quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:15 schreef Mineola het volgende:
Ik ga het niet eens vragen, mijne krijg ik in 100 jaar niet mee.
Maar vooruit, neem vooral je kerel mee als jouwe het wel leuk vindt!
En ieeeh, ik heb t ingevuld...! Lange lijst al!IK OOK!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:37 schreef Mineola het volgende:
Dat er een kartbaan in de buurt is of zo bedoel je? Of andere Mannelijke Activiteiten?
quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:57 schreef Kyara het volgende:
het is ook doodeng maar je hebt in elk geval je kind mee om je achter te verschuilen.
En gulara, de leuksten van fok ga je sowieso meeten
Julianatoren is weer heel iets anders en lijkt me niet geschikt voor baby'squote:Op donderdag 27 juni 2013 11:57 schreef danic het volgende:
Julianatoren klinkt leuk, maar aks de max 25 personen is kan het wat krap worden. Ik tel dan wel de kin djes mee.
Mijn vriend komt ook echt niet mee. Die vindt alles wat met fok re maken heeft, stom. De kleertjes die ik koop vibdt hij oke en verkopen uiteraard ookmaar verder wil hij er niks over horen
heel jammer vind ik.
Ja, leuk! Ik denk dat wij dan wel weer komenquote:Op donderdag 27 juni 2013 10:22 schreef As1981 het volgende:
[..]
Wat leuk dat ze het er nog over heeft. Wat mij betreft doen we die meet gewoon dit jaar weer!!!
En ik zal zo ook even de datumprikker invullen en even het andere topic opzoeken, daar staan denk ik wel foto's van die dag. Dat geeft misschien een indruk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |