baby en ik zijn fantastisch!
quote:Op donderdag 27 juni 2013 08:47 schreef Spees_Eend het volgende:
Hihi, dat we dadelijk allemaal een grote teleurstelling zijn voor elkaar in 't echt. En onze baby's spuuglelijk.
Uurtjequote:Op donderdag 27 juni 2013 09:43 schreef Shandaly het volgende:
Eindhoven - Utrecht is best te doen toch? Dus ben bang dat ik afstand ook niet als smoes kan gebruiken...
Maar als de datum uitkomt ga ik het gewoon doen! Niemand van jullie die bijt toch?
Je eigen baby is toch altijd het knapst?quote:Op donderdag 27 juni 2013 08:47 schreef Spees_Eend het volgende:
quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:49 schreef Mineola het volgende:
De meeste baby's zijn spuuglelijk. Behalve op fok
quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:50 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik photoshop die van mij altijd voordat ik hem plaats.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |