Ik heb geen baby meer helaas maar inderdaad een grote groep kun je beter van te voren op een plek afspreken dat niet weersafhankelijk is. Misschien een indoorspeeltuin of dergelijke.nzodat de eventuele dreumessen die meekomen met mama en/of papa ook kunnen spelenquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:22 schreef Kyara het volgende:
Ik denk dat het niet afhankelijk van het weer moet zijn. Als het een grote groep is ben je niet meer zo flexibel en kun je ook niet schuiven met data als het toch slecht weer is.
Nee precies. As had het over een leuke locatie geloof ik?quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:22 schreef Kyara het volgende:
Ik denk dat het niet afhankelijk van het weer moet zijn. Als het een grote groep is ben je niet meer zo flexibel en kun je ook niet schuiven met data als het toch slecht weer is.
Oh sorry, maar vetoquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:23 schreef Sam1993 het volgende:
[..]
Ik heb geen baby meer helaas maar inderdaad een grote groep kun je beter van te voren op een plek afspreken dat niet weersafhankelijk is. Misschien een indoorspeeltuin of dergelijke.
das ook weer zoiets hier in nederland is niet heel veel binnen voor grote groepen met kids vind ik dus das t eerste waar k aan dacht xd maar buurthuis is beter inderdaad.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:24 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Oh sorry, maar veto![]()
Indoor speeltuinen zijn zó druk. Vind het zelf al vreselijk maar al die baby;tjes in die herrie lijkt me ook niets.
Mee eens.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:24 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Oh sorry, maar veto![]()
Indoor speeltuinen zijn zó druk. Vind het zelf al vreselijk maar al die baby;tjes in die herrie lijkt me ook niets.
Een lijstje van mensen die komen bedoel je? Of datums?quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:23 schreef Spees_Eend het volgende:
Lot, misschien is een lijstje Ja/Misschien handig in de OP?
Buiten zou wel ideaal zijn, maar met de Nederlandse zomers... Misschien een locatie met zowel binnen- als buitenzitgelegenheid. Maar ik ben er zó niet in thuis..
Uhm, beide? Weet ook niet zeker wat handig is hoor, ben niet zo'n organisatietalentquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:28 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Een lijstje van mensen die komen bedoel je? Of datums?
Dit klinkt wel goed trouwens.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:24 schreef As1981 het volgende:
In november 2012 en 2011 hebben we in een buurthuis gezeten. Mooie plek. Ruim veel speelruimte met o.a. een gymzaal.
Dat was in Utrecht.
Nee ik ook niet hoorquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:29 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Uhm, beide? Weet ook niet zeker wat handig is hoor, ben niet zo'n organisatietalent
Dat zou ik ook wel erg leuk vinden als dat kan! Ik kan heel veel weekenden in juli en augustus. Laatste zaterdag van juli alleen niet omdat ik dan mijn verjaardag vierquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:36 schreef Sonnetje85 het volgende:
Die locatie in utrecht was op zich leuk, maar tis zo jammer als het mooi weer wordt. Dan zit je zo vast binnen. Iets.met wat meer buitenruimte zou fijner zijn denk ik voor nu.
Er zijn in het verleden ook meets geweest in het Julianapark (toch?), maar geen idee of ze daar iets overdekts hebben.
Ik ga voor de post-it, jij kunt in je eendenpak met een pilletje opquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:45 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik stel me nu voor dat iedereen ofwel een post-it met username op haar voorhoofd draagt, ofwel verkleed gaat als username. Voor de herkenbaarheid.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:47 schreef L0t.. het volgende:
Ik ga voor de post-it, jij kunt in je eendenpak met een pilletje op
Deal.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:47 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja opzich wel maar gaat dat niet altijd via e-mail? Of heb je ook iets waarop je jezelf kunt toevoegen ofzo?quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:01 schreef Spees_Eend het volgende:
Is zo'n online datumplanner niet handig?
quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:47 schreef L0t.. het volgende:
[..]
datumprikker.nl, kun je in dit topic de link posten waarmee iedereen zich kan inschrijvenquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:01 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja opzich wel maar gaat dat niet altijd via e-mail? Of heb je ook iets waarop je jezelf kunt toevoegen ofzo?
Snap ik! Ik ben ook een bangeschijterdquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:25 schreef LadyBlack het volgende:
Ik vind t spannend (da's stiekem ook een reden, naast de afstand) dus ik spiek nog even mee.
Nou inderdaad!quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:28 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Snap ik! Ik ben ook een bangeschijterdMaar lijkt me toch wel heel leuk om alle mama's en baby's eens in het echt te zien, je deelt toch best veel met elkaar zo over internet.
Dat is precies wat ik ook niet wil inderdaad, dus you're safe with mequote:Op woensdag 26 juni 2013 22:44 schreef Suikertante het volgende:
Ik heb dit niet zo handig aangepakt, kunnen jullie een beetje discreet met mijn naam omgaan? Hij komt niet zo vaak voor en dat jullie mij kennen vind ik prima, maar mijn andere wereld hoeft niet van hier te weten.
Mijn naam is nogal makkelijk af te leiden van mijn nickquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:45 schreef Spees_Eend het volgende:
Kun je 'm niet meer wijzigen? Zal de link niet delen.
Ik heb mijn voornaam wel gebruikt maar de halve wereld heet zo
Nee hequote:Op woensdag 26 juni 2013 22:39 schreef Suikertante het volgende:
Zo, hier is de datumprikker. (dit is de goede en definitieve link!)
Kan L0t die in de OP zetten?
En nu moeten de mensen die data hebben doorgegeven dit wel nog een keer doen via deze link.
Als jullie het tenminste via datumprikker willen doen
+1quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:53 schreef Suikertante het volgende:
Ohneeee nu heb ik weer in mijn hoofd
en ik een baby!quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:52 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nee heMoet ik WEER een account aanmaken. Pfffff.
[ afbeelding ]
Mag ik ff een vent lenen?quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:54 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Wat doe je hier nog? Aan de slag!
quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:55 schreef Suikertante het volgende:
Je kunt er best eentje lenen hoor. Kyara heeft er twee bijvoorbeeld!
quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:55 schreef Suikertante het volgende:
Je kunt er best eentje lenen hoor. Kyara heeft er twee bijvoorbeeld!
+1quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:25 schreef LadyBlack het volgende:
Ik vind t spannend (da's stiekem ook een reden, naast de afstand) dus ik spiek nog even mee.
Neequote:Op woensdag 26 juni 2013 22:58 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Whaha wist je dat ie zo groot zou worden?
OH. MY. GOD.....quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:53 schreef Suikertante het volgende:
Ohneeee nu heb ik weer in mijn hoofd
ah dan ga ik niet eens veel achteruit op wat ik gewend wasquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:59 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Sure. Die 30sec kan ik hem best even missen.
Auto! Autootje rijdt op gas, dus cheapy!quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:03 schreef LadyBlack het volgende:
Niet-Utrechters, gaan jullie dan eigenlijk met de auto of trein?
Hangt er vanaf waar het is en hoe de parkeergelegenheid is. Voorkeur voor auto, aangezien ik m'n wurm nog niet in de manduca krijgquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:03 schreef LadyBlack het volgende:
Niet-Utrechters, gaan jullie dan eigenlijk met de auto of trein?
In Aussie? Ik ben voorquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:09 schreef Gulara het volgende:
Ja hallo! Ik wil ook naar de babymeet!![]()
![]()
![]()
Ik weet voor augustus wel een ontzettend leuk park met gratis BBQ bij mij om de hoek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |